SCANDALOS! Carrefour isi inseala grosolan clientii umfland de cinci ori preturile afisate la raft
Dimensiune font:
O botosaneanca care si-a facut sambata cumparaturile la hipermarketul Carrefour din strada Sucevei a platit pe o bucata de rasol de vita de cinci ori mai mult decat pretul care era afisat la raft. Femeia se considera clienta fidela a magazinului avand in vedere ca aproape toate cumparaturile le face de la Carrfour. Sambata dupa amiaza a facut mici cumparaturi care adunate nu puteau costa mai mult de o suta de lei, avand in vedere ca erau maruntisuri. Cand a platit a avut surpriza sa constate ca i s-a cerut mai multi bani decat a estimat ca vor costa produsele din cos. A platit cat i s-a cerut, iar cand a ajuns acasa s-a apucat de calculat. Atunci a descoperit ca a fost inselata cu 40 de lei la un singur produs.
„Dupa ce am ajuns acasa si am calculat ce am cumparat, am descoperit ca pe 556 de grame de rasol de vita cu os am platit 55,6 lei. Asta ar insemna ca un kilogram costa 100 de lei, ceea ce era imposibil pentru ca la raft pretul afisat era de 19,99 lei kilogramul. M-am intors la magazin si m-am prezentat la receptie pentru a cere lamuriri. Cei de acolo au sunat la cineva, i-au comunicat incidentul si cred ca li s-au spus sa-mi returneze banii. Eu insa am cerut sa vorbesc cu un sef si mi-au spus sa astept. Am asteptat suficient de mult si nu a venit nimeni si nici nu am primit vreo explicatie de la angajatele de la receptie. Am renuntat la carne si mi-au fost returnati banii fara nicio explicatie. Sincer, nu vreau sa mai pateasca si alti clienti asa ceva”, povesteste Simona Z., clienta inselata.
Femeia este revoltata in primul rand de atitudinea angajatilor de la Carrefour care nu au putut sa-i explice de ce pe bonul fiscal a aparut aceasta diferenta. Nu este exclus ca toti clienti ce au cumparat „rasol de vita cu os” sa fi platit de cinci ori pretul fara nici macar sa stie de acest lucru. Nici reporterii nostri nu au obtinut mai multe lamuriri decat clientul inselat. Duminica au incercat sa ia legatura cu un sef de la Carrefour Botosani insa li s-a trantit telefonul in nas de un anume Paul care a spus doar ca stie de aceasta situatie, dar ca nu poate sa dea detalii. Culmea ironiei, la finalul bonului fiscal este scris: „Daca gasiti in alta parte mai ieftin platim de 10 ori diferenta!” si „Carrefour pentru o viata mai buna!”.
evenimentuldebotosani.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau