CUM SA IMBUNATATITI REZULTATELE DE SEARCH ADVERTISING

default

Dimensiune font:

| 09-11-2012 09:07

Search advertisingSearch advertising (keyword advertising) este una din cele mai importante tendinte ale pietei in acest momemt, si nici nu e de mirare, platirea doar a reclamelor pe care intra clientii potentiali este unul din visele advertiser-ilor.


Eficienta campaniei de search advertising, insa, depinde in mare parte de eficienta planuirii, crearii si mentinerii ei. Iata cateva sfaturi pentru a obtine maximum de eficienta dintr-o campanie:


1. Cunoasteti-va afacerea


Ideea unei campanii de search advertising este importanta: influentarea utilizatorilor potriviti la momentul potrivit. Primul pas pentru a obtine acest lucru este sa va cunoasteti afacerea. Ce produse si servicii oferiti? Care este segmentul de piata pe care il atacati? Ce avantaje vreti sa folositi in vanzare? Faceti-va temele din timp astfel incat planificarea campaniei sa fie cat mai eficienta posibil.


2. Identificati-va obiectivele si organizati-va in jurul lor


Dupa ce dezvoltati un simt clar al afacerii, ramaneti focalizati pe el pana cand stabiliti obiectivele campaniei. Apoi, pe masura ce planificati reclamele, structurati fiecare campanie pe baza unui obiectiv simplu si care rezolva mai multe probleme. In unele cazuri, puteti folosi aceeasi structura la campanie ca structura pe care o folositi la website. Daca site-ul este deja grupat pe categorii, spre exemplu, munca este aproape completata. Schematizarea structurii pe hartie va produce o schita usor de folosit in viitor.

Acum ca ati stabilit scopurile legate de campanie, puteti crea grupuri logice in fiecare campanie, numite “ad groups”. Acestea sunt facute din keyword-uri si reclame. Daca ati ales un singur obiectiv pentru o campanie, fiecare ad group dintr-o campanie ar trebui sa va ajute sa indepliniti acel obiectiv.


3. Alegeti keyword-urile potrivite


Alegerea keyword-urilor este si o arta si o stiinta. Incepeti prin a crea o lista cat mai mare posibila. Dupa ce aveti o lista buna, probabil veti dori sa o sortati, si sa alegeti un “match type” pentru fiecare keyword. Puteti alege si keyword-uri pentru “negative match”, pentru a elimina fraze de cautare la care nu vreti sa apara reclama, cum ar fi “ieftin” sau “gratis”. Pe urma, ar trebui sa aranjati lista, eliminand keyword-uri irelevante, care nu au legatura cu afacerea, si apoi sa organizati keyword-urile ramase in grupuri.


4. Scrieti reclame convingatoare


Acum ca ati ales keyword-uri si le-ati grupat, urmatorul pas va fi sa scrieti reclamele pe care le vor vedea utilizatorii la rezultatul cautarii atunci cand cauta unul din keyword-uri. Veti avea trei linii cu care sa atrageti atentia clientului potential. Iata cateva sfaturi pentru a reusi: treceti la ideea principala cat mai repede; includeti keyword-uri in titlu; si oferiti informatii care sa convinga utilizatorii sa intre pe site. Reclama ar trebui sa le comunice utilizatorilor ce oferiti si de ce ar trebui sa cumpere.


5. Cautati utilizatorii potriviti


Pe cine incercati sa atrageti? Dupa ce cunoasteti informatii suficiente despre clientii potentiali, veti putea crea campanii individuale pentru o anumita limba sau regiune. Spre exemplu, unele programe de keyword advertising va permit sa gasiti clienti potentiali in cel putin 40 de limbi, sau sa vizati doar o regiune, un oras, sau o zona oarecare, cum ar fi o zona de 20 de km in jurul firmei.


6. Urmariti rezultatele


Sa presupunem ca ati mentinut campania timp de o saptamana. Va cheltuiti banii cum trebuie? Masurarea rezultatelor va va spune care keyword aduce cei mai multi clienti, care reclama aduce cele mai multe afaceri si, in cele din urma, cat profit primiti relativ la investitie (ROI). Apoi, veti putea ajusta campania in functie de rezultate. Aveti grija sa alegeti un program de keyword advertising care include un utilitar de monitorizare si o platforma de analiza care sa va ajute sa aflati care keyword-uri si reclame aduc mai mult profit.


7. Controlati cheltuielile


Supravegherea continua a statisticilor contului inseamna sa stiti care reclame si keyword-uri aduc rezultate, sa nu cheltuiti mai mult decat va permiteti si sa va axati tot timpul pe relevanta, adica sa nu platiti pentru keyword-uri sau reclame care nu produc rezultate. Iata cateva sfaturi pentru controlarea cheltuielilor intr-o campanie:

- Stabiliti limitele.
Nu cheltuiti mai mult decat va permiteti. Daca vedeti ca nu primiti rezultatele la care va asteptati, rearanjati campania dupa ce aflati care reclame si keyword-uri aduc rezultate bune si le stergeti pe restul.

- Axati-va pe relevanta. Construiti campaniile incet. Petreceti mai mult timp alegand keyword-urile si scriind reclamele. Cand keyword-urile si reclamele text au devenit relevante, probabil ca veti plati mai putin decat licitati, asadar crearea unor campanii foarte relevante este cea mai buna metoda de a administra bugetul.

- Cresteti pe ce functioneaza.
Odata ce va dati seama ce functioneaza, puteti incepe sa construiti mai multe grupuri. Supravegheati statisticile si jucati-va cu setarile, cu lista de keyword-uri si cu reclamele text pentru a vedea rezultatele.


8. Testati


Search advertising inseamna sa nu te odihnesti niciodata. Programati-va timp pentru a studia rezultatele la fiecare campanie. Sunt keyword-urile grupate logic in ad group-uri? Campania va ajuta sa atingeti un scop? Bugetul este relevant pentru a atinge scopurile? Pentru a inflori in acest mediu in continua schimbare, trebuie sa continuati sa testati si sa rafinati keyword-urile si reclamele, sa construiti pe cele care merg si sa le stergeti pe celelalte. Veti dori sa verificati rezultatele pentru reclamele text, keyword-uri, match type-uri, buget, cost pe click si adrese web, si apoi sa rearanjati campania corespunzator.


9. Ramaneti axati pe relevanta


Nu schimbati complet campania doar pe baza rezultatelor testelor; de asemenea, ramaneti sensibili la schimbarile produselor, sezonului, industriei si ale competitiei. Spre exemplu, nu pierdeti oportunitatile din timpul si de dupa sezonul de cumparaturi al unei sarbatori. Pregatitiva sa mariti traficul pentru reclame, si asigurati-va ca bugetul nu se termina pana ati ajuns la toti clientii de care aveti nevoie.


10. Utilizati toate functionalitatile disponibile


Multe programe ofera resurse “help center” care sunt usor de accesat online si sunt la zi, pentru a va ajuta sa invatati ce aveti nevoie pentru a mari eficienta campaniei. Aceste help center-e ofera utilitare si facilitati care va ajuta sa: alegeti site-urile pe care puneti reclame, sa ajustati automat tarifele cost-per-click pe baza bugetului, sa vedeti la care cautari apar reclamele, sa desenati o regiune geografica pentru utilizatorii pe care ii vizati, sau sa aratati reclame cu imagini.

Nu uitati ca succesul campaniei depinde in mare parte de cat de eficient o planuiti, o creati si o mentineti. Nu platiti un panou pe marginea autostrazii, ci investiti intr-un utilitar care poate gasi clienti potentiali cand si unde sunt pregatiti sa cumpere.

(Sursa Computer World)

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Mexicanii au descoperit un străvechi palat mayaș
10/08/2021 13:30

Arheologii au descoperit ruinele unui palat de mari dimensiuni, construit cu peste 1000 de ani in urmă. Arheologii au descoperit ruinele unui palat de mari dimensiuni ce era utilizat cel mai probabil de eli ...

8 curiozități despre porci, animalele pe care le-am domesticit de două ori
21/12/2019 10:53

 Te-ai intrebat vreodată cand a devenit mistretul animalul docil din cotet pe care il stim cu totii astăzi? Sau cat de tare poate răcni un porc? În acest articol trecem in revistă mai multe curio ...

VIDEO – Animale inteligente care ne fură premiul întâi la testele IQ
21/12/2019 07:49

 Să vorbim despre animale inteligente. Care este cea ma inteligentă specie din lume? Ati putea fi foarte tentati să spuneti că oamenii, dar realitatea este ceva mai complicată. În cartea „ ...

7 adevăruri ascunse despre Roma Antică, pe care nu le găsești în manuale
21/12/2019 07:37

 Roma Antică a fost o fortă civilizatoare si o societate ideală pentru dezvoltarea artelor, filosofiei si stiintei. Romanii erau constructori excelenti, iar armata lor neinfricată era temută de o ...

Cum afli dacă telefonul tău este interceptat
21/12/2019 06:00

 Un studiu recent a arătat că aproximativ jumătate dintre romani cred că au telefonul ascultat. Cu zecile de programe de interceptare, care pot fi achizitionate chiar de pe internet, la un pret accesib ...

Capacitățile noastre nebănuite: 6 simțuri „supraomenești”
20/12/2019 06:34

 Oamenii au abilităti foarte diferite. Unii dintre noi compun cantece care emotionează pană la lacrimi, altii aleargă ca vantul si altii inventează tehnologii noi care schimbă lumea. Însă aces ...

Tunelul Laerdal: cel mai lung tunel rutier din lume
20/12/2019 06:28

 Unde crezi că se află cel mai lung tunel rutier din lume? În Norvegia, tara in care este imposibil să mergi cu masina dintr-un loc in altul fără să treci printr-o trecătoare montană sau să ...

VIDEO- SUPER OAMENI
20/12/2019 06:12
VIDEO – 5 locuri misterioase și încărcate negativ, care-ți vor da fiori
18/12/2019 09:40

 Există cateva locuri in lume care captivează imaginatia si interesul celor pasionati de mistere. De unele dintre ele se leagă sinucideri de animale, disparitii fără urmă, fenomene ciudate sau traged ...

Există viață după moarte. Mii de gene din corp funcționează chiar și la patru zile după deces
18/12/2019 07:36

 Viată după moarte – acesta nu e doar un concept, ci o realitate. Un studiu publicat de doi cercetători americani dovedeste că, in cazul animalelor, unele gene continuă să functioneze pană la ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei