O nemţeancă, designer recunoscut la Milano
Dimensiune font:
Cristina Toma are, la propriu, toată lumea bună din Italia la picioare * ea şi-a deschis un magazin de lux la Milano * Cristina Toma creează încălţăminte şi accesorii
Are 41 de ani, este originară din Piatra Neamţ şi are, la propriu, toată lumea bună din Italia la picioare. Cu sârguinţă şi dorinţa de a face o afacere din propria pasiune, pantofii de lux, Cristina Toma şi-a văzut visul cu ochii a reuşit să îşi deschidă propriul magazin de lux la Milano, chiar la kilometrul zero în Templul Modei. Magazinul îi poartă numele, TOMA, ca şi brandul pe care l-a creat, şi este situat între monştrii ai modei universale, Dolce Gabbana şi Ermanno Scervino. În urmă cu zece ani, spun reporterii de la Gazeta Românescă Italia, Cristina avea de supravegheat o comandă al cărei designer era chiar ea. Pe atunci era cunoscută ca românca ce dădea de lucru italienilor, într-o perioadă în care marile mărci de încălţăminte italiană îşi mutau producţia în România pentru a plăti mai puţin mâna de lucru şi mai puţine taxe ca în Italia.
TOMA, un brand recunoscut în Italia
Fashion designer format la Institutul de Modă Burgo, Cristina Toma a lucrat şapte ani în contact cu Mariuccia Mandelli, în arte Krizia, iar în anul 2008 a deschis propria linie de încălţăminte şi accesorii. Produsele sale sunt un imn al artizanatului italian, folosind piei exotice, la care adaugă cu graţie mătase şi cristale Swarovsky. După o călătorie în Japonia, în ultimii ani s-a dedicat artei ikebana, caligrafie şi pictură japoneză unde se regăseşte pe sine. Numai câteva zeci de persoane, alese pe sprânceană, au reuşit să calce pe covorul roşu de la Milano şi să pătrundă în magazinul de lux, cu ocazia inaugurării acestuia. Pantofii realizaţi de Cristina Toma sunt adevărate bijuterii de ţinut în vitrină sau în seif. Încălţămintea cea mai ieftină, realizată din materiale mai simple, costă de la 450 euro în sus, în timp de pantofii cu aplicaţii Swarovsky, de la 800 euro în sus. Clientul plăteşte un produs gândit în româneşte şi fabricat în Italia de către maeştri ai încălţămintei de lux. TOMA Made in Italy îmbogăţeşte Via della Spiga şi face să răsune numele României într-o zonă de nişă, în care fiecare spaţiu comercial e liber cel mult o oră. Proiectele de viitor ale Cristinei Toma sunt să îşi deschidă magazine Toma Made in Italy în toată lumea: la Tokyo şi Shanghai, dar şi la Paris şi la Londra. Florin CRĂCIUN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau