Asociaţia magazinelor ”La Băcănie” declanşează ofensiva împotriva supermarketurilor
Dimensiune font:
Se intenţionează perfectarea unor parteneriate cu alţi antreprenori locali, fapt care va duce la extinderea reţelei de magazine ce oferă produse locale, de calitate, la preţuri corecte
Iniţiat în urmă cu trei ani, Proiectul „La Băcănie” demonstrează din plin faptul că producătorii locali pot constitui o concurenţă serioasă pentru supermarketuri. Cel care a avut această idee, Iustinian Cozma Rusu, a reuşit să adune sub un singur lanţ 30 toate magazinele alimentare de cartier, care, acum, deţin o identitate proprie şi un slogan care ar trebui copiat şi de alţi producători: producem local, consumăm local, investim local, dezvoltăm comunitatea noastră. Mai simplu spus: banii rămân în Iaşi. „Am promovat consecvent producătorii locali , în acelaşi timp oferind clienţilor noştri produse de calitate la preţuri corecte. Am introdus pe piaţă produse de calitate sub marca proprie şi vom finaliza parteneriate cu alţi productori de bunuri diverse. Acum, ne propunem dezvoltarea bazei de date cu antreprenori locali din domeniul comerţului, în vederea asocierii acestora sub brandul La Băcănie ca o metodă eficientă de retail, ce oferă avantaje şi beneficii consumatorilor locali”, spune Iustinian Cozma Rusu.
Intenţiile acestuia nu se opresc aici, dorindu-se dezvoltarea, ăn cel mai scurt timp, a unei aplicaţii on-line în vederea eficientizării sub toate aspectele a comunicării între membrii actuali şi cei viitori ai lanţului „La Băcănie”. Demn de menţionat este faptul că autorităţile locale sunt dispune la parteneriate în vederea promovării asociaţiei amintite, în condiţiile în care deja la nivel central se poartă negocieri în vederea implementării unor măsuri legislative menite a stopa extinderea supermarketurilor în marile oraşe. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau