„Mystery shopping” la APDRP
Dimensiune font:
Campania de informare PNDR vine în satul tău va avea o componentă de mystery shopping prin care angajaţii Agenţiei de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) vor fi testaţi pentru felul în care se comportă cu beneficiarii fondurilor europene. „O componentă a programului este adresată şi Agenţiei, pentru a testa efectiv modul în care angajaţii Agenţiei se comportă cu beneficiarii. Am lansat componenta de mystery shopping, adică de client misterios, prin care prestatorul angajat în cadrul proiectului va merge la oficiul judeţean sau la cel regional sau chiar la sediul central, va poza în beneficiar şi va vedea cum se comportă angajaţii Agenţiei cu el”, a precizat George Turtoi, preşedintele APDRP. Acesta a declarat că principalul scop al campaniei îl reprezintă dorinţa de a gestiona şi implementa corect programul PNDR. (Dana Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau