Compania Antibiotice SA a remis Bursei de Valori Bucuresti raportul ce cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primelor 9 luni ale anului 2020, astăzi 12 noiembrie 2020

online-logo-antibiotice-a

Dimensiune font:

| 12-11-2020 18:14

 Comunicat de presă

                                                                                        Iași, 12 noiembrie 2020

            Compania Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti raportul ce cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primelor 9 luni ale anului 2020, astăzi 12 noiembrie 2020.

 

În contextul anului 2020, marcat de efectele pandemiei cu virusul SARS-Cov2, Antibiotice și-a adaptat strategia la noile condiții din piață și a identificat soluții pentru realizarea obiectivelor propuse. Astfel, la data de 30.09.2020 compania a înregistrat venituri totale în valoare de 258,08 milioane lei și cheltuieli totale în valoare de 239,43 milioane lei. Corespunzator acestor indicatori, profitul brut a fost de 18,65 milioane lei, la nivelul valorii rectificate în Bugetul de Venituri și Cheltuieli. Veniturile din vânzări au atins valoarea de 203,44 miloane lei. Afacerile la export au echilibrat veniturile obținute de companie prin creșterea ponderii acestora la 53,6% în perioada analizată.
 
Consolidarea vânzărilor pe piețele internaționale, motor de dezvoltare a afacerii
Pe fondul crizei mondiale generate de răspândirea virusului SARS-Cov 2, compania Antibiotice a fost identificată de partenerii internaționali ca un important și sustenabil producător de medicamente antiinfecțioase sterile injectabile. Câștigarea de licitații în sistem internațional demonstrează recunoașterea calității produselor companiei și disponibilitatea de a oferi acces populației Europei la medicamente de maximă importanță folosite în tratamentul bolilor asociate acestei pandemii.
În principal, compania a avut în vedere acoperirea nevoii de medicamente pentru pacienții din România, dar în același timp și-a respectat contractele, asigurând continuitatea livrărilor către partenerii externi, astfel activitatea de export și-a atins obiectivele de vânzare, la nivelul de 109,04 milioane lei.
Vânzările de produse finite în teritoriile în care Antibiotice are deschise reprezentanțe (Vietnam, Republica Moldova, Ucraina, Serbia) au înregistrat în perioada ianuarie-septembrie 2020 un salt de 20% în comparație cu perioada similară a anului precedent.
Totodată, prin intermediul distribuitorilor din aceste teritorii cât și de pe piețe dezvoltate din Uniunea Europeană (Danemarca, Norvegia, Olanda, Marea Britanie, Franța, Spania) sau Statele Unite ale Americii au fost onorate numeroase solicitări de susținere a sistemelor sanitare internaționale cu medicamente antiinfecțioase asociate tratamentului Covid-19.
În ce privește exportul de Nistatină - produs pentru care compania este recunoscută ca lider mondial - a fost înregistrată o creștere cu 5% comparativ cu aceiași perioadă a anului precedent. Antibiotice intentionează să-și mărească producția pentru această substanță activă, prin îmbunătățirea procesului de fabricație, ceea ce crează premize sănătoase de consolidare a afacerii pe termen lung.
 
Adaptarea strategiei de vânzare pe piața internă la noul context
În primele 9 luni, Antibiotice și-a menținut poziția de lider în piața farmaceutică relevantă din România, cu o cotă valorică de 14%. De asemenea, compania a reușit în contextul pandemic actual să fructifice notorietatea dobândită la formele farmaceutice tradiționale (topice și sterile).
În această perioadă, spitalele și farmaciile cu circuit deschis au fost marcate de o scădere a consumului medicamentelor care se adresează altor boli, decât celor asociate Covid 19. Acest lucru a fost determinat de restricțiile impuse pacienților, în perioada stării de urgență, în ceea ce privește accesul la medicație (deplasări restricționate, zone carantinate și internări aproape exclusive pentru pacienții infectați cu virusul Sars–CoV2). În aceste condiții, valoarea vânzărilor Antibiotice către aceste segmente au înregistrat valoarea de 226,5 milioane lei. Două treimi din vânzările către pacienți ale companiei sunt realizate pe portofoliile Antiinfecțioase, Sistem Cardiovascular și Dermatologie.
 
Dezinfectanți de suprafețe autorizați, dezinfectant de mâini în curs de autorizare
În contextul nevoilor crescute de materiale de protecție, compania Antibiotice a demarat cercetarea și testarea de dezinfectanți produși pe fluxurile proprii, două soluții dezinfectante pentru suprafețe ambalate în flacoane de 1 și 5 litri conform autorizației de punere pe piață eliberată de Institutul Cantacuzino.
Formula propusă de echipa de cercetare pentru gelul dezinfectant pentru mâini este în acest moment în analiză în cadrul unui laborator extern acreditat.
 
 Măsuri de siguranță pentru protejarea sănătății angajaților
Pe parcursul acestor luni de situație excepțională, compania Antibiotice a implementat politici de siguranță pentru protejarea sănătății angajaților. Dintre măsurile asumate amintim: asigurarea angajaților cu echipamente speciale de protecție, igienizarea și dezinfectarea constantă a spațiilor, suplimentarea mijloacelor de transport și modificarea programului de lucru, munca la domiciliu, adaptarea spațiilor de muncă la distanțarea socială, testarea preventivă a angajaților pentru limitarea unei posibile contaminări la nivelul fabricii. 
 
Antibiotice la data de 30.09.2020:
– Veniturile din vânzări pe piața internațională reprezintă 53,6% din totalul veniturilor din vânzări;
– Realizarea unui profit brut în valoare de 18,65 milioane lei, la nivelul valorii planificate;
– Producția a două soluții dezinfectante pentru suprafețe, ambalate în flacoane de 1 si 5 litri;
– Preocuparea permanentă pentru siguranța și sănătatea angajaților prin identificarea măsurilor necesare pentru evitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2 în rândul salariaților.
 

 

Persoanele interesate de a afla mai multe informații, pot consulta Raportul administratorilor la 9 luni, 2020 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

06:14

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
LOTO 6/49 din 4 mai 2024. Rezultate Loto 6/49, Loto 5/40 și Joker sâmbătă, 4 mai
04/05/2024 22:21

 Loteria Romană a organizat sambătă, 4 mai 2024, Tragerile Speciale Loto ale Sărbătorilor de Pasti.   Loto 6/49 din 4 mai, tragerea principală: 16, 6, 13, 44, 18, 19  Loto 6/49 trage ...

Programul magazinelor de Paște. Unde puteți face ultimele cumpărături?
04/05/2024 10:58

 Programul magazinelor de Paste. Iată unde puteti face ultimele cumpărături. Dacă nu ati apucat să vă faceti toate cumpărăturile de care aveti nevoie inainte de Paste, trebuie să stiti, magazinel ...

Rezervele BNR au scăzut la 69,7 miliarde euro
03/05/2024 07:18

  Redeschiderea pietei pentru o singură sedintă, după ziua de 1 mai si inainte de minivacanta de Paste, nu a adus schimbări semnificative ale cursului euro, chiar dacă au crescut iesirile de capital ...

Scandal la Luduș după închiderea Fabricii Leoni. 200 de oameni au ieșit în stradă
02/05/2024 16:30

Aproximativ 200 de angajaţi ai Fabricii LEONI din Luduş au protestat, joi, după decizia de inchidere a punctului de lucru, solicitand să li se respecte drepturile sociale. Fondatorul grupului de iniţiativ ...

BIZZ Accelerator, cel mai amplu proiect de educație pentru antreprenorii și managerii din România
02/05/2024 07:13

Într-un context economic in care antreprenoriatul romanesc cunoaste o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Stefan Mandachi, impreună cu economistul Iancu Guda, lansează BIZZ Accelerator, un program ...

Peste 5.300 antreprenori din regiunea Moldovei au renunțat la afaceri!
01/05/2024 13:22

Numărul societăţilor comerciale şi al persoanelor fizice autorizate (PFA) care au iesit din sistemul economic, in primele trei luni din an, au ajuns, in regiunea de Nord-Est, la 5.391, cu aproape 20 la sut ...

Trenuri suplimentare de 1 Mai și Paște
30/04/2024 14:30

CFR Călători va asigura un program de transport special cu prilejul minivacanţei de 1 Mai şi Paşte, pentru facilitarea deplasării pasagerilor spre destinaţiile de vacanţă, dar şi spre domiciliu. Prin ...

S-a ieftinit mălaiul
30/04/2024 13:47

Preţurile produselor agricole au scăzut cu 18,69% in luna februarie 2024, comparativ cu luna februarie 2023, potrivit Buletinului statistic de preţuri al Institutului Naţionale de Statistică, in care se me ...

CNAIR a desemnat câștigătorul contractului necesar finalizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Braşov-Bacău
30/04/2024 13:36

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat, marţi, caştigătorul pentru contractul necesar finalizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Braşov-Bacău, respect ...

Datoriile bugetului general iau amploare!
29/04/2024 12:28

Arieratele bugetului general consolidate au crescut cu 21,8%, in martie 2024, comparativ cu luna precedentă, la 389,9 milioane de lei, de la 320,1 milioane de lei in februarie, conform datelor publicate pe sit ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei