De ce întârzie avioanele Wizz Air

wizzair-alcool-scandal-otopeni-840x500

Dimensiune font:

| 12-07-2022 15:15

Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru fluxul de pasageri din această perioadă, cum nu sunt pregătite nici companiile de handling pentru manevrarea bagajelor, iar din această cauză pasagerii pierd ore întregi şi apar întârzierile sau anulările de zboruri, a afirmat, marţi, într-o întâlnire cu presa, Andras Rado, Senior Cabin Crew Recuitment Manager la Wizz Air.

"19% din tot personalul companiei a fost concediat în perioada pandemică, la nivel internaţional. Aici vorbim despre însoţitori de bord, angajaţi de la ghişee şi piloţi. Noi am anulat 18% din totalul zborurilor pentru că industria de aviaţie se află într-o situaţie dificilă, cu personal sub limită. Ce vreau să spun este că o parte dintre anulări nu au avut loc din cauză că nu aveam personal de bord. Câteodată s-a întâmplat şi asta, dar au fost situaţii izolate. Nu sunt destui oameni angajaţi în aeroporturi, nu există număr suficient de angajaţi la securitate şi de aceea vedeţi în Amsterdam sau în Dublin, dar şi în alte numeroase oraşe, că pasagerii pierd ore întregi. Nu mai devreme de ieri, în aeroportul din Amsterdam s-au pierdut cinci ore în afara terminalului. Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru acest flux de pasageri, cum nici alte companii de handling nu sunt pregătite. De aceea avem numeroase aeronave oprite la sol în diferite oraşe. Au fost situaţii în care aeronavele au staţionat şi cinci ore la sol, pentru că nu exista personal care să manevreze bagajele pasagerilor. Scopul nostru este acela de a nu anula zboruri, pentru că nu este bine nici pentru noi, nici pentru echipaj, pentru că nu zboară şi atunci nu primeşte bani, iar pasagerii au de suferit", a declarat Rado.

Operatorul aerian Wizz Air va demara, începând de joi, 14 iulie, una dintre cele mai ample campanii de recrutare din România, pentru personal de cabină, cuantumul salariilor brute oferite oscilând între 4.506 lei şi aproape 4.900 de lei pe lună, în funcţie de poziţia ocupată, la care se adaugă o serie de bonusuri.

Conform datelor prezentate, marţi, de Andras Rado, senior Cabin Crew Recuitment Manager la Wizz Air, sesiunile de recrutare se vor derula după cum urmează: Bucureşti (17 iulie, 10 şi 26 august), Bacău (12 august), Cluj-Napoca (22 iulie, 10 şi 25 august), Craiova (21 iulie, 5 şi 19 august), Iaşi (19 iulie, 4 şi 19 august), Sibiu (8 august) şi Timişoara (14 iulie şi 12 august).

Printre condiţiile pe care candidaţii trebuie să le întrunească se află: să aibă dreptul nerestricţionat de a locui şi munci în Uniunea Europeană sau într-una din ţările în care există o bază de operare Wizz Air, minim absolvent(ă) de liceu, vârsta de minimum 18 ani, limba engleză (scris şi vorbit fluent), abilitatea de a înota cel puţin 50 de metri fără niciun ajutor, să atingă 210 cm stând pe vârfuri, fără tatuaje vizibile, stare bună de sănătate, dioptrii cuprinse între +/-4, disponibilitatea de mutare la cel mult 60 de minute faţă de baza la care se realizează repartizarea.

Din punct de vedere financiar, salariul brut anual începe de la 45.060 de lei pentru însoţitor de bord junior, continuă cu 46.152 lei pentru însoţitor de bord, respectiv de 48.848 lei pentru însoţitor de bord senior. Din aceste sume se reţin contribuţiile pentru sănătate şi pensie.

Salariile de la fiecare categorie se pot completa cu o serie de bonusuri şi variază în funcţie de numărul de ore zburate şi distanţele parcurse. Astfel, un însoţitor de bord junior poate încasa între 42 de lei pe sens (pentru o distanţă scurtă de până la 119 minute) şi 75,6 lei/sens (pentru un zbor cu o durată mai mare de 240 de minute). Cât priveşte Senior Cabin Attendant, sumele suplimentare oscilează între 124 de lei şi 223,2 lei, pe fiecare sens.

Wizz Air, compania aeriană low-cost cu cea mai rapidă creştere din Europa, operează o flotă de 149 de aeronave Airbus A320 şi A321. Wizz Air este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ.  

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:06

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Trenul RE 13211 Piteşti - Bucureşti Nord a ajuns în Gara de Nord cu o întârziere totală de 310 minute
27/04/2024 08:52

 Trenul RE 13211, care circulă in relaţia Piteşti - Bucureşti Nord, a ajuns vineri seara in Gara de Nord la ora 20:51, cu o intarziere totală de 310 minute, din cauza defectării locomotivei, informea ...

Pensiile vor fi plătite în avans
26/04/2024 13:51

Plata pensiilor şi a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, va fi făcută in avans, Guvernul urmand să aprobe in şedinţa de joi proiectul de Hotărare in acest sens, au declar ...

Directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia a fost retinut pentru trafic de influență
26/04/2024 10:04

Liviu Cătălin Stănculescu, directorul Direcţiei Energie din cadrul Complexului Energetic Oltenia (CEO), a fost reţinut de DNA pentru trafic de influenţă, fiind acuzat că a primit mită 13.000 de euro de ...

Guvernul semnează azi plata în avans a pensiilor pe luna mai. Când vor fi virați banii
25/04/2024 13:48

Guvernul aprobă azi proiectul de hotărare privind plata in avans a pensiilor si a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024, din bugetul asigurărilor sociale de stat si din bugetul ...

Clienții nu vor mai putea retrage numerar la casele de marcat. Supermarketurile renunță la serviciu
24/04/2024 20:18

Un sereviciu popular in multe supermarketuri, inclusiv in cele din Romania ar putea să dispară. Oamenii nu vor mai putea retrage numerar de la casele de marcat. Comerciantii spun că trebuie să plătească u ...

Importanța unui plan de carieră pentru tineri
24/04/2024 14:00

În era modernă, in care optiunile profesionale sunt ample si schimbările sunt rapide, tinerii se află adesea in fata unui labirint aparent fără iesire in ceea ce priveste alegerea carierei lor. &Ic ...

Directorul Poștei Române face anunțul așteptat de toți pensionarii, chiar înainte de Paște
24/04/2024 12:43

Cinci milioane de pensionari romani aşteptă să afle dacă vor avea sau nu bani peste Paşte. Premierul Marcel Ciolacu a cerut ca pensiile şi salariile angajaţilor la stat să fie livrate inainte de sărbă ...

Premierul estimează un salariu minim de 1.200 de euro
24/04/2024 06:36

  Premierul Marcel Ciolacu i-a cerut ministrului Muncii, Simona Bucura Oprescu, să pună in transparenţă, imediat după sărbătorile pascale, proiectul de lege privind adoptarea salariului minim europ ...

La cine apelezi când ai nevoie urgentă de bani? Descoperă soluțiile de finanțare rapidă
23/04/2024 15:37

La cine apelezi cand ai nevoie urgentă de bani? Descoperă solutiile de finantare rapidă O urgentă poate apărea in momente neprevăzute, lucru care crează griji, stres si dezechilibru pe plan financiar. C ...

O nouă masă de aer încărcată cu particule de praf de origine sahariană deasupra României
23/04/2024 10:20

În perioada 23 aprilie ora 09 – 24 aprilie ora 13, circulatia aerului, predominant sud-vestică, va favoriza avansul dinspre nordul Africii a unei mase de aer incărcată cu particule de praf de ori ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei