Cine e managerul care va gestiona 100 de milioane de euro, cea mai nouă mega-afacere de stat din România de la Casa de Comerț Unirea

rosii

Dimensiune font:

| 21-04-2022 14:07


Codruț Marius Semănaru a fost numit de consiliul de administrație al Societății Naționale Casa de Comerț Unirea SA în funcția de director general. El va gestiona bugetul de 100 de milioane de euro al acestei firme de stat înființate de fostul ministru PSD Petre Daea și resuscitate de actualul ministru PSD Adrian Chesnoiu.


Semănaru a confirmat pentru G4Media numirea în funcția de director general al Casei de Comerț Unirea.

Casa de Comerț Unirea va fi capitalizată cu 100 de milioane de euro în acest an și va avea rolul de a prelua marfa de la miile de mici producători de legume și fructe și de a o duce în magazine. Experiența de până acum a afacerii de stat, care trebuia să deschidă 80 de aprozare în toată țara, arată falimentar: datorii la furnizori, cele două magazine închise, pierderi de peste 12 milioane de lei în doi ani, potrivit Digi24.

Cine este Codruț Marius Semănaru. Noul director general a declarat pentru G4Media că, în afara unei scurte ”provocări” la stat, ca director al Autorității Rutiere Române, a lucrat exclusiv în mediul privat, ca manager al unor companii cu activitate în logistică și agricultură, printre cae Bristol Logistic.

Semănaru a confirmat pentru G4Media că este finul lui Rareș Mănescu și al Ramonei Mănescu, foști lideri PNL apropiați de grupul de la Monaco. Rareș Mănescu a fost primar al Sectorului 6, iar Ramona Mănescu – ministru al Transporturilor și ministru al Afacerilor Externe.


În mandatul de ministru al Transporturilor al Ramonei Mănescu, Codruț Semănaru a fost numit director al Autorității Rutiere Române, potrivit declarațiilor sale de avere. Cât timp Ramona Mănescu a fost europarlamentar, soția lui Codrin Semănaru a lucrat la Parlamentul European.

Codruț Semănaru a confirmat pentru G4Media că a fost membru al unei loje masonice, după cum a scris Rise Project în decembrie 2020. Întrebat dacă și în prezent este membru al lojei “Călugăreni nr. 176”, despre care Rise Project a scris că influența moment marile decizii de la Primăria Sectorului 6 în mandatele de primari ale lui Mănescu și Cristian Poteraș, Semănaru a spus că ”e o chestiune de nuanță și nu aș vrea să nu o discut la telefon. Dar acea activitate nu are legătură cu activitatea mea profesională”.

El apare ca asociat și acționar, cu 10%, în compania Variant Agro, alături de un cetățean ucrainean, potrivit portalului Confidas, care preia informațiile de la Registrul Comerțului. Semănaru a declarat pentru G4Media că ”am fost director și asociat, dar am ieșit demult, am cedat părțile sociale imediat după declanșarea războiului din Ucraina. Firma funcționa ca reprezentanța unei fabrici de lângă Harkov și în România importam echipamente de irigații și silozuri. Odată cu începerea bombardamentelor, firma nu mai putea funcționa”.

”Am făcut management în agricultură, mult timp, doar în companii private. La ARR a fost o provocare încheiată ok. De exemplu, la Bristol Logistic m-am ocupat de dezvoltarea afacerii, logistică. Sunt multe lucruri care trebuie făcute pentru agricultura românească”, a declarat Semănaru pentru reporterul G4Media când a fost întrebat ce anume îl recomandă pentru această funcție.

Întrebat dacă îl cunoștea pe ministrul Agriculturii, Adrian Chesnoiu, înainte de a fi numit în funcția de director general la Unirea, Codruț Semănaru a spus că ”ne-am mai interesctat”.  

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Data publicării: 29/11/2023. ANUNȚ DE PARTICIPARE - selecție de oferte - la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Furnizare, montare, instalare și punere în funcțiune instalație electrică fotovoltaică cu sistem de stocare a energiei electrice S.C. FRIZON HOLDING S.A., cu sediul social în Bucureşti Sectorul 2, Strada C. A. ROSETTI, Nr. 17, Birou 216 Campus 06, Etaj 2, telefon: 0726714275, e-mail: office@frizon.ro, organizează procedura de achiziție prin selecție de oferte pentru atribuirea contractului de furnizare, montare, instalare și punere în funcțiune instalație electrică fotovoltaică cu sistem de stocare a energiei electrice. Prezenta procedură este organizată în vederea depunerii unei oferte concurențiale în cadrul Schemei de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsumul întreprinderilor din cadrul sectorului agricol și industriei alimentare. Astfel, invităm operatorii economici interesați să transmită oferte de preț, cu respectarea următoarelor condiții: Ofertanții vor avea cod CAEN 4321 – Lucrări de instalații electrice, autorizat la sediul social/punct de lucru/terți; Locul și modul de obținere a documentației tehnice: se solicită în scris la adresa de e-mail office@frizon.ro pana la data de 04.12.2023, ora 12:00. Solicitările primite după acest termen nu vor fi luate în considerare. Termenul limită de depunere a ofertelor: Miercuri, 06.12.2023, ora 16:00. Modalitatea de transmitere a ofertei de către ofertanți: oferta semnată de reprezentantul legal/ împuternicit, se depune personal sau prin curier/ poștă cu confirmare de primire, într-un exemplar original, pe suport de hârtie, în plic închis și sigilat, la adresa beneficiarului: Punct de lucru - bază de recepţie şi depozitare Tătăranu - Sat Tătăranu, Comuna Tătăranu, Strada Fabricii de Zahar, Nr. 17, Judet Vrancea. După finalizarea evaluarii, toți operatorii economici care au depus oferte vor fi notificați cu privire la rezultatul evaluării. Prezentul anunț conține informațiile minime legate de derularea procedurii. Condițiile detaliate se regăsesc în documentația tehnică pe care vă invităm să o solicitați conform mențiunilor de mai sus.
Data publicării: 29/11/2023. ANUNȚ DE PARTICIPARE - selecție de oferte - la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Furnizare, montare, instalare și punere în funcțiune instalație electrică fotovoltaică cu sistem de stocare a energiei electrice OUAI SPP5 NĂMOLOASA , cu sediul social în comuna Nănești, sat Nănești, județul Vrancea, telefon: 0726714275, e-mail: ouai.spp5.namoloasa@gmail.com, organizează procedura de achiziție prin selecție de oferte pentru atribuirea contractului de furnizare, montare, instalare și punere în funcțiune instalație electrică fotovoltaică cu sistem de stocare a energiei electrice. Prezenta procedură este organizată în vederea depunerii unei oferte concurențiale în cadrul Schemei de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsumul întreprinderilor din cadrul sectorului agricol și industriei alimentare. Astfel, invităm operatorii economici interesați să transmită oferte de preț, cu respectarea următoarelor condiții: Ofertanții vor avea cod CAEN 4321 – Lucrări de instalații electrice, autorizat la sediul social/punct de lucru/terți; Locul și modul de obținere a documentației tehnice: se solicită în scris la adresa de e-mail ouai.spp5.namoloasa@gmail.com pana la data de 04.12.2023, ora 12:00. Solicitările primite după acest termen nu vor fi luate în considerare. Termenul limită de depunere a ofertelor: Miercuri, 06.12.2023, ora 16:00. Modalitatea de transmitere a ofertei de către ofertanți: oferta semnată de reprezentantul legal/ împuternicit, se depune personal sau prin curier/ poștă cu confirmare de primire, într-un exemplar original, pe suport de hârtie, în plic închis și sigilat, la adresa beneficiarului: comuna Nănești, sat Nănești, județul Vrancea. După finalizarea evaluarii, toți operatorii economici care au depus oferte vor fi notificați cu privire la rezultatul evaluării. Prezentul anunț conține informațiile minime legate de derularea procedurii. Condițiile detaliate se regăsesc în documentația tehnică pe care vă invităm să o solicitați conform mențiunilor de mai sus.
Data publicării: 29/11/2023. ANUNȚ DE PARTICIPARE - selecție de oferte - la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Furnizare, montare, instalare și punere în funcțiune instalație electrică fotovoltaică cu sistem de stocare a energiei electrice OUAI SPP3 NĂMOLOASA , cu sediul social în comuna Nănești, sat Nănești, județul Vrancea (în incinta societății FRIZONAGRA S.R.L.), telefon: 0726714275, e-mail: ouai.spp3.namoloasa@gmail.com , organizează procedura de achiziție prin selecție de oferte pentru atribuirea contractului de furnizare, montare, instalare și punere în funcțiune instalație electrică fotovoltaică cu sistem de stocare a energiei electrice. Prezenta procedură este organizată în vederea depunerii unei oferte concurențiale în cadrul Schemei de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsumul întreprinderilor din cadrul sectorului agricol și industriei alimentare. Astfel, invităm operatorii economici interesați să transmită oferte de preț, cu respectarea următoarelor condiții: Ofertanții vor avea cod CAEN 4321 – Lucrări de instalații electrice, autorizat la sediul social/punct de lucru/terți; Locul și modul de obținere a documentației tehnice: se solicită în scris la adresa de e-mail ouai.spp3.namoloasa@gmail.com pana la data de 04.12.2023, ora 12:00. Solicitările primite după acest termen nu vor fi luate în considerare. Termenul limită de depunere a ofertelor: Miercuri, 06.12.2023, ora 16:00. Modalitatea de transmitere a ofertei de către ofertanți: oferta semnată de reprezentantul legal/ împuternicit, se depune personal sau prin curier/ poștă cu confirmare de primire, într-un exemplar original, pe suport de hârtie, în plic închis și sigilat, la adresa beneficiarului: comuna Nănești, sat Nănești, județul Vrancea (în incinta societății FRIZONAGRA S.R.L.). După finalizarea evaluarii, toți operatorii economici care au depus oferte vor fi notificați cu privire la rezultatul evaluării. Prezentul anunț conține informațiile minime legate de derularea procedurii. Condițiile detaliate se regăsesc în documentația tehnică pe care vă invităm să o solicitați conform mențiunilor de mai sus.
Sectorul construcțiilor se prăbușește
30/11/2023 10:45

   Numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale, eliberate pe plan naţional, in primele zece luni ale anului, a scăzut cu 22,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2022, arată ...

COSTA V.O.C. IMPEX S.R.L. – Finalizarea proiectului „INVESTIȚII ÎN ECHIPAMENTE PERFORMANTE LA COSTA V.O.C. IMPEX S.R.L.”
30/11/2023 09:40

ANUNT DE PRESĂ 28 noiembrie 2023 Finalizarea proiectului „INVESTITII ÎN ECHIPAMENTE PERFORMANTE LA COSTA V.O.C. IMPEX S.R.L.”

ANUNȚ DE PARTICIPARE PANIFCOM S.R.L.., cu sediul social în Municipiul Iaşi, Calea CHIŞINĂULUI, Nr. 29, Corp C6, biroul nr. 3, Etaj 1, Judet Iaşi., telefon: 0756043172,
30/11/2023 09:31

 ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furnizare echipamente si Lucrări de montare/instalare si punere in functiune instalaţii/echipa ...

Pentru proiectul: Construire parc și anexe la sediul AVI-TOP S.A. FERMA JORA - ANUNȚ DE PARTICIPARE  la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Furnizare echipamente și Lucrări de montare/instalare și punere
30/11/2023 09:20

Pentru proiectul: Construire parc si anexe la sediul AVI-TOP S.A. FERMA JORA - ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furnizare ech ...

Pentru proiectul: Construire parc fotovoltaic, anexe si imprejmuire - ANUNȚ DE PARTICIPARE la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Furnizare echipamente și Lucrări de montare/instalare și punere in f
30/11/2023 09:20

Pentru proiectul: Construire parc fotovoltaic, anexe si imprejmuire - ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furnizare ech ...

Pentru proiectul: Construire parc și anexe la sediul AVI-TOP S.A. FERMA BABY BEEF - ANUNȚ DE PARTICIPARE la procedura de achiziție pentru atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Furnizare echipamente și Lucrări de montare/instalare și pu
30/11/2023 09:20

Pentru proiectul: Construire parc si anexe la sediul AVI-TOP S.A. FERMA BABY BEEF - ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furn ...

Proiect: Construire parc fotovoltaic INDUSTRIALIZAREA CARNII (KOSAROM) S.A.
30/11/2023 09:11

Proiect: Construire parc fotovoltaic INDUSTRIALIZAREA CARNII (KOSAROM) S.A. ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furnizare echipamente ...

COMUNICAT DE PRESA, 30.11.2023. Investitii in tehnologii noi in cadrul firmei PET DELPIT
30/11/2023 09:05

 COMUNICAT DE PRESA, 30.11.2023. Investitii in tehnologii noi in cadrul firmei PET DELPIT

Proiect: Construire parc și anexe la SUINPROD S.A. punct de lucru Razboieni
30/11/2023 09:00

 Proiect: Construire parc si anexe la SUINPROD S.A. punct de lucru Razboieni ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furnizare echip ...

Proiect: Construire parc și anexe la SUINPROD S.A.punct de lucru Targu Frumos
30/11/2023 09:00

 Proiect: Construire parc si anexe la SUINPROD S.A.punct de lucru Targu Frumos ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de achizitie avand ca obiect Furnizare ech ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei