Reţelele sociale, pe înţelesul companiilor
Dimensiune font:
* Iaşul a găzduit cea de-a treia ediţie Social Media Summit * reprezentanţi ai companiilor şi bloggeri au învăţat cum să se promoveze mai eficient în mediul online
Reprezentanţi ai companiilor ieşene şi bloggeri s-au întâlnit la sfârşitul săptămânii trecute, în cadrul Social Media Summit Iaşi. Evenimentul a avut scopul de a-i învăţa pe reprezentanţii mediului de afaceri strategii eficiente de promovare prin reţelele sociale. Aşa cum era de aşteptat, Facebook a fost vedeta principală şi cap de afiş în toate discuţiile. S-a atras, însă, atenţia asupra faptului că, în calitate de companie, nu poţi face promovare pe Facebook fără buget. În cadrul evenimentului organizat de revista BIZ s-au prezentat mai multe exemple de bune practici. Unul dintre acestea a fost Cosmote, care s-a promovat în online, reciclând în offline telefoanele vechi şi plantând, în locul lor, hectare întregi de pădure. Reprezentanţii DCC Communication au vorbit despre relaţia cu bloggerii – dintre care îşi selectează cei mai buni parteneri. Un alt exemplu de companie care a câştigat în online este Digital Star, care s-a bucurat de un succes răsunător prin aplicaţia folosită la lansarea Samsung Note 2. „În general, companiile sunt vrăjite de mirajul social media. Vor rezultate mari, însă nu au curajul de a face proiecte mari. Merg pe căi bătătorite, alegând să copieze, în loc să inoveze. Aleg să renunţe, în loc să înveţe din greşeli şi să meargă mai departe”, a punctat Marta Uşurelu, redactor-şef al revistei BIZ. (Anda Pintilie)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau