Mihai Chirica Bugetul Municipiului Iași

chirica  721994_n

Dimensiune font:

| 21-04-2021 09:26

 Bugetul Municipiului Iași pe acest an ar putea fi aprobat în această săptămână. Consilierii locali se vor întruni într-o ședință extraordinară joi, 22 aprilie, pe ordinea de zi figurând și proiectul menționat. Conform documentului menționat, valoarea veniturilor este estimată la suma de 1.164.928.210 lei (circa 236 de milioane de euro), iar cea a cheltuielilor la 1.213.528.210 lei (circa 246 de milioane de euro), diferența de 48.600.000 lei urmând a fi finanțată din excedentul anilor precedenți.

Pentru secțiunea de funcționare vor fi alocați 638.361.720 lei, iar pentru secțiunea de dezvoltare 575.166.490 lei (din care circa 60% reprezintă sume primite de la Uniunea Europeană / alți donatori în contul plăților efectuate și prefinanțări).
La bugetul local se adaugă bugetul centralizat al instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii (spitalele „Sf. Spiridon”, „Dr. C. I. Parhon și de Recuperare, unitățile de învățământ preuniversitar de stat – 71, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor, Poliția Locală, Direcția Creșe, Direcția de Asistență Socială, Muzeul Municipal „Regina Maria”, Ateneul Național, Casa de Cultură „Mihai Ursachi” și Editura Junimea), care vizează cheltuieli de 354.724.670 lei și venituri de 337.732.190 lei, diferența provenind din excedentul anilor anteriori.
❗️Astfel, bugetul general al Municipiului Iași pe acest an are o valoare totală de 1.568.252.880 lei (aproximativ 318 milioane de euro).❗️
Proiectul bugetului Municipiului Iași pe acest an și alte proiecte de hotărâre aflate pe ordinea de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Local de joi, 22 aprilie, pot fi consultate aici: https://bit.ly/2QgvJRK.
????Lista proiectelor cu finanțare nerambursabilă
Proiectele care vor primi finanțare din fonduri externe nerambursabile, estimate la o sumă de 378.806.430 lei / circa 77 de milioane de euro (56.880.040 lei subvenții de la bugetului de stat și 321.926.390 lei sume primite de la Uniunea Europeană / alţi donatori), sunt:
• Reabilitarea sistemului de termoficare a Municipiului Iași în vederea conformării cu standardele de mediu privind emisiile în atmosferă și pentru creșterea eficienței energetice în alimentarea cu căldură urbană. Etapa a II-a;
• Reabilitare rețele termice, sistem termoficare în Municipiului Iași, pentru creșterea eficienței energetice în alimentarea cu căldură urbană. Etapa a III-a;
• Crearea unei capacități noi de producere a energiei termice în cadrul SACET Iași cu ajutorul unor surse regenerabile;
• Reabilitare/modernizare/extindere, eficientizare rețea de iluminat public în Municipiul Iași;
• Construire de grădiniță în zona Bucium;
• Construcție de grădiniță în zona Dacia;
• Reabilitarea și modernizarea Grădiniței cu Program Prelungit nr. 13 Iași;
• Modernizare campus școlar tehnic în Municipiul Iași - Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi”;
• Centre de Educație Online în Municipiul Iași;
• Dotarea unităților de învățământ din Municipiul Iași cu echipamente de protecție de tip măști de protecție medicală pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-COV-2;
• Reabilitarea și valorificarea potențialului turistic și cultural al Ansamblului Mănăstirii Frumoasa din Municipiul Iași;
• Centrul Internațional de Artă Contemporană: reabilitarea, consolidarea și refuncționalizarea clădirii fostei băi comunale (Baia Turcească);
• Consolidare și refuncționalizare Palat Braunstein;
• Consolidare și reabilitare Muzeu de Istorie Naturală - Corp A;
• Oaza de verdeață din cartierul nostru - program comunitar de revitalizare a spațiilor publice abandonate/degradate de mici dimensiuni;
• Reabilitare și modernizare zona de agrement C. A. Rosetti;
• Proiect integrat de regenerare urbană şi socială în zona Cicoarei – Centrul Multifuncțional Cicoarei;
• Reabilitarea infrastructurii de tramvai în Municipiul Iași;
• Reabilitarea infrastructurii de tramvai în Municipiul Iași - Reorganizarea circulației pe bulevardul Tudor Vladimirescu;
• Reabilitarea infrastructurii de tramvai Iași - Dancu;
• Achiziție mijloace de transport public – autobuze electrice 12 metri deal, Iași;
• Achiziție mijloace de transport public – autobuze electrice 10 metri deal, Iași;
• Achiziție de mijloace de transport public – tramvaie 30 metri, Iași;
• Sistem E-ticketing pentru îmbunătățirea mobilității urbane în Zona Metropolitană Iași;
• Sistem alternativ de mobilitate urbană utilizând stații automate de închiriere a bicicletelor – Iași VeloCity;
• CIVIC eSTATE - Utilitate civică şi noi instrumente de politică pentru comunitate;
• Eficientizare energetică Spital Clinic de Recuperare Iași;
• Îmbunătățirea capacității de planificare prin actualizarea documentelor strategice şi creșterea calității serviciilor furnizare de Municipiul Iași;
• ReCONNECT DIASPORA – Reconectarea resurselor umane active din diaspora la comunitățile de origine prin susținerea antreprenoriatului;
• Școala DA;
• Colegiul Tehnic „I. C. Ștefănescu” - Școala de acasă;
• Colegiul Tehnic „I. C. Ștefănescu” - Stagii de practică pentru elevi;
• Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” - Soluții de facilitare a programelor de învățare la locul de muncă și stagiilor de practică pentru elevi în calificări din sectoare economice cu potențial competitiv-practic;
• Școala Postliceală Sanitară „Grigore Ghica-Vodă” - ComPetențe ReAdaptate la ocupațiile și nevoile din Industriile CompeTitive și elementele locale de educație pe domeniul MEDical-PractMED;
• Școala Gimnazială „Ion Neculce” - Școala DA.
????Cele mai mari sume ar urma să fie încasate pentru următoarele proiecte:
• Achiziție de mijloace de transport public – tramvaie 30 metri, Iași - 53.626,72 mii lei;
• Reabilitarea infrastructurii de tramvai Iași – Dancu - 49.388,00 mii lei;
• Reabilitarea infrastructurii de tramvai în Municipiul Iași - 44.934,66 mii lei;
• Achiziție mijloace de transport public – autobuze electrice 12 metri deal, Iași - 30.121,98 mii lei;
• Reabilitarea infrastructurii de tramvai în Municipiul Iași - Reorganizarea circulației pe bulevardul Tudor Vladimirescu - 29.262,51 mii lei;
• Reabilitare/modernizare/extindere, eficientizare rețea de iluminat public în Municipiul Iași - 21.284,96 mii lei;
• Achiziție mijloace de transport public – autobuze electrice 10 metri deal, Iași -20.498,00 mii lei;
• Crearea unei capacități noi de producere a energiei termice în cadrul SACET Iași cu ajutorul unor surse regenerabile - 17.828,83 mii lei;
• Reabilitare rețele termice, sistem termoficare în Municipiului Iași, pentru creșterea eficienței energetice în alimentarea cu căldură urbană. Etapa a III-a - 16.714,29 mii lei;
• Sistem alternativ de mobilitate urbană utilizând stații automate de închiriere a bicicletelor – Iași VeloCity - 15.251,71 mii lei.
????Cele mai importante investiții proprii
Pentru acest an municipalitatea va aloca pentru investiții și o sumă de 107.560.020 lei din venituri proprii.
✅Din cei 7,2 milioane lei destinați capitolului Învățământ, peste 4 milioane de lei vor fi utilizați pentru amenajarea de terenuri de sport la 30 de unități școlare, un milion de lei pentru execuția de lucrări la Grădinița Codrescu, iar 2,16 milioane de lei pentru studii de fezabilitate și alte studii.
✅Circa 420.000 lei vor fi alocați pentru domeniul Sănătate, banii urmând a fi folosiți pentru două proiecte: un PUZ pentru zona Moara de Vânt și căile de acces și utilitățile pentru Spitalul Regional de Urgență Iași.
✅Puțin peste 21 milioane lei vor fi alocați către capitolul Cultură, recreere, religie. cele mai mari sume vor fi distribuite pentru consolidarea și refuncționalizarea Palatului Braunstein (2,18 milioane lei), proiectarea Stadionului Municipiul „Regele Ferdinand I” și a Sălii Polivalente „Regina Maria” (2,8 milioane lei), verificarea tehnică a proiectelor Municipiului Iași (un milion lei), proiectarea și reabilitarea Monumentului Eroilor din Primul Război Mondial (2,09 milioane lei), modernizarea și reabilitarea esplanadei Teatrului Național „Vasile Alecsandri” (5 milioane lei), proiectarea și execuția de lucrări de reabilitare a spațiilor de joacă pentru copii (2 milioane lei), amenajarea unui spațiu de joacă pentru copiii cu dizabilități și a unei zone de relaxare pentru adulții cu dizabilități (700.000 lei) și realizarea iluminatului arhitectural al ansamblului Mănăstirii Frumoasa (1,18 milioane lei).
✅Domeniul Asigurări și asistență socială are alocați 1,54 milioane lei, din care cea mai mare parte a banilor (1,3 milioane lei) va fi utilizată pentru cofinanțarea proiectului de modernizare, extindere și dotare a Creșei nr. 1.
✅La capitolul Locuințe, servicii, dezvoltare publică sunt prevăzuți circa 19 milioane lei. Aproape 9 milioane lei vor fi cheltuiți pentru proiectarea și execuția de locuințe în zona Grădinari, 2 milioane de lei pentru extinderea rețelelor electrice în zona Galata, circa un milion de lei pentru achiziția de imobile, 2 milioane de lei pentru consolidarea și reabilitarea imobilului din strada General H. N. Berthelot, nr. 18, respectiv 1,6 milioane lei pentru lucrări în trei cimitire.
✅Pentru domeniile Protecția mediului și Combustibil și energie sunt alocați peste 17 milioane lei, din care circa 16 milioane lei reprezintă cofinanțările pentru proiectele cu finanțare nerambursabilă privind modernizarea sistemului de termoficare. Sume mai mici sunt prevăzute pentru lucrări de refacere a pădurii din zona Moara de Vânt și Cârlig, întocmirea unei strategii de promovare economică a orașului și realizarea unui studiu pentru Centrul Regional pentru Inteligență Artificială.
✅Aproape 38 de milioane de lei vor fi direcționați către domeniul Transporturi. Din total, peste 16 milioane de lei vor fi alocați către modernizarea de străzi (str. Viticultori, str. I. I. Mironescu, str. Luca Arbore, str. Dochia, str. Roșcani, str. Țicăul de Jos, supralărgire bd. T. Vladimirescu, respectiv str. Gloriei, str. Podoleanu, str. Prof. Th. Văscăuțeanu, str. Dr. Victor Babeș, aleea Copou, str. Turcu, str. Dr. Nicolae Vicol, str. George Coșbuc, str. Alexandru Vlahuță, str. Dumitrașcu Cantacuzino, str. Lupiţei, Varianta Soseaua Rediu, str. Muntenimii, șos. Munteni, str. Simion Bărnuţiu, str. Albineţ, str. Hotin, str.-la Sofia Nădejde, str. Călugareni, str. Bucovinei, str. Alba Iulia, str. Teascului, Fundac Strugurilor, str. Poienilor, bandă suplimentara de circulație pe directia șos. Arcu – str. Păcurari adiacent Pasaj Octav Bancilă, drum acces Aeroport, șos. Bucium, str. Aurel Vlaicu - Ciurchi, str. Ion Roată, str. Titu Maiorescu, str. Nicolae Istrate, str. Pojărniciei, str.-la Sofia Nădejde prin supralărgire la patru benzi de circulaţie pe tronsonul Pod Cicoarei - str. Cicoarei) și circa 5 milioane lei pentru modernizarea trotuarelor și aleilor pietonale. Aproximativ câte un milion de lei vor fi cheltuiți pentru amenajarea de stații de transport public și a unei treceri de pietoni pe DN28 Iași - Valea Lupului, proiectul de fluidizare trafic în intersecția Podu Roș cu bulevardul Regele Mihai I al României (fostul Splai Bahlui Mal Drept) și bulevardul Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron (proiectare, taxe avize, întocmire documentație finanțare nerambursabilă), mijloace de transport școlare, respectiv proiectul de modernizare a depoului Dacia (SF, documentație de urbanism, întocmire documentație finanțare nerambursabilă). De asemenea, 4 milioane de lei vor fi alocați pentru racorduri electrice şi avize tehnice pentru racordare la energie electrică a staţiilor de încărcare lentă şi rapidă pentru autobuzele electrice, iar 1,225 milioane lei pentru camere de monitorizare a traficului și a obiectivelor aflate la stradă.
✅O sumă de 630.000 lei va fi alocată pentru turism. Banii vor fi utilizați pentru realizarea brandului Municipiului Iași, strategiei de promovare a orașului prin sport și un concurs de soluții pentru accesele în Municipiul Iași.
✅La capitolul Alte cheltuieli, sunt prevăzute, printre altele, sume pentru digitalizarea serviciilor publice și proiectarea Centrului Administrativ al Municipiului Iași.
????Învățământ și sănătate - peste 25 milioane de lei
Pe lângă obiectivele de investiții prevăzute în suma alocată pentru activitatea proprie a Primăriei, municipalitatea a alocat sume și pentru secțiunea de dezvoltare a unităților de învățământ și medico-sanitare.
✅Astfel, pentru Învățământ sunt incluși în buget aproape 15 milioane de lei, cele mai mari sume urmând a fi alocate pentru construirea unei săli de sport la Școala Gimnazială „Ion Creangă” (1,5 milioane lei), construirea unei săli de sport la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” (500.000 lei), reabilitarea și consolidarea clădirii internat de la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” (1,5 milioane lei), realizarea de vestiare la sala de sport a Liceului Tehnologic Economic „Virgil Madgearu” (587.000 lei), consolidarea și reabilitarea Liceului Teoretic „Dimitrie Cantemir” (un milion lei), respectiv realizarea de reparații capitale la Liceul cu Program Sportiv - școala (500.000 lei).
✅Pentru capitolul Sănătate sunt prinși în buget aproape 10,8 milioane lei. Cele mai mari sume vor fi cheltuite pentru reabilitarea și modernizarea secției ATI și Bloc Operator pentru Transplant din cadrul Spitalului Clinic „Dr. C. I. Parhon” - reparații capitale (3 milioane lei), proiectarea și execuția de lucrări de amenajare a laboratorului imagistică din cadrul Spitalului Clinic „Dr. C. I. Parhon” (2 milioane lei), modernizarea instalațiilor electrice din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare (aproape 2 milioane lei), realizarea de reparații capitale a fațadei Clinicii Chirurgicale - Pavilionul F din cadrului Spitalului Județean de Urgență „Sf. Spiridon” (un milion de lei), respectiv realizarea de reparații capitale la etajele 3, 4 și 5 ale Spitalului Clinic de Recuperare (2,07 milioane lei).
  •  
     

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Salarii „covidate” la Infecţioase!
18/06/2021 00:00

  Pandemia de COVID-19 aproape că a dublat salariile cadrelor medicale. Sporul prevăzut de anexa 2 din HG 153/2018, acordat pentru conditii deosebit de periculoase, majorează considerabil salariile per ...

Anchetă la Compania de Transport Public Iaşi!
18/06/2021 00:00

Un acident prous ieri in Dacia a pus pe jar conducerea Companie de Transport Public Iaşi. Conform martorilor, o adolescentă de 15 ani a fost lovită de un autobuz in cartierul Dacia din municipiu, chiar pe tr ...

Un loc de parcare pentru fiecare apartament!
18/06/2021 00:00

  La iniţiativa Aliantei pentru Promovarea Transportului Alternativ (APTA) ) Iaşi, Primăria municipiului Iasi a organizat o dezbatere publică pe tema noului Regulament de exploatare a domeniului publi ...

Consilierul Timofciuc vrea şanse egale pentru micii comercianţi
18/06/2021 00:00

În urma unei sesizări inaintată de consilierul local Răzvan Timofciuc (USR-PLUS) către Consiliul Concurentei, Primăria trebuie să ia măsuri pentru a asigura celor care vor să inchirieze domeniul p ...

Iașul, liber de coronavirus!
18/06/2021 00:00

În premieră de la apariţia primului caz de infecţie cu virusul SARS-CoV-2 in Romania, la data de 26 februarie 2020, in ultimele 24 de ore, in judeţul Iaşi nu a fost inregistrat oficial niciun caz de ...

Cu sprijin judecătoresc, o ieșeancă și-a evacuat soțul iubitor de heavy-metal
17/06/2021 23:58

Mihai A. (36 de ani) şi Mădălina G. (33 de ani) au impreună patru copii, deţin o gospodărie bine pusă la punct intr-un sat de langă Podu Iloaie şi au trăit in bună armonie pană la instaurarea stări ...

România are de recuperat din Krivoi Rog un patrimoniu valorat la un miliard de dolari!
17/06/2021 23:54

În 1986 s-a trecut la treabă, colonia romanească stabilindu-se la Dolinska, la aproximativ 30 km vest de Krivoi Rog. Romania se angajase la investiţii de circa 800 de milioane de dolari, ceea ce, canti ...

Întreaga Moldovă sprijină construirea viitorului Institut Regional de Medicină Cardiovasculară
17/06/2021 21:35

Ieri, Fundatia de Cercetare Clinică si Experimentală Cardiovasculară Iasi, in parteneriat cu Institutul de Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. George I.M. Georgescu” Iasi, Consiliul Judetean I ...

Primele rezultate ale anchetei vizându-l pe şoferul băut de la CTP Iaşi
17/06/2021 20:43

Comisia internă care verifică accidentul din zona Dacia s-a reunit de urgentă si a vizualizat imaginile surprinse de camerele de supraveghere din mijlocul de transport. Din acestea se obervă că soferul a p ...

Noi centre de vaccinare la Suceava
17/06/2021 13:14

Un centru de vaccinare impotriva Covid-19 va functiona in Punctul de Trecere a Frontierei Siret. A inceput amenajarea acestuia, in unul dintre cele două containere primite de Comitetul Judetean pentru Situati ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei