Huidu se ceartă cu cititorii pe blog: "Sper ca niște faruri să fie ultimul lucru pe care-l vezi"
Dimensiune font:
Pe blogul personal, Serban Huidu poarta o polemica dura cu toti cei care comenteaza in continuare despre accidentul soldat cu trei morti, pe care l-a provocat fostul Carcotas, in octombrie 2011, scrie wowbiz.ro.
Unei cititoare ce i-a transmis că nu-i poate găsi nicio scuză, oricât ar încerca, Șerban Huidu i-a dat un răspuns cât se poate de dur: "Nu dai doi bani pe drama,accident si persoane! tie iti place si scandalul, iti place si bascalia! sper din tot sufletul ca niste faruri aprinse sa fie ultimul lucru pe care il vezi…nu e greu! e ultima oara cand iti mai raspund! nu mai scrie!".
Fostul Cârcotaș i-a răspuns sarcastic și altui cititor care i-a atras atenția că viteza ucide (în condițiile în care viteza legală pe sectorul de drum unde s-a produs accidentul este de 50 de kilometri pe oră): "Da viteza de 78/h conform calculatorului de bord si 87 conform expertizei! Mare viteza!".
Acuzat de unul dintre vizitatorii blogului ca avea destule amenzi de circulatie inaintea accidentului din 16 octombrie 2011, in zona localitatii Timisu de Sus, Huidu i-a raspuns acestuia: “Amenzile mele au fost 11 in 17 ani de condus! Daca tot faci pe desteptul, puteai sa te interesezi”.
Aceluiasi user, care i-a spus ca va fi catalogat drept criminal toata viata, pentru ca nu a platit cu puscaria, cum a facut fostul premier Adrian Nastase, Huidu a spus: “Te simti mai bine cu Nastase alaturi sau cu unul care a platit toate impozitele la zi, cumulate fiind multe milioane de euro? Asa e tara asta, fraternizeaza cu hotii”.
Intr-un alt comentariu-raspuns la un user care il critica vehement, Huidu a explicat ca accidentul a fost o intamplare, un ghinion teribil: “A fost un accident asa cum tu te poti duce la piata, aluneci pe o piatra si aia sa ajunga in capul cuiva! Cam asta e un accident! In ochii tai injectati de ura asa ceva nu exista!
"N-aveam cauciucuri de iarnă"
Tot pe blogul sau, Huidu rememoreaza momentele petrecute la volan cu cateva clipe inaintea ciocnirii fatale, raspunzand cuiva care-l acuza ca avea viteza mare si ca a condus iresponsabil: “Aveam 78 de kilometri la ora si daca ai mers cu o masina automata stii exact ca nu ai cum sa corelezi turatia motorului cu treapta in care te afli ca sa aproximezi viteza! Poti stii asta daca stai cu nasul in vitezometru! Un sofer nu face asta… cu ce am procedat iresponsabil ca am mers cu 78 la ora? Ca masina a derapat? De unde ai tras concluzia ca eram mare si tare la volan? Ca aveam o masina pe care tu nu ti-o poti permite? Am platit impozite pe banii respectivi! Fiecare leut are peste 30% taxe platite! Colcai de ura si stupizenie!...Conform expertizei de care tot faceti valva, nu viteza a fost cea care a determinat accidentul!”.
La intrebarea unui alt vizitator al blogului, care-i reprosa ca masina sa se afla pe contrasens, in curba, Huidu a explicat: “Ar fi asa de simplu sa intelegi ca afara ningea, pe carosabil era mazga, iar masina avea 2,5 tone si cauciucuri de vara?! Datele reale din calculatorul Mercedesului arata ca aveam 78/ora, a intrat esp-ul de 4 ori si la impact aveam 51 de km la ora! Restul sunt speculatii!”.
Huidu recunoaste ca nu si-a echipat masina cu cauciucuri adecvate. “Erau cauciucuri de vara! Nu se astepta nimeni sa ninga in octombrie! La temperaturi mici, cauciucurile de vara se intaresc si devin un fel de ebonita!... De aceea m-am si declarat vinovat: nu am apreciat corect starea carosabilului si nu am putut readuce masina pe sensul ei de mers! Insa de aici pana la un demon pe sosea e o cale lunga!”
Acelasi cititor la blogului l-a intrebat pe Huidu de ce mai conducea o masina dupa accidentul de schi din Austria, in urma caruia parea vizibil zguduit: “Nu confunda o dificultate de vorbire (afazie se cheama, o avea si Ceausescu, dupa ce a incasat o bataie la Doftana) cu lipsa reflexelor sau incapacitatea de a conduce! La 2 saptamani dupa accident, am facut un examen medical complet la clinica din Innsbruck unde am fost internat! Totul a iesit bine, iar rezultatele testelor le-am remis procuraturii Brasov! In plus chiar daca aveam carnetul, nu am condus pana in iunie 2011 ca factor de siguranta!”.
Intr-un alt comentariu, Huidu se plange de faptul ca statutul sau de persoana publica nu l-a ajutat deloc dupa comiterea accidentului. “Faptul ca eram o persoana cunoscuta te-a facut sa ai parte de stiri despre mine! Daca eram neinteresant, nu stia nimeni ce si cum am facut! Am un exemplu foarte dureros: in ziua in care eu am avut accidentul, la Peris a mai fost unul soldat cu 5 victime! Stii ceva despre el?”.
Altcineva l-a intrebat pe Huidu daca e adevarat ca dupa accident si-a luat un Mercedes similar celui cu care a provocat moartea celor trei victime. “Am luat o masina, cu banii de pe asigurare, cu care merge sotia, impreuna cu copiii! Dupa un astfel de accident, in care copiii tai nu au patit nimic, tu ce masina ai lua pentru ei? Eu merg in continuare cu Alfa Romeo de care sunt nedespartit de vreo 10 ani!”.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau