Programul de Paște al societăţilor subordonate Primariei municipiului Iasi

iasi  646x404 (1)

Dimensiune font:

| 30-04-2021 19:59

 Perioada Sărbătorilor de Paști impune o serie de modificări în programul municipalităţii şi al societăţilor furnizoare de servicii publice. Astfel, conform reglementărilor legale, Primăria Municipiului Iaşi nu va asigura program de lucru între 30 aprilie – 4mai însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate. Pentru sesizări la adresa Primăriei Municipiului Iași poate fi folosit numărul scurt 0232.984.

 

În acekaşi interval, Compania de Transport Public SA va asigura serviciul de transport în comun conform programului reglementat prin hotărârile Comitetului Local pentru Situații de Urgență. Orice aspect privind activitatea Companiei de Transport Public SA va putea fi sesizat la numerele de telefon 0.800.110.427 (call center gratuit în rețelele mobile și Telekom) sau 0232.267.575.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor (DLEP) va fi deschisă în zilele de 30 aprilie, 1 şi 3 mai, în intervalul orar 8:30 – 12:00, doar pentru înregistrarea deceselor. Între 30 aprilie şi 3 mai 2021 instituţia este închisă.    

Pentru sesizarea oricărui incident care priveşte siguranţa cetăţeanului și ordinea publică, dispeceratul Poliţiei Locale Iaşi poate fi sesizat la numărul de telefon disponibil non-stop 0232.232.099.

Citadin SA va asigura programul de permanenţă, angajaţii societăţii răspunzând solicitărilor privind eventualele probleme la numerele de telefon 0232.236.000 și 0751.048.309.

În ceea ce priveşte Termo – Service SA, în perioada sărbătorilor plăţile online vor putea fi făcute fără niciun fel de restricţii pe www.tsiasi.ro. Dispeceratul non-stop al Termo – Service SA poate fi apelat la numărul de telefon 0232/935, 0740.515.151 și 0232.218. 253.

Salubris SA va avea program special de lucru în perioada 30 aprilie – 3 mai aprilie. Astfel, Secția I Precolectare, Colectare și Transport Deșeuri Urbane Solide va acționa cu aproximativ jumătate din lucrătorii aflați la stradă într-o zi normală. Secția II Măturat Căi Publice nu va munci duminică, 2 mai, în celelalte zile având program normal. Eventualele sesizări legate de curățenia orașului pot fi făcute apelând la numărul de telefon 0232.276.244.

Veolia Energie Iaşi SA va asigura program de permanenţă, numărul de contact al societăţii fiind 0.800.800.123 (call center gratuit), putând fi folosită și adresa de mail iasi@veolia.com.

În ceea ce privește Servicii Publice SA, eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

În perioada 30 aprilie – 4 mai 2021 (inclusiv), pe perioada sărbătorilor pascale, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând  o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. În primul rând, au fost stabilite echipe de intervenție care să asigure permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor în fiecare dintre zilele menționate la numărul de telefon 0232.969.

Registratura ApaVital și casieriile ApaVital nu vor avea program de lucru, în vreme ce ghișeul de primire a documentațiilor – închis pentru relația directă cu publicul pe perioada stării de alertă – își desfășoară activitatea online, documentațiile putând fi transmise la adresa de e-mail avize@apavital.ro. 

Întrucât casieriile societății vor fi închise în perioada menționată, plata facturilor către ApaVital se va putea face prin plăți online, direct de pe portalul www.apavital.ro, dar și prin intermediul altor instrumente de plată,  oferite de instituțiile bancare sau a centrelor de plăți care au program de lucru în această perioadă, lista acestora fiind disponibilă la adresa  https://www.apavital.ro/alte-modalitati-de-plata.

Plățile se pot efectua și prin intermediul aplicațiilor informatice ApaVital Iași, PAGO și Un-doi Centru de plăți, disponibile în Google Play Store. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
 Toate școlile din Vaslui vor avea cabinete medicale
24/06/2021 15:46

  Primarul municipiului Vaslui, Vasile Pavăl, a declarat joi, in cadrul unei conferinţe de presă, că in cursul acestei veri vor fi infiinţate cabinete medicale şcolare in toate unităţile de invă ...

 Anchetă DNA în cazul spitalului modular de la Letea
24/06/2021 15:30

  DNA Bacău a deschis un dosar penal in privinţa spitalului modular de la Baza Letea a municipiului Bacău. Acesta a fost amplasat in urmă cu 13 luni pentru tratarea cazurilor de COVID-19, insă nu a f ...

 Ion Caramitru, invitat special la Festivalul Serile Filmului Românesc
24/06/2021 14:49

  Editia cu numărul 12 a festivalului Serile Filmului Romanesc ii este dedicată actorului si regizorului Ion Caramitru. Între 11-15 august 2021, artistul va fi prezent la Iasi, alături de colegi ...

Un ieșean, primul medic sancționat pentru negarea existenței pandemiei de COVID. Răzvan Constantinescu a descurajat vaccinarea anti-COVID
24/06/2021 14:30

Răzvan Constantinescu, medic primar in Medicina interna si Gastroenterologie la Institutul de Gastronterologie si Hepatologie din Iasi este primul medic sanctionat pentru declaratiile făcute in timpul pandemi ...

GALERIE FOTO - Sărbătoarea iei, la Iași
24/06/2021 14:09

Pe 24 iunie, in Iasi si in comunitătile romaneşti din intreaga lume, este marcată Ziua Universală a Iei. Sărbătoarea „cămăşii cu altiţă” este deja o manifestare de traditie pentru judetul ...

 O călătorie în natură, la Galeriile de Artă „Victoria”
24/06/2021 13:45

  În plin anotimp al vacanţelor de vară, artistul plastic Florin Prodan, din Botoşani, oferă ieşenilor o ieşire in natură, intr-un circuit atrăgător, luminos, prin lucrările din ...

Expoziție de stampe japoneze la Iași: Kabuki – Ukyio-e Japanese Theatre Prints
24/06/2021 12:00

  Muzeul Municipal ,,Regina Maria” din Iasi, in colaborare cu Ambasada Japoniei in Romania, Societatea de Avocati ,,Serban si Asociatii” si Asociatia Culturală ,,Pictor Octavian Smigelschi&rd ...

Circulaţia autobuzelor de pe traseul 48, prelungită până la ora 24.00
24/06/2021 10:00

  În perioada 23-27 iunie, pe durata desfăsurării festivalului Rocanotherworld, de la Ciric, circulatia autobuzelor de pe traseul 48 va fi prelungită pană la ora 24.00, anunţă Compania de Tran ...

Iașul are peste 600 de locuri de muncă disponibile
24/06/2021 09:58

Încet-incet, economia ieşeană pare a-şi reveni, iar acest lucru se vede şi din creşterea constantă a numărului de locuri de muncă vacante. Astfel, conform centralizatorului intocmit de către AJOF ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei