Institutul de Studii Financiare și Academia de Studii Economice București, parteneriat pentru pregătirea studenților în domeniul actuariatului

Logo ASF

Dimensiune font:

| 13-07-2021 17:21

 

 

Specializarea actuarială este tot mai prezentă în anunțurile de angajare ale marilor companii, iar în România pregătirea academică în acest domeniu s-a extins datorită unui parteneriat între Institutul de Studii Financiare (ISF) și Academia de Studii Economice (ASE) București.

 

Studiile actuariale pregătesc studenții pentru gestionarea riscurilor multiple care pot apărea în interiorul organizațiilor de dimensiuni diferite. Un expert în acest domeniu are o înțelegere profundă a finanțelor, economiei și a oamenilor, putând analiza modul în care acestea vor evolua în viitor.

 

Un actuar lucrează de obicei în industria asigurărilor. Ei sunt consultați cu privire la aspectul primelor de asigurare pe baza istoricului deținătorului poliței. Stabilesc cât de mult trebuie să plătească pentru diverse tipuri de asigurări proprietarul unui vehicul, case sau companie. De asemenea, lucrează cu corporații, fiind suport în procesele de creștere și luare a deciziilor prin analiza riscurilor lor financiare.

 

La nivel internațional, se întâlnesc tot mai mulți actuari care lucrează pentru o gamă largă de companii dinamice. Abilitățile cheie ale actuarilor sunt la mare căutare în mai multe industrii - în special în tehnologie.

 

Pe piața americană, salarizarea mediană pentru un specialist actuar depășea 110.000 de dolari la nivelul anului 2020. Perspectiva de creștere a locurilor de muncă este de 18% până la finalul acestui deceniu.

În acest context favorabil pentru profesie, ISF și ASE București anunță sesiunea de Admitere 2021 la programe de master, în perioada 23 - 27 iulie, inclusiv pentru programul de Master de Tehnici Actuariale - seria a XVI-a.

 

Rata de angajare de peste 90%

 

Programul de master TACT este singurul program de studii specializate care oferă recunoașterea a trei din cele șase examene de bază din partea „Institute and Faculty of Actuaries" din Marea Britanie.

 

Președintele ISF, domnul Valentin Ionescu, a declarat: "ISF dezvoltă programe profesionale de înaltă calificare care pot ajuta la dezvoltarea piețelor financiare nebancare. Promovarea unui master ajută la obținerea cunoștințelor specializate pentru a avansa în domeniul financiar nebancar. Pe măsură ce forța de muncă evoluează, un program specializat poate arăta dedicarea către îmbunătățirea expertizei și duce la creșterea credibilității industriei."

 

Directorul executiv al ISF, Marian Siminică, a declarat: „Parteneriatul cu ASE București va oferi șansa mai multor studenți să urmeze studii într-un domeniu dinamic, tot mai căutat de angajatori. Programul TACT este dedicat persoanelor care lucrează în departamentele de actuariat, management de risc sau dezvoltare produse și investiții".

„Funcțiunea acturială contribuie la inițiative strategice importante în cadrul companiilor, iar asemenea rol devine tot mai important într-un mediu economic plin de provocări", a adăugat directorul executiv.

 

Masterul are suportul strategic al Asociației Române de Actuariat din anul 2005. Până în prezent au absolvit 15 serii de studenți, iar gradul de angajabilitate al absolvenților a fost de 95%.

Investiția în formare și îmbunătățirea abilităților este importantă pentru specializarea actuarială, iar curicula complexă a unui master va rafina cunoștințele unui expert în domeniu.

Masterul TACT are o structură modulară, iar cursurile au loc în intervalul 18.00 - 21.00. Experți din piața de asigurări, management de risc și investiții vor avea oportunitatea să prezinte studenților din experiența lor profesională.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:39

BANCUL ZILEI

06:00

 

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iași, șos. Aleea Nicolina, nr, 82, jud. Iași, tel: 0232-243.864; fax: 0232-212.231, e-mail: iasi@insolventa.ro, prin asociat coordonator Mititelu Corneliu, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. Starmod S.A. Suceava cu sediul social în mun. Suceava, str. Universității, nr. 29, jud. Suceava, nr. înregistrare în Registrul Comerţului J33/69/1991 , C.U.I. RO3177717, numită potrivit Sentinţei Civile nr. 19 din data de 25.01.2022, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9819/86/2010**, invită toți agenții economici interesați ca, până la data de 11.11.2022, ora 16:00, să depună o ofertă financiară și o ofertă tehnică pentru efectuarea lucrărilor cadastrale de reglementare a situațiilor tehnico-cadastrale pentru bunurile imobile din patrimoniul societății Starmod S.A. Suceava. Condiții de formă: Ofertele vor fi depuse la sediul lichidatorului judiciar MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI S.P.R.L., din Iași, str. Aleea Nicolina, nr. 82, într-un plic închis şi sigilat prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai jos menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ: numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, precum şi menţiunea „ofertă servicii cadastrale, a nu se deschide înainte de data de 11.11.2022, ora 16.00”. Solicităm ca oferta financiară să conţină următoarele elemente obligatorii: -Preț (va fi exprimat în lei, fără T.V.A.); -Acordul expres al ofertantului ca plata prețului să se efectueze în conformitate cu dispozițiile Legii 85/2006, pe măsură ce se vor obține fonduri din valorificari de active din patrimoniul societății debitoare. Solicităm ca oferta tehnică să conţină următoarele elemente obligatorii: -Termen de execuţie; -Lista serviciilor cadastrale ce vor fi prestate pentru reglementarea situațiilor tehnico-cadastrale pentru bunurile imobile din patrimoniul societății Starmod S.A. Suceava. -Certificatul de atestare din care reiese că ofertantul este calificat şi atestat în vederea efectuării de operațiuni/servicii cadastrale. Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate. Pentru cuantificarea preţului de executare a lucrării, accesul în incinta societăţii debitoare se face cu programare (48 de ore) şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a acesteia care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe prin fax la 0232-243.864 sau e-mail iasi@insolventa.ro intenţia de vizitare. Relații suplimentare se pot obține de la: -tel. 0232-243.864 0755.132.473 -fax: 0232-212.231 -email: secretariat@insolventa.ro
VANZARE TEREN SI CONSTRUCTII PIATA NEAMT str. Piata Garii, nr.7, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt. Subscrisa BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. desemnata in calitate de administrator judiciar al debitoarei PERLA INVEST S.R.L., in reorganizare, prin Incheierea de sedinta nr. 236 din data de 19.04.2016, pronuntata in Dosarul nr. 2699/103/2015/a4, de Tribunalul Neamt – Sectia a II-a Civila, de Contencios Administrativ si Fiscal, organizeaza in data de 23.11.2022, ora 13:00, la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., din Bucuresti, Str. Invingatorilor nr. 24, Victory Business Center, Et. 4, Sector 3, sedinta de licitatie publica cu strigare pentru vanzarea, in bloc, a proprietatii imobiliare compuse din: -teren intravilan, in suprafata de 1.000 mp, inscris in CF nr.54618 a Mun.Piatra Neamt, avand nr. cadastral 54618; -constructie in suprafata utila de 567,46 mp, inscrisa in CF nr.54618-C1-U1 a Mun. Piatra Neamt, avand nr. cadastral 54618-C1-U1; -constructie in suprafata utila de 1.707,65 mp, inscrisa in CF nr.54618-C1-U2 a Mun. Piatra Neamt, avand nr.cadastral 54618-C1-U2 situate in Mun. Patra Neamt, str. Piata Garii, nr.7, jud. Neamt. Pretul de pornire al sedintei de licitatie 1.379.000 EUR, exclusiv TVA. Detalierea componentei acelor blocuri de active poate fi solicitata administratorului judiciar la adresa de e-mail business.restructuring@bdo.ro. Ofertantii care doresc sa participe la licitatie trebuie sa depuna la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., cel tarziu cu o zi lucratoare inaintea sedintei de licitatie publica la care doresc sa participe, personal sau prin curier, ora 17:00, toate documentele specificate in cuprinsul Caietului de sarcini, ce poate fi achizitionat de la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. pentru suma de 1.000 Lei, exclusiv TVA. Plata Caietului de sarcini se va realiza prin transfer bancar in contul unic de insolventa al societatii PERLA INVEST S.R.L., pe baza facturii comunicate de catre administratorul judiciar. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul 021.319.94.76 sau e-mail business.restructuring@bdo.ro.
Se scumpesc țigările . Bruxelles-ul va propune creșterea taxelor pe țigări și prima taxă pentru vaping la nivelul UE
27/11/2022 11:20

UE urmează să propună o taxă pentru vaping la nivelul blocului european, intr-un efort de a reorganiza impozitarea industriei tutunului. Măsura ar dubla accizele in statele membre cu taxe reduse pe tigări ...

”Fenomenul” Hidroelectrica: ”Primim și 5.000 de cereri pe zi”. Ce spune compania despre prețurile de pe piață și întârzierile la facturare
27/11/2022 10:10

Hidroelectrica, compania care ”vinde” energie la cel mai mic pret de pe piată, va continua politica de atragere a clientilor casnici, in ciuda informatiilor din ultima vreme. Hidroelectrica, cel m ...

Greșeala uriașă care crește factura la căldură cu 25% pe lună. Secretul care te ajută să economisești
26/11/2022 20:17

Pe măsură ce cresterea costurilor la energie continuă să afecteze familiile din intreaga tară, multi romani caută modalităti de a-si reduce facturile acolo unde pot. Desi există atatea lucruri pe care o ...

3.000 de lei, salariul minim din 2023. Cum se vor da banii
26/11/2022 08:45

Guvernul a anuntat faptul că ar fi căzut de acord cu Patronatele si sindicatele in privinta majorării salariului minim brut garantat in plată de la 1 ianuarie 2023. „Guvernul si partenerii sociali au ...

O companie germană anunță investiții de 50 milioane euro la Brașov
25/11/2022 16:09

Compania germană Diehl Controls va construi la Brasov o unitate de producţie a componentelor de control electronic, in principal pentru aparate electrocasnice. Numărul de angajati va fi de 600, iar investi ...

Informația momentului pentru românii cu pensii până în 2000 de lei: pentru ei, majorarea nu va fi cea anunțată
25/11/2022 15:50

Informatia momentului pentru romanii cu pensii pană in 2000 de lei. Coalitia de la guvernare a anuntat mărirea pensiilor cu 12,5 % de la 1 ianuarie 2023. Concret, această inseamnă doar cateva sute in plus ...

Decizie. Ce prețuri plafonate la energie vor plăti populația și firmele de la 1 ianuarie 2023
25/11/2022 15:38

Camera Deputatilor a adoptat, miercuri, in calitate de cameră decizională, noile modificări la ordonanta din energie care stabileste preturile plafonate pe care le vor plăti populatia si firmele de la 1 i ...

Naționaliștii ruși îl atacă pe „generalul Armageddon” și îi cer să justifice retragerea din Herson
25/11/2022 15:36

Desi initial au sustinut retragerea din Herson, nationalistii rusi din linia dură ii cer acum comandantului trupelor din Ucraina, Serghei Surovikin, supranumit „generalul Armageddon”, să justifice retra ...

Grindeanu: Contractele pentru execuţia celor 3 loturi ale Autostrăzii Focşani-Bacău au fost câştigate de un constructor român
25/11/2022 15:22

Contractele pentru execuţia celor trei loturi ale Autostrăzii Focşani-Bacău au fost caştigate de un constructor roman, iar după semnarea documentelor acesta are la dispoziţie 30 de luni pentru finalizare ...

Fermierii care au suferit din cauza secetei vor primi despăgubiri
25/11/2022 14:22

Ministrul Agriculturii, Petre Daea, a dat asigurări că fiecare fermier care a avut de suferit de pe urma secetei pedologice va primi despăgubiri in baza legislatiei in vigoare. Într-o interventie in e ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei