Endava trece de pragul de 10.000 de ANGAJAȚI

Claudiu Constantinescu, Endava CE Regional Manager
John Cotterell

Dimensiune font:

| 10-12-2021 12:18

Endava anunță că a trecut de pragul de 10.000 de angajați la nivel global, împărțiți în locații close-to-client în Europa de Vest, Regatul Unit al Marii Britanii, Statele Unite ale Americii, Australia și Singapore, precum și în locații de livrare de tip nearshore în Europa Centrală și America de Sud.

„Atingerea acestui reper validează mai curând abordarea noastră, nu neapărat succesul. Endava nu și-a propus niciodată să devină doar o organizație mare. Ne-am dorit mereu să avem echipe minunate, care fac o treabă extraordinară pentru clienți, care la rândul lor se întorc la noi pentru mai multe proiecte. Acest lucru permite companiei să crească, deschizând oportunități în organizație pentru oamenii noștri, care își dezvoltă cariera și accepta roluri și responsabilități mai mari, pe măsură ce ne dezvoltăm”, a spus John Cotterell, CEO, Endava.

Cei 10.000 de angajați sunt distribuiți în echipe multidisciplinare la nivel global, formate din ingineri cu diferite specializări și grade de senioritate, toți concentrați pe livrarea unor soluții de calitate clienților.

Această abordare permite companiei să-și diversifice și să scaleze aptitudinile și capabilitățile, precum și diferitele tipuri de proiecte pe care le poate aborda, modul în care își poate asuma complet responsabilitatea în oferirea de soluții complexe, într-o multitudine de industrii.

Compania britanică de software a ajuns anul acesta la 10 centre de livrare în România, prin deschiderea noilor locații în Craiova, Sibiu și Suceava, luna trecută. Noile centre de livrare se adaugă celor aflate în Brașov, București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Târgu-Mureș și Pitești, pe care compania le opera deja în România.

În acest moment, peste 5.000 dintre angajații companiei sunt localizați în regiunea Europa Centrală (Bulgaria, Moldova, România) și lucrează pentru diverși clienți din industrii precum plăți, servicii financiare, TMT (Tehnologie, Media si Telecom) sau logistică. Fiind una dintre cele mai mari companii de software de pe piața locală și în topul celor mai doriți angajatori, Endava este în proces continuu de extindere a echipei.

„Istoric vorbind, România a fost mereu o piață esențială pentru dezvoltarea noastră, deoarece aici avem ingineri de software extrem de talentați, arhitecți și consultanți de business precum și una dintre cele mai bune infrastructuri de internet din Europa. Anul acesta am decis să ne extindem serviciile oferite, am trecut la sistemul de muncă hibrid care ne-a oferit și la nivel de companie mai multă flexibilitate pentru dezvoltarea ulterioară și creșterea capabilităților operaționale în orașele unde eram deja prezenți. Suntem în acest moment prezenți în 10 orașe din țară și evaluăm extinderea în alte câteva”, a declarat Claudiu Constantinescu, Manager Regional, Central Europe, Endava.

Creșterea viitoare a companiei se bazează pe cultura organizațională, valorile și obiectivul ei de bază. Aceste elemente au susținut dezvoltarea continuă și au influențat menținerea unui procent al plecărilor din companie, la jumătate față de valoarea medie la care se situează acest indicator pe piața de profil.

Endava este lider în furnizarea de servicii tehnologice de ultimă generație și își sprijină clienții în dezvoltarea propriilor organizații, prin utilizarea soluțiilor scalabile de Distributed Enterprise Agile. Endava colaborează cu clienții săi, integrându-se perfect cu echipele acestora, catalizând ideile și livrând soluții robuste.
Compania ajută clienții să devină companii digitale bazate pe experiență, sprijinindu-i în călătoria lor de la generarea de idei la dezvoltarea și implementarea de produse, platforme și soluții. Clienții Endava activează în industriile de Plăți, Servicii Financiare, TMT (Tehnologie, Media si Telecom), Bunuri de Consum, Logistică și Medicală.
Endava are birouri in Australia, Austria, Danemarca, Germania, Irlanda, Olanda, Singapore, Elveția, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii și centrele de livrare din Uniunea Europeană: România, Bulgaria, Croația și Slovenia; Țările din Europa Centrală: Macedonia de Nord, Moldova, Serbia, Bosnia și Herțegovina; America Latină: Argentina, Columbia, Uruguay și Venezuela.
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
A crescut cursul principalelor valute
29/05/2024 19:46

* de mai mult de două luni volumul tranzactiilor din piata monetară este unul modest, in conditiile unei lichidităti in exces, prin care BNR sprijină statul să se imprumute dar stimulează si creditarea po ...

Creșterea sustenabilă și a competitivității societății Digital Company SRL Pașcani, Județ Iași, prin achiziții de echipamente specifice și creare de locuri de muncă
29/05/2024 10:50

 Cresterea sustenabilă si a competitivitătii societătii Digital Company SRL Pascani, Judet Iasi, prin achizitii de echipamente specifice si creare de locuri de muncă

29 mai 2024. Comunicat de presa. Dezvoltarea societatii PRAJITORIADECAFEA SRL prin achizitia de echipamente
29/05/2024 09:00

29 mai 2024. Comunicat de presa. Dezvoltarea societatii PRAJITORIADECAFEA SRL prin achizitia de echipamente      

Salariații români au cea mai mică productivitate din Europa!
29/05/2024 08:45

  Cele aproximativ 540.000 de IMM-uri existente, la ora actuală, in Romania ne plasează tot pe ultimul loc in Europa, raportat la mia de locuitori, in timp ce productivitatea unui salariat este de trei ...

Telefoanele pe care WhatsApp nu va mai funcționa de la 1 iunie
28/05/2024 11:44

 Începand cu 1 iunie 2024, mai multe modele de smartphone-uri populare in Romania vor rămane fără suport pentru WhatsApp, una dintre cele mai utilizate aplicatii de mesagerie. WhatsApp va inceta s ...

Indicii ROBOR au scăzut la minimul ultimilor 2 ani!
27/05/2024 19:03

Depăsirea perioadei in care companiile si-au achitat taxele si impozitele la bugetul de stat a majorat lichiditatea din piata monetară, iar indicii ROBOR au cunoscut o scădere minimă. La inceputul acestei s ...

Se redeschide cea mai veche fabrică din România, care a funcționat vreme de 250 de ani
27/05/2024 15:04

Cea mai veche fabrică de la noi din tară, care a functionat peste 250 de ani, va fi redeschisă, potrivit premierului Marcel Ciolacu. Marcel Ciolacu a anuntat recent redeschiderea Uzinei Constructoare de Mas ...

 Marcel Ciolacu se felicită pentru plafonarea prețului la energie: 'România ar fi avut o inflație cu 3 în față'
27/05/2024 14:30

Referitor la opozitia comerciantilor romani privind plafonarea adaosului comercial pentru alimentele romanesti, la 20%, Marcel Ciolacu spune că nu crede acest lucru. Liderul PSD afirmă că nu crede că plafo ...

Ultima zi în care se mai poate depune Declarația Unică 2024 fără sancțiuni. Ce amendă vor plăti românii
27/05/2024 13:19

Luni, 27 mai, este ultima zi in care se mai poate depune Declaratia unică 2024 fără sanctiuni dacă ai venituri din activităti independente, chirii - inclusiv in scop turistic, dobanzi bancare (peste 6 sala ...

Înșelătorie de proporții: Pătrunjel fals și căpșuni măsluite pe tarabele din piețe. Amenzi de peste 100 de euro
27/05/2024 12:33

Una dintre cele mai populare legume de pe piaţă bate recorduri de preţ. Preţurile pătrunjelului au cres­cut vertiginos in Polonia, atin­gand valori compara­bile cu preţul muş­chiu­lui ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei