NEO IDEAS CONNECTED – Anunț de selecție a participanților în cadrul incubatorului de afaceri Neo Ideas Connected

antet-mic

Dimensiune font:

| 11-11-2022 11:36

 

Data: 11.11.2022

 

           ANUNȚ DE SELECȚIE A PARTICIPANȚILOR ÎN CADRUL

 INCUBATORULUI DE AFACERI

HIGH FEE CONNECTED S.R.L., lansează sesiunea de înscrieri în cadrul noului incubator de afaceri „NEO IDEAS CONNECTED”, înființat prin proiectul “CONSTRUIRE STRUCTURĂ DE PROMOVARE A ANTREPRENORIATULUI (BIROURI), ÎMPREJMUIRE, RACORDURI LA UTILITĂȚI”, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.

Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED promovează inițierea şi dezvoltarea afacerilor din domeniul turismului și ecoturismului, în vederea dezvoltării sectorului antreprenorial.

Firmele incubate vor putea beneficia de suport logistic, financiar, spațiu pentru birouri, servicii de consultanță și training, servicii de marketing si mentorat, servicii de formare profesionala și alte servicii suport menite să le susțină în vederea dezvoltării ulterioare a afacerilor demarate.
De asemenea, firmele incubate beneficiaza de conditii moderne de lucru, avand la dispozitie o minicafenea (Smart up Cafe) in cadrul Incubatorului pentru salariatii proprii sau pentru partenerii de afaceri, oficii de luat masa dotate complet, Sali de instruire si protocol (meeting room), Sala de conferinte dar si o zona de relaxare (dotata cu masa de biliard, de tenis, d’arts, hamace, consola de jocuri) pentru uzul salariatilor sau a diversilor parteneri.
Astfel, firmele care beneficiază de aceste servicii sunt mai puține expuse riscurilor cu care se confruntă firmele nou intrate pe piață, în special a riscurilor care afectează reziliența acestora pe piața de profil.

Care sunt serviciile ce vor fi prestate în cadrul incubatorului de afaceri?

Principalele servicii de care vor beneficia participanții incubatorului de afaceri sunt următoarele:

În etapa de pre-incubare:
• Evaluarea potențialului ideii de afaceri, eventual potențialul inovativ
• Instruire atât în aspecte generale (e.g. management, cât și mai specifice (e.g. proprietate intelectuală)
• Stabilirea modelului de business și elaborarea planului de afaceri, inclusiv a proiecțiilor financiare ale afacerii

În etapa de incubare:
• Servicii administrative (recepție, secretariat, securitate, comunicare, curățenie, bufet)
• Servicii profesionale de contabilitate
• Servicii profesionale juridice
• Servicii de marketing și mentorat
• Consilierea managerială și cooperarea constantă a companiilor rezidente
• Planificarea afacerii şi formarea unei companii
• Training pentru dezvoltarea competențelor în afaceri
• Studiu de piață, vânzări și marketing
• Consultanță export: piețe și căutare de parteneri
• Asistență IT și e-business
• Consultanță dezvoltare de noi produse și servicii
• Consultanță obținere de finanțare, granturi si capital
• Fonduri Venture și rețele de business angels
• Consultanţă recrutare de personal
• Networking (de ex: cu alți antreprenori și clienți)

 În etapa de post-incubare:
• Sprijin pentru creșterea vânzărilor
• Sprijin pentru îmbunătățirea proceselor de producție
• Servicii de internaționalizare sau introducere a inovațiilor

Ce condiții trebuie să îndeplinească un participant al incubatorului?

Pentru a putea beneficia de serviciile enunțate anterior, respectiv pentru a vă putea înscrie în cadrul incubatorului de afaceri, ca societatea dumneavoastră să respecte următoarele condiții:

• să fie înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu cel mult 3 ani înaintea depunerii cererii de incubare;
• face parte din categoria IMM (întreprinderi micro, mici și mijlocii);
• are sediul social sau să înființeze un punct de lucru în Regiunea de Dezvoltare Nord-Est; 

• obiectul principal de activitate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului /sau una dintre activitatile autorizate să se încadreze în domeniul turismului și ecoturismului
• se angajează să furnizeze trimestrial informațiile economico-financiare cerute de administratorul incubatorului, în vederea evaluarii evoluției activității desfășurate;
• are un număr maxim de 3 angajați, în momentul depunerii cererii de incubare;
• nu se află în stare de dizolvare, reorganizare juridicară, lichidare, insolvență, faliment, executare silită sau suspendare temporară a activității;
• documentația privind evaluarea admiterii în Incubator este completă și corectă.

Din ce documente va fi compus dosarul de înscriere?

În vederea evaluării condițiilor specificate anterior, trebuie să compuneți dosarul de înscriere, în care vor fi prezentate următoarele documente:

• cerere de înscriere;
• actele constitutive ale firmei;
• Certificatul de înregistrare si Certificatul Constatator, eliberate de Registrul Comerțului, actualizat;
• Certificatul de atestare fiscala, pentru firmele cu o existența mai mare de 1 an;
• Situațiile financiare aferente anului anterior (daca este cazul);
• sa prezinte o scurta descriere a ideii de afaceri pe care doreste sa o dezvolte
• CV-ul antreprenorului si, daca este cazul, al administratorului.

Care este termenul limită și adresa la care se vor depune dosarele de înscriere?

Până la data de 30.11.2022 dosarele de înscriere trebuie transmise la adresa – Str. Maratei nr. 96, Piatra Neamt, jud. Neamt.


Alte informații:
- Incubatorul de afaceri NEO IDEAS CONNECTED se află la adresa: Municipiul Piatra Neamț, strada Mărăței, nr. 96, județul Neamț;
- Detalii suplimentare puteți obține prin transmiterea unui mesaj la adresa highfeeconnected@gmail.com sau la tel. 0748474360.
 

 

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
bancul zilei

05:46

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Câți pensionari are România. Pensia medie - 2.248 de lei
05/05/2024 18:43

 Un număr de 4.748.274 de pensionari era inregistrat in aprilie 2024 in Romania, cu 4.274 persoane mai puţine comparativ cu luna precedentă, iar pensia medie a fost de 2.248 de lei, conform datelor cent ...

Comisia Europeană a aprobat ajutorul de stat de 95 de milioane euro pentru TAROM
05/05/2024 16:59

Comisia Europeană a aprobat, luni, planurile Romaniei de a acorda transportatorului aerian naţional deţinut de stat, TAROM, un ajutor de restructurare in valoare de pană la 95,3 milioane euro (473,69 milioa ...

Numărul înmatriculărilor de persoane fizice şi juridice a scăzut în primele trei luni din 2024 cu 6,78%
05/05/2024 15:00

Numărul inmatriculărilor de persoane fizice şi juridice a scăzut in primele trei luni din 2024 cu 6,78%, comparativ cu perioada similară a anului 2023, totalizand 37.686 unităţi, din care 73,48%, respect ...

Eurostat: România, în topul țărilor europene cu cel mai mare număr de găini ouătoare
05/05/2024 07:30

Potrivit unui raport Eurostat, Romania este unul dintre tările cu cel mai mare număr de găini ouătoare din Uniunea Europeană In 2022, Romania detinea peste 38,7 milioane de găini ouătoare, clasandu-se, ...

LOTO 6/49 din 4 mai 2024. Rezultate Loto 6/49, Loto 5/40 și Joker sâmbătă, 4 mai
04/05/2024 22:21

 Loteria Romană a organizat sambătă, 4 mai 2024, Tragerile Speciale Loto ale Sărbătorilor de Pasti.   Loto 6/49 din 4 mai, tragerea principală: 16, 6, 13, 44, 18, 19  Loto 6/49 trage ...

Programul magazinelor de Paște. Unde puteți face ultimele cumpărături?
04/05/2024 10:58

 Programul magazinelor de Paste. Iată unde puteti face ultimele cumpărături. Dacă nu ati apucat să vă faceti toate cumpărăturile de care aveti nevoie inainte de Paste, trebuie să stiti, magazinel ...

Rezervele BNR au scăzut la 69,7 miliarde euro
03/05/2024 07:18

  Redeschiderea pietei pentru o singură sedintă, după ziua de 1 mai si inainte de minivacanta de Paste, nu a adus schimbări semnificative ale cursului euro, chiar dacă au crescut iesirile de capital ...

Scandal la Luduș după închiderea Fabricii Leoni. 200 de oameni au ieșit în stradă
02/05/2024 16:30

Aproximativ 200 de angajaţi ai Fabricii LEONI din Luduş au protestat, joi, după decizia de inchidere a punctului de lucru, solicitand să li se respecte drepturile sociale. Fondatorul grupului de iniţiativ ...

BIZZ Accelerator, cel mai amplu proiect de educație pentru antreprenorii și managerii din România
02/05/2024 07:13

Într-un context economic in care antreprenoriatul romanesc cunoaste o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Stefan Mandachi, impreună cu economistul Iancu Guda, lansează BIZZ Accelerator, un program ...

Peste 5.300 antreprenori din regiunea Moldovei au renunțat la afaceri!
01/05/2024 13:22

Numărul societăţilor comerciale şi al persoanelor fizice autorizate (PFA) care au iesit din sistemul economic, in primele trei luni din an, au ajuns, in regiunea de Nord-Est, la 5.391, cu aproape 20 la sut ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei