Comunicat de presa la lansarea proiectului “DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL”

ANTET-CRONOS

Dimensiune font:

| 25-10-2020 12:09

 

COMUNICAT DE PRESA

Data: 25.10.2020

LA LANSAREA PROIECTULUI 

“DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL

 

MEGASTEP S.R.L., cu sediul înMunicipiul Iași, România, Str. Prof. Ioan Petru Culianu nr. 16, județul Iași, derulează, începând cu data de 14.10.2020, proiectul “DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL, cod SMIS 130946,co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Prioritatea de investiții 2.1Promovarea spiritului anteprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin incubatoare de afaceri, Axa prioritarăÎmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii”, în bazacontractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord – Est, în calitate de Organism Intermediar.
Proiectul va fi finalizat la data de 31.08.2021.
Valoarea totală a proiectului este de 1,427,394.76 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 950,340.00 lei.
 
Obiectivul general al proiectului constă îninovarea activitatii MEGASTEP SRL prin dezvoltarea unui nou domeniu de activitate – executia de lucrari de pregatire a terenului – in scopul penetrarii unei noi piete si amplificarii gradului de competitivitate.
 Inovarea inglobeaza trei directii de dezvoltare, aflate în stranse relatii de interdependenta, respectiv:
- extinderea gamei de servicii, societatea propunandu-si sa realizeze si sa furnizeze clientilor servicii privind executia lucrarilor de pregatire a terenului, servicii noi la nivelul portofoliului MEGASTEP SRL;
- patrunderea pe o piata necunoscuta: pentru societatea MEGASTEP SRL, piața specifica lucrarilor de pregatire a terenului este o arie noua, aflata in curs de cunoastere si insusire in contextul investitional propus;
- largirea domeniului de activitate: ca urmare a realizarii investițiiei propuse, societatea va debuta intr-un nou domeniu de activitate, respectiv lucrari de pregatire a terenului (activitate specifica codului CAEN 4312). 

Obiectivele specifice ale proiectului
  1. Adoptarea unor noi procese la nivelul societatii MEGASTEP SRL, prin achizitionarea de utilaje si echipamente de constructii specifice pentru a contura fluxul tehnologic de executie a lucrarilor pregatire a terenului.
In vederea asigurarii disponibilitatii logistice pentru debutul activitatii in sfera lucrarilor de pregatire a terenului, planul investitional al proiectului include achizitionarea urmatoarelor utilaje si echipamente tehnologice:
- 1 excavator;
- 1 buldoexcavator; 
- 1 container de santier;
- 1 instalatie fotovoltaica;
- 1 rampa mobila telescopica.
 Investitia, in ansamblu sau, este construita pe baza conceputului de dezvoltare a unor solutiile inovative în procesul de executie a lucrarilor de pregatire a terenului, fapt reliefat prin nivel inalt de tehnologizare al utilajelor propuse a fi achizitionate si prin adoptarea de masuri privind imbunatatirea calitatii mediului inconjurator, cresterea eficientei energetice si asigurarea egalitatii de sanse si tratament (prin adoptarea de masuri suplimentare pentru accesibilizarea infrastructurii in vederea accesului persoanelor cu dizabilitati). 
In ceea ce priveste efectele la nivelul actitatii ca urmare a implementarii de solutii inovative, acestea rezida într-o serie de beneficia directe pentru societatea MEGASTEP SRL, respectiv: 
- dezvoltarea capacitatii de a executa lucrari pregatire a terenului, beneficiind de tehnologii moderne, în contextul achizitiei de utilaje noi, de ultima generatie; 
- largirea portofoliului actual de clienti prin abordarea unui nou segment de piata tinta din sfera serviciilor pentru constructii, domeniu aflat in expansiune; 
- dezvoltarea economica a socitații prin largirea sferei de activitate a MEGASTEP SRL.
  
2. 2. Dezvoltarea resurselor umane, prin cresterea numarului mediu de salariati ai MEGASTEP SRL cu 5 (prin raportare la anul 2018), ca urmare a implementarii proiectului investitional propus spre finantare 
Dezvoltarea activitatii intr-un nou domeniu de activitate implica, pe langa dezvoltarea logistica, si cresterea necesarului de personal angajat in etapa de operare a investitiei. Un nou domeniu de activitate va genera necesitatea crearii de noi locuri de munca, in acord cu specificul activitatii si utilajelor propuse a fi achizitionate. 
Mai precis, necesarul de personal a fost prognozat in concordanta cu capacitatea logistica generata de achizitionarea utilajelor de constructii, în vederea unei bune coordonarii in procesul operational de executie a lucrarilor de pregatire a terenului, din perspectiva resurselor tehnologice, resurselor umane si a resurselor de timp. 
În acest context, este previzionata o crestere a numarului mediu de salariati cu 5, în perioada de operare a proiectului, comparative cu exercitiul financiar anterior depunerii cererii de finantare, respectiv anul 2018, cand societatea MEGASTEP SRL dispunea de un numar mediu de 2 angajati.
 
 Detalii suplimentare puteţi obţine de la: 
Nume persoană de contact: Silvia Patrascu 
Funcţie: Asociat unic și Administrator
Tel.: 0742 550 326, E-mail:inchirieri_autocare_iasi@yahoo.com

  

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
 Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deșeuri municipale Fălticeni, județul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare” IDTDMF
01/05/2024 09:30

  Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deseuri municipale Fălticeni, judetul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare”& ...

Peste 5.300 antreprenori din regiunea Moldovei au renunțat la afaceri!
01/05/2024 08:10

Numărul societăţilor comerciale şi al persoanelor fizice autorizate (PFA) care au iesit din sistemul economic, in primele trei luni din an, au ajuns, in regiunea de Nord-Est, la 5.391, cu aproape 20 la sut ...

Trenuri suplimentare de 1 Mai și Paște
30/04/2024 14:30

CFR Călători va asigura un program de transport special cu prilejul minivacanţei de 1 Mai şi Paşte, pentru facilitarea deplasării pasagerilor spre destinaţiile de vacanţă, dar şi spre domiciliu. Prin ...

Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deșeuri municipale Fălticeni, județul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare” IDTDMF
30/04/2024 13:54

 Comunicat de presă ref: Finalizare Proiect ,, Închiderea depozitului temporar de deseuri municipale Fălticeni, judetul Suceava prin implementarea unei tehnologii inovatoare” IDTDMF ...

S-a ieftinit mălaiul
30/04/2024 13:47

Preţurile produselor agricole au scăzut cu 18,69% in luna februarie 2024, comparativ cu luna februarie 2023, potrivit Buletinului statistic de preţuri al Institutului Naţionale de Statistică, in care se me ...

CNAIR a desemnat câștigătorul contractului necesar finalizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Braşov-Bacău
30/04/2024 13:36

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat, marţi, caştigătorul pentru contractul necesar finalizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Braşov-Bacău, respect ...

SC Intellink SRL – , a finalizat la data de 30.04.2024, implementarea proiectului „GREENE 4.0 – Increasing knowledge capacity and skills for manufacturing and technology companies to assess, plan, adopt and implement sustainable business models“
30/04/2024 10:50

 Proiect sustinut din fonduri acordate prin Mecanismul Financiar SEE 2014 - 2021 in cadrul programului „Dezvoltarea IMM-urilor in Romania – Schema mica de granturi pentru masuri soft” &n ...

Datoriile bugetului general iau amploare!
29/04/2024 12:28

Arieratele bugetului general consolidate au crescut cu 21,8%, in martie 2024, comparativ cu luna precedentă, la 389,9 milioane de lei, de la 320,1 milioane de lei in februarie, conform datelor publicate pe sit ...

Numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale a scăzut
29/04/2024 10:49

Numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale eliberate in primul trimestru din acest an a ajuns la 7.422, in scădere cu 7,2% faţă de trimestrul I din 2023, potrivit datelor publicate ...

Avem deficit de 35,88 miliarde lei
29/04/2024 00:09

Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din Produsul Intern Brut după primele trei luni din acest an, soldul negativ cifrandu-se la 35,88 miliarde de lei, faţă de 28,99 miliarde de lei sau 1,67% din PIB după pri ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei