large-Canva - Three White-and-black Scrabble Tiles on Brown Wooden Surface

Dimensiune font:

5 motive pentru care afacerea ta are nevoie de servicii SEO

| 27-03-2020 13:12

 Consumatorii din zilele noastre apelează frecvent la motoarele de căutare, fie că își doresc să achiziționeze electrocasnice noi, să-și planifice următoarea vacanță sau să implementeze un nou software B2B. Asta înseamnă că, indiferent de produsele sau serviciile pe care le oferă afacerea ta, este foarte probabil ca ele să fie deja căutate pe Google. Dacă până acum ai amânat momentul implementării de servicii SEO, este indicat să nu mai stai pe gânduri. Iată câteva dintre motivele pentru care business-ul tău are nevoie de SEO:

 1. Te ajută să îți conturezi un brand. Nu orice companie este un brand, ai nevoie de timp, de interacțiune și de notorietate pentru acest lucru. Un site care a trecut prin procesul de optimizare SEO nu doar că va câștiga vizibilitate, dar este construit în așa fel încât să livreze o experiență utilizatorului, conferindu-i încredere și inducând cu timpul, un anumit grad de atașament.

 2. Mai mult trafic, mai mult profit. Scopul principal al serviciilor SEO este acela de a crește poziția unui site în motoarele de căutare. Însă ceea ce trebuie să înțelegem este că un loc fruntaș vine la pachet cu un aport considerabil de trafic, care, potrivit statisticilor, se transformă în proporție de 0,01% în conversii. SEO îți oferă acuratețe în anticipare: vei știi încă din faza de keywords research de ce profit te vei bucura la final.

 3. Ajungi la oamenii potriviți. Dacă o targetare pe considerente demografice sau psihologice are întotdeauna un procent de eroare, în cazul optimizării SEO, situația este mult mai stabilă. Pentru că ne bazăm pe cuvintele cheie, site-ul îl găsește pe utilizator în faza de intenționalitate: el își dorește fie să se informeze, fie să cumpere un produs sau un serviciu. 

 4. Credibilitate și autoritate. Era digitală a schimbat drastic modul în care se desfășoară procesul de vânzare pentru multe companii. Acest lucru se datorează faptului că astăzi, consumatorii au acces la o multitudine de resurse utile care îi pot ajuta să învețe despre opțiunile lor înainte de a discuta cu un reprezentant de vânzări. Cu ajutorul SEO, brandul tău poate deveni parte a procesului de învățare, în special dacă vei combina serviciile SEO cu furnizarea unui conținut de calitate.

 5. Ești cu un pas înaintea concurenței. Pe măsură ce optimizezi site-ul, nu lucrezi doar pentru a îmbunătăți locul pe care se află el pe paginile cu rezultate. În același timp, te deplasezi peste concurenți. Asta înseamnă că, pe măsura trecerii timpului, mare parte din traficul captat inițial de business-urile concurente va fi redirecționat pe site-ul tău.

 

Dacă toate aceste argumente te-au convins să încerci serviciile SEO, agenția de Marketing Online SEO 365 pune la dispoziție oamenilor de business sesiuni de consultanță gratuită pentru a verifica împreună în ce tip de servicii merită să investești și care sunt rezultatele pe care le vei obține.

 

 

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

Subscrisul Cabinet Individual de Insolvenţă Opriş Irina, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SALIX FARM IMPEX S.R.L, conform Încheiere nr. 137 din data de 16.10.2018, emisă de Secţia a II a Civilă a Tribunalului Iaşi-Faliment, anunţă, scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, în data de 09.03.2020, orele 14.00, a imobilului situat în localitatea Popeşti, parter, ap.1, judeţul Iaşi, la 9.037,50 euro fără TVA, reprezentand 75% din valoarea de piaţă stabilită prin Raportul de evaluare. Licitaţia se va desfăşura la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Pictor Octav Băncilă, nr.1, jud. Iaşi în conformitate cu regulamentul de vânzare, ce va fi afişat la loc vizibil, cu cel puţin 5 zile înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie. Preţul de la care începe licitaţia este echivalentul în Ron la cursul BNR din ziua licitaţiei a 75% din valoarea stabilită prin Raportul de evaluare a imobilului, la care se adaugă TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 09.03.2020 nu se va reuşi valorificarea imobilului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 16.03.2020, respectiv 23.03.2020 orele 14,00. Toţi cei care posedă un drept real asupra imobilului scos la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, de a face lichitatorului dovada acestuia, până în preziua licitaţiei. Imobilul se va vinde liber de orice sarcini conform art. 91 alin. 1 din Legea 85/2014. Poate participa la licitatie orice persoană fizică sau juridică care depune cu cel puţin o zi înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie, până la ora 12.00, la sediul lichidatorului documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 08.00-16.00. Garanţiei de participare este în procent de 20% din preţul de pornire la licitaţiei. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0751103771.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum și a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Ago – Parus” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, etj. 1, județul Iași, după cum urmează: Nr. crt. - DENUMIRE ACTIV – Componenţa – Valoare -lei- 1. Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 22.605,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2019. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 16.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 23.04.2020, 30.04.2020, 07.05.2020, 14.05.2020 și 21.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanţiei de participare la licitație, cât și a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727/850575..
Tribunalul Iași, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 8669/99/2017 (526/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum şi a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Tutun și Ziare” S.R.L. Iași, cu sediul în municipiul Iași, str. Bălţii nr. 6, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV – Valoare -lei- 1. Chioşcuri ziare dezafectate - 10.906,00; 2. Utilitare dacia Logan - 10.230,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2020. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 13.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 27.04.2020, 04.05.2020, 11.05.2020, 18.05.2020 și 25.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanției de participare la licitație de 30% din prețul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât și documentele de înființare și împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanției de participare la licitație, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toți cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informații suplimentare se pot obține la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, județul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035, 0727/850575 și 0744/291653..
BĂTAIE de JOC: managerii din România anunță NOI SCUMPIRI de prețuri și CONCEDIERI
28/05/2020 14:33

Situatia financiară a multor romani a avut de suferit din cauza restrictiilor impuse de guvern in stare de urgentă. Acum, in stare de alertă, managerii anuntă noi scumpiri de preturi. Managerii intreprinde ...

 Dan Armeanu (ASF): Pandemia Covid-19 - Impact scăzut asupra sistemului de pensii private
28/05/2020 10:21

                Vicepreşedintele ASF al Sectorului Sistemului de Pensii Private - domnul Dan Armeanu, a declarat:   "Impactul pandemiei cu COVID-19 asupra ...

Boeing concediază peste 12.000 de angajați pe fondul crizei
27/05/2020 20:57

Compania a anuntat incă din aprilie că va opera o reducere cu 10% a fortei de muncă din numărul total de angajati de 160.000, pană la sfarsitul anului in curs. Boeing a mai anuntat miercuri că a aprobat ...

Peste 424.300 de contracte de munca au incetat de la declararea starii de urgenta
27/05/2020 20:54

 Numarul contractelor de munca incetate de la declararea starii de urgenta (16 martie) a urcat la 424.389 pana miercuri, potrivit cifrelor centralizate de Inspectia Muncii si publicate de Ministerul Muncii ...

Impactul pandemiei de COVID-19: Mulți români afirmă că le-au scăzut veniturile și că își vor amâna vacanțele în străinătate ori achiziția de mașini sau electrocasnice
27/05/2020 18:09

 Pe fondul reducerii veniturilor sau schimbării situatiei ocupationale, pandemia de COVID-19 a produs modificări in perceptia romanilor asupra riscurilor si in comportamentul de consum, arată datele cel ...

Guvern Orban, RĂSTURNARE de situație cu pensiile! LOVITURĂ pentru românii care așteaptă creșteri
27/05/2020 10:59

Potrivit ultimelor declaratii ale lui Ludovic Orban, se intelege că Legea pensiilor va fi incălcată, iar oamenii nu vor mai primi majorarea de 40%.   Anul trecut, Parlamentul a votat Legea pensiilor, ...

Renault va anunța reducerea efectivelor din Franța cu 5.000 de oameni
27/05/2020 10:56

Renault va anunta planul de restructurare care să-i asigure supravietuirea pe mai departe, iar una dintre măsuri este reducerea cu 5.000 de persoane a efectivelor din Franta, scrie Le Figaro. Se vor face si s ...


CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!


CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!