Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare

Logo ASF

Dimensiune font:

| 15-04-2021 11:53

 

Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, anul trecut, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare”. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul A.S.F. a obținut un punctaj de 96,4% consumatori mulțumiți pe parcursul anului 2020.

Call Center-ul A.S.F. a înregistrat anul trecut un număr de 18.126 apeluri, în creștere cu aproape 35% față de anul 2019, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.  

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează A.S.F. este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

În anul 2020, experții Call Center-ului A.S.F. au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Asigurările, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul asigurărilor au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost de 8.834 (48,73% din totalul apelurilor primite), în creștere cu 29,21% față de anul 2019. Sistemul de pensii private s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor: 5.521 de apeluri (30,46% din totalul apelurilor primite), în creștere cu 32,68% față de anul 2019.

Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, peste 900 de apeluri au vizat Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin, în creștere cu 51,09% față de anul 2019, în timp ce apelurile cu privire la Sectorul Instrumente și Investiții Financiare au fost în număr de 507, în creștere cu circa 62% față de anul 2019.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până miercuri între 10:00 și 17:00, joi între 10:00 și 18:00, iar vineri de la 10:00 la 14:30.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Avertismentul Băncii Mondiale: companiile de stat din România angajează prea mulți oameni și plătesc salarii mari
02/03/2024 11:46

Banca Mondială avertizează că, desi companiile de stat romanesti angajează mai multi oameni si plătesc salarii mai mari, sunt tot mai putin productive. Analiza Băncii Mondiale arată că există dovezi c ...

România produce cea mai curată mâncare din UE, dar e insuficientă pentru a-şi hrăni populaţia
01/03/2024 17:08

Romania produce cea mai curată mancare din UE, dar e insuficientă pentru a-şi hrăni populaţia, Germania, Italia, Olanda, Belgia şi Austria ajutand tara noastră să acopere necesarul de consum cu toate c ...

Primăvara vine cu programul „Rabla pentru sobe”
01/03/2024 14:19

Programul „Rabla pentru sobe” a intrat in linie dreaptă si sperăm să-l deschidem in această primăvară, a declarat joi, la finalul sedintei de Guvern, ministrul Mediului, Apelor si Pădurilo ...

 APIA amână termenul de depunere a cererilor de plată pentru anul 2024
01/03/2024 14:15

Startul Campaniei de primire a Cererilor de Plată 2024 se amană cu cel puţin două săptămani, timp in care se se aşteaptă de la Comisia Europeană (CE) derogările privind condiţionalitatea pentru GAEC ...

28% dintre români stau cu banii economisiți în casă!
01/03/2024 11:47

Aproximativ 28% dintre romani preferă să-şi ţină banii economisiţi in casă sau in valută, iar peste 25% i-ar depune la bancă, o pondere mare la nivelul populaţiei in Romania, ceea ce inseamnă că au ...

Google, dat în judecată pentru de 2,1 miliarde de euro
29/02/2024 15:45

Google, parte a grupului Alphabet, este dată in judecată pentru de 2,1 miliarde de euro (2,3 miliarde de dolari) de către 32 de grupuri media, inclusiv Axel Springer şi Schibsted, acestea susţinand că au ...

Ministerul de Finanțe va folosi scannere în lupta cu frauda
29/02/2024 00:23

Portul Constanţa va avea două scannere operaţionale pană la finalul acestui an, din cele 26 de sisteme noi de scanare cu care vor fi dotate in următorii ani birourile vamale de frontieră, a anunţat minis ...

 Fructele și legumele, îmbibate cu „poluanţi eterni”
28/02/2024 11:30

Tot mai mulţi „poluanţi eterni” (PFAS) sunt prezenţi in fructele şi in legumele din Europa. Potrivit mai multor ONG-uri, prezenţa pesticidelor care conţin aceste substanţe chimice a explodat ...

 „Unele meserii vor dispărea, dar munca noastră se va uşura şi va fi mai bine plătită”
28/02/2024 11:10

Cristian Vasilcoiu, secretar de stat in Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale, a anuntat că MMSS incearcă să introducă anul acesta, impreună cu partenerii sociali, cu confederaţiile sindicale şi ...

 Guvernul lucrează la o nouă reformă fiscală
28/02/2024 11:09

Ministerul Finanţelor lucrează la diferite scenarii ale reformei fiscale cerute de Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, iar adoptarea ar trebui să aibă loc cel tarziu in 2025, a declarat secretar ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei