Modele de outsourcing pentru dezvoltarea software | Recomandări care te ajută să găsești echipa de care ai nevoie

ze3

Dimensiune font:

| 19-04-2023 10:35

 Alegerea modelului de outsourcing potrivit este la fel de importantă precum angajarea unui nou membru al echipei. Și deși poate părea un proces complicat, dacă ții cont de câteva aspecte, întreaga experiență se poate realiza fără prea multe bătăi de cap.

 Astfel, răspunsurile la următoarele întrebări îți pot fi de folos:

Care este motivul pentru care intenționezi să externalizezi volumul de muncă?

 De regulă, cele mai frecvente răspunsuri se leagă de ceea ce îți lipsește atunci când vine vorba de dezvoltare. Poate fi vorba de un volum prea mare de muncă, raportat la o echipă prea mică. Iar dacă vrei să nu-ți aglomerezi oamenii cu task-uri, outsourcingul se dovedește soluția potrivită.

 Pe de altă parte, poate fi vorba de know-how. Dacă nu ai cunoștințele necesare pentru a dezvolta un proiect, o soluție mai bună poate fi externalizarea. Și deși deprinderea cunoștințelor necesare poate suna ca o idee mai bună, punerea în practică a acesteia se poate dovedi un proces mai costisitor din punct de vedere al timpului.

Un alt motiv pentru care companiile aleg să externalize este dorința de a acoperi anumite roluri. De exemplu, poate din echipa ta de dezvoltare lipsește partea de testare. Sau poate nu ai un consultant tehnic care să decidă care sunt funcționalitățile potrivite pentru aplicație și cum se poate dezvolta aceasta.

Cât timp intenționezi să externalizezi?

 Poate fi vorba de câteva task-uri, o parte a proiectului sau chiar întreaga aplicație. De asemenea, o opțiune populară este externalizarea părții de management a aplicației, căutând persoane care să coordoneze proiectul tău atunci când nu ai resursa umană necesară. De asemenea, soluția se dovedește avantajoasă atunci când angajarea unui manager pe termen lung nu se dovedește necesară.

Cât de importantă este distanța pentru tine?

 În funcție de răspunsul la această întrebare, poți decide dacă ți se potrivește un model de externalizare de tip onshore, offshore sau nearshore. Modelele onshore - reprezintă externalizarea către o echipă care se află în aceeași țară cu tine, ceea ce înseamnă o aliniere ușoară în ceea ce privește costurile, cultura și limba. De asemenea, ai ocazia să-ți întâlnești echipa de dezvoltare mult mai ușor.

Dacă ești dispus să externalizezi task-uri sau proiecte către o echipă din afara țării, dar nu foarte departe de locul în care se află compania ta, poți alege o variantă de tip nearshore. Acest lucru înseamnă o creștere a șanselor de identificare a experților de care ai putea avea nevoie.

 Iar dacă distanța nu reprezintă niciun impediment pentru tine, poți opta pentru varianta offshore, unde ai opțiuni de a găsi software developeri pentru aplicația sau proiectul tău din orice țară.

Cât timp intenționezi să dureze dezvoltarea și care sunt deadline-urile?

În funcție de acest răspuns, poți decide dacă este vorba de o dezvoltare pe termen scurt, mediu sau lung. De asemenea, setarea deadline-ului te poate ajuta să îți dai seama de disponibilitatea echipei către care intenționezi să externalizezi.

Cât de diferită este aplicația de care o ai nevoie?

 Răspunsul la această întrebare te poate ajuta să-ți dai seama dacă poți găsi în portofoliul de produse al unei companii exemple de aplicații dezvoltate prin modele outsourcing care să corespundă necesităților tale. Totodată, din discuția cu echipa aleasă îți poți da seama dacă sunteți pe aceeași lungime de undă și dacă împărtășiți aceleași valori.

Cum preferi organizarea procesului de lucru?

 Deși cele mai multe companii preferă să lucreze în sprinturi, este recomandat încă de la început să stabilești anumite aspecte ce țin de partea de comunicare, de organizarea procesului de lucru și de întâlnirile pe care intenționezi să le aici, (chiar și online) cu echipa de dezvoltare.

 Iar dacă te întrebi unde ai putea găsi echipa potrivită, cea mai bună recomandare rămâne să faci un research online în care să compare proiectele și ofertele companiilor. De asemenea, nu uita de verificarea review-urilor, în special în cazul celor de pe platforme dedicate.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Fundația Emmaus Iași anunță încheierea proiectului ”Permis Pentru Mai Bine”
01/05/2024 09:00

 ”Permis pentru Mai Bine”- Iasi, 30.04.2024 Fundatia Emmaus Iasi anuntă incheierea proiectului ”Permis Pentru Mai Bine”. Implementat in perioada 01.07.2023-30.04.2024, proiectul s ...

29 aprilie, Ziua veteranilor de război
29/04/2024 10:53

Ziua veteranilor de război este marcată anual la 29 aprilie, in semn de recunoaştere a meritelor acestora pentru apărarea independenţei, suveranităţii, integrităţii teritoriale şi a intereselor Romani ...

Gabriel Biriş. Tichetele sărăciei
29/04/2024 00:10

Gabriel Biriş, avocat specializat in fiscalitate, crede ca inflaţia este alimentată de o „super avalanşă de tichete”, precum cele pentru profesori, pentru mămici, pe langă creşterile de taxe din ult ...

Pensiile pentru luna mai sunt distribuite. Poșta Română aduce vestea cea bună pensionarilor.
27/04/2024 19:56

Posta Romană anuntă că pensiile pentru luna mai sunt deja distribuite. Desi este sambătă si Guvernul de abia a adoptat Ordonanta de Urgentă, o parte dintre pensionari au primit deja pensiile pentru luna m ...

Din ce în ce mai puțini români își doresc să devină părinți! În ritmul actual, populația țării ar urma să scadă cu 10 milioane în doar câțiva ani
27/04/2024 07:27

Natalitatea, la cote alarmant de mici, in Romania. Ţara noastră rămane cu o populaţie imbătranită deoarece tinerii refuză să mai facă copii. Anual, numărul nasterilor scade dramatic in tara noastră ...

Milioane de seniori nu îşi vor primi pensiile până de Paşte
23/04/2024 12:58

Bătranii vor fi nevoiti să se descurce cum pot, cu banii care le mai răman din această lună (aprilie). Aproximativ patru milioane de pensionari nu isi vor primi pensiile pană de Paste. Posta Romană va ...

Isteria. De la fenomen istoric, la înțelegere modernă
21/04/2024 16:58

 Isteria, unul dintre cele mai enigmatice si controversate subiecte in istoria medicinei, a evoluat semnificativ in perceptia si tratamentul său de-a lungul secolelor. Originand din Grecia antică, termen ...

Românii tot nu-și permit mâncarea: peștele, carnea și brânza au devenit alimente de lux
16/04/2024 00:07

De Paste, oamenii vor scoate mai multi bani din buzunare pentru alimentele de bază cum ar fi branza, carnea sau pestele. In pietele din Drobeta Turnu Severin, cele mai mari preturi sunt la telemeaua de oaie, u ...

Eurostat: România se menține la cea mai ridicată rată din UE a deceselor cauzate de accidente rutiere
13/04/2024 00:05

Numărul persoanelor din Uniunea Europeană decedate in accidente rutiere a crescut cu 4% in 2022, comparativ cu 2021, iar cea mai ridicată rată a deceselor in urma accidentelor rutiere s-a inregistrat in Rom ...

'Dependența de butoane' este boală națională: Viciul care fură prezentul și interzice viitorul
10/04/2024 20:46

Industria jocurilor de noroc a suferit prima mare infrangere in Romania. Deputatii au adoptat ieri, cu 243 de voturi pentru si 4 abtineri, proiectul de lege căruia i s-au adus patru amendamente prin care au fo ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei