Implică-te activ în economia locală și înscrie companiile românești în programul Made in Romania!

Cartea_Made_in_Romania

Dimensiune font:

| 19-05-2022 16:14

Organizat în premieră în istoria pieței de capital din România, Made in Romania este unul dintre proiectele Bursei de Valori București (BVB), lansat cu scopul de a identifica și promova companiile românești și de a premia pe 15 dintre acestea care au cel mai mare potențial de creștere și șanse concrete de a deveni jucători cu impact în economia locală, națională și chiar internațională.

„ Întreg proiectul este gândit cu scopul de a ajuta companiile românești cu potențial, care au nevoie de ajutor în ceea ce privește organizarea și dezvoltarea susținută a companiei. În acest sens, am creat sesiuni de workshop-uri care să acopere subiecte și probleme recurente pe care companiile le întâlnesc, precum: Finanțe, Cultură Organizațională, Strategie și Inovație, Audit și Contabilitate, Guvernanță Corporativă, Branding și multe altele. În perioada de nominalizare invităm publicul să ne aducă în atenție acele companii pe care le admiră, pe care le dezvoltă sau la care lucrează, astfel încât să asigurăm o acoperire națională. Ne dorim să vedem nominalizate companii din toate zonele țării și din industrii cât mai diverse. ”, a spus Ana-Maria Neațu, Business Development Specialist & Project Manager, Made in Romania.

Bursa de Valori București, principalul canal de finanțare pentru antreprenorii români
Lansată în martie, noua ediție a programului are șase etape, prima fiind cea de nominalizare a companiilor, care se va încheia pe 31 mai. Programul continuă cu etapa de selectare a celor 50 de semifinaliste de către membrii Comitetului de Nominalizare, companii care vor intra în etapa Votului Publicului începând cu 1 iulie. Primele 3 cele mai votate business-uri vor fi primele finaliste. Pe 2 august va avea loc întâlnirea membrilor Juriului pentru selectarea celorlalte 12 companii finaliste, luna septembrie fiind rezervată Galei de premiere a finaliștilor Made in Romania. Ultima etapă va fi reprezentată de sesiunile de mentorat la care sunt invitate să participe companiile finaliste, semifinaliste și cele înregistrate în Platforma Made in Romania.
Criteriile de eligibilitate se regăsesc și în Ghidul programului Made in Romania.
În proiectul Made in Romania sunt încurajate nominalizările companiilor de toate dimensiunile: Start-Ups – care îndeplinesc condiția de minim 3 ani de activitate (să fi realizat și depus cel puțin 3 situații financiare anuale) sau Cifra de Afaceri, pe ultimul an raportat, să fie cel puțin egală cu 250.000 euro. De asemenea, este încurajată participarea companiilor care intră în categoria IMM sau Corporate (minim 50 mil. euro cifră de afaceri), indiferent de industrie sau domeniul de activitate.
Pentru că Bursa de Valori București își dorește crearea unui mediu antreprenorial sănătos, la nominalizarea, dar și la selecția celor 50 de companii semifinaliste se vor lua în considerare și următoarele criterii: performanța companiei în ceea ce privește profitabilitatea, cifra de afaceri anuală pentru ultimul an raportat și rata de creștere. Se va ține cont de performanțele relevante din anii precedenți, inclusiv de produsele lansate, prototipurile, dar și de perspectivele de inovare pe piețele de nișă, inclusiv dacă respectiva companie are un proiect cu șanse de extindere pe scară largă pe termen scurt.
Implicarea activă în susținerea brandurilor de succes
Prin nominalizarea companiilor românești, publicul contribuie la promovarea și dezvoltarea business-urilor locale preferate, respectiv a economiei din România. Prin acest program, publicul dă o șansă în plus companiilor de a deveni mai vizibile și le oferă prin votul lor posibilitatea de a beneficia de oportunități care în alte contexte ar fi fost dificil de accesat. Astfel, publicul se poate implica în dezvoltarea economiei locale și poate oferi șanse reale unor branduri locale mai mici, dar cu potențial.
Știi o companie locală cu o poveste impresionantă sau poate chiar business-ul tău are o poveste remarcabilă? Intră pe investingromania.com și nominalizează compania până pe 31 mai.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:53

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost retinut pentru trafic de influență
26/04/2024 10:04

Liviu Cătălin Stănculescu, directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia (CEO), a fost reţinut de DNA pentru trafic de influenţă, fiind acuzat că a primit mită 13.000 de euro de ...

Guvernul semnează azi plata în avans a pensiilor pe luna mai. Când vor fi virați banii
25/04/2024 13:48

Guvernul aprobă azi proiectul de hotărare privind plata in avans a pensiilor si a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, din bugetul asigurărilor sociale de stat si din bugetul ...

Clienții nu vor mai putea retrage numerar la casele de marcat. Supermarketurile renunță la serviciu
24/04/2024 20:18

Un sereviciu popular in multe supermarketuri, inclusiv in cele din Romania ar putea să dispară. Oamenii nu vor mai putea retrage numerar de la casele de marcat. Comerciantii spun că trebuie să plătească u ...

Importanța unui plan de carieră pentru tineri
24/04/2024 14:00

În era modernă, in care optiunile profesionale sunt ample si schimbările sunt rapide, tinerii se află adesea in fata unui labirint aparent fără iesire in ceea ce priveste alegerea carierei lor. &Ic ...

Directorul Poștei Române face anunțul așteptat de toți pensionarii, chiar înainte de Paște
24/04/2024 12:43

Cinci milioane de pensionari romani aşteptă să afle dacă vor avea sau nu bani peste Paşte. Premierul Marcel Ciolacu a cerut ca pensiile şi salariile angajaţilor la stat să fie livrate inainte de sărbă ...

Premierul estimează un salariu minim de 1.200 de euro
24/04/2024 06:36

  Premierul Marcel Ciolacu i-a cerut ministrului Muncii, Simona Bucura Oprescu, să pună in transparenţă, imediat după sărbătorile pascale, proiectul de lege privind adoptarea salariului minim europ ...

La cine apelezi când ai nevoie urgentă de bani? Descoperă soluțiile de finanțare rapidă
23/04/2024 15:37

La cine apelezi cand ai nevoie urgentă de bani? Descoperă solutiile de finantare rapidă O urgentă poate apărea in momente neprevăzute, lucru care crează griji, stres si dezechilibru pe plan financiar. C ...

O nouă masă de aer încărcată cu particule de praf de origine sahariană deasupra României
23/04/2024 10:20

În perioada 23 aprilie ora 09 – 24 aprilie ora 13, circulatia aerului, predominant sud-vestică, va favoriza avansul dinspre nordul Africii a unei mase de aer incărcată cu particule de praf de ori ...

 ”Viitorul producției agroalimentare”, conferință internațională
22/04/2024 14:43

Consulatul Regatului Tărilor de Jos de la Iasi, in parteneriat Ambasada Regatului Tărilor de Jos in Romania, Universitatea de Stiintele Vietii "Ion Ionescu de la Brad" Iasi (USV Iasi) si cu OFA UGI ...

Anunț de selecție partener în vederea accesării granturilor pentru sprijinirea antreprenorilor în dezvoltarea tehnologiilor digitale avansate
22/04/2024 13:38

Anunt de selectie partener in vederea accesării granturilor pentru sprijinirea antreprenorilor in dezvoltarea tehnologiilor digitale avansate

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei