CONVOCATORUL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS IASI S.A.

logo-arcelor-online

Dimensiune font:

| 20-04-2022 12:38

 Consiliul de Administratie al societatii ArcelorMittal Tubular Products Iasi S.A., societate avand sediul in Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/278/1991, cod unic de inregistrare 1973479 (denumita in continuare “Societatea”),

Avand in vedere

·         Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societatii;

·         Prevederile art. 111, art. 117, art. 117² si art. 118 din Legea societatilor nr. 31/1990; 

CONVOACA

 ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Societatii (“Adunarea”) in data de 30 mai 2022, ora 10:00 am (ora Romaniei), la sediul Societatii din Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 19 mai 2022, considerata “data de referinta” in Registrul Actionarilor tinut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu urmatoarea

ORDINE DE ZI

1.      Discutarea si aprobarea situatiilor financiare ale Societatii la data de 31.12.2021, intocmite si auditate in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 1802/2014, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar.

2.      Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie ca profitul inregistrat de Societate la data de 31.12.2021 in suma de 59.438.562 Ron sa fie repartizat astfel: 2.971.928 Ron la rezerve legale si 56.466.634 Ron la „Rezultatul reportat reprezentand profitul nerepartizat sau pierderea neacoperita” pentru acoperirea pierderilor din anii anteriori.

3.      Descarcarea de gestiune pentru exercitiul financiar al anului 2021 pentru urmatorii administratori ai Societatii: dl. Rajasekaran Jeyachandran, dl Cosmin Toma, dl. Gradinaru Cristian si dl Florin Sava.

4.      Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar al anului 2022 si a programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2022.

5.      Numirea ca auditor financiar al Societatii pentru anul financiar 2022 a societatii Ernst & Young Assurance Services S.R.L.

6.      Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a retragerii din pozitia de Presedinte si Membru al Consiliul de Administratie a domnului Rajasekaran Jeyachandran.

7.      Mandatarea dnei Simona-Ramona Ciubotaru pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare inregistrarii Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor la Registrul Comertului si alte autoritati, personal sau prin imputernicit.

Candidaturile pentru alegerea membrului Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societatii cel tarziu pana la data de 21 mai 2022. Actionarii care doresc sa formuleze propuneri de candidatura vor include in cerere informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei adunari, se convoaca din nou Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 31 mai 2022, ora 10:00 am, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.

Incepand cu data publicarii convocatorului Adunarii, situatiile financiare, raportul Consiliului de Administratie, precum si raportul auditorului financiar vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul Societatii in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 14:00. Materialele informative si formularele de procura speciala sunt puse la dispozitie, in maniera sus-mentionata, cu cel putin 30 de zile inainte de data Adunarii. Aceste documente pot fi descarcate si de pe website-ul Societatii https://iasi.amtpeurope.eu/Web/ShareholdersMeeting.

Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/ reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala sau adresa de e-mail unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.

Conform prevederilor legale in vigoare, numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 19 mai 2022 au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarii. Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la Adunare personal sau prin reprezentant.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnatura privata, atat prin alti actionari cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu, precum si actionarii persoane juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot acorda procura speciala altor persoane. Administratorii, directorii si functionarii Societatii nu pot primi procura in vederea reprezentarii actionarilor in adunarea generala a actionarilor Societatii.

Formularele de procuri speciale vor fi completate si semnate in trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societatii sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, pana cel tarziu la data de 27 mai 2022, ora 10:00 am, un exemplar va fi inmanat reprezentantului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. In situatia in care exemplarul destinat Societatii este transmis prin e-mail, procura va trebui sa aiba atasata o semnatura electronica extinsa.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi actionarii indreptatiti vor putea transmite solicitarea in scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii anuntului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea „conform cu originalul” si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, dupa caz, de imputernicit a semnatarilor.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind activitatea Societatii. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a Adunarii, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Pentru a adresa intrebari privind activitatea Societatii, actionarii vor folosi modalitatea solicitarii prevazute la sectiunea despre punerea la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei, pana cel tarziu la data de 27 mai 2022, ora 10:00 am. Societatea va raspunde intrebarilor actionarilor cel tarziu in cadrul sedintei Adunarii. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat de Societate daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea Adunarii se pot obtine prin e-mail la adresa: ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.

 

 Data: 18 aprilie 2022

Presedintele Consiliului de Administratie

Dl Jeyachandran Rajasekaran

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Obligațiile fiscale ale contribuabililor pentru luna mai 2024. Cea mai importantă lună din an pentru raportări la ANAF Acest text a fost copiat de pe Ziare.com Obligațiile fiscale ale contribuabililor pentru luna mai 2024. Cea mai importantă lună din
07/05/2024 16:52

 Luna mai 2024 reprezintă o perioadă de varf pentru contribuabilii din Romania, avand in vedere seria de obligatii fiscale importante ce trebuie indeplinite fată de Agentia Natională de Administrare Fi ...

Declaraţia unică trebuie depusă până pe 27 mai
07/05/2024 12:45

Romanii care au incasat anul trecut venituri suplimentare faţă de salariu, precum cele din chirii, investiţii, dobanzi sau activităţi independente, trebuie să depună Declaraţia unică pană pe 27 mai. ...

Clienții ar putea primi apă gratis în orice restaurant din România
07/05/2024 09:28

Promulgarea noii legi care prevede ca operatorii din HoReCa să ofere apă potabilă gratuit clientilor marchează un pas important spre o Romanie mai civilizată, mai sănătoasă si mai prietenoasă atat cu ...

Meserii care vor marca piața muncii în următorii ani
07/05/2024 06:48

Tehnologia digitală evoluează rapid, astfel ca deja au apărut si vor mai aparea schimbari pe piata muncii. Unele meserii se transforma, altele dispar, iar altele urmează sa le ia locul. În aceste cond ...

CFR Călători, în pragul colapsului
07/05/2024 06:39

Operatorul de stat de transport feroviar de călători estimează pentru anul 2024 pierderi de 1,026 miliarde de lei, cu 464% mai mari decat cele raportate la 31 decembrie 2023, acestea fiind determinate in pri ...

Cârciuma vedetei Dani Oțil și a lui Cătălin Lăscuț, zis regele duty-free-urilor, și-a cerut insolvența
06/05/2024 21:50

Datoriile au năpădit compania Impresso Lounge detinută de Dani Otil si Cătălin Lăscut, iar capitalurile proprii sunt negative. Compania Impresso Lounge SRL, unde actionari sunt, printre altii vedeta TV ...

Ce fabrică se va deschide în România după sărbători
06/05/2024 20:13

O nouă fabrică de componente auto se va deschide in Romania. Compania turco-spaniolă Beyçelik Gestamp va deschide fabrica in zona Argesului. Odată cu deschiderea acesteia, vor fi create noi locuri de munc ...

Datoria României a crescut cu peste 50 la sută din PIB
06/05/2024 08:57

Datoria administraţiei publice (datoria guvernamentală) a urcat, in februarie 2024, pană la 841,292 miliarde lei, de la 801,687 miliarde de lei in luna precedentă. Vorbim despre o sumă imnesă, de aproxima ...

Grindină în vestul țării! Gheața a făcut ravagii prin grădini și livezi
06/05/2024 08:15

Ploi torenţiale cu căderi de grindină s-au inregistrat, duminică, in mai multe zone din ţată, imagini cu furia naturii fiind distribuite pe reţelele ded socializare. Oamenii se plang că gradinile şi li ...

Câți pensionari are România. Pensia medie - 2.248 de lei
05/05/2024 18:43

 Un număr de 4.748.274 de pensionari era inregistrat in aprilie 2024 in Romania, cu 4.274 persoane mai puţine comparativ cu luna precedentă, iar pensia medie a fost de 2.248 de lei, conform datelor cent ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei