Au sosit cele 3.000 de tablete destinate elevilor ieşeni

1tablete

Dimensiune font:

| 29-01-2021 09:45

Din numărul total, 373 de tablete vor fi distribuite elevilor cu dificultăți de învățare, iar 1.704 tablete le vor reveni elevilor cu boli cronice și celor care provin din familii cu venituri mici

 

 

Primarul Mihai Chirica a anunțat ieri, într-o conferință de presă susținută, măsurile pe care municipalitatea ieșeană le-a întreprins pentru începerea în bune condiții a școlii pe 8 februarie, după vacanța intersemestrială. Pentru reluarea cursurilor în condiții de siguranță sunt luate în calcul mai multe scenarii. „Se apropie vacanța elevilor, după care ne pregătim ca pe 8 februarie să începem școala. Sunt mai multe posibilități. În prezent Iașul are o incidență de circa 1 caz la mia de locuitori. Până atunci ritmul poate crește, dar nu poate fi exploziv. Nu credem că am putea depăși 1,5 cazuri la mia de locuitori. Dacă nu apare vreo situație extraordinară și păstrăm condițiile de siguranță sanitară și distanțare socială, toată lumea este pe 8 februarie la școală. Dacă nu deține spațiile necesare, școala poate lua decizia de a organiza cursurile în mai multe ture: timp de una - două săptămâni o parte din elevi la școală și una acasă și invers. Dacă vom avea o incidență între 1,5 și 3 cazuri la mia de locuitori, preșcolarii, clasele 0 - IV, a VIII-a, a XII-a și, unde este cazul, a XIII-a, vor rămâne în sala de curs. Ceilalți vor veni prin rotație la școală. Dacă vom avea între 3 și 6 cazuri la mia de locuitori, vor veni doar preșcolarii și elevii din clasele primare, iar la peste 6 cazuri la mia de locuitori toată lumea stă acasă, dar intrăm și în carantină. Suntem pregătiți pentru orice scenariu. Vom asigura materiale de dezinfecție și măști de protecție pentru elevi. Transportul public va fi o mare provocare pentru noi, mai ales că se anunță și scăderi de temperatură. Prognozăm ca dimineața să asigurăm transport special pentru elevi”, a declarat primarul Mihai Chirica.

Edilul-șef a adăugat că săptămâna aceasta au sosit și cele 3.000 de tablete care au fost achiziționate de municipalitate și sunt destinate elevilor. Toate au cartele cu internet pentru o perioadă de doi ani, furnizorul fiind compania Orange. Din numărul total, 373 de tablete vor fi distribuite elevilor cu dificultăți de învățare, iar 1.704 tablete elevilor cu boli cronice și celor care provin din familii cu venituri mici.

Sisteme digitale

Reamintim că, la inițiativa primarului Mihai Chirica, pe 17 august 2020 a fost organizată o ședință de Consiliu Local în cadrul căreia a fost aprobată alocarea sumei de 12.600.000 de lei pentru mai multe achiziții necesare asigurării siguranței elevilor și cadrelor didactice în condițiile restricțiilor sanitare impuse de pandemia de COVID-19. În virtutea hotărârii menționate au deja fost procurate și instalate 1.250 de sisteme digitale pentru centrele de educație online (pentru marea majoritate a sălilor de curs din municipiu) și 1.530.000 măști chirurgicale pentru elevii din clasele 0 – XII.

Hotărârea menționată a prevăzut și achiziționarea a 3.000 de tablete destinate elevilor pentru predarea online în cuantum de 2.800.000 lei. În acest scop Primăria Municipiului Iași a organizat o licitație, care a atras cinci oferte. După finalizarea ofertelor tehnice și financiare, câștigătoare a licitației a fost desemnată compania Orange România, care a livrat cele 3.000 de tablete pentru o sumă de 2.416.640,10 lei, inclusiv TVA. Tudor DAMASCHIN

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:58

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
Accident la Huși. O O autocisternă încărcată cu 21 de tone de gaz petrolier lichefiat  s-a răsturnat
14/06/2024 10:45

O autocisternă incărcată cu 21 de tone de gaz petrolier lichefiat (GPL) s-a răsturnat, in noaptea de joi spre vineri, la ieşirea din municipiul Huşi. Pompierii din cadrul Secţiei Huşi a Inspectoratului ...

Una dintre victimele exploziei de la magazinul Dedeman din Botoşani a ieșit din spital
14/06/2024 10:13

Una dintre victimele exploziei de la magazinul Dedeman din Botoşani, care era internată in Spitalul Judeţean de Urgenţă "Mavromati", a fost externată vineri dimineaţă, a anunţat purtătorul d ...

Pericol de inundații la Iași și Botoșani
14/06/2024 10:10

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis, vineri, o atenţionare Cod galben de inundaţii, valabilă pe rauri din judeţele Botoşani şi Iaşi. Potrivit hidrologilor, pană ...

A fost semnat contractul de finanțare a lucrărilor de la Colegiul Pedagogic!
14/06/2024 08:38

Ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice si Administratiei (MDLPA), Adrian Vestea, a semnat contractul de finantare a lucrărilor de consolidare si refunctionalizare a imobilelor - monument istoric ale Coleg ...

Mijloacele de transport în comun din Iaşi, vandalizate!
14/06/2024 08:30

În mai puţin de o lună, aproape 100 de scaune din mijloacele de transport public din municipiul Iaşi (tramvaie şi autobuze) au fost distruse, cele mai multe dintre acestea fiind tăiate sau deteriorat ...

Măsuri pentru eliminarea efectelor ploii căzute în oraş
14/06/2024 08:21

În urma ploii care a căzut in ultimele 24 de ore, primarul Mihai Chirica a dispus tuturor directiilor si societătilor comerciale din subordine să ia măsuri de urgentă pentru eliminarea efectelor nega ...

Noi licitații pentru închirierea locurilor de parcare de reședință
14/06/2024 08:10

Primăria Municipiului Iasi (PMI) organizează in data de 18 iunie noi licitatii publice cu strigare pentru inchirierea de locuri de parcare de resedintă. Acestea vor avea loc la sediul Directiei Exploatare Pa ...

 Scandal și violență la o şcoală din comuna Dumeşti
14/06/2024 08:08

Cu doar cateva zile inainte de terminarea cursurilor, un bărbat de 61 de ani s-a ales cu dosar penal şi este cercetat pentru purtare abuzivă după ce ar fi agresat un elev. Incidentul a avut loc in incinta ...

Eroii neamului, omagiaţi la Iaşi
14/06/2024 07:48

* „Eroii neamului, cu nume şi fără de nume, şi-au dat viaţa pentru a păstra vie identitatea romanească. Lor le datorăm Romania de astăzi, lor le datorăm libertatea de a vorbi graiul romanesc, de ...

Eveniment omagial Mihai Eminescu la Muzeul Memorial „Mihail Kogălniceanu”
14/06/2024 07:43

  Muzeul Memorial „Mihail Kogălniceanu” din cadrul Complexului Muzeal National „Moldova” Iasi, in calitate de partener al Cenaclului literar-muzical „Lira Prutului” di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei