CONVOCATORUL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS IASI S.A.

logo-arcelor-online

Dimensiune font:

| 20-04-2022 12:38

 Consiliul de Administratie al societatii ArcelorMittal Tubular Products Iasi S.A., societate avand sediul in Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/278/1991, cod unic de inregistrare 1973479 (denumita in continuare “Societatea”),

Avand in vedere

·         Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societatii;

·         Prevederile art. 111, art. 117, art. 117² si art. 118 din Legea societatilor nr. 31/1990; 

CONVOACA

 ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Societatii (“Adunarea”) in data de 30 mai 2022, ora 10:00 am (ora Romaniei), la sediul Societatii din Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 19 mai 2022, considerata “data de referinta” in Registrul Actionarilor tinut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu urmatoarea

ORDINE DE ZI

1.      Discutarea si aprobarea situatiilor financiare ale Societatii la data de 31.12.2021, intocmite si auditate in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 1802/2014, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar.

2.      Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie ca profitul inregistrat de Societate la data de 31.12.2021 in suma de 59.438.562 Ron sa fie repartizat astfel: 2.971.928 Ron la rezerve legale si 56.466.634 Ron la „Rezultatul reportat reprezentand profitul nerepartizat sau pierderea neacoperita” pentru acoperirea pierderilor din anii anteriori.

3.      Descarcarea de gestiune pentru exercitiul financiar al anului 2021 pentru urmatorii administratori ai Societatii: dl. Rajasekaran Jeyachandran, dl Cosmin Toma, dl. Gradinaru Cristian si dl Florin Sava.

4.      Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar al anului 2022 si a programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2022.

5.      Numirea ca auditor financiar al Societatii pentru anul financiar 2022 a societatii Ernst & Young Assurance Services S.R.L.

6.      Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a retragerii din pozitia de Presedinte si Membru al Consiliul de Administratie a domnului Rajasekaran Jeyachandran.

7.      Mandatarea dnei Simona-Ramona Ciubotaru pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare inregistrarii Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor la Registrul Comertului si alte autoritati, personal sau prin imputernicit.

Candidaturile pentru alegerea membrului Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societatii cel tarziu pana la data de 21 mai 2022. Actionarii care doresc sa formuleze propuneri de candidatura vor include in cerere informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei adunari, se convoaca din nou Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 31 mai 2022, ora 10:00 am, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.

Incepand cu data publicarii convocatorului Adunarii, situatiile financiare, raportul Consiliului de Administratie, precum si raportul auditorului financiar vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul Societatii in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 14:00. Materialele informative si formularele de procura speciala sunt puse la dispozitie, in maniera sus-mentionata, cu cel putin 30 de zile inainte de data Adunarii. Aceste documente pot fi descarcate si de pe website-ul Societatii https://iasi.amtpeurope.eu/Web/ShareholdersMeeting.

Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/ reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala sau adresa de e-mail unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.

Conform prevederilor legale in vigoare, numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 19 mai 2022 au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarii. Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la Adunare personal sau prin reprezentant.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnatura privata, atat prin alti actionari cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu, precum si actionarii persoane juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot acorda procura speciala altor persoane. Administratorii, directorii si functionarii Societatii nu pot primi procura in vederea reprezentarii actionarilor in adunarea generala a actionarilor Societatii.

Formularele de procuri speciale vor fi completate si semnate in trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societatii sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, pana cel tarziu la data de 27 mai 2022, ora 10:00 am, un exemplar va fi inmanat reprezentantului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. In situatia in care exemplarul destinat Societatii este transmis prin e-mail, procura va trebui sa aiba atasata o semnatura electronica extinsa.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi actionarii indreptatiti vor putea transmite solicitarea in scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii anuntului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea „conform cu originalul” si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, dupa caz, de imputernicit a semnatarilor.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind activitatea Societatii. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a Adunarii, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Pentru a adresa intrebari privind activitatea Societatii, actionarii vor folosi modalitatea solicitarii prevazute la sectiunea despre punerea la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei, pana cel tarziu la data de 27 mai 2022, ora 10:00 am. Societatea va raspunde intrebarilor actionarilor cel tarziu in cadrul sedintei Adunarii. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat de Societate daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea Adunarii se pot obtine prin e-mail la adresa: ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.

 

 Data: 18 aprilie 2022

Presedintele Consiliului de Administratie

Dl Jeyachandran Rajasekaran

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
A crescut cursul principalelor valute
29/05/2024 19:46

* de mai mult de două luni volumul tranzactiilor din piata monetară este unul modest, in conditiile unei lichidităti in exces, prin care BNR sprijină statul să se imprumute dar stimulează si creditarea po ...

Creșterea sustenabilă și a competitivității societății Digital Company SRL Pașcani, Județ Iași, prin achiziții de echipamente specifice și creare de locuri de muncă
29/05/2024 10:50

 Cresterea sustenabilă si a competitivitătii societătii Digital Company SRL Pascani, Judet Iasi, prin achizitii de echipamente specifice si creare de locuri de muncă

29 mai 2024. Comunicat de presa. Dezvoltarea societatii PRAJITORIADECAFEA SRL prin achizitia de echipamente
29/05/2024 09:00

29 mai 2024. Comunicat de presa. Dezvoltarea societatii PRAJITORIADECAFEA SRL prin achizitia de echipamente      

Salariații români au cea mai mică productivitate din Europa!
29/05/2024 08:45

  Cele aproximativ 540.000 de IMM-uri existente, la ora actuală, in Romania ne plasează tot pe ultimul loc in Europa, raportat la mia de locuitori, in timp ce productivitatea unui salariat este de trei ...

Telefoanele pe care WhatsApp nu va mai funcționa de la 1 iunie
28/05/2024 11:44

 Începand cu 1 iunie 2024, mai multe modele de smartphone-uri populare in Romania vor rămane fără suport pentru WhatsApp, una dintre cele mai utilizate aplicatii de mesagerie. WhatsApp va inceta s ...

Indicii ROBOR au scăzut la minimul ultimilor 2 ani!
27/05/2024 19:03

Depăsirea perioadei in care companiile si-au achitat taxele si impozitele la bugetul de stat a majorat lichiditatea din piata monetară, iar indicii ROBOR au cunoscut o scădere minimă. La inceputul acestei s ...

Se redeschide cea mai veche fabrică din România, care a funcționat vreme de 250 de ani
27/05/2024 15:04

Cea mai veche fabrică de la noi din tară, care a functionat peste 250 de ani, va fi redeschisă, potrivit premierului Marcel Ciolacu. Marcel Ciolacu a anuntat recent redeschiderea Uzinei Constructoare de Mas ...

 Marcel Ciolacu se felicită pentru plafonarea prețului la energie: 'România ar fi avut o inflație cu 3 în față'
27/05/2024 14:30

Referitor la opozitia comerciantilor romani privind plafonarea adaosului comercial pentru alimentele romanesti, la 20%, Marcel Ciolacu spune că nu crede acest lucru. Liderul PSD afirmă că nu crede că plafo ...

Ultima zi în care se mai poate depune Declarația Unică 2024 fără sancțiuni. Ce amendă vor plăti românii
27/05/2024 13:19

Luni, 27 mai, este ultima zi in care se mai poate depune Declaratia unică 2024 fără sanctiuni dacă ai venituri din activităti independente, chirii - inclusiv in scop turistic, dobanzi bancare (peste 6 sala ...

Înșelătorie de proporții: Pătrunjel fals și căpșuni măsluite pe tarabele din piețe. Amenzi de peste 100 de euro
27/05/2024 12:33

Una dintre cele mai populare legume de pe piaţă bate recorduri de preţ. Preţurile pătrunjelului au cres­cut vertiginos in Polonia, atin­gand valori compara­bile cu preţul muş­chiu­lui ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei