Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței

angajati-care-discuta_1182489481

Dimensiune font:

| 28-04-2024 10:41

Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței

Piața muncii de astăzi se caracterizează prin diversitate, provocări, tehnologie și adaptabilitate. La toate acestea trebuie să răspundă companiile, într-un mod favorabil atât pentru angajator, cât și, în special, pentru angajați. Biroul viitorului face parte din ecuație, pentru că devine o necesitate, nu o excepție. 

Descoperă care sunt elementele care definesc biroul viitorului, dar și cum se adaptează ele la nevoile actuale.

Biroul viitorului favorizează interacțiunea între echipe

După mai mulți ani de când munca remote a dominat în dorințele angajaților, intervine nevoia de mai multă interacțiune între echipe. Astfel, munca de la birou devine normă în viitor, cel puțin trei zile pe săptămână.  Un studiu efectuat de Genesis Property, companie fondata de Liviu Tudor, arată că 70% dintre tinerii generației Z au nevoie să lucreze cel puțin trei zile de la birou, pentru a fi productivi și a colabora eficient cu echipa. 57% susțin că timpul petrecut cu echipa este principalul motiv pentru care merită să lucrezi de la birou, pentru că se creează o relație profesională mult mai puternică. Acest mod de lucru are și un impact pozitiv asupra relației dintre viața personală și cea profesională, fiindcă vine în ajutor pentru a echilibra balanța. Când ești departe de ecrane și comunicarea nu se rezumă prin aplicații, angajații se simt mai bine integrați în viziunea și misiunea companiei. 

Spațiile moderne de coworking trebuie să răspundă standardelor actuale de sustenabilitate 

Biroul viitorului nu mai este gândit doar ca un simplu spațiu unde angajații își respectă programul și sarcinile. El ia forma unui hub operațional, iar spațiile de coworking fac parte din componenta clădirilor. Acestea trebuie să răspundă nevoilor actuale de sustenabilitate, fiind, de altfel, și un element important în construirea unui mediu modern de muncă. Trebuie să fie și versatile, pentru a se adapta stilului de muncă, dar construite pe lângă spații verzi și zone dedicate socializării. Pentru a răspunde standardelor de sustenabilitate, ar trebui să fie proiectate cu birouri și materiale prietenoase cu mediul înconjurător, dar și să dispună de spații de reciclare moderne, de la hârtie până la plastic, sau alte consumabile.

Birourile viitorului încurajează crearea de comunități

Birourile se transformă în spații care încurajează crearea de comunități, cu beneficii în modul de comunicare atât la nivel macro, cât și pentru angajați. Odată ce angajații se simt bine la birou, iar spațiile de muncă sunt gândite pentru asigurarea confortului, vine de la sine nevoia de a explora și mai mult.  Pentru angajatori, asta înseamnă gândirea unor spații care să se plieze pe dorințele angajaților, cu facilități aflate în interiorul sau în apropierea biroului, cum ar fi: cafenele, restaurante, săli de fitness sau zone dedicate relaxării sau altor experiențe dedicate timpului liber. Odată ce sunt încurajați să-și petreacă altfel timpul liber, creează comunități care devin un mod sustenabil de profitabilitate a businessului, prin angajați fericiți care comunică deschis între ei.

Biroul modern încurajează echilibrul dintre viața profesională și personală

Echilibrul dintre viața profesională și cea personală devine normă în realitatea modernă a muncii. Este un aspect important pentru angajați, în ceea ce privește productivitatea și sănătatea generală, dar și pentru sănătatea businessului pe termen lung. Când angajații se simt bine și imaginea companiei este una bună, pentru retenție și atragere de noi talente. 

Acest lucru se poate întâmpla când satisfacția angajaților devine un obiectiv, iar beneficiile salariale includ mai mult decât un salariu prosper. Bunăstarea totală contribuie la crearea unei balanțe între muncă și timp liber, iar aceasta poate fi atinsă prin:

 *  pachete de motivare și loializare ce conțin experiențe și facilități în jurul biroului; *  workshop-uri și training-uri pentru dezvoltarea profesională și personală; *  ore de începere a programului flexibile, adaptate nevoilor individuale;*  spații gândite atât pentru confort în timpul muncii, cât și pentru relaxare în pauze; *  beneficii extrasalariale ce includ zile de concediu în plus pentru activități de voluntariat sau pentru zile  speciale.  

După cum ai observat, biroul viitorului pune angajatul pe primul loc, prin oferirea unui mediu deschis interacțiunii, până la echilibrul dintre viața personală și cea profesională. 

Sursa foto: Shutterstock

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:22

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Se schimbă modul de generare a CNP-ului. Precizări de la Ministerul Afacerilor Interne despre semnificaţia cifrelor
11/05/2024 18:37

 Odată cu operationalizarea Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă, un element de noutate il reprezintă generarea codului numeric personal, sens in care Ministerul Afacer ...

VIDEO Kylian Mbappe a făcut anunțul momentului în fotbal
10/05/2024 23:19

 Paris Saint Germain nu a reusit nici in acest sezon să cucerească UEFA Champions League, iar vestea cea mai proastă pentru parizieni a venit vineri, cand Kylian Mbappe a făcut un anunt important privi ...

După carnea artificială, cafeaua sintetică e pe Agenda 2030. Si asta
10/05/2024 13:57

              "O băutură care va apărea in curand pe piată are un gust mai bun ...

Partidul Puiul Malefic și-a anunțat candidatura. Cele mai ciudate partide înscrise la alegerile europarlamentare 2024
10/05/2024 12:56

 Partide politice cu nume mai putin obisnuite vor participa la alegerile europarlamentare din 9 iunie. Unele si-au inceput activitatea ca o glumă, altele si-au atribuit acest nume pentru atrage atentia as ...

Tipuri de Bonusuri Disponibile la Cazinouri Online
10/05/2024 10:42

 În lumea cazinourilor online, bonusurile reprezintă o modalitate eficientă de a atrage si de a recompensa jucătorii noi si existenti. Există o varietate de tipuri de bonusuri disponibile, fiecar ...

Top 3 Cele Mai Importante Condiții de Rulaj la Bonusuri din Cazinouri
10/05/2024 10:40

 Bonusurile reprezintă o parte importantă a experientei de joc in cazinourile online, oferind jucătorilor oportunităti suplimentare de castig si de distractie. Cu toate acestea, inainte de a profita d ...

Prizonieri în labirintul nefericirii personale
09/05/2024 10:30

Suntem oameni, făpturi condamnate la o existentă plină de nuante, unde lumina se impleteste adesea cu umbra. În această lume modernă, in care fiecare moment pare a fi subiect de evaluare, fiecare per ...

Salcâmul, o simfonie a naturii îmbrățișată de timp și tradiție
08/05/2024 15:02

În tăcerea dulce a primăverii, cand pămantul se trezeste la viată si cerul se imbracă in albastrul pur, un copac infloreste cu o gratie aparte, aducand cu el nu doar o frumusete efemeră, ci si o ist ...

Femeile încă se mai confruntă cu stereotipuri şi prejudecăţi legate de carieră şi rolul în familie
08/05/2024 11:22

Femeile incă se mai confruntă cu stereotipuri şi prejudecăţi legate de carieră şi rolul in familie, a declarat ministrul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse, Natalia-Elena Intotero, cu prile ...

 Bucură-te de un nou capitol: cum să-ți valorifici timpul după ce ieși la pensie
08/05/2024 10:51

Bucură-te de un nou capitol: cum să-ti valorifici timpul după ce iesi la pensie Planificarea pe termen lung este mereu o idee bună. Indiferent de varsta pe care o ai, este important să ai o viziune clar ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei