10 ani de United Business Center Iași

palas 3

Dimensiune font:

| 25-09-2020 09:11

Polul de business dezvoltat de IULIUS, accelerator de afaceri pentru regiunea Moldovei

De la o clădire office inaugurată în 2010 și două mari companii drept primii chiriași, United Business Center Iași, centrul office dezvoltat de compania IULIUS ca parte a ansamblului multifuncțional Palas, este astăzi reperul de business al regiunii și motorul economic care a generat creștere și a pus orașul pe harta marilor companii internaționale. Mai mult decât atât, United Business Center a devenit o rețea națională de spații de birouri premium, care se bucură de notorietate și confirmă grupul IULIUS drept unul dintre cei mai dinamici dezvoltatori și operatori inclusiv pe piața office.

La 10 ani de la inaugurarea primelor birouri, peste 8.000 de oameni lucrează astăzi în cele șapte clădiri ale centrului de afaceri United Business Center (UBC) din Iași, care este integrat în ansamblul Palas, primul proiect mixed-use realizat la noi în țară. Povestea UBC a început în urmă cu o decadă și a evoluat natural, pe măsura așteptărilor și nevoilor unui oraș emblematic pentru România, căruia îi lipsea însă valența de centru de business.

„În septembrie 2010 am inaugurat UBC 1 la Iași și îmi amintesc că în clădire erau 65 de angajați, adică echipele a două companii, primii noștri chiriași. Livram primele birouri clasa A la cheie, o premieră în Iași, într-o clădire office cu fațadă integral din sticlă, cu dotări peste tot ceea ce exista la acel moment în piața locală. Segmentul de birouri a avut un impact tot mai semnificativ, odată cu inaugurarea ansamblului Palas, proiect care continuă să fie și astăzi cea mai mare dezvoltare de regenerare urbană din regiune. Acum, operăm șapte clădiri, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 75.000 mp. Sunt clădiri verzi, sustenabile, conectate la toată sinergia de funcțiuni oferită de Palas Iași”, a spus Ionuț Pavel.



În prezent, în clădirile de sticlă din centrul Iașului își au sediul peste 50 de companii, nume cu rezonanță, dar, mai ales, care își aduc aportul la economia regiunii. De altfel, cel mai mare oraș din Moldova a devenit tot mai relevant în industria IT în ultimul deceniu, concomitent cu dezvoltarea infrastructurii office, care, în mare parte, s-a concentrat în ansamblul Palas. „Astăzi, UBC Iași înseamnă o comunitate cu 8.000 de angajați, adică de 120 de ori mai mult decât erau în urmă cu 10 ani. Iar dacă ne raportăm la statisticile privind personalul din industria creativă din Iași, putem spune că aproape jumătate sunt în clădirile noastre de birouri. Prin intermediul lor, Iașul este un hub puternic, care livrează soluții tehnologice la nivel mondial. Mai mult, reprezintă o mândrie locală faptul că în clădirile noastre sunt și sedii unice din România ale unor nume internaționale mari din domeniul IT, dar și faptul că, printre primele companii care au închiriat spații în UBC se numără giganți mondiali, pentru care Iașul a fost prima opțiune de la noi din țară”, a adăugat Ionuț Pavel, Building Office Manager Palas Iași.

Evident, Iașul a pus în joc și principalul său atu, acela de centru universitar care formează anual mii de ingineri în domeniul tehnologiei. În egală măsură, dezvoltarea vine ca răspuns la adaptarea pieței, susținută de o logistică care să răspundă cerințelor unor culturi organizaționale occidentale. Astfel, UBC a evoluat organic, în consens cu apetitul companiilor de a crește sau de a intra pe piața locală. În prezent, brandul sub care sunt dezvoltate spațiile de birouri ale companiei IULIUS este singurul integrat în proiecte mixte, de regenerare urbană, care îl completează cu funcțiuni de retail, parc și entertainment. „Pentru angajații UBC, echilibrul work-life nu este un deziderat, ci o experiență. Pentru că lucrează într-un proiect mixt, au acces la tot ce înseamnă after-work – shopping, relaxare, distracție – componente pe care ansamblul Palas le oferă locuitorilor din toată regiunea. În plus, au cea mai variată opțiune pentru pauza de masă, oferte business lunch, toate serviciile pentru rutina cotidiană și facilități pentru confortul lor, de la spații de parcare, până la dușuri și vestiare, dacă optează pentru transportul alternativ. Pe scurt, condițiile pentru un stil de viață actual, care îți permite să economisești timp”, a mai spus Ionuț Pavel.

În cei zece de activitate, United Business Center, parte a ansamblului Palas, a schimbat categoric traiectoria și imaginea Iașului, contribuind decisiv la păstrarea talentelor și gradul de atractivitate investițională. Următorul pas este Palas Campus, o investiție de 120 de milioane de euro în cea mai mare clădire office din România, de 60.000 mp închiriabili. Este un proiect mixt în sine, pentru că include, pe lângă birouri, un nou parc, spații de coworking în aer liber, primele de acest gen din regiune, dar și un nou concept de food market, cu restaurante, cafenele și terase, un hub medical și o zonă de servicii care va încuraja producătorii locali. În același timp, pune în valoare o zonă din proximitatea ansamblului Palas (Sf. Andrei), subdezvoltată la momentul actual, și o deschide către comunitate.

***

Un brand național

Dezvoltarea conceptului United Business Center a început în septembrie 2010, la Iași, când se inaugura prima clădire de birouri clasa A. În prezent, sub acest brand s-a dezvoltat o rețea națională, cu trei poli de business regionali în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 13 clădiri, cu o suprafață totală de 152.000 mp închiriabili de spații office premium (Iași – 7 clădiri – 75.600 mp; Timișoara – 3 clădiri – 50.000 mp; Cluj-Napoca – 3 clădiri – 26.200).
La nivel național, comunitatea United Business Center include peste 80 de sedii de companie și mai mult de 15.000 de angajați.
Toate reprezintă proiecte concepute și dezvoltate în conformitate cu cele mai înalte standarde de sustenabilitate aplicabile clădirilor verzi, oferind atât eficiență în operare, cât și un confort sporit.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

13:46

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
PNL, gata să trădeze alianța cu PSD. Ciucă: 'Ne luăm această libertate de a negocia cu orice partid'
14/06/2024 19:53

„Negociem cu orice partid care doreste să vină să sustină politicile de dreapta”, spune Nicolae Ciucă, intrebat despre varianta ca partidele de dreapta să se alinieze in spatele său pentru a sustine ...

Vladimir Putin e pregătit pentru încetarea 'imediată' a focului în Ucraina dacă se întrunesc două condiții
14/06/2024 17:25

Preşedintele rus Vladimir Putin a declarat vineri că va ordona o incetare imediată a focului de indată ce Ucraina işi va retrage trupele din cele patru regiuni anexate de Moscova in estul şi sudul ţării ...

Una dintre victimele exploziei de la magazinul Dedeman, externată din spital
14/06/2024 16:07

Una dintre victimele exploziei de la magazinul Dedeman din Botoşani, care era internată in Spitalul Judeţean de Urgenţă "Mavromati", a fost externată vineri dimineaţă, a anunţat purtătorul d ...

Nouă poeţi sunt nominalizaţi la Premiul Naţional de Poezie ‘Mihai Eminescu’- Opera Omnia
14/06/2024 11:00

Nouă poeţi sunt nominalizaţi la ediţia din acest an a Premiului Naţional de Poezie ‘Mihai Eminescu’- Opera Omnia, a anunţat, joi, principalul organizator al evenimentului, Primăria municipiul ...

Accident la Huși. O O autocisternă încărcată cu 21 de tone de gaz petrolier lichefiat  s-a răsturnat
14/06/2024 10:45

O autocisternă incărcată cu 21 de tone de gaz petrolier lichefiat (GPL) s-a răsturnat, in noaptea de joi spre vineri, la ieşirea din municipiul Huşi. Pompierii din cadrul Secţiei Huşi a Inspectoratului ...

Una dintre victimele exploziei de la magazinul Dedeman din Botoşani a ieșit din spital
14/06/2024 10:13

Una dintre victimele exploziei de la magazinul Dedeman din Botoşani, care era internată in Spitalul Judeţean de Urgenţă "Mavromati", a fost externată vineri dimineaţă, a anunţat purtătorul d ...

Pericol de inundații la Iași și Botoșani
14/06/2024 10:10

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis, vineri, o atenţionare Cod galben de inundaţii, valabilă pe rauri din judeţele Botoşani şi Iaşi. Potrivit hidrologilor, pană ...

Tabăra culturală „Iași – Metafora celor șapte coline”
14/06/2024 09:24

Complexul Muzeal National „Moldova” Iasi anuntă, in calitatea sa de partener, organizarea dezbaterii „Alexandru Ioan Cuza si Unirea”, ce va avea loc vineri, 14 iunie 2024, ora 10.00, la ...

A fost semnat contractul de finanțare a lucrărilor de la Colegiul Pedagogic!
14/06/2024 08:38

Ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice si Administratiei (MDLPA), Adrian Vestea, a semnat contractul de finantare a lucrărilor de consolidare si refunctionalizare a imobilelor - monument istoric ale Coleg ...

Mijloacele de transport în comun din Iaşi, vandalizate!
14/06/2024 08:30

În mai puţin de o lună, aproape 100 de scaune din mijloacele de transport public din municipiul Iaşi (tramvaie şi autobuze) au fost distruse, cele mai multe dintre acestea fiind tăiate sau deteriorat ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei