apple-logo

Dimensiune font:

Cum a reușit Apple să amortizeze scăderea veniturilor din telefoane prin creșterea serviciilor

| 28-01-2020 18:47
  Apple Inc a anunțat că serviciul său Apple News a ajuns la 100 de milioane de utilizatori activi pe lună, ceea ce, comparabil cu cei 85 de milioane de acum un an, arată o creștere importantă a unui business axat pe servicii cheie, urmărit îndeaproape de investitori, odată cu diminuarea vânzărilor telefoanelor iPhone.
  Utilizatorii sunt din SUA, Marea Britanie, Canada și Australia, a mai specificat Apple. Compania oferă, de asemenea, o versiune plătită a serviciului său de știri numit Apple News+, pentru 9,99 de dolari lunar, dar nu a dezvăluit cifrele celor care au accesat acest serviciu.
  Veniturile generale ale sectorului de servicii al Apple a crescut cu 16%, ajungând la 46,3 miliarde de dolari în cel mai recent an fiscal, încheiat pe 28 septembrie 2019, în timp ce vânzările segmentului iPhone au scăzut cu 14%, la 142,4 miliarde de dolari.

Compania americană a explicat că între 24 decembrie 2019 și 1 ianuarie 2020, clienții săi au cheltuit 1,42 miliarde de dolari în App Store, o creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului precedent și 386 de milioane de dolari doar pe 1 ianuarie, o creștere de 20%.

  Apple înregistrează între 15% și 30% din vânzările sale prin intermediul App Store, depinzând de utilizatorii care achiziționează software atât ca o achiziție unică, cât și ca subscripție recurentă.
  Compania a lansat numeroase servicii în 2019, inclusiv unul de reproducere de video online numit Apple TV+, unul de jocuri video și un card de credit.
  În ultimii ani, creșterea cererii de telefoane mobile inteligente și de hardware în general pare că s-a diminuat considerabil. Acest lucru a obligat multe companii să încerce să scoată profit din ecosistemele pe care le-au construit în jurul noilor oferte de servicii.
  În cazul Apple, acest lucru a dus la crearea a numeroase servicii precum și la recalibrarea celor deja existente: Apple Arcade, Apple TV+, Apple News+, Apple Card, Apple Store și Apple Music.
Potrivit lui Eddy Cue, vicepreședintele departamentului de Software, Internet și Servicii al Apple, 2019 a fost cel mai important an din punct de vedere al serviciilor din toată istoria companiei.
Apple susține că noua sa focalizare pe servicii este un pas în față în tentativa de a reuși o mai bună integrare a hardware-ului, software-ului și serviciilor.
  Unele dintre cele mai de succes servicii ale Apple au fost magazinul online Apple Store și sistemul de știri, Apple News.
 
  Este simplu de speculat cu privire la care dintre serviciile Apple sunt un succes și care încă mai au de lucru, doar privind cu atenție cu privire la care dintre acestea Apple furnizează cifre și la care compania americană ezită să facă acest lucru. În mare, însă, sumele anunțate sunt bune și cu siguranță Apple a găsit soluția pentru a mai amortiza scăderea vânzărilor generalizate ale smartphone-urilor și ale hardware-ului în general, o tendință accentuată pe întreaga piață de profil.Apple, companie înființată în 1976 de Steve Jobs , Steve Wozniak și Ronald Wayne, a avut inițial sediul în garajul casei în care Jobs a crescut, în Los Altos, California. După doar două săptămâni de la înființarea companiei, Wayne a decis să se retragă din companie, oferindu-le partenerilor săi cota sa din acțiuni, pentru care a primit suma de 800 de dolari.
Inițial, compania s-a axat pe producția de computere, inovând de la an la an. Compania a început cu adevărat ascensiunea fulminantă spre ceea ce cunoaștem azi în 2001, când Steve Jobs a inaugurat primele Apple Stores.      La câteva luni distanță, Apple lansa primul iPod, un dispozitiv care permitea stocarea a circa o mie de cântece, ceva nemaivăzut până la acea dată. Într-o perioadă în care pirateria era în floare, Jobs a reușit să convingă casele de discuri să-și vândă melodiile la bucată, cu 0,99 cenți fiecare. Așa a apărut iTunes.
  În 2007, a urmat o nouă revoluție, odată cu anunțarea primului iPhone, pe care Steve Jobs îl descria ca fiind un dispozitiv 3 în 1: telefon, iPod și dispozitiv de internet mobil. Iar ce a urmat de atunci, deja este istorie.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

ANUNT LICITAȚIE ÎNCHIRIERE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ONEȘTI reorganizează licitație publică deschisă cu oferta în plic închis. 1) Informații privind locatorul: MUNICIPIUL ONEȘTI, reprezentat legal prin PRIMAR –Ing. Nicole Gnatiuc, cu sediul în B-dul Oituz, nr. 17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032, Telefon: 0234/324.243, Fax: 0234/313.911, e-Mail: primarie@onesti.ro, www.onesti.ro având cont de virament nr. RO29TREZ06221A300530XXXX, deschis la Trezoreria Onești; 2) Informații privind obiectul închirierii: Informații privind obiectul închirierii conform HCL nr. 200/14.11.2019, anexa nr. 1: Nr. Crt.; Adresă amplasament; Suprafaţă mp; Preţ lei/mp/lună; Durata; Destinaţia. 1. B-dul Oituz nr. 12, 4,00 mp, 10,00 lei, 10, Amplasare totem; 2. Calea Bacăului (parte dreaptă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3. Calea Bacăului (partea stângă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3) Informații suplimentare si Documentația de atribuire pot fi obținute: -în format tipărit la Serviciul Patrimoniu și Pază din cadrul Primăriei Municipiului Onești, etaj VII, cam. 703, în urma achitării contravalorii de 20 lei/exemplar (în numerar la casierie sau în contul RO33TREZ0612118025XXXXX –CUI 4353250 beneficiar Municipiul Oneşti) -data limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.02.2020, ora 16.00; 4) Informații privind ofertele: -Data limită de depunere a ofertelor: 25 februarie 2020, ora 12.00. -Ofertele se vor depune într-un număr de 1 (unu) exemplare la adresa: B-dul Oituz nr.17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032; -Data licitaţiei: 26 februarie 2020, ora 12.00; 5) Locul desfăşurării şedinţei de licitaţie: la parterul Primăriei Municipiului Oneşti, la sala mică de şedinţe; 6) Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail a instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău; Adresa: Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4 cod 600356, tel: 0234514419, fax 023452521; email: tr-bacau-reg2@just.ro; 7) Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04.02.2020..
S.C. Remat S.A., cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., potrivit Hotărârii nr. 1230/12.07.2016, pronunţată de Tribunalul Iaşi, Secția a II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 9134/99/2014, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 14.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, a următoarelor active: Nr. activ Descrierea comercială a activelor - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.). Activ 7 Teren intravilan construit în mun. Dej, str. Bistriţei, nr. 44, pe sensul către Cuzdrioara, jud. Cluj (zona industrială, la ieşire spre Bistriţa Năsăud, înainte de S.C. Someşul S.A.), St teren-7.149 m.p., curţi-construcţii, St construită-1.659,16 m.p., regim de înălţime: P+1parţial, împrejmuit, betonat (100%), învecinat cu S.C. Somtrans S.A., S.C. Samus Mex S.A., S.C. Com-Beton S.A., deschidere la stradă aprox. 53 m.l.; Identif. imobil: nr. cds. 837/2/1 în C.F. nr. 18837/N a localităţii Dej (nr. cds. nou 53437 al C.F. 53437/mun. Dej); - 2.732.400,00 lei; - 683.100,00 lei. Activ 16 PROPRIETATE IMOBILIARĂ, compusă din teren în suprafață totală de 3.914 m.p. și construcții în suprafață totală de 1.117 m.p., situată în oraş Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, jud. Vrancea, la 6km de nodul rutier Tișița. Este alcătuită din: - Imobil situat în oraşul Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, T25, P1735, jud. Vrancea, Imobilul a fost dobândit prin Contractul de vânzare-cumpărare autentificat sub nr. 1111/22.03.2001 de B.N.P. Tanase Rodica. - Împrejmuire depozit Mărăşeşti (degradat, nr. inv. 2088), platformă betonată 1.040 m.p. (degradat, nr. inv. 2092); Proprietatea are deschidere frontală la str. Doinei și este pretabilă pentru activități industriale având în vedere și caracterul zonei în care este amplasat imobilul. - 437.600,00 lei; - 80.000,00 lei. Activ 46 Construcție metalică demontată în mun. Iași, Șos. Iași – Tomești, nr. 6, jud. Iași. - 46.000,00 lei; - 7.000,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 13.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, jud. Iaşi. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00 – 16.00, până pe data de 13.02.2020, ora 13.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la e-mail vanzari@insolventa.ro, fax: 0232/212231, tel. 0232/243864, 0755132473..
Subscrisul Cabinet Individual de Insolvenţă Opriş Irina, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SALIX FARM IMPEX S.R.L, conform Încheiere nr. 137 din data de 16.10.2018, emisă de Secţia a II a Civilă a Tribunalului Iaşi-Faliment, anunţă, scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, în data de 09.03.2020, orele 14.00, a imobilului situat în localitatea Popeşti, parter, ap.1, judeţul Iaşi, la 9.037,50 euro fără TVA, reprezentand 75% din valoarea de piaţă stabilită prin Raportul de evaluare. Licitaţia se va desfăşura la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Pictor Octav Băncilă, nr.1, jud. Iaşi în conformitate cu regulamentul de vânzare, ce va fi afişat la loc vizibil, cu cel puţin 5 zile înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie. Preţul de la care începe licitaţia este echivalentul în Ron la cursul BNR din ziua licitaţiei a 75% din valoarea stabilită prin Raportul de evaluare a imobilului, la care se adaugă TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 09.03.2020 nu se va reuşi valorificarea imobilului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 16.03.2020, respectiv 23.03.2020 orele 14,00. Toţi cei care posedă un drept real asupra imobilului scos la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, de a face lichitatorului dovada acestuia, până în preziua licitaţiei. Imobilul se va vinde liber de orice sarcini conform art. 91 alin. 1 din Legea 85/2014. Poate participa la licitatie orice persoană fizică sau juridică care depune cu cel puţin o zi înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie, până la ora 12.00, la sediul lichidatorului documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 08.00-16.00. Garanţiei de participare este în procent de 20% din preţul de pornire la licitaţiei. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0751103771.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum și a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Ago – Parus” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, etj. 1, județul Iași, după cum urmează: Nr. crt. - DENUMIRE ACTIV – Componenţa – Valoare -lei- 1. Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 22.605,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2019. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 16.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 23.04.2020, 30.04.2020, 07.05.2020, 14.05.2020 și 21.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanţiei de participare la licitație, cât și a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727/850575..
Guvernul trimite bugetarii în șomaj tehnic - Violeta Alexandru: măsura nu este pentru economisire de bani
09/04/2020 11:43

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, sustine că măsura de a trimite bugetarii in somaj tehnic nu este luată neapărat pentru a economisi bani la buget ci mai degrabă pentru a fi la fel de corecti precum cei ...

Exporturile românești au scăzut în luna martie din cauza restricțiilor legate de coronavirus. Pe ansamblu, presiunea asupra balanței comerciale a mai slăbit (cercetare INS)
09/04/2020 09:27

 Reducerea capacitătilor de productie, problemele legate de transport, lipsa materiilor prime din import şi anulările contractelor comerciale sunt principalele motive invocate de exportatorii si importa ...

Ministerul Muncii: Peste 1,01 milioane de contracte de munca suspendate de la declararea starii de urgenta
08/04/2020 17:31

 Un numar de 1.013.522 de contracte individuale de munca au fost suspendate de la intrarea in vigoare a starii de urgenta (16 martie) pana in prezent, potrivit cifrelor Inspectiei Muncii date publicitatii ...

Semnal de ALARMĂ tras de investitorul care s-a ÎMBOGĂȚIT din criza din 2008: Izolarea socială IMPUSĂ, mai REA decât coronavirusul
08/04/2020 12:29

Măsurile luate pentru combaterea pandemiei sunt disproportionate, crede Michael Burry, investitorul care a caştigat sute de milioane de dolari din prăbuşirea pieţei obligaţiunilor ipotecare din 2008. Ace ...

 Leonardo Badea (BNR): Criza actuală ne demonstrează că este necesar să creștem robustețea economiei locale
06/04/2020 12:49

Viceguvernatorul BNR, domnul Leonardo Badea, a declarat: „Ultimele două crize majore, cea financiară declansată in 2007 (continuată la nivel european prin criza datoriilor suverane) si criza sanitar ...

PNL ataca la CCR legile PSD de amanare a ratelor si suspendare a platii la utilitati
03/04/2020 14:12

PNL ataca la Curtea Constitutionala modificarea Regulamentului Camerei Deputatilor si proiectele promovate de PSD privind amanarea platii ratelor bancare si suspendarea platii la utilitati, a anuntat, vineri, l ...

 Dan Armeanu (ASF): Pensiile private ale românilor sunt în siguranță și nu sunt afectate de volatilitățile conjuncturale ale piețelor financiare
02/04/2020 18:12

    Vicepreşedintele ASF al Sectorului Sistemului de Pensii Private – domnul Dan Armeanu, a declarat:  ”Economia mondială este influentata de pandemia COVID – 19, intreprin ...

Leul are șase zile de vis!
01/04/2020 21:36

  Prima zi din aprilie a coincis cu a sasea sedintă consecutivă de apreciere a monedei nationale, care continuă să fie decuplată de celelalte monede din regiune care pierd terenfată de euro. ...

Primăria Capitalei, executată silit pentru suma de 3,7 milioane de euro şi 500.000 de lei! Firea solicită Guvernului sistarea pe durata stării de urgență
30/03/2020 07:42

Primăria Capitalei a anunţat, duminică seară, că este executată silit pentru suma de 3,7 milioane de euro şi 500.000 de lei, in baza unei sentinţe din 2010, care vizează o expropriere. Gabriela Firea c ...