Need for Speed Underground Review

default

Dimensiune font:

| 24-10-2012 14:59

Need for Speed Underground Review

Condusul e ca si sexul. In general, puterea motorului cu cat e mai mare cu atat e mai apreciata, insa degeaba o ai daca nu stii cand sa schimbi viteza. Daca turezi prea mult, s-ar putea sa ramai fara el dupa foarte putin timp, riscand sa abandonezi cursa. Daca nu folosesti toata capacitatea motorului la maxim, s-ar putea sa pierzi pentru ca ti-o ia altul inainte. Pe de alta parte, dotarile standard nu prea sunt de ajuns. Trebuie sa-ti perfectionezi mereu masina, sa faci multe antrenamente si, de ce nu, sa ti-o si imbunatatesti daca da rateuri. Cum un asemenea tuning este si costisitor, trebuie sa gasesti o cale sa-ti finantezi doleantele. Nu, nu ma refer la meseria de gigolo, ci la participarea la curse ilegale de masini. Exact aceste lucruri va ofera si Need For Speed: Underground, insa intr-o maniera mult mai detaliata, cel putin din punct de vedere vizual.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Cum febra tuningului a cuprins pe toata lumea, nu ma mira ca EA a profitat de ocazie si a produs Underground. Incercari au mai fost, si ma refer in special la Street Legal, insa acesta nici dupa multe patchuri de zeci de MB nu prezenta un gameplay acceptabil. E drept, cataloagele sale erau mult mai pline, oferta fiind intr-adevar enorma fata de cea pe care ne-o propune EA. Cum insa acel joc era realizat de o micuta firma din Europa, el a trecut aproape neobservat de marele public, in timp ce Underground, pe langa faptul ca a castigat teren imediat dupa lansarea demoului, a primit si critici favorabile din partea mass-mediei.
Pe de alta parte, fanii Porsche Unleashed isi continua cursa infernala, precum fanii 3dfx de acum cativa ani. Ei nu realizeaza ca EA nu va mai introduce elementele care au facut acel joc unul de succes si continua sa spere si sa injure saracul producator la fiecare lansare a cate unui joc NFS, nesesizand ca scopul principal al acestei companii nu este de a-i multumi pe ei, ci de a scoate cat mai multi bani din produsul pe care il vand. Este si normal ca, din aceasta cauza, EA sa se profileze, tocmai pe ceea ce este la moda astazi in acest domeniu si anume masini moderne, tuning, curse ilegale efectuate sub stapanirea noptii, totul adunat intr-un joc arcade. O sa ma intrebati de ce arcade, iar raspunsul este extrem de simplu: multi-platform. Decat sa plateasca mai multe echipe care sa lucreze independent pentru a oferi produse diferite, este mult mai usor si mai ieftin sa produca un singur joc pe care, mai apoi, sa-l porteze. Numai cine poate accepta aceste lucruri poate intelege ce este intr-adevar acest joc si cui se adreseaza. Cine nu, nu e cazul sa citeasca mai departe si nici sa cumpere acest joc, pentru ca isi va face o gramada de nervi si asta pe proprii sai bani.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Jocul incepe cu un fel de filmulet prin care EA probabil si-a dorit potolirea hormonilor baietasilor cu bani si masini de viteza. Pe langa faptul ca tipul care ne sfatuieste sa folosim bun simt (in demo apareau si indicatii despre centura de siguranta) in momentul in care ne aflam la volan este un ilustru necunoscut si se mai uita si in gol in loc sa se uite la camera (indicatie care se da de obicei celor care fac figuratie intr-un film), monologul sau si tonalitatea vocii sugereaza artificialitatea intentiei de a comunica un mesaj personal. Pe de alta parte, recunosc ca un asemenea mesaj ar fi fost benefic pentru Rockstar in cazul Grand Theft Auto, dar asta este alta problema. Urmeaza filmuletul de introducere, poate una dintre cele mai mari realizari ale echipei care s-a ocupat de realizarea acestui joc. Cum el a fost facut public cu ceva timp inainte, eu m-am asteptat ca jocul sa ne dea posibilitatea sa modificam masina exact asa cum ne-am fi dorit, insa adevarul este foarte departe de asteptari. In modul single-player exista doua optiuni principale si anume Quick Race si Go Underground, cea de-a doua fiind de fapt o campanie ce cuprinde 111 evenimente si care va permite deblocarea masinilor, circuitelor si a elementelor folosite pentru tuning.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Partea buna despre campania single-player este ca sunt mai multe moduri de joc dispuse aleatoriu, ceea ce reduce mult posibilitatea instaurarii plictiselii si a frustrarii. Modurile disponibile sunt Circuit, Sprint, Drag, Drift si varianta tournament a acestora, plus Lap Knockout si Time Trial. Interesant de observat ca Time Trial nu este disponibil si la sectiunea Quick Race. Poate ca acest mod ne aminteste prea mult de alte jocuri la care el a devenit o obisnuinta, asa ca EA a hotarat sa-l lase deoparte. Exista in schimb Free Run, un mod care va da ocazia, cel putin teoretic, sa va obisnuiti cu traseele si cu masinile. De fapt, existenta lui este complet inutila, pentru ca dupa cateva evenimente va veti integra perfect in mediul urban al jocului si veti controla destul de bine masina pe care v-ati ales-o. Modul Circuit este cel clasic, doar ca acum va trebui sa faceti fata oponentilor chiar si pe parcursul a 4 sau 6 ture. In momentul in care am vazut scris 6, am obosit instant si am iesit din joc. Dupa cateva minute in care m-am autosugestionat ca pot trece de acel eveniment, am intrat la loc si din fericire l-am facut din cateva incercari. Buba este ca trebuie sa fii si primul, altfel cursa nu se considera castigata – se pot debloca totusi anumite elemente vizuale daca realizati un anumit numar de style points, dar despre asta mai tarziu. Sprint-ul este clasica cursa din punctul A spre punctul B insa spre deosebire de problemele de matematica pe care trebuia sa le rezolv cand eram mic, este o cursa relativ lunga si cu destule curbe problematice de-a lungul ei si cu adeversari extrem de nervosi. Lap Knockout nu este nici el nou in universul NFS, cel care termina ultimul o tura fiind descalificat automat.
De departe cele mai interesante si palpitante moduri sunt cele de Drag si Drift. Primul a luat nastere in Statele Unite si reprezinta parcurgerea unei distante scurte intr-un timp cat mai mic. Secretul consta in schimbarea vitezei exact in momentul in care acest lucru este necesar. O manevra prea rapida si nu veti putea atinge o viteza adecvata, o manevra prea inceata si riscati sa va turati prea tare motorul si acesta sa explodeze, asta pe langa faptul ca in acesta situatie viteza de deplasare nu poate fi marita. Drift-ul este o inventie japoneza si consta in parcurgerea unui circuit, efectuand cat mai multe si mai lungi derapaje, contand viteza si unghiul acestora. Exista si un bonus zone in partea exterioara a traseului, iar daca treceti peste aceasta primiti puncte in plus. In schimb, atingerea zidului va anuleaza punctele primite in urma derapajului intrerupt de acest incident.
Din nefericire, singurele circuite distincte sunt cele pentru drift, fiind in numar de 8. Pentru sprint, circuit si lap knockout avem cate 16, dar in acesta suma sunt incluse si modurile reversed si avand in vedere ca nu exista decat un singur oras senzatia de deja-vu apare foarte repede pe parcursul campaniei, inlaturand orice urma de admiratie pentru design-ul nivelelor. Pentru drag exista 12 posibilitati insa si aici sunt incluse variantele reversed asa ca in realitate numarul circuitelor pe care ni-l propune Underground este relativ mic. Daca ar fi fost mai multe orase, asa cum se intampla in Midnight Club 2, atunci am fi putut afirma cu tarie ca intr-adevar producatorii au lansat un produs cat mai complet. Lipsurile, insa, nu se opresc aici.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Trebuie sa recunosc ca masinile au reprezentat din totdeauna punctul de atractie al oricarui joc NFS. De aceasta data, majoritatea sunt de origine japoneza (Honda S2000, Toyota Celica si Supra, Mitsubishi Eclipse, Acura Integra, Mazda Miata si RX-7 sau Nissan 350Z si Skyline GTR), renuntandu-se la conceptele care devenisera oarecum o obisnuinta. Nu de alta, dar ar fi fost complet aiurea sa modifici un concept, iar ideea de curse ilegale de masini nu prea cred ca este la moda prin Sicilia sau alte parti un pic mai exotice de prin Europa. Modelele sunt o adevarata opera de arta si, daca mai aplicati si un mic anti-aliasing, atunci aveti de ce sa va bucurati. Fiecare se caracterizeaza prin acceleration, top speed si handling. Se vede de la o posta ca EA a dorit sa simplifice lucrurile la maxim si, pentru a-i lovi peste bot pe impatimitii Porsche Unleashed, upgrade-urile la categoria performanta nu sunt decat de 4 feluri: categoria 1, 2, 3 si Unique, nefiind posibil sa-ti alegi o anumita piesa asa cum se intampla in Street Legal, ci direct motorul cu totul. Se pot aduce in acest mod imbunatatiri urmatoarelor sectiuni: Engine, Transmission, Tires, E.C.U (Engine Management Unit), Turbo, Brake Kits, Weight Reduction, Suspension si NOS. Daca in majoritatea cazurilor este destul ce clar ce se intampla, in cazul unui upgrade la categoria Weight Reduction se inlocuiesc geamurile si scaunele de exemplu, cu altele din materiale mai usoare.
Sectiunea Visuals va permite sa adaugati bumpere, spoilere, neoane, faruri, geamuri sau logouri cu marile firme producatoare de piese pentru masini. O categorie aparte o reprezinta vinyl, fiind posibila aplicarea a patru straturi cu conditia ca primul sa nu fie unic. Daca mai adaugam si faptul ca se poate vopsi pana si franele si ca orice schimbare in acest sens este gratuita, devine clar ca tuning-ul vizual reprezinta punctul forte al acestui joc, performanta ocupand un rusinos loc secund. Singura dezamagire, caci exista si aici una majora, este imposibilitatea personalizarii numerelor, pe placute aparand la fiecare masina literele „UNDRGND”.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

De aici rezulta si tenta arcade a jocului. Underground nu este nici pe departe un joc complex, insa nici nu s-a dorit acest lucru din pacate. Faptul ca nu exista damage si ca fizica este la pamant nu ar trebui sa mai mire pe nimeni, insa unii spera pentru ca, normal, speranta moare ultima. Ce conteaza acum este doar imaginea, viteza si victoria, iar in acest sens Underground se foloseste de cateva elemente de al caror dinamism depinde parcurgerea jocului.
Pe langa banii pe care ii puteti aduna pe parcursul campaniei single-player si care depind de nivelul de dificultate ales la inceputul fiecarui eveniment, veti strange si o gramada de style points. Acestea ajuta la deblocarea anumitor elemente vizuale care va pot imbunatati reputatia. De mentionat este ca partile care va imbunatatesc performanta nu sunt deblocate decat in cazul terminarii cu succes a unui anumit eveniment. Pe de alta parte, chiar daca pierdeti dar adunati destule puncte, puteti debloca acele elemente vizuale de care vorbeam inainte. Reputatia va mareste numarul de style points multiplicandu-le in functie de gradul pe care il aveti, maxim 5, iar cu cat este mai personalizata masina, cu atat aveti mai multe sanse de a o vedea pe coperta unei reviste de specialitate. Pe langa acestea, castigarea anumitor evenimente va dau posibilitatea de a alege anumite upgrade-uri unice, atat la categoria performance, cat si la visuals. Calcularea numarului total de style points are loc luandu-se in considerare si anumite manevre ce pot fi efectuate pe parcursul cursei. La cele de drag conteaza head start (daca pleaca prima sau nu), hang time (cat planeaza prin aer), shortcut (folosirea scurtaturilor) si bineinteles victory. La drift se contorizeaza clean lap, wall impact, chained drift si de asemenea numarul si felul (superb, colossal) derapajelor mai complexe efectuate pe parcursul circuitului.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:53

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Atenție, români: O CLIPĂ de gelozie vă poate costa șapte ani de închisoare!
25/12/2019 11:09

Tot mai multi romani au descoperit in ultimul an că sunt spionati de partenerii de viată cu ajutorul unor programe informatice. Desi folosirea lor este ilegală, sute de astfel de aplicatii pot fi descărcate ...

Cine sunt moștenitorii lui Nicolae Ceaușescu și ce drum au ales în viață?
21/11/2019 08:26

    Nicolae si Elena Ceausescu au avut impreună trei copiii, Valentin, Zoia si Nicu. Dintre acestia, astăzi doar Valentin mai trăieste. Rudele fostului dictator au preferat de-a lungul ...

BOMBA ATOMICĂ în justiția română DETONATĂ de Comisia Europeană - Ce a stabilit privind deciziile CCR
12/11/2019 11:29

Comisia Europeană a răspuns intr-un prim caz in care instanta supremă a transmis Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si in general arată că deciziile Curtii Constitutionale a Romaniei nu contravi ...

O femeie de 79 de ani a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit niste pisici din vecini
02/08/2019 11:24

 Nancy Segula, o americanca de 79 de ani din Garfield Heights, Ohio, a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit pisici, chiar daca fusese atentionata in mod repetat sa inceteze. Totul a inceput ...

Românii, JEFUIȚI pe autostradă cu metoda
08/07/2019 19:49

  Din cele povestite de bărbatul care era să cadă pradă hotilor, doi indivizi circula cu o dubă de Bulgaria si pandesc masini lăsate descuiate sau cu soferi care se odihnesc. Acestia deschid portier ...

Demonstraţie VIDEO. Cum poate fi FRAUDATĂ extragerea loto
22/04/2018 20:00

 Un roman a demonstrat insă că extragerile loto pot fi măsluite cu ajutorul energiei electrostatice. El şi-a confecţionat propria urnă, asemănătoare cu cea din care au loc extragerile la Loteria Ri ...

  Anunţuri de cazare false, pe OLX (MERCADOR) si Tocmai.ro. Au rămas fără bani şi fără cazare! NOI ÎNŞELĂTORII PE LITORAL:
13/12/2015 22:30

 Două familii, din Bucureşti şi Iaşi, au căzut in plasa unor astfel de escroci şi in loc să petreacă o săptămană de vis pe litoral, au rămas şi fără bani, şi fără cazare, scrie cugetliber ...

Lucrare de control! Ce mesaj a putut să-i lase o profesoară de matematică unei eleve care nu a găsit rezolvare la exercițiu
06/01/2015 19:27

 "Scoateti o foaie de hartie!", vă sună cunoscut, nu-i asa? Ei bine, această metodă destul de temătoare pentru elevi s-a păstrat din generatie in generatie. Doar că in prezent, imaginatia ...

La un pas de moarte în DIRECT după ce un aruncător de CUŢITE şi-a greşit ŢINTA VIDEO
06/01/2015 16:01

 În timpul unui spectacol transmis in direct in Lituania, spectatorii au privit inmărmuriţi cum asistentul unui maestru a fost de două ori pe punctul de a fi grav rănit sau chiar ucis. Două cuţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei