DOOM 3 Review

default

Dimensiune font:

| 24-10-2012 14:24

DOOM 3 Review

Este greu de imaginat cum ar fi aratat in ziua de azi jocurile, mai exact genul FPS, daca n-ar fi existat Doom. Lansat in 1993, la un an dupa Wolfenstein 3D, Doom s-a impus prin grafica excelenta pentru acea perioada, prin modul single-player presarat cu mult sange si foarte multi monstri, dar si prin atmosfera horror (fapt pentru care a si fost interzis in cateva tari). Impreuna cu Hell On Earth, continuarea sa aparuta in 1994, Doom, nu numai ca a asigurat un loc in istorie celor de la id Software care au confirmat ulterior cu revolutionarul Quake 1, insa, datorita modului multiplayer, a fost unul dintre primele jocuri care au aratat utilitatea unei placi de retea infipta intr-un computer 486. Sapte ani mai tarziu, id Software anunta la QuakeCon 2001 ca se lucreaza la Doom 3 care este declarat cel mai bun joc la E3 2002. Anii au trecut si dupa cateva imagini si filmulete date publicitatii, o versiune alpha scapata pe Internet si nenumarate amanari, Activision lanseaza poate cel mai asteptat joc al acestui an.

Doom III Doom III Doom III

"Doom III va schimba perceptia jucatorilor asupra jocurilor PC[...] Pregatiti-va sa fiti din nou ingroziti", afirma la inceputul lui mai 2002 Todd Hollenshead, CEO Id Software. Intr-adevar, cel mai mare atu al jocului este atmosfera. De-a lungul celor 26 de nivele, am tresarit de foarte multe ori, iar in doua randuri era sa cad cu tot cu scaun. Exclamatiile si injuraturile la adresa monstrilor intrerupte uneori de cate un quick load au curs aproape continuu – efectul e garantat daca il jucati noaptea cu castile pe urechi si cu lumina stinsa. Unul din factorii care contribuie la crearea acestei atmosfere este engine-ul grafic, un alt aspect scos in evidenta foarte mult de catre producatori. Asa cum ne-au obisnuit mai ales incepand cu Quake 1, id Software au lansat un engine care aproape ca sugruma majoritatea placilor grafice low-entry, abia pe cele de ultima generatie ajungand sa se miste rezonabil in 1600×1200, pe high quality si cu anisotroping filtering si antialiasing activate. Desi id Software au declarat ca Doom 3 va rula in toata splendoarea lui, adica pe ultra high quality, doar pe o placa video cu 512 MB, nu inseamna ca nu se misca si arata acceptabil chiar si pe configuratii medii. Cu toate ca citisem acel [H]ardOCP [H]ardware Guide aparut saptamana trecuta, am fost destul de suprins ca jocul a rulat intre 16 si 40 de fps-uri (asa cum puteti vedea si din aceste imagini), in 1024×768, medium quality, fara AA si AF, pe un sistem compus din XP 2200+, GF4 Ti 4200 cu 128 MB si 512 MB RAM. E adevarat, am reusit acest lucru doar dupa ce am dezactivat toate programele inutile din background si m-am jucat putin prin setarile sistemului de operare (Windows XP).

Bump-mapping si specular lighting sunt cele doua trasaturi principale care caracterizeaza acest engine. Toate titlurile jucate vreodata de mine la un loc nu au atat bump-mapping cat are Doom 3. Cred ca nu exista coltisor in care sa nu vezi texturi in relief, indiferent ca e vorba de suprafata organica sau metalica, insa pacat ca acest efect se observa doar cand te uiti perpendicular la ele. Mai mult, nu conteaza in ce rezolutie joci: texturile raman low-res – pur si simplu, nu poti sa nu fii dezamagit, mai ales dupa ce le-ai vazut pe cele din Far Cry si Unreal Tournament 2004. Pe de alta parte, bump-mapping-ul face ca personajele din joc sa arate mai mult sau mai putin rotunjite, ascunzand cu eleganta faptul ca ele sunt formate dintr-un numar mic de poligoane. De asemenea, este remarcabil ca, in ciuda animatiilor foarte fluide si a folosirii dese a lanternei, framerate-ul nu scade deloc. In schimb, el mi s-a injumatatit in spatiile outdoor (pe suprafata planetei Marte), insa, asa cum a fost si cazul lui Quake III, vom vedea peste cativa ani moduri sau jocuri bazate pe acest engine care sa suporte si spatii exterioare.

Doom III Doom III Doom III

Un alt aspect negativ este slaba interactivitate cu mediul inconjurator. id Software nu au implementat nici unul dintre cele doua engine-uri fizice prezente la ora actuala pe piata (Karma si Havoc), ci au preferat sa creeze unul propriu care se descurca insa onorabil doar in anumite situatii. Nu am pretentia ca toate obiectele din joc sa se comporte ca si cele din Devastation (fapt care de altfel a atras foarte multe critici negative la adresa acestuia), insa foarte putine geamuri se sparg, becurile parca sunt blindate, iar, din cate imi aduc aminte, in afara unor butoaie care explodeaza (nu toate), nu exista obiect in joc care sa poata fi deformat, fie el o simpla cutie de carton care sufera un impact cu o racheta. Totodata, foarte putine obiecte pot fi miscate. Un exemplu ca fizica obiectelor este scriptata in functie de locul unde se afla acestea si nu din categoria din care fac parte este faptul ca acelasi scaun pe care nu l-am putut misca undeva in primele nivele ale jocului a putut fi mutat ulterior. Din fericire, mutatul obiectelor nu este necesar pentru a avansa in joc, ci doar pentru a gasi arme, medpack-uri si munitie suplimentara. De asemenea, am putut misca unele scaune si butoaie impingandu-le, insa ele au refuzat sa se isi schimbe pozitia ca urmare a impactului cu gloantele.

Doom III Doom III Doom III

Pe de alta parte, chiar daca Doom 3 nu are sistemul Ghoul II din Soldier of Fortune II: Double Helix, raspunzator cu diferentierea damage-ului in functie de zona corpului atinsa, daca ii trageti in cap, adversarul va muri mai repede. Insa am intalnit situatii in care un monstru a murit de la primul foc de shotgun, fiind foarte aproape de mine, in timp ce altadata, acelasi tip de monstru a avut nevoie de doua gloante in cap, fiind situat ceva mai departe. De aici putem trage concluzia ca sistemul de damage, nu numai ca ia mai intai in calcul distanta fata de tinta si apoi zona de impact, ci ii si acorda prioritate fata de aceasta din urma. Mai mult, daca trageti de exemplu cu pistolul intr-un cadavru, el va reactiona corespunzator in functie de zona lovita, fapt ce s-a dovedit a fi de un real folos atunci cand am intalnit soldatii zombie echipati cu casca si scut. Singura metoda de a ii lichida rapid a fost sa le trag mai intai in picioare pentru ca aplecandu-se sa lase o zona vitala descoperita. Mai mult, daca folositi de exemplu drujba frontal pe un monstru, acesta va suferi un damage mult mai mic decat daca il surprindeti din lateral sau din spate. De asemenea, daca veti trage cu o racheta intr-un inamic, acesta va avea o traiectorie diferentiata in functie de unghiul de impact si distanta, fapt care, impreuna cu animatiile excelente, sporeste senzatia de macel. De mentionat ca totusi monstrii nu se dezmembreaza si ca ei se topesc. Efectul grafic e remarcabil), ceea ce da foarte bine comparativ cu metoda disparitiei subite a cadavrelor folosita in alte FPS-uri in care fiecare poligon in plus de pe ecran poate influenta semnificativ framerate-ul.

Doom III Doom III Doom III

Atmosfera nu este doar sangeroasa, ci, dupa cum spuneam mai sus, si una infricosatoare, in primul rand datorita jocului de lumini si umbre, a luminilor intermitente si a surselor de lumina miscatoare (neoanele care se balanseaza). La fel de bine insa, darele de sange de pe pereti, prezenta cadavrelor si a scheletelor, camerele ravasite sau devastate total ori partial, combinatia extrem de reusita intre SF si horror, precum si texturile organice animate creeaza o stare de haos si teroare. Au fost cateva situatii in care eram atat de concentrat, de atent la ce e in jurul meu, incat m-am speriat si de banalele pocnituri ale unor cabluri electrice deizolate. Totusi, momentele mele favorite de teama au fost doua: primul cand am intrat pentru a doua oara intr-o baie (veti vedea ce se intampla acolo) si al doilea cand am asteptat cu degetul incordat pe tragaci ca usa din fata mea sa se sparga pentru a intra in camera un monstru in patru labe in forma de mistret.

Doom III Doom III Doom III

Un al doilea factor care contribuie la crearea acestei atmosfere este partea sonora. In afara de meniuri, credits si rare momente cand se aude in fundal, abia simtit, ceva cu iz de tehno, in Doom 3 nu exista muzica. Este discutabil daca o muzica antrenanta sau chiar psihedelica ar fi fost indicata, cert este ca nu m-a deranjat lipsa ei. Credeti-ma, sunt suficiente zumzaitul aproape permanent al diferitelor instalatii, urletele monstrilor de la departare sau din apropiere, precum si indemnurile sau scantecele invizibile ce mi-au adus aminte de Undying. Vocile personajelor sunt bine alese, intonatiile lor conferindu-le personalitate si tradandu-le uneori intentiile. In primele nivele ale jocului, veti avea ocazia sa auziti tot felul de conversatii, sa vorbiti cu personalul bazei, dar replicile lor sunt putin variate, plus ca nu exista linii de dialog. Caracterul principal nu vorbeste deloc – probabil ca nu mi-ar fi placut un nou Duke Nukem sau Serious Sam cu aroma de Doom 3, insa din aceasta cauza am simtit uneori ca nu apartin acelei lumi, parca toti vorbeau cu cineva invizibil. In schimb, vocea doctorului Petruger, personaj principal negativ, care isi face simtita prezenta incepand cu a doua jumatate a jocului, nu a avut darul de a spori tensiunea si de a imi oferi o motivatie pentru a ajunge la final, ci dimpotriva, m-a enervat la culme prin insistenta si repetabilitatea cu care prolifera amenintari caracteristice filmelor horror de categorie C. De mentionat ca, in contradictie cu cea din Unreal 2: The Awakening, vocea feminina computerizata din Doom 3 este aproape ireprosabila, ridicandu-se aproape la nivelul celei din Devastation, chiar daca uneori i-a lipsit impersonalitatea specifica ("Have a nice day!"). In schimb, nu mica mi-a fost surpriza cand am descoperit ca sunetul facut de drujba la impactul cu diferite suprafete este identic, indiferent ca este vorba de pereti metalici, cutie de carton sau caramizi.

Doom III Doom III Doom III

Un rol foarte important la realizarea aceste atmosfere horror il joaca sistemul de scripting care a fost folosit abuziv de catre producatori. Datorita duratei de timp necesara pentru a ajunge la finalul jocului (peste 20 de ore daca jucati pe nivelul de dificultate "Marine" – decent daca comparam cu alte FPS-uri aparute in ultimii ani, nu veti simti imboldul de a il relua imediat dupa final, nu atata timp cat inca va sunt proaspete in minte arhitectura nivelelor si locatiile unde se spawneaza sau patruleaza monstrii. Toate evenimentele jocului se vor desfasura aproape exact in aceeasi ordine, cu mici exceptii, dintre care cea mai importanta a fost momentul in care a trebuit sa decid daca voi chema sau nu flota de pe Pamant, insa, indiferent de alegerea facuta, totul se desfasoara la fel, doar unele dialoguri fiind schimbate. Ca scriptingul este omniprezent in joc am simtit-o pe pielea mea in cateva situatii. Nu am putut trece de o usa pana cand nu am omorat toti monstrii in camera. Nu am putut intra in camera urmatoare, pana cand nu am explorat coltul intunecat al celei in care ma aflam, moment in care au aparut cativa paianjeni a caror moarte mi-a facilitat in mod miraculos deschiderea usii respective. Nivelele sunt in asa fel construite, incat nu poti ocoli adversarii pentru a progresa in joc, cum se putea in Doom I sau II, asa ca nu vom vedea niciodata vreun filmulet de genul "Doom III Done Quick".

Doom III Doom III Doom III

Cine se astepta ca Doom III sa fie un joc care sa contina si elemente stealth s-a inselat. Toti inamicii "stiau" unde eram datorita triggerelor si a faptului ca se folosesc de raza lor vizuala pentru a te detecta. Pe de alta parte, au fost cateva cazuri in care furisandu-ma prin tunelele de ventilatie si ajungand deasupra unui soldat zombie care patrula in camera respectiva, acesta nu a schitat nici cel mai mic gest, semn ca nu si-a dat seama de prezenta mea in momentul in care am facut zgomot. Daca ei stiu unde te afli, in schimb reciproca nu e valabila. Foarte putini sunt pozitionati in asa fel incat sa ii vezi cu cateva momente inainte sa te atace. Majoritatea monstrilor au prostul obicei de a te lua prin suprindere, fiind de altfel cauza principala a tuturor sperieturilor. Fie iti apar din spate sau din lateral (totusi uneori se aude zgomotul teleportarii lor), fie intri intr-o camera si se stinge lumina aproape complet sau capata o nuanta rosie, indiciu ca ceva groaznic se va intampla, fie cum deschizi o usa iti sar direct in fata (imposibil sa ii eviti), fie apar din locuri intunecoase pe care nu le-ai verificat din neatentie. Dupa o perioada de timp, incepi sa te obisnuiesti cu asemenea trucuri, insa cu pretul cresterii paranoiei la cote alarmante. Folosirea lanternei devine indispensabila, la fel si mersul cu spatele lipit de peretii explorati sau impuscatul fiecarui cadavru. Asta nu inseamna ca in ultima treime a jocului, nu mai exista loc de sperieturi. Dimpotriva, unii adversari sunt in asa fel situati, iar incaparea respectiva are o asemenea structura, incat numarul pozitiilor din care trebuie sa tragi in ei este limitat, fapt exploatat de producatori, deoarece iti lasa spatele sau partile laterale complet descoperite. Legat de trucuri, nu am inteles de ce ditamai soldatul care cara un arsenal impresionant de arme nu poate tine in maini in acelasi timp si lanterna si o arma, macar un pistol. Sau de ce ea nu este atasata de umar. Desigur ca in aceasta situatie, numarului momentelor tensionate s-ar fi redus dramatic, insa as fi preferat o abordare ceva mai realista, potrivita unui FPS lansat in 2004. Producatorii au mizat pe faptul ca, desi armele se schimba rapid, este uneori insuficient pentru a reactiona indeajuns de rapid in fata unui adversar aparut pe neasteptate. Plus ca folosirea lanternei nu asigura supravegherea concomitenta a tuturor zonelor intunecoase dintr-o incapere. Totodata, daca nu jucati pe primul nivel de dificultate, o sa observati ca folosirea tacticii "trage si apoi lumineaza" se va dovedi a fi pagubitoare, deoarece munitia nu se gaseste chiar din belsug.

Doom III Doom III Doom III

Daca va veti limita doar la a culege munitie din zonele imediat accesibile ale fiecarui nivel, veti constata ca in scurt timp va trebui sa va limitati doar la forta pumnilor si la utilizarea drujbei (asta in cazul in care o aveti), caz in care veti apela mai mult ca sigur la optiunea quick load. Astfel, jocul va forteaza sa explorati cat mai multe coltisoare intunecate sau putin accesibile, prilej pentru o noua runda de sperieturi. In caz ca va hotarati sa cercetati si fiecare storage container, perioada de timp pentru a ajunge la final se mareste considerabil. Aproape toate aceste containere necesita un cod pentru a fi deschise pe care le gasiti uitandu-va prin PDA-urile personalului bazei, PDA-uri care se gasesc mai usor sau mai greu, in functie de rolul pe care il au in cadrul povestii. Daca aceste coduri sunt vorbite si nu scrise, chiar daca puteti auzi inregistrarea respectiva fara a tine PDA-ul in fata, va trebui sa stati pe loc cuminti si sa ascultati cu atentie. Unele coduri sunt dezvaluite doar la sfarsitul inregistrarii, astfel ca daca nu ati fost atenti va trebui sa o reascultati de la capat, caci nu exista, din pacate, decat butoanele de play si stop.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

00:22

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
Sex cu profu de sport. Arestare la Babadag
19/09/2020 19:45

y Judecătoria Babadag a decis, vineri seara, arestarea preventivă a unui tanăr, in varstă de 29 de ani, profesor de educaţie fizică şi sport, acuzat de săvarşirea a trei infracţiuni de act sexual c ...

VIDEO Situație alarmantă în Grecia! Ciclonul Ianos a făcut primele victime
19/09/2020 19:35

    Doi oameni au murit, cel puţin o persoană este dispărută şi numeroase pagube s-au inregistrat in Grecia după ce regiunea a fost lovită de un ciclon tropical mediteranean, fenomen ...

 Scandal la Bucuresti - Protest împotriva purtării măștii la școală
19/09/2020 19:14

  Un miting la care participă peste 200 de manifestanti a avut loc in Piata Universitătii din Bucuresti. Protestatarii s-au opus obligativitătii purtării măstii de protectie la scoală. Ei ...

Primele temperaturi negative din aceasta toamna. Prognoza meteo pentru urmatoarele zile
19/09/2020 09:00

    VREMEA      Prognoza meteo pentru IASI Iasi http://www.tititudorancea.ro/z/vremea_prognoza_meteo_iasi_romania.htm DATI CLIC PE " detalii" si se va dechide pa ...

 Ziua Artileriei şi Rachetelor Antiaeriene
19/09/2020 08:45

 Ziua Artileriei şi Rachetelor Antiaeriene este marcată la 19 septembrie, dată la care, in 1916, in timpul executării manevrei de la Flămanda de către Armata 3, a fost doborat primul avion inami ...

 „Legea românească
18/09/2020 21:08

 „Legea romanească", aplicată in Zaragoza - a spart usa chiriasului rău-platnic Un roman din Spania a spart cu ciocanul usa apartamentului pe care il detine intr-un bloc din Zaragoza, supăr ...

 Peste 90 de urmăriți național și internațional, prinși în urma a 200 de percheziții
18/09/2020 20:55

  Peste 200 de percheziţii au fost efectuate de poliţişti, in ultima săptămană, in dosare care vizează, printre altele, fapte de contrabandă, trafic de droguri, furt, ameninţare şi şantaj, in u ...

 Trei suspecți în cazul crimei de la Chiajna au fost prinși într-o cabană izolată din Prahova
18/09/2020 20:37

  Trei bărbaţi care erau daţi in urmărire generală in cazul tentativei de omor petrecută pe data de 23 iulie in localitatea ilfoveană Chiajna au fost prinşi de poliţişti intr-o cabană izolată ...

BOMBĂ -  Copile dintr-un orfelinat, obligate să facă sex între ele
18/09/2020 16:40

  Într-un centru de plasament din judetul Arges a izbucnit un scandal monstru. Politia a intrat pe fir si investighează deja cazul. Este vorba despre două minore care au fost obligate să int ...

 Captură de țigări de contrabandă, de peste 250.000 de lei
18/09/2020 16:01

  Poliţiştii din cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră (ITPF) Sighetu Marmaţiei au confiscat la frontiera de nord a ţării, 25.948 pachete cu ţigări de provenienţă ucrainean ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei