A fost ședință la Palatul Victoria: Iată ce proiecte au fost adoptate

images

Dimensiune font:

| 04-09-2020 08:02

Proiectele de acte normative adoptate în ședința Guvernului României din 3 septembrie 2020:

I. PROIECTE ÎN ANALIZĂ

1. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri naționale pentru întreprinderi a căror activitate comerciala a fost intrerupta partial sau total în perioada starii de urgență si a starii de alerta, în contextul crizei COVID-19

2. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru modificarea și completarea Legii nr.173/2020 privind unele măsuri pentru protejarea intereselor naționale în activitatea economică

3. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind unele măsuri din domeniul pensiilor publice

4. HOTĂRÂRE privind stabilirea măsurilor tehnice necesare bunei organizări și desfășurări a alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020

5. HOTĂRÂRE privind stabilirea cheltuielilor necesare pregătirii, organizării și desfășurării în bune condiții a alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020

6. HOTĂRÂRE pentru modificarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.110/2017 privind Programul de susţinere a întreprinderilor mici şi mijlocii - IMM INVEST ROMÂNIA, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.282/2020

7. HOTĂRÂRE pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.118/2020 privind Programul de susţinere a ȋntreprinderilor mici şi mijlocii – „IMM LEASING DE ECHIPAMENTE ŞI UTILAJE”, precum şi pentru aprobarea Schemei de ajutor de minimis aferentă Programului de susţinere a ȋntreprinderilor mici şi mijlocii „IMM LEASING DE ECHIPAMENTE ŞI UTILAJE”

Decizie de ULTIMĂ ORĂ a grupului Renault: Ce se întâmplă la Dacia

II. PROIECTE DE LEGI

1. PROIECT DE LEGE pentru ratificarea Memorandumului de Înțelegere între Guvernul României și Organizația Națiunilor Unite privind contribuția cu resurse la misiunea multidimensională integrată de stabilizare în Mali (MINUSMA), semnat la New York, la 30 martie 2020

III. ORDONANȚE DE URGENȚĂ

1. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind unele măsuri pentru elaborarea Planului Național de Relansare și Reziliență necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile și nerambursabile în cadrul Mecanismului de Redresare și Reziliență

2. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind unele măsuri pentru susținerea dezvoltării teritoriale a localităților urbane și rurale din România cu finanțare din fonduri externe nerambursabile

3. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind finanțarea întreprinderilor mici și mijlocii și domeniului HORECA pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică cu o putere instalată cuprinsă între 27 kWp-100 kWp necesară consumului propriu și livrarea surplusului în Sistemul Energetic Național, precum și a stațiilor de reîncărcare de 22 kW pentru vehicule electrice şi electrice hybrid plug-in, prin Programul de finanțare “ELECTRIC UP“

 

4. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru aprobarea programului de finanţare Fondul de acțiune în domeniul managementului energiei durabile

5. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru instituirea unor măsuri fiscale de stimulare a menținerii/creșterii capitalurilor proprii, precum și pentru completarea unor acte normative

6. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru acordarea unui ajutor financiar sub formă de voucher pentru încurajarea și sprijinirea copiilor în vederea practicării sportului de performanță

7. ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind instituirea unor măsuri pentru sprijinul tinerilor fermieri

IV. HOTĂRÂRI

1. HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 929/2016 privind stabilirea cadrului instituțional și a unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului (UE) 2015/2219 al Parlamentului European şi al Consiliului din 25 noiembrie 2015 privind Agenția Uniunii Europene pentru Formare în Materie de Aplicare a Legii (CEPOL) și de înlocuire și de abrogare a Deciziei 2005/681/JAI a Consiliului

2. HOTĂRÂRE privind modificarea anexei nr. 31 la Hotărârea Guvernului nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului

3. HOTĂRÂRE privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului şi în administrarea Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. a unor mijloace fixe aflate în administrarea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor şi în concesiunea Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR“ - S.A. - Sucursalele Regionale CF Craiova, Timişoara şi Constanţa, în vederea reutilizării şi refolosirii, respectiv scoaterii din funcţiune, casării şi valorificării, după caz

4. HOTĂRÂRE privind stabilirea datei alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020

5. HOTĂRÂRE pentru aprobarea calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2020

6. HOTĂRÂRE privind înscrierea unor imobile în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și darea acestora în administrarea Ministerului Afacerilor Interne - Inspectoratul General de Aviație pentru funcționarea Unității Speciale de Aviaţie Caransebeș

7. HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila", judeţele Brăila şi Tulcea

8. HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2020 al Societăţii de Transport cu Metroul Bucureşti "Metrorex" - S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor

9. HOTĂRÂRE privind numirea preşedintelui Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor

10.HOTĂRÂRE privind încetarea exercitării, cu caracter temporar, în condițiile legii, a funcției publice de subprefect al județului Sălaj de către domnul Vegh Alexandru

11. HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, în condițiile legii, a funcției publice de subprefect al județului Sălaj de către domnul Vasvari Robert-Gergely

V. MEMORANDUMURI

1. MEMORANDUM cu tema: Aprobarea semnării Primului program executiv în domeniile educației, învățământului superior și cercetării academice al Acordului de cooperare în domeniile învățământul, științei și culturii între Guvernul României și Guvernul Statului Qatar

2. MEMORANDUM cu tema: Aprobarea aderării României, în calitate de membru, la Consorțiul pentru o infrastructură europeană de cercetare destinată Sistemului european de observare a plăcilor tectonice (EPOS ERIC)

3. MEMORANDUM cu tema: Exercitarea calităţii de preşedinte al consiliului de administraţie al CEC Bank S.A. de către doamna Mirela CĂLUGĂREANU, președinte cu rang de secretar de stat al Agenției Naționale de Administrare Fiscală

4. MEMORANDUM cu tema: Notificare în vederea înlocuirii unui membru supleant din partea Asociației Comunelor din România (ACoR) în cadrul delegației României la Comitetul Regiunilor al Uniunii Europene pentru perioada rămasă din mandatul 2020-2025

5. MEMORANDUM cu tema:“Aprobarea de către Guvern a ordonatorilor principali de credite ai bugetului de stat ale căror cheltuieli vor fi prezentate în Strategia fiscal-bugetară pentru perioada 2021-2023”

6. MEMORANDUM cu tema: Aprobarea participării domnului Mironel PANȚUROIU – Secretar de Stat în cadrul Ministerului Finanțelor Publice în calitate de membru provizoriu în Consiliul de Administrație la Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM" - S.A., unitate care funcționează sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor 

VI. INFORMĂRI

7. INFORMARE privind stadiul pregătirii și organizării alegerilor locale din anul 2020

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Jean-Claude Juncker, avertisment pentru Ursula von der Leyen: „Oricine se apropie prea mult de dreapta riscă să cadă pe fereastră”
29/05/2024 21:48

Jean-Claude Juncker, fost presedinte al Comisiei Europene, a avertizat Partidul Popular European (PPE), din care si el face parte, să nu se alieze cu partidele suveraniste şi de extremă-dreaptă in Parlament ...

Cum se formează preferințele alimentare. „Gustul e în cap, nu în gură!”
29/05/2024 21:18

Medicul nutritionist Mihaela Bilic a recunoscut că gusturile si preferintele se formează in urma unor experiente alimentare plăcute. „Memoria e mai importantă decat papila, cand vine vorba de mancare!”, ...

Emoții pentru Klaus Iohannis: Ambasadoarea SUA la NATO anunță când va fi decis succesorul lui Stoltenberg
29/05/2024 20:45

Ambasadoarea SUA la NATO, Julianne Smith, s-a declarat miercuri increzătoare că un acord asupra succesorului actualului secretar general al Alianţei, Jens Stoltenberg, va fi obţinut pană la summitul lideri ...

Marcel Ciolacu s-a dezlănțuit despre candidatura lui Iulian Dumitrescu: Mai am puţin, e şi fratele meu!, a spus ironic Ciolacu.
29/05/2024 20:39

Preşedintele PSD, premierul Marcel Ciolacu, a declarat miercuri, intr-o conferinţă de presă susţinută după o vizită de lucru in Prahova, că nu inţelege de ce liberalul Iulian Dumitrescu şi-a mai depu ...

Iașul paralizat de trafic și ploaie, Iașul paralizat de incompetența administrației Chirica în ultimii 9 ani!
29/05/2024 18:09

Dimineata de cosmar pentru toti iesenii care au trebuit să ajungă la serviciu, la crese, grădinite si scoli pentru a-si duce copiii. Orasul a fost paralizat de cozi interminabile de masini, marile intersecti ...

Cine sunt candidații favoriți să câștige primăriile din 40 de orașe? Unde sunt cel mai grele lupte?
29/05/2024 12:25

 La Bucuresti curg sondajele de opini cu cifre contradictorii si candidati care urcă si coboară precum „hopa mitică”. E greu să dai crezare unui sondaj, mai ales că ele sunt comandate de c ...

Ruptură majoră – Zelenski îl atacă dur pe Biden: 'Lipsa sa de la summit va fi aplaudată de Putin. Îl aplaudați personal pe Putin și stați în picioare'
28/05/2024 17:48

Liderul rus Vladimir Putin va aplauda in picioare dacă presedintele Statelor Unite, Joe Biden, nu se va prezenta personal la Summitul Global pentru Pace, care va avea loc in perioada 15-16 iunie, in Elvetia, t ...

Bogdan Cojocaru, viitorul președinte al Consiliului Județean Iași: „Proiectul personal pe care îl voi iniția este construirea unui Institut de Protejare a Mamei și Copilului”
28/05/2024 14:24

„Iasul are nevoie de o maternitate nouă si modernă. Spitalul Elena Doamna oferă conditii improprii in acest moment si, din acest motiv, adresabilitatea sa este destul de scăzută. Maternitatea &bdquo ...

Bogdan Cojocaru: „Introducem un program pilot în domeniul educației, pentru reducerea abandonului școlar în județul Iași”
28/05/2024 14:18

* „Vom implementa un astfel de program in trei, patru comune, in primii doi, trei ani de mandat. Un program de pregătire suplimentară pentru cei care au medii foarte mici, in asa fel incat să putem să ...

Cinci buletine de vot pentru fiecare alegător - Cum se va vota pe 9 iunie
28/05/2024 12:37

Presedintele Autoritătii Eelectorale Permanente (AEP), Toni Greblă, a explicat marti cum va decurge votul duminică, 9 iunie. Fiecare alegător va primi cate cinci buletine de vot, o stampilă si vor avea la ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei