Impactul sustenabilității: 3 beneficii care impun noi direcții pe piața muncii

colegi-pauza-socializare_optimized

Dimensiune font:

| 31-08-2023 10:21

Impactul sustenabilității: 3 beneficii care impun noi direcții pe piața muncii

Dinamica impusă de piața muncii duce la schimbări de importanță strategică atât pentru angajați, cât și pentru companii. În timpul pandemiei, unele dintre conceptele-cheie erau flexibilitatea și posibilitatea de a lucra de oriunde cu un program adaptat. Acum, se face trecerea spre sustenabilitate asumată și integrată. Perioada de acum 2-3 ani a condus spre conștientizare și nevoie concretă de integrare cu mediul înconjurător.  

Angajații sunt tot mai interesați de acțiunile concrete ale companiilor în construirea și dezvoltarea unei strategii de sustenabilitate. Citește mai departe de ce ai nevoie de ea și care sunt cele mai importante 3 beneficii ale implementării acesteia în cadrul companiei tale.

1. Motivarea suplimentară a angajaților

Sustenabilitatea oferă beneficii suplimentare prin resursele strategice și compatibilitatea dintre valorile angajaților și cele ale companiei. Aceștia vor dori să se implice mai mult într-un business vizionar, de încredere și care impune o direcție într-un astfel de viitor. Iar un mediu de lucru sănătos înseamnă o stare emoțională care influențează pozitiv gândirea logică, nivelul de performanță și capacitatea de a lua decizii.

Potrivit unui sondaj realizat de către Genesis Property, compania fondată de antreprenorul Liviu Tudor, peste 50% dintre angajați vor ca angajatorul să fie implicat în protecția mediului, iar 48% ar prioritiza lucrul într-o companie activă în acțiuni pentru comunitate. Printre aspectele de care aceștia mai sunt interesați, se află eficiența clădirii din punct de vedere energetic și gradul de expertiză a riscului seismic. Astfel, clădirile şi spațiile de lucru care vor implementa acest lucru vor oferi credibilitate prin acțiunile întreprinse și vor fi considerate atractive.

2. Impactul pozitiv asupra costurilor

Clădirile care folosesc surse regenerabile pot reduce semnificativ costurile, cu impact pozitiv asupra veniturilor generale, prin menținerea unui echilibru pe termen lung. De exemplu, Ernst & Young a realizat un studiu bazat pe răspunsurile oferite de 525 de manageri din cadrul lanțului de aprovizionare al unor corporații privind practicile de sustenabilitate. Rezultatele arată ca 60% dintre aceștia consideră că reducerea costurilor reprezintă unul dintre motivele-cheie pentru implementarea unei strategii coerente și vizionare.

Cheltuielile legate de energie pot fi diminuate prin folosirea panourilor solare, a iluminatului inteligent, a senzorilor de mișcare, a soluțiilor pentru încălzirea și ventilarea spațiilor, a electrocasnicelor adaptate energetic sau a spațiilor pentru încărcarea mașinilor electrice. Pentru resursele de apă, se pot folosi senzori de măsurare și notificare în cazul depășirii unui anumit volum de consum. O altă variantă este colectarea apei de ploaie și utilizarea ei în diferite scopuri, precum udarea spațiului verde de care dispune clădirea de birouri.

Politica de gestionare a deșeurilor presupune, pe lângă obligațiile legale, utilizarea unui sistem de management sustenabil. Iar pentru un impact mai mic asupra mediului, se recomandă construirea și mentenanța clădirilor de birouri din materiale cu o amprentă de carbon redusă.

3. Crearea unei imagini pozitive pentru companie

Practicile de sustenabilitate aduc beneficii suplimentare și oferă oportunitatea de a face parte dintr-o echipă puternică și dintr-un mediu de lucru axat pe performanță. Angajații au încredere că își lasă amprenta într-un mod pozitiv și vor evolua în susținători activi ai unui astfel de mediu. În paralel, compania își va consolida imaginea pe care o are în fața consumatorilor, furnizorilor și investitorilor. În acest context, strategiile de marketing și de comunicare atent structurate și implementate vor transmite mesajele potrivite fiecărei categorii într-un mod echilibrat.

Xerox, Unilever, Schneider Electric, Puma, Sanofi, Henkel, Samsung și Société Générale fac parte din lista Lista Top 100 companii sustenabile la nivel mondial, conform Corporate Knights. Inițiativele acestora pot fi considerate studii de caz și analizate în cadrul businessului tău pentru obținerea unor informații valoroase.

Mediul de lucru va evolua și va oferi noi provocări zilnice. O viziune clară asupra viitorului va  ține pasul cu schimbările, dar este nevoie și de flexibilitate. Acest lucru se poate realiza prin sustenabilitate, colaborare cu angajații și o gestionare inteligentă a oportunităților pentru o afacere de durată și de succes.

Sursă foto: Freepik

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
Manipularea emoțională – Obișnuiești să te victimizezi?
23/05/2024 17:00

Multi dintre noi avem in viata noastră persoane care par mereu să se simtă nedreptătite, lipsite de putere si care dau vina de fiecare dată pe cineva pentru ceea ce trăiesc. Acestea cred, in general, că ...

Arheologii au descoperit peste 25 de geoglife în apropierea faimoaselor linii Nazca
23/05/2024 12:24

Arheologii au descoperit cu ajutorul dronelor peste 25 de geoglife in deşertul din sudul statului Peru, in apropierea faimoaselor linii Nazca, a informat un responsabil din cadrul Ministerului Culturii.   ...

Ce este un bloc de măsură și protecție trifazat și în ce situații este necesar
23/05/2024 11:17

Ce este un bloc de măsură si protectie trifazat si in ce situatii este necesar  Un bloc de măsură si protectie trifazat reprezintă o piesă crucială in instalatia electrică a unui consumator trifaz ...

Se introduce cartonașul roz în fotbal - La ce competiție va fi folosit în premieră
23/05/2024 10:50

 Cartonasul roz isi va face debutul in fotbal cu ocazia Copa America 2024, competitie care va incepe in data de 20 iunie. CONMEBOL va oferi nationalelor participante ocazia de a efectua o inlocuire suplime ...

Top 3 sfaturi pentru a-ți detoxifia organismul în doar câteva zile
22/05/2024 15:59

  Poză de Polina Tankilevitch pe Pexels.com Acumularea de toxine in organism poate duce la diverse probleme de sănătate si la o stare generală de rău. Astfel, dacă incepi să nu te mai simti bine ...

Content marketing - Importanța în creșterea unui brand
22/05/2024 15:33

 Care sunt cele mai arzătoare dorinte alte micilor si marilor companii? Nu trebuie să stai prea mult timp pe ganduri pentru a găsi răspunsul corect. Toti intreprinzătorii visează la declansarea compo ...

VIDEO O mamă cimpanzeu își jelește de luni de zile puiul mort la o grădină zoologică din Spania
21/05/2024 11:55

 Vizitatorii grădinii zoologice Bioparc din Valencia au fost intampinati in ultimele 3 luni de o scenă emotionantă: o mamă cimpanzeu isi poartă după ea puiul mort, neputand să ii dea drumul, relatea ...

Cursă auto demnă de „1001 de nopți”. Primul raliu auto intercontinental românesc, în 1905: din București până în inima Persiei
19/05/2024 16:40

 La inceputul anului 1905, George Bibescu (25 de ani) planifică o aventură demnă de un print: o călătorie cu masina din Bucuresti pană la Teheran. Tanărul era deja considerat „sportiv emerit&r ...

 Vaze Înnoite: Magia Hârtiei Creponate în Decorul Floral
17/05/2024 14:32

Vaze Înnoite: Magia Hartiei Creponate in Decorul Floral  Cunoscută si sub denumirea de hartie ondulată, este adesea folosită pentru a crea decoratiuni de sărbători, ambalarea cadourilor si real ...

Cosmoenergetica și puterea transformațională în dezvoltarea personală
15/05/2024 14:46

  Cosmoenergetica, o disciplină la intersectia spiritualitătii si stiintei, isi propune să armonizeze energiile umane cu cele cosmice. Originară din cercetările rusesti de la sfarsitul secolului XX, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei