Need for Speed Underground Review

default

Dimensiune font:

| 24-10-2012 14:59

Need for Speed Underground Review

Condusul e ca si sexul. In general, puterea motorului cu cat e mai mare cu atat e mai apreciata, insa degeaba o ai daca nu stii cand sa schimbi viteza. Daca turezi prea mult, s-ar putea sa ramai fara el dupa foarte putin timp, riscand sa abandonezi cursa. Daca nu folosesti toata capacitatea motorului la maxim, s-ar putea sa pierzi pentru ca ti-o ia altul inainte. Pe de alta parte, dotarile standard nu prea sunt de ajuns. Trebuie sa-ti perfectionezi mereu masina, sa faci multe antrenamente si, de ce nu, sa ti-o si imbunatatesti daca da rateuri. Cum un asemenea tuning este si costisitor, trebuie sa gasesti o cale sa-ti finantezi doleantele. Nu, nu ma refer la meseria de gigolo, ci la participarea la curse ilegale de masini. Exact aceste lucruri va ofera si Need For Speed: Underground, insa intr-o maniera mult mai detaliata, cel putin din punct de vedere vizual.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Cum febra tuningului a cuprins pe toata lumea, nu ma mira ca EA a profitat de ocazie si a produs Underground. Incercari au mai fost, si ma refer in special la Street Legal, insa acesta nici dupa multe patchuri de zeci de MB nu prezenta un gameplay acceptabil. E drept, cataloagele sale erau mult mai pline, oferta fiind intr-adevar enorma fata de cea pe care ne-o propune EA. Cum insa acel joc era realizat de o micuta firma din Europa, el a trecut aproape neobservat de marele public, in timp ce Underground, pe langa faptul ca a castigat teren imediat dupa lansarea demoului, a primit si critici favorabile din partea mass-mediei.
Pe de alta parte, fanii Porsche Unleashed isi continua cursa infernala, precum fanii 3dfx de acum cativa ani. Ei nu realizeaza ca EA nu va mai introduce elementele care au facut acel joc unul de succes si continua sa spere si sa injure saracul producator la fiecare lansare a cate unui joc NFS, nesesizand ca scopul principal al acestei companii nu este de a-i multumi pe ei, ci de a scoate cat mai multi bani din produsul pe care il vand. Este si normal ca, din aceasta cauza, EA sa se profileze, tocmai pe ceea ce este la moda astazi in acest domeniu si anume masini moderne, tuning, curse ilegale efectuate sub stapanirea noptii, totul adunat intr-un joc arcade. O sa ma intrebati de ce arcade, iar raspunsul este extrem de simplu: multi-platform. Decat sa plateasca mai multe echipe care sa lucreze independent pentru a oferi produse diferite, este mult mai usor si mai ieftin sa produca un singur joc pe care, mai apoi, sa-l porteze. Numai cine poate accepta aceste lucruri poate intelege ce este intr-adevar acest joc si cui se adreseaza. Cine nu, nu e cazul sa citeasca mai departe si nici sa cumpere acest joc, pentru ca isi va face o gramada de nervi si asta pe proprii sai bani.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Jocul incepe cu un fel de filmulet prin care EA probabil si-a dorit potolirea hormonilor baietasilor cu bani si masini de viteza. Pe langa faptul ca tipul care ne sfatuieste sa folosim bun simt (in demo apareau si indicatii despre centura de siguranta) in momentul in care ne aflam la volan este un ilustru necunoscut si se mai uita si in gol in loc sa se uite la camera (indicatie care se da de obicei celor care fac figuratie intr-un film), monologul sau si tonalitatea vocii sugereaza artificialitatea intentiei de a comunica un mesaj personal. Pe de alta parte, recunosc ca un asemenea mesaj ar fi fost benefic pentru Rockstar in cazul Grand Theft Auto, dar asta este alta problema. Urmeaza filmuletul de introducere, poate una dintre cele mai mari realizari ale echipei care s-a ocupat de realizarea acestui joc. Cum el a fost facut public cu ceva timp inainte, eu m-am asteptat ca jocul sa ne dea posibilitatea sa modificam masina exact asa cum ne-am fi dorit, insa adevarul este foarte departe de asteptari. In modul single-player exista doua optiuni principale si anume Quick Race si Go Underground, cea de-a doua fiind de fapt o campanie ce cuprinde 111 evenimente si care va permite deblocarea masinilor, circuitelor si a elementelor folosite pentru tuning.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Partea buna despre campania single-player este ca sunt mai multe moduri de joc dispuse aleatoriu, ceea ce reduce mult posibilitatea instaurarii plictiselii si a frustrarii. Modurile disponibile sunt Circuit, Sprint, Drag, Drift si varianta tournament a acestora, plus Lap Knockout si Time Trial. Interesant de observat ca Time Trial nu este disponibil si la sectiunea Quick Race. Poate ca acest mod ne aminteste prea mult de alte jocuri la care el a devenit o obisnuinta, asa ca EA a hotarat sa-l lase deoparte. Exista in schimb Free Run, un mod care va da ocazia, cel putin teoretic, sa va obisnuiti cu traseele si cu masinile. De fapt, existenta lui este complet inutila, pentru ca dupa cateva evenimente va veti integra perfect in mediul urban al jocului si veti controla destul de bine masina pe care v-ati ales-o. Modul Circuit este cel clasic, doar ca acum va trebui sa faceti fata oponentilor chiar si pe parcursul a 4 sau 6 ture. In momentul in care am vazut scris 6, am obosit instant si am iesit din joc. Dupa cateva minute in care m-am autosugestionat ca pot trece de acel eveniment, am intrat la loc si din fericire l-am facut din cateva incercari. Buba este ca trebuie sa fii si primul, altfel cursa nu se considera castigata – se pot debloca totusi anumite elemente vizuale daca realizati un anumit numar de style points, dar despre asta mai tarziu. Sprint-ul este clasica cursa din punctul A spre punctul B insa spre deosebire de problemele de matematica pe care trebuia sa le rezolv cand eram mic, este o cursa relativ lunga si cu destule curbe problematice de-a lungul ei si cu adeversari extrem de nervosi. Lap Knockout nu este nici el nou in universul NFS, cel care termina ultimul o tura fiind descalificat automat.
De departe cele mai interesante si palpitante moduri sunt cele de Drag si Drift. Primul a luat nastere in Statele Unite si reprezinta parcurgerea unei distante scurte intr-un timp cat mai mic. Secretul consta in schimbarea vitezei exact in momentul in care acest lucru este necesar. O manevra prea rapida si nu veti putea atinge o viteza adecvata, o manevra prea inceata si riscati sa va turati prea tare motorul si acesta sa explodeze, asta pe langa faptul ca in acesta situatie viteza de deplasare nu poate fi marita. Drift-ul este o inventie japoneza si consta in parcurgerea unui circuit, efectuand cat mai multe si mai lungi derapaje, contand viteza si unghiul acestora. Exista si un bonus zone in partea exterioara a traseului, iar daca treceti peste aceasta primiti puncte in plus. In schimb, atingerea zidului va anuleaza punctele primite in urma derapajului intrerupt de acest incident.
Din nefericire, singurele circuite distincte sunt cele pentru drift, fiind in numar de 8. Pentru sprint, circuit si lap knockout avem cate 16, dar in acesta suma sunt incluse si modurile reversed si avand in vedere ca nu exista decat un singur oras senzatia de deja-vu apare foarte repede pe parcursul campaniei, inlaturand orice urma de admiratie pentru design-ul nivelelor. Pentru drag exista 12 posibilitati insa si aici sunt incluse variantele reversed asa ca in realitate numarul circuitelor pe care ni-l propune Underground este relativ mic. Daca ar fi fost mai multe orase, asa cum se intampla in Midnight Club 2, atunci am fi putut afirma cu tarie ca intr-adevar producatorii au lansat un produs cat mai complet. Lipsurile, insa, nu se opresc aici.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

Trebuie sa recunosc ca masinile au reprezentat din totdeauna punctul de atractie al oricarui joc NFS. De aceasta data, majoritatea sunt de origine japoneza (Honda S2000, Toyota Celica si Supra, Mitsubishi Eclipse, Acura Integra, Mazda Miata si RX-7 sau Nissan 350Z si Skyline GTR), renuntandu-se la conceptele care devenisera oarecum o obisnuinta. Nu de alta, dar ar fi fost complet aiurea sa modifici un concept, iar ideea de curse ilegale de masini nu prea cred ca este la moda prin Sicilia sau alte parti un pic mai exotice de prin Europa. Modelele sunt o adevarata opera de arta si, daca mai aplicati si un mic anti-aliasing, atunci aveti de ce sa va bucurati. Fiecare se caracterizeaza prin acceleration, top speed si handling. Se vede de la o posta ca EA a dorit sa simplifice lucrurile la maxim si, pentru a-i lovi peste bot pe impatimitii Porsche Unleashed, upgrade-urile la categoria performanta nu sunt decat de 4 feluri: categoria 1, 2, 3 si Unique, nefiind posibil sa-ti alegi o anumita piesa asa cum se intampla in Street Legal, ci direct motorul cu totul. Se pot aduce in acest mod imbunatatiri urmatoarelor sectiuni: Engine, Transmission, Tires, E.C.U (Engine Management Unit), Turbo, Brake Kits, Weight Reduction, Suspension si NOS. Daca in majoritatea cazurilor este destul ce clar ce se intampla, in cazul unui upgrade la categoria Weight Reduction se inlocuiesc geamurile si scaunele de exemplu, cu altele din materiale mai usoare.
Sectiunea Visuals va permite sa adaugati bumpere, spoilere, neoane, faruri, geamuri sau logouri cu marile firme producatoare de piese pentru masini. O categorie aparte o reprezinta vinyl, fiind posibila aplicarea a patru straturi cu conditia ca primul sa nu fie unic. Daca mai adaugam si faptul ca se poate vopsi pana si franele si ca orice schimbare in acest sens este gratuita, devine clar ca tuning-ul vizual reprezinta punctul forte al acestui joc, performanta ocupand un rusinos loc secund. Singura dezamagire, caci exista si aici una majora, este imposibilitatea personalizarii numerelor, pe placute aparand la fiecare masina literele „UNDRGND”.

Need for Speed Underground Need for Speed Underground

De aici rezulta si tenta arcade a jocului. Underground nu este nici pe departe un joc complex, insa nici nu s-a dorit acest lucru din pacate. Faptul ca nu exista damage si ca fizica este la pamant nu ar trebui sa mai mire pe nimeni, insa unii spera pentru ca, normal, speranta moare ultima. Ce conteaza acum este doar imaginea, viteza si victoria, iar in acest sens Underground se foloseste de cateva elemente de al caror dinamism depinde parcurgerea jocului.
Pe langa banii pe care ii puteti aduna pe parcursul campaniei single-player si care depind de nivelul de dificultate ales la inceputul fiecarui eveniment, veti strange si o gramada de style points. Acestea ajuta la deblocarea anumitor elemente vizuale care va pot imbunatati reputatia. De mentionat este ca partile care va imbunatatesc performanta nu sunt deblocate decat in cazul terminarii cu succes a unui anumit eveniment. Pe de alta parte, chiar daca pierdeti dar adunati destule puncte, puteti debloca acele elemente vizuale de care vorbeam inainte. Reputatia va mareste numarul de style points multiplicandu-le in functie de gradul pe care il aveti, maxim 5, iar cu cat este mai personalizata masina, cu atat aveti mai multe sanse de a o vedea pe coperta unei reviste de specialitate. Pe langa acestea, castigarea anumitor evenimente va dau posibilitatea de a alege anumite upgrade-uri unice, atat la categoria performance, cat si la visuals. Calcularea numarului total de style points are loc luandu-se in considerare si anumite manevre ce pot fi efectuate pe parcursul cursei. La cele de drag conteaza head start (daca pleaca prima sau nu), hang time (cat planeaza prin aer), shortcut (folosirea scurtaturilor) si bineinteles victory. La drift se contorizeaza clean lap, wall impact, chained drift si de asemenea numarul si felul (superb, colossal) derapajelor mai complexe efectuate pe parcursul circuitului.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

00:00

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
Gabriela Firea nu își asumă înfrângerea: Abia mâine vom cunoaște rezultatele reale. Nu există învinși și învingători
27/09/2020 21:27

 Primarul Capitalei, Gabriela Firea, sustine că cifrele publicate de exit-poll-uri nu pot fi considerate oficiale, tocmai de aceea le solicită tuturor celor din sectii să stea la numărătoarea voturilo ...

India, decimată de COVID. Aproape 6 milioane de bolnavi!
27/09/2020 17:00

  India a inregistrat duminică 88.600 noi contagieri şi a atins in total 5,9 milioane de cazuri de coronavirus, devenind a doua ţară cea mai afectată din lume după SUA. Numărul deceselor de COVID- ...

 Moartea pândește la Penitenciarul din Giurgiu. Trei deținuți au murit după gratii
27/09/2020 16:45

  Poliţiştii din Giurgiu au deschis dosar penal pentru moarte suspectă după ce un deţinut in varstă de 30 de ani de la Penitenciarul de Maximă Siguranţă a fost găsit decedat in celulă.&nbs ...

Deturnare de avion în Belgia. Patru bărbați au fost arestați!
27/09/2020 16:30

 Poliţia belgiană a anunţat că a arestat patru indivizi care ar fi incercat recent să deturneze un elicopter şi l-au forţat pe pilot să zboare in zona a două inchisori intr-o presupusă acţiune d ...

Papa Francisc, rugăciune pentru emigranți
27/09/2020 16:15

 Papa Francisc i-a reamintit duminică in timpul rugăciunii Angelus pe migranţii şi refugiaţii care se văd obligaţi să fugă din casele lor, la fel cum a fost nevoit să facă Iisus şi familia lui, ...

Explozie la Cluj! O persoană a fost grav rănită!
27/09/2020 15:32

 O explozie a avut loc, duminică, intr-o casă din localitatea clujeană Copăceni, in urma acesteia un bărbat care a suferit arsuri superficiale pe 60% din corp fiind transportat la spital. "Au ...

Armenia a mobilizat armata și a declarat Legea marțială
27/09/2020 12:30

 Armenia a declarat legea marţială şi a dispus o mobilizare totală a armatei in urma confruntărilor din regiunea Nagorno-Karabah cu Azerbaidjanul, a anunţat duminică premierul armean Nikol Pashinyan ...

Elvețienii vor decide dacă vor menține tratatul de liberă circulație cu UE
27/09/2020 10:00

 Alegătorii elveţieni se pronunţă duminică, prin referendum, asupra unei propuneri a extremei drepte de incetare a liberei circulaţii a lucrătorilor intre Elveţia şi statele membre ale Uniunii Eur ...

Accident aviatic în Ucraina. 22 de oameni au murit!
27/09/2020 09:15

 Cel puţin 22 de persoane, printre care studenţi ai unei şcoli militare, şi-au pierdut viaţa şi alte două ‘au fost grav rănite’ in urma prăbuşirii, vineri seara, a unui avion militar ...

De ce unii pacienţi fac forme severe de COVID-19?
27/09/2020 09:00

Simptomele persoanelor infectate cu virusul  variază de la uşoare la foarte grave. Liderul studiului, Jean-Laurent Casanova, un investigator al Institutului Medical Howard Hughes, iţi spune că cel puţ ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei