Invata de la SeoPower.ro cum sa scrii articole bine optimizate
Dimensiune font:
Multi creatori de continut incearca sa atraga atentia asupra postarilor de pe blogul companiei. Ei isi pun cele mai bune idei in scris, incearca sa aleaga subiecte pe care publicul le-ar iubi, fac tot ce le sta in putinta pentru a face textele interesante si utile in acelasi timp. Cu toate acestea, dupa ce ating audiente destul de bune, totul se prabuseste. Care este secretul articolelor bine optimizate?
Pentru a afla acest lucru, am cerut parerea expertilor de la seopower.ro, un site cu vechime in acest domeniu si iata sfaturile pe care le-am primit:
1. Creaza-ti propriul subiect
Daca ati mai citit cate ceva despre optimizarea SEO, stiti ca ar trebui sa gasiti mai intai cuvintele cheie. Dar cautarea cuvintelor dvs. cheie fara a avea un subiect in minte este ca si cum ati cauta un ac in carul cu fan.
Ganditi-va la un subiect pe care il pot dori clientii dvs., un subiect despre care considerati ca este important pentru dvs. sau ceva care a functionat pentru competitia dvs. Nu conteaza daca ati ales un subiect despre care cineva a scris deja, atata timp cat ramaneti original.
Sa presupunem ca vom scrie un articol despre greselile din management. Prin urmare, il vom numi "Cinci dintre cele mai intalnite greseli din management".
2. Alege un cuvant cheie important
Sa verificam mai intai volumul de cautare pentru cuvinte cheie. Puteti sa verificati cu ajutorul "Keyword Planner", care este gratuit, dar puteti achizitiona si o aplicatie avansata (spre exemplu, Semrush). Sa verificam "greselile din management" in Keyword Planner. ("Obtineti date si tendinte privind volumul de cautare")
Asadar, conform rezultatelor obtinute, vedem ca exista numai pana la 100 de cautari lunare, iar asta nu este prea mult. Noi sugeram sa cautati ceva mai popular. La inceput, ar fi bine sa cautati cuvinte cheie de 300-500 de afisari (si eventual, cu o competitie mai mica).
3. Cautati cuvantul cheie cu volumul de cautare corespunzator
In Keyword Planner puteti verifica volumul selectand "Cautati cuvinte cheie noi utilizand o fraza, un site web sau o categorie".
Problema cu Keyword Planner este ca nu va ofera informatii detaliate despre volumul de cautare (cu exceptia cazului in care aveti contul business conectat la acesta). Acesta este unul dintre motivele pentru care recomandam sa folositi instrumente mai avansate, cum ar fi Semrush.
Acum puteti alege un cuvant cheie despre care sa scrieti. "Slabiciunile managementului" pare a fi o alegere buna pentru un inceput.
4. Gasiti cuvinte cheie inrudite
Cuvintele cheie asemanatoare va pot ajuta sa va pozitionati articolul mai sus in rezultatele cautarii Google, de aceea este important sa includeti cateva dintre ele in articol. Daca doriti sa stiti ce cuvinte cheie sunt cea mai buna alegere, OnPage.org vine la indemana. Este o aplicatie gratuita online care va ajuta sa gasiti cuvinte cheie asemanatoare. Odata ce va inregistrati, puteti incepe cautarea. Prin urmare, vi se va oferi o lista de cuvinte cheie asociate pe care concurentii dvs. le folosesc cel mai frecvent pe site-urile lor. Unele dintre ele pot parea fara nici un sens, dar este de datoria dvs. sa alegeti cuvintele cheie pe care le considerati utile pentru scrierea unui articol.
5. Scrieti-va articolul
Acum, cand aveti toate cuvintele cheie, puteti incepe sa scrieti articolele care va vor ajuta la optimizarea site-ului. Adaugati aceste cuvinte cheie de cateva ori, dar nu exagerati. Trebuie sa aveti un text bun, nu o aglomerare de cuvinte. Iata cateva reguli de care trebuie sa va amintiti atunci cand scrieti un articol bine optimizat:
-
Adaugati cuvantul cheie principal in titlu.
-
Adaugati cuvinte cheie inrudite in subtitluri.
-
Creati un URL SEO friendly (ar trebui sa fie scurt si trebuie sa contina cuvantul cheie Principal).
-
Creati un text care sa contina aproximativ o mie de cuvinte (se spune ca cele mai bune texte sunt cele de peste doua mii de cuvinte).
-
Nu uitati de link-urile interne: puneti in text linkuri care sa trimita la alte articole relevante din site-ul dumneavoastra.
-
Utilizati imagini si amintiti-va ca in denumirea lor sa utilizati cuvintele cheie exacte. De asemenea, nu uitati de relatia "Alt text".
Daca utilizati WordPress, puteti alege sa folositi pluginul gratuit Yoast deoarece va ofera cateva sfaturi in momentul in care publicati articolul.
Cel mai bun loc pentru a ascunde un cadavru este pagina a doua a rezultatelor cautarii Google
Optimizarea SEO poate parea foarte dificila la inceput, dar, de fapt, este usor dupa ce ati facut-o de cateva ori si ati inceput sa capatati experienta.
Trebuie sa va amintiti ca cea mai importanta parte a procesului este cautarea cuvintelor cheie. Alegeti cu atentie cuvintele cheie care nu au un volum prea mare de cautare, deoarece ar putea fi prea dificil sa va situati in primele pozitii daca folositi cuvinte cheie foarte populare.
Amintiti-va sa adaugati cuvinte cheie inrudite in textul dvs., deoarece acestea vor fi adevarate ajutoare pentru cuvantul dvs. cheie principal si ii vor permite lui Google sa afle ca postarea dvs. este relevanta.
Nu in ultimul rand, nu uitati de lista de cu puncte pe care trebuie sa le bifati atunci cand va publicati postarea. Asigurati-va ca aveti cuvantul cheie in URL-ul, titlul, subtitlurile si meta-tagurile postarii.
Un lucru bun in ceea ce priveste optimizarea SEO este ca odata ce va obisnuiti cu aceasta, in mod constant va documentati despre subiect si veti achizitiona campanii de advertoriale seo, veti vedea rapid rezultatele si paginile dvs. nu vor mai fi ingropate niciodata pe pagina a doua a rezultatelor cautarii Google.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau