Mai puţine mijloace de transport la stradă!

1 tramvaie la strada
1 dezinfectare tramvai2

Dimensiune font:

| 25-10-2021 00:00

În contextul epidemiologic actual, capacitatea de transport a CTP Iaşi va fi redusă cu circa 30%, respectiv un parc activ de 86 de autobuze şi 48 de tramvaie zilnic * de asemenea, accesul tuturor vizitatorilor în instituţiile şi serviciile aflate în coordonarea municipiului Iaşi este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV * la unele societăţi vor fi amenajate ghişee exterioare, iar la altele angajaţii vor lucra în două schimburi sau de acasă

În urma publicării în Monitorul Oficial în cursul zilei de sâmbătă, 23 octombrie, a Hotărârii de Guvern pentru modificarea anexelor 2 şi 3 la HG 1090 - 2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea epidemiei de COVID 19, conducerea Primăriei municipiului Iaşi, în urma convocării de către primarul Mihai Chirica a Grupului de Lucru la Nivel Local pentru Combaterea Efectelor Pandemiei COVID 19, a stabilit mai multe măsuri, cu aplicare de astăzi, 25 octombrie 2021. Astfel, la începerea activităţii şi pe tot parcursul zilei de lucru, pe toate zonele de acces în toate spaţiile Primăriei Iaşi şi ale societăţilor comerciale subordonate se organizează puncte de triaj epidemiologic pentru toţi angajaţii şi toţi vizitatorii care au acces în perioada programului de lucru (purtarea măştii, verificarea temperaturii şi dezinfectarea obligatorie). În vederea evitării aglomeraţiei în mijloacele de transport în comun, respectiv la accesul în instituţii, programul Primăriei Iaşi pentru toate departamentele acesteia va fi decalat pe o perioadă de o oră, începând cu ora 7.00, în trei segmente orare. Totodată, la toate birourile aglomerate (unde nu poate fi asigurat un spaţiu de 5 mp per angajat), serviciul public va fi asigurat în două schimburi sau prin telemuncă, ţinându-se cont de numărul persoanelor care sunt vaccinate sau au trecut prin boală. 

Certificate de naştere, la geam!

Accesul tuturor vizitatorilor în instituţiile şi serviciile aflate în coordonarea municipiului Iaşi, în conformitate cu HG 1130 din 2021, art. 12, alin 4, este permis este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Documentele urgente (precum certificate de naştere, certificate de deces, depunerea cererilor pentru ajutoare la încălzire şi alte tipuri de ajutoare etc), se vor prelucra prin punerea la dispoziţie a unor ghişee speciale, cu acces din exterior.

Nu în ultimul rând, programul angajaţilor tuturor instituţiilor publice aflate în coordonarea Primăriei Iaşi (Salubris, TermoService, Compania de Transport Public, Poliţia Locală, Citadin, Servicii Publice) va fi organizat în schimburi sau decalat, acolo unde este cazul.

Maxim 150 de mijloace de transport la stradă

Din cauza măsurilor de suspendare a cursurilor şcolare pentru următoarele 14 zile, capacitatea de transport a CTP Iaşi va fi redusă cu circa 30%, respectiv un parc activ de 86 de autobuze şi 48 de tramvaie. Totodată, anunţăm toţi călătorii că masca rămâne obligatorie pe tot parcursul călătoriei, precum şi în staţii, iar compania de transport este obligată să verifice respectarea măsurilor de siguranţă sanitară, măsuri care trebuie respectate şi de proprii angajaţi. Începând de astăzi, se reia activitatea de dezinfectare a staţiilor de transport în comun şi continuarea dezinfectării mijloacelor de transport.

În pieţe, doar cu mască!

În ceea ce priveşte pieţele din oraş, accesul în pieţele agroalimentare din municipiul Iaşi va fi permis doar persoanelor care poartă mască de protecţie, aceasta fiind obligatorie atât pentru personalul administrativ, cât şi pentru comercianţi. Talciocul şi Târgul de Maşini vor funcţiona la 30% capacitate, accesul fiind permis doar persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2. Măsurile menţionate intră în vigoare începând de astăzi 25 octombrie 2021, şi sunt valabile până la o nouă reglementare ulterioară. „Fac apel la toţi cetăţenii Municipiului Iaşi să respecte măsurile autorităţilor, pentru a putea opri răspândirea epidemiei COVID 19. Dar, ca să putem scăpa de virus, arma cea mai eficientă rămâne în continuare vaccinul. Vă rog să aveţi grijă de sănătatea dumneavoastră şi de a celor dragi: informaţi-vă din surse credibile, nu cădeţi pradă dezinformărilor şi alegeţi să vă vaccinaţi!”, a declarat primarul Mihai Chirica. Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Tribunalul Iaşi, prin administratorul judiciar desemnat în dosarul nr. 10051/99/2017 (596/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor imobile din patrimoniul debitoarei S.C. „POWER LAND L.T.D.” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Canta nr. 38, bl. 531, sc. B, parter, ap. 1, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV ADRESA Componenţa Valoare - lei - 1. Construcţii agricole în suprafaţă de 4.519 m.p., terenul extravilan în suprafaţă de 7.160 m.p. înscris în Cartea funciară a comunei Slatina la nr. 34208 este proprietatea persoanelor fizice Ştefan Gavril şi Ştefan Aglaia, teren care figurează cu un drept de comodat în favoarea S.C. Pawer Land L.T.D. S.R.L. Iaşi pe o perioadă de 20 de ani din data de 01.01.2006 localitatea Slatina, comuna Slatina, judeţul Suceava - C1 – Grajd vaci + grajd muls; - C2 – Bucătărie furajeră + depozit furaje; - C3 – Platformă dejecţii; - C4 – Siloz de suprafaţă + bazin purin; - C5 – Fosă (septică); - C6 – Preş dezinfecţie (cabină poartă); - C7 – Puţ (forat); - C8 – Drumuri şi platforme. 62.088,25 16.155,30 3.817,45 18.396,35 514,15 4.165,00 428,40 28.581,00 Total * * 134.145,90 Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vânzare sunt cele de mai sus. Vânzarea se va efectua conform hotărârilor adunării creditorilor din data de 02.12.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 07.01.2022, ora 1000 şi se vor organiza 6 şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 14.01.2022, 21.01.2022, 28.01.2022, 04.02.2022, 11.02.2022, la sediul administratorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul administratorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun imobil, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 1.000 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe administratorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575. Administrator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
Subscrisa EUROBUSINESS LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al AYA SPORTS S.R.L., desemnat prin Sentinţa Comercială nr. 585/25.05.2010 de Tribunalul Iaşi – Sectia a II - a Civilă - Faliment în dosarul nr. 1970/99/2009 (nr. format vechi 96/2009), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, coroborat cu prevederile CPC si hotărârea Adunării creditorilor din 17.06.2021, organizează în ziua de 16.12.2021,ora 11:00, licitaţie publică competitivă cu strigare, pentru valorificarea următorului bun imobil: Denumire activ: Preț de pornire a licitației (EUR, fără TVA) Proprietate rezidențială, tip “casă de locuit cu regim de înălțime P+1E+M, cu teren aferent”, situată în Sat Răsboieni, Com. Țibănești, Jud. Iași, compusă din: 8.298,00 Teren intravilan categoria de folosință curți construcții, în suprafață de 962,26 mp, nr. cad. 392, CF nr. 237/UAT Țibănești 1.100,00 Corp clădire C1 cu destinație casă de locuit, în stare de degradare, P+1E+M, nr. cad. 392 - C1, CF nr. 237/ UAT Țibănești,Sc = 258,18 mp; Scd = 516,36 mp;Su parter = 170,48 mp;Su etaj = 172,84 mp;Su mansardă = 66,78 mp și Su totală = 410,1 mp 7.198,00 Prețurile nu includ TVA.Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin. 2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Persoanele care pretind vreun drept asupra activului ce urmează a fi scos la vânzare,au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 15.12.2021, ora 16:00, la sediul lichidatorului judiciar.În conformitate cu prevederile art. 53, din Legea nr. 85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii.Modalitatea de valorificare a activului este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârilor adoptate în Adunarea Creditorilor din data de 17.06.2021. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei.Înscrierea la licitaţie se face cel târziu cu o zi lucrătoare, ora 16:00, înainte de data fixată pentru începerea licitaţiei prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al licitaţiei.Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 5% din preţul de pornire a licitaţiei, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei,nr.:RO64BUCU1032235342764RON,deschis la Alpha Bank.În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Vizitarea şi prezentarea activului se poate face în conformitate cu prevederile legale în vigoare, cu acceptul lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea bunului imobil reprezintă o condiție obligatorie pentru participarea la licitații.În caz de neadjudecare, licitația se va amâna la un alt termen, pentru care se vor îndeplini din nou formalitățile de publicitate prevăzute de art. 838 Cod de procedura civilă. În cazul în care nu este oferit nici preţul la care imobilul a fost evaluat, vânzarea se va amâna la un alt termen, de cel mult 30 de zile, pentru care se va face o nouă publicaţie, în condiţiile art. 838. La acest termen, licitaţia va începe de la preţul de 50% din preţul de pornire al primei licitaţii. Dacă nu se obţine preţul de începere a licitaţiei şi există cel puţin 2 licitatori, la acelaşi termen, bunul va fi vândut la cel mai mare preţ oferit, dar nu mai puţin de 30% din preţul de pornire al primei licitaţii. Vânzarea se va putea face chiar dacă se prezintă o singură persoană care oferă preţul de la care începe licitaţia.Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat on–line, de la lichidatorul judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietul de sarcini este de 595,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul lichidatorului judiciar,nr:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi.Informaţii suplimentare se pot obţine pe:www.lrj.ro, 0733.683.701, 0733.683.702, mail: vanzari@lrj.ro, anabella.padurariu@lrj.ro, office.is@lrj.ro.
Ansamblu folcloric de copii, la Iași
08/12/2021 16:04

La initiativa Ansamblului Artistic Profesionist „Constantin Arvinte” al Consiliului Judetean Iasi, Iasul va avea un nou ansamblu folcloric, rezervat exclusiv copiilor. Constituit ca un compartiment ...

 La BCU Iași se află copie a celebrului libret al operei „Flautul Fermecat”
08/12/2021 12:56

Una din piesele importante ale Colectiei speciale aflate la Biblioteca Centrală Universitară (BCU) este o copie a celebrului libret al operei „Flautul Fermecat, de W.A. Mozart, in fapt testamentul său ...

Aproape 5.000 de consumatori din 17 localităţi din Bacău au rămas fără curent
08/12/2021 12:49

Aproape 5.000 de consumatori din 17 localităţi din judeţ au rămas fără curent electric din cauza ninsorilor din ultimele ore, a informat, miercuri, Prefectura Bacău. ‘Potrivit informării Delgaz G ...

Acord istoric la Iași - UAIC a semnat actul de înființare a Muzeului Satului Moldav
08/12/2021 12:46

* proiectul va fi realizat in parteneriat cu Primăria, Consiliul Judetean si Complexul Muzeal National „Moldova” Iasi * viitorul muzeu va ocupa o suprafată de 32 de hectare din Grădina Botanică ...

 Criza de medici se adâncește
08/12/2021 12:45

* mai multe spitale din orasele mai mici se luptă in continuare cu deficitul de medici * potrivit presedintelui Colegiului Medicilor Iasi, dr. Liviu Oprea, acest fapt devine tot mai ingrijorător, de la un an ...

Cea mai mare pictură murală din Iași, omagiu adus liderului de sindicat Virgil Săhleanu
08/12/2021 11:30

Patru artisti cunoscuti, HarceaPacea, Cuser, Vladude si Frag.menta, au realizat o pictură murală de 440 mp pe Casa de Cultură a Sindicatelor din Iasi, lucrand la aceasta timp de 12 zile si aducand un tribut ...

 Sute de locuri de muncă disponibile, în județul Neamț
08/12/2021 11:00

  În municipiul Piatra Neamţ şi zona metropolitană sunt disponibile 187 de locuri de muncă, iar firmele din municipiul Roman caută 130 de muncitori, doar 73 de job-uri fiind disponibile in zona ...

Expoziția „Jurnal de virus”, la Bordeline Art Space
08/12/2021 10:54

La Borderlin Art Space s-a deschis expozitia „Jurnal de virus". Proiectul reuneste lucrări ale mai multor artisti vizuali din Romania si din străinătate. Lucrările ilustrează efectul pe care pa ...

 CJ Neamț construiește al patrulea pod peste Ozana
08/12/2021 10:49

  Consiliul Judetean Neamt implementează un proiect prin care construieste un pod nou, lung de 100 de metri, peste Ozana, pe DJ 157F. Este al patrulea obiectiv de acest gen care se realizează peste raul ...

 Fără apă caldă și căldură, la Rădăuți
08/12/2021 10:48

    Locuitorii din municipiul Rădăuti racordati la reteaua centralizată a orasului au rămas din nou fără căldură si apă caldă. Firma Nord Gaz a intrerupt furnizarea gazului metan către ce ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei