Listele de așteptare pentru programarea la vaccinare se deschid luni începând cu ora 9.00 / Programul deschiderii pe județe

+18  gn-21858511921

Dimensiune font:

| 15-03-2021 00:11

 Luni, 15 martie, începând cu ora 9.00, se deschid succesiv listele așteptare pentru programare la vaccinarea anti-Covid, anunță Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID19 (CNCAV). Tot de luni începe și etapa a III-a de vaccinare anti-COVID-19, care se adresează populaţiei generale, dar doar în localitățile cu rata de incidență cumulată de peste 4,5 la mia de locuitori.

 

Astfel, listele de așteptare pe județe se vor deschide în conformitate cu următorul program:

 

  • 9:00-11:00 Centre de vaccinare din județele Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna
  • 11:00-13:00 Centre de vaccinare din județele Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova
  • 13:00-15:00 Centre de vaccinare din județele Sălaj, Satu-Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui, Vrancea, Ilfov și Municipiul București

 

CNCAV subliniază că pot exista perioade de mentenanță în vederea optimizării aplicației, iar în aceste perioade este posibil ca aplicația să funcționeze cu întârzieri.

 

De luni începe etapa a III-a de vaccinare anti-COVID-19, care se adresează populaţiei generale, dar doar în localitățile/municipiile cu rata de incidență cumulată de peste 4,5 la mia de locuitori.

 

Notificarea persoanelor aflate pe lista de așteptare se va realiza în funcție de categoriile de vaccinare stabilite ca prioritare

 

 

În momentul în care va fi disponibilă programarea la vaccinare pentru populația generală, în platforma de programare vor fi vizibile, pentru beneficiari, atât centrele de vaccinare deja existente, cât și cele care vor fi operaționalizate în luna aprilie 2021. După epuizarea sloturilor disponibile din centrele de vaccinare, se activează lista de așteptare, informează Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID19 (CNCAV).
 
Notificarea persoanelor aflate pe lista de așteptare se va realiza în funcție de categoriile de vaccinare stabilite ca prioritare, conform Strategiei naționale de vaccinare, și ordinea cronologică de înscriere, după cum urmează:

 

  • persoanele din categoria 2a (populația de risc), cu vârsta peste 65 de ani sau cu boli cronice;
  • persoanele din categoria 2b (lucrători din domenii esențiale);
  • persoanele eligibile pentru etapa a III-a de vaccinare (populația generală).
 
Beneficiarul va avea posibilitatea să se programeze la vaccinare, iar dacă nu există locuri disponibile în centrul ales, poate opta pentru înscrierea pe lista de așteptare aferentă centrului respectiv. Ulterior, locurile libere dintr-un anumit centru de vaccinare vor fi disponibile doar pentru persoanele înscrise în lista deschisă pentru acel centru, cu respectarea prioritizării: 75% persoane din cadrul populației cu risc și 25% lucrători din domenii esențiale, iar în centrele în care rămân locuri libere vor putea să se programeze persoanele din etapa a III-a.
 
Mai exact, fiecare centru de vaccinare va dispune de locuri atât pentru categoriile vulnerabile și angajații din domenii esențiale, cât și pentru populația generală, iar ordinea alocării programărilor la vaccinare se va realiza în funcție de gradul de ocupare a locurilor de către categoriile prioritare înscrise pe listele centrului respectiv.
 
Programările la vaccinare se pot realiza atât prin intermediul platformei electronice, cât și prin apelarea numărului de call center, iar modalitățile de finalizare a procesului de programare pentru persoanele înscrise pe listele de așteptare sunt următoarele:
 
Pentru cei care aleg programarea individuală în platforma electronică: la momentul în care locurile devin disponibile la centrul unde persoana s-a înscris, beneficiarul primește o notificare în acest sens, iar ulterior va intra în aplicație, pentru alegerea zilei și a intervalului orar. Persoana care nu confirmă prin programare locul disponibil în termen de 24 de ore de la primirea notificării, va mai primi încă două notificări ulterioare. În lipsa unei confirmări în acest interval de timp, beneficiarul rămâne pe lista de așteptare, însă va pierde poziția ocupată inițial.

 

Pentru persoanele care optează pentru programarea prin call center, la numărul 021.414.44.25: atunci când va apărea un loc liber la centrul de vaccinare unde s-a înscris, va fi programat la vaccinare in ziua și in intervalul orar disponibil pentru administrarea vaccinului. Aceste persoane vor fi notificate si nu este necesar sa confirme programarea.

 

Peste 1,5 milioane de beneficiari erau înscrişi duminică pe platforma electronică, din care aproximativ 500.000 sunt din rândul populaţiei generale, a anunţat, duminică, premierul Florin Cîţu.

 

”Etapa a III-a de vaccinare începe mâine. Este foarte simplu. Dacă doriți să vă vaccinați, înscrierea se face prin intermediul listelor de așteptare. Peste 1,5 milioane de beneficiari sunt înscriși pe platforma electronică, din care aproximativ 500.000 sunt din rândul populației generale. Programarea se face online sau prin call center! Apoi veți primi notificarea locului disponibil în centrul pentru care ați optat”, a precizat Cîțu, pe Facebook.

 

În etapa a treia a campaniei de vaccinare este inclusă populația generală, fiind însă prioritizate mai multe categorii, respectiv persoane care îşi desfăşoară activitatea în cadrul unor unităţi, operatori economici cu risc ridicat de infectare a personalului propriu şi a persoanelor deservite, din următoarele domenii de activitate:
 
  • (i) lucrătorii din industria extractivă;
  • (ii) lucrătorii din industria prelucrătoare;
  • (iii) lucrătorii din hoteluri şi restaurante;
  • (iv) lucrătorii din domeniul de întreţinere corporală, coafură şi alte activităţi de înfrumuseţare;
  • (v) lucrătorii din domeniul spectacole, activităţi culturale şi recreative;
  • (vi) lucrătorii din sistemul financiar, bancar şi din domeniul asigurărilor, cu precădere a celor care au contacte directe cu publicul şi a celor care prestează servicii esenţiale de plăţi, administrare cont şi investiţii şi operează infrastructuri critice naţionale, precum şi personalul critic de suport al acestora;
  • (vii) persoanele cazate în centrele regionale de proceduri şi cazare ale solicitanţilor de azil aflate în subordinea Inspectoratului General pentru Imigrări;
  • (viii) persoanele cazate în centrele pentru cazarea străinilor luaţi în custodie publică aflate în subordinea Inspectoratului General pentru Imigrări;
  • (ix) persoanele private de libertate;
  • (x) persoanele care asigură infrastructura de comunicaţii;
  • (xi) lucrătorii din domeniul muzeal şi al colecţiilor publice;
  • (xii) lucrătorii din biblioteci;
  • (xiii) casierii şi ceilalţi lucrători din magazinele de retail alimentar.
  •  
  • Populaţia adultă, alte categorii decât cele prevăzute la lit. C pct. 1 şi 2;
  • Populaţia pediatrică, în funcţie de evoluţia epidemiologică şi de caracteristicile vaccinurilor aprobate pentru utilizarea la persoanele cu vârsta sub 18 ani.
 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Alimentul cu cel mai mare impact asupra sistemului imunitar, dezvăluit de un dietetician
25/05/2024 12:42

 Alimentul numărul 1 care stimulează imunitatea este ardeiul gras rosu, potrivit editorului de nutritie de la publicatia Today.com, Natalie Rizzo, care este si dietetician autorizat. Multi oameni c ...

Produsele agricole non UE pot fi dăunătoare sănătății
24/05/2024 08:49

Este un lucru lesne de observat că, in supermarket sau la piată, produsele agricole non UE sunt mai ieftine. Asta chiar dacă, uneori par mai apetisante. Totusi, consumul lor poate să nu fie tocmai benefic p ...

Un bărbat căruia i s-a extirpat din greșeală un plămân are de primit despăgubiri de 150.000 de euro de la Institutul Marius Nasta. Beatrice Mahler: „nu sunt fonduri”
23/05/2024 16:16

Un bărbat a castigat după 9 ani de procese disputa cu Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta, care trebuie să-i plătească despăgubiri importante. In anul 2015, Teodor Mema avea 59 de ani cand a fos ...

Un milion de români suferă de intoleranță la gluten
23/05/2024 13:16

 Numărul pacienţilor cu boală celiacă a crescut in Romania de 5-10 ori faţă de ceea ce era in urmă cu 10 ani, din cauza creşterii ratei de diagnostic, secretul fiind identificarea acestei boli, dar ...

Oamenii de ştiinţă au descoperit un tratament important pentru glioblastom
22/05/2024 13:51

O echipă de oameni de ştiinţă americani de la Institutul de Cercetare Biomedicală Fralin a identificat o cale celulară cheie in glioblastom, deschizand potenţial noi căi pentru terapie. Pentru mulţi p ...

Sunt şi spitale care nu pot oferi servicii corecte
22/05/2024 11:58

Carmen Orban, consilierul premierului Marcel Ciolacu, a declarat miercuri că există spitale in ţară care nu pot oferi servicii medicale "corecte" şi a susţinut că este nevoie de o reformă in s ...

Situație îngrijorătoare: Erbicid cunoscut găsit în cantități ridicate în peste 55% din probele de spermă de la o clinică de infertilitate
21/05/2024 19:07

Mai mult de 55% dintre probele de spermă de la o clinică de infertilitate din Franta contineau niveluri ridicate de erbicide, in special glifosat, cel mai comun erbicid din lume. Acest fapt ridică noi intreb ...

De ce nu reuşeşti să scapi de stres: cele mai întâlnite motive
21/05/2024 15:29

De ce nu reuşeşti să scapi de stres: cele mai intalnite motive Stresul este de multe ori parte din viaţa cotidiană, in special atunci cand trăieşti intr-un ritm alert şi ai multe responsabilităţi pe ...

Mitofagia, procesul vital pentru sănătatea celulară
21/05/2024 13:48

În vastul domeniu al biologiei celulare, un proces intrigant si esential pentru functionarea optimă a organismului este mitofagia. Aceasta reprezintă un mecanism de auto-curătare si reciclare al celule ...

Mare atenție la apa din supermarketuri: poate distruge rinichii - specialist în bioelectronică
21/05/2024 08:58

Multe persoane preferă să cumpere apă de băut, profitand de varietatea oferită de supermarketuri. Se poate alege intre apă plată si carbogazoasă, apă alcalină, mineralizată, aromatizată si altele. C ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei