„Nu există limite pentru ceea ce poți realiza atunci când îți pui mintea și inima în ceea ce faci”

interviu1

Dimensiune font:

| 18-03-2024 09:08

 Dialog cu economistul Adriana Nechifor, consultant fiscal și specialist HR

- Economist și specialist HR la o firmă importantă. Cum gestionați construirea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții?

- Pentru a gestiona și menține relațiile de lungă durată cu clienții, este important să fim proactivi și atenți la nevoile și preferințele acestora. În calitate de expert contabile, consultant fiscal și specialist HR, trebuie să fiu în permanență informată cu privire la tendințele și schimbările legislative, să ofer soluții inovatoare și adaptate specific nevoilor clienților noștri. Un alt aspect important este comunicarea eficientă și transparentă cu clienții, arătându-le că le acord atenția cuvenită și că sunt mereu disponibilă să răspund întrebărilor și să clarific orice nelămuriri. De asemenea, trebuie să fiu flexibilă și să mă adaptezm nevoilor și cerințelor clienților, oferindu-le soluții personalizate și eficiente.

În plus, este esențial să fiu empatică și să mă implic activ în rezolvarea problemelor sau a dificultăților cu care se confruntă clienții noștri, arătându-le că sunt alături de ei la fiecare și că îmi pasă de business-ul lor.

- Ce strategii aplicați pentru a înțelege în profunzime nevoile și provocările specifice ale fiecăruia?

- Nu e un răspuns simplu de dat doarece e diferit foarte mult de om la om sau de la afacere la afacere. Însă ce pot spune sigur e că acord timp și atenție pentru a asculta cu adevărat persoana și pentru a înțelege nevoile și provocările sale, sunt deschisă în comunicare și îi încurajez să îmi împărtășească cu sinceritate nevoile lor reale. Colaborarea în rezolvarea problemelor poate aduce de foarte multe ori rezultate mai bune și poate consolida relația dintre noi ca și parteneri de business.

- Cum vă asigurați că oferiți servicii adaptate la particularitățile afacerii fiecărui client?

- Pentru a ne asigura că oferim servicii adaptate la particularitățile fiecărui client, indiferent de domeniul în care activează, analizăm nevoile și obiectivele specifice ale fiecărui client și avem discuții detaliate cu fiecare pentru a înțelege exact ce își dorește să obțină din colaborarea cu noi și care sunt așteptările sale.

Următorul pas important este realizarea unei evaluări a situației actuale a afacerii, prin analizarea problemelor și oportunităților actuale ale clientului, pentru a putea identifica mai ușor zonele în care putem oferi cel mai mare impact.

Pe baza informațiilor obținute în urma analizei, creăm strategii personalizate care să răspundă nevoilor și obiectivelor specifice ale fiecărui client.

Pe măsură ce colaborarea evoluează și pentru că este normal să ne ascultăm unii pe alții, solicităm feedback din partea lor și ajustăm strategiile și planurile de acțiune împreună cu clientul pentru a ne asigura că ne adaptăm continuu schimbărilor și cerințelor afacerii sale. Asta înseamnă că menținem o comunicare deschisă și constantă cu clientul pe întreaga durată a colaborării pentru a ne asigura că sunt mulțumiți de serviciile noastre și că nevoile lor sunt îndeplinite.

Consider că prin implementarea acestor practici, noi ca și partener strategic, ne asigurăm că oferim servicii adaptate la particularitățile fiecărui client și că îi putem ajuta să-și atingă obiectivele și să-și dezvolte afacerea în mod eficient.

- Care sunt modalitățile prin care demonstrați angajamentul față de succesul și progresul clienților?

- Într-un mediu de business în continuă schimbare cum este cel din piața noastră din ziua de astăzi, este super-important să comunici cu partenerii. Este important să discuți cu clienții în mod regulat pentru a înțelege nevoile lor și a le oferi suportul necesar. Asta înseamnă să ne asigurăm că suntem disponibili pentru întrebări și că le răspundem prompt la solicitările lor.

Pe măsură ce afacerea noastră a crescut, am înteles că trebuie să oferim clienților nu doar servicii de contabilitate. Așadar portofoliul de servicii cu care venim în întâmpinarea lor s-a diversificat continuu, tocmai pentru a raspunde activ nevoilor lor, iar această diversitate de servicii, poate include acum, chiar sesiuni de instruire a diferitelor plaftorme software cu care lucram, rapoarte detaliate si analize de cost, ba chiar și reprezentare juridică sau asistență sau servicii în timp real.

Consider că prin implementarea acestor practici și prin concentrarea pe satisfacția și succesul clienților, poți construi relații durabile și benefice pentru ambele părți.

- Ce măsuri luați pentru a vă asigura că echipa ta este la fel de dedicată și de pasionată în servirea clienților?

- Ne străduim să fim mereu deschiși și transparenți în ceea ce privește obiectivele noastre ca echipă și așteptările noastre în ceea ce privește servirea clienților. Comunicarea constantă ne ajută să ne sincronizăm și să ne asigurăm că toți membrii echipei sunt la curent cu direcția în care ne îndreptăm.

Ne străduim să creăm un mediu de lucru pozitiv și plăcut pentru toți membrii echipei și ne asigurăm că toate eforturile și rezultatele bune ale membrilor sunt recunoscute și recompensate corespunzător. Aprecierea și recunoașterea contribuțiilor lor îi motivează să fie și mai dedicați și pasionați în munca lor.

De asemenea, oferim membrilor echipei oportunități de dezvoltare și de creștere profesională și îi încurajăm să participe la training-uri, cursuri sau conferințe și evenimente relevante pentru mediul nostru de business. Aceste oportunități îi încurajează să-și îmbunătățească abilitățile și cunoștințele și să fie mereu la curent cu cele mai bune practici din domeniu.

- Cum reușiți să rămâneți constant interesată și conectată de progresul afacerilor cliențilori, în ciuda provocărilor și a rutinei zilnice?

- Pentru a rămâne constant interesată și conectată de progresul afacerilor clienților, îmi stabilesc obiective clare și relevante. Îmi place să împart munca în sarcini mai mici și să urmăresc cum acestea contribuie la atingerea obiectivelor finale.

De asemenea, îmi place să îmi actualizez constant cunoștințele în domeniul meu de activitate, să descopăr noi metode și tehnici prin care să îmbunătațesc rezultatele pe care le obțin.

Pentru a face față provocărilor și rutinei zilnice, îmi mențin o mentalitate pozitivă și flexibilă, acceptând schimbările și adaptându-mă rapid la noile situații.

Îmi place să îmi împart timpul în mod eficient, acordând prioritate sarcinilor cu adevarat importante. De asemenea, îmi place să lucrez în echipă și să colaborez cu colegii mei și cu partenerii pentru a găsi soluții inovatoare și eficiente pentru problemele întâlnite.

În plus, îmi place să îmi amintesc, ce-i drept din când în când, de impactul pe care îl am asupra afacerilor clienților și de modul în care contribui la succesul lor. Aprecierea recunoscută a muncii mele și feedback-ul pozitiv din partea clienților mă motivează să îmi depășesc constant limitele și să îmi aduc contribuția la dezvoltarea afacerilor acestora.

- Ce rol joacă intuiția și sensibilitatea în anticiparea și rezolvarea nevoilor clienților înainte ca acestea să devină probleme majore?

- Intuiția și sensibilitatea au un rol extrem de important în business-ul meu.

Prin intermediul intuiției, pot anticipa nevoile clienților și mă ajută să identific mult mai repede posibilele probleme care pot apărea înainte ca acestea să devină critice. Sensibilitatea îmi permite să înțeleg cu adevărat nevoile și cerințele lor, iar acest lucru îmi permite să ofer soluții personalizate și eficiente. Prin combinarea intuiției și sensibilității, pot dezvolta strategii proactive de a răspunde cerințelor mult mai repede și mai eficient.

Acest lucru nu numai că ajută la consolidarea relației cu partenerii existenți, dar și la atragerea de noi clienți prin recomandări pozitive. În final, aceste calități mă ajuta să construiesc relații de lungă durată bazate pe încredere și loialitate.

- În lumina pasiunii dvs pentru frumos și relațiile umane, care sunt cele mai prețioase lecții pe care le-ați învățat în construirea și menținerea parteneriatelor de lungă durată cu clienții?

- Construirea unei relații de lungă durată cu partenerii de business nu se reduce la un singur angajament, cum fac mulți din acestă branșă. Aș spune că e chiar un melanj, un pachet să-i spunem, de caracteristici și abilități prin care să faci ca primul contact cu un posibil client să se transforme într-o colaborare de succes. Este foarte important să demonstrezi că ești un partener de încredere și că vei livra întotdeauna ceea ce promiți. Încrederea este una din cheile principale în construirea unei relații comerciale de lungă durată.

Respectul reciproc este esențial în orice relație de afaceri. Este important să îți respecți clienții și să îi tratezi cu profesionalism și considerație.

Comunicarea deschisă și transparentă este crucială în menținerea unei relații sănătoase cu clienții. Este important să fii sincer și să fii mereu disponibil pentru a rezolva orice probleme sau nelămuriri. Și nu mai presus de toate, adaptabilitatea este deosebit de importantă într-o industrie în continuă schimbare. Pentru mine, este important să fii deschis la schimbare și să fii dispus să îți ajustezi strategia pentru a răspunde nevoilor și cerințelor clienților.

- Cine este femeia Adriana Nechifor și cine este profesionistul Adriana Nechifor?

- Femeia Adriana Nechifor e mamă de trei băieți, soție, antreprenor și răspunsul la tot din ce derivă din aceste responsabilități și înțelege că succesul vine doar prin efort și dedicare. Adriana e visătoare, e caldă, e iubitoare de frumos. 

Adriana e o persoană puternică, hotărâtă și dedicată, care își urmărește visurile și obiectivele cu determinare și perseverență.

Adriana e încrezătoare în abilitățile și capacitățile ei și nu se lasă descurajată de obstacolele întâlnite pe drumul ei către succes.

Adriana este empatică și generoasă, având grijă și de cei din jurul ei contribuind la îmbunătățirea și sprijinirea altor persoane să își atingă potențialul maxim.

Adriana vrea să îi inspire și șă îi motiveze pe cei din jurul ei, arătând că nu există limite pentru ceea ce poți realiza atunci când îți pui mintea și inima în ceea ce faci.

Maura ANGHEL

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
„Croitorașul cel Viteaz”, noua premieră de la „Luceafărul”
28/04/2024 17:49

În lumina strălucitoare a reflectoarelor, cortina se ridică veselă, dezvăluind o scenă vie si plină de culoare. În sala Teatrului Luceafărul din Iasi, povestile prind viată intr-o reinterpre ...

Un bărbat de 43 de ani din Rădăuți a evadat din arestul la domiciliu după ce a fost condamnat la patru ani închisoare
28/04/2024 07:55

Un bărbat in varstă de 43 de ani din municipiul Rădăuţi este cercetat penal pentru evadare, după ce ar fi părăsit arestul la domiciliu la scurt timp după ce a fost condamnat la patru ani de inchisoare, ...

Tragedia din 2 Mai, aproape să se repete în Piatra Neamț! Tânăr prins de două ori drogat la volan, în aceeași noapte
28/04/2024 07:40

Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Neamţ a informat că un tanăr in varstă de 22 ani a fost prins conducand drogat un autoturism, de două ori, in noaptea de vineri spre sambătă! Tragedia din 2 Mai ...

Bărbat recent eliberat din închisoare, reţinut în Iași pentru trafic de heroină
28/04/2024 00:14

Un bărbat a fost reţinut pentru trafic de heroină, el fiind recent eliberat din penitenciar, au anunţat, sambătă, procurorii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Te ...

Mocănița Huțulca din Suceava va ajunge până la Mănăstirea Moldovița / Noua cale ferată, cu o lungime de peste 5 km, se deschide vineri
27/04/2024 19:31

O nouă linie a Mocănitei Hutulca de la Moldovita va lega Mănăstirea Moldovita de pitorescul traseu al trenuletului pe linie ingustă din Bucovina, incepand de vineri, 26 aprilie  Noua cale ferată, ...

Liderii PNL Iași, furioși după declarația președintelui PSD despre moldoveni: ”Orice zi cu Ciolacu premier e o rușine”
27/04/2024 19:09

Moldovenii nu sunt cetăţeni de mana a doua ai Romaniei şi orice zi cu Marcel Ciolacu incă in funcţia de premier este o jignire la adresa Iaşiului şi a Moldovei, susţine preşedintele CJ Iaşi, Costel Al ...

Buget limitat pentru înmormântare? Iată de ce să alegi o agenție de servicii funerare.
27/04/2024 16:34

Buget limitat pentru inmormantare? Iată de ce să alegi o agentie de servicii funerare. Organizarea ceremoniei de inmormantare trebuie să se realizeze intr-un timp relativ scurt după ce un membru al fa ...

Orașul catacombelor din nordul Moldovei, redescoperit cu ajutorul tehnologiei. Detaliile confirmării științifice a unei legende
27/04/2024 15:09

Una dintre cele mai misterioase legende urbane din nordul Moldovei a fost confirmată. Catacombele Botosaniului, o retea de beciuri adanci, intinsă pe kilometri intregi, a fost scanată cu ajutorul tehnologiei ...

Cum arată cel mai impozant pod construit la ordinul domnitorului Ștefan cel Mare. Încă există și intră în restaurare
27/04/2024 14:00

O asociatie din Transilvania a inceput in toamna anului trecut lucrări de restaurare a podului construit la ordinul lui Stefan cel Mare, in 1495, in satul Negoiesti, din comuna băcăuană care poartă numele ...

Un proiect de anvergură din Bacău s-a împotmolit în mocirla birocrației și a fostei albii a Bistriței
27/04/2024 13:46

Pe 12 mai 2024, băcăuanii ar fi trebuit să circule pe jos sau cu bicicleta pe traseul Parcul Cancicov - Stadionul Municipal-Bazin de Inot- Universitatea ”Vasile Alecsandri”, proiect de anvergură denumit ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei