Amenzi de 2,4 milioane lei pentru nerespectarea măsurilor anti-COVID

1 amenzi

Dimensiune font:

| 04-05-2021 10:35

 În ultimele 3 zile, pentru neregulile constatate, au fost aplicate peste 11.000 de sancțiuni contravenționale

 

 

În perioada Sărbătorilor Pascale Ortodoxe nu au fost înregistrate evenimente deosebite din perspectiva ordinii și siguranței publice, pe anumite segmente fiind înregistrate scăderi ale infracționalității comparativ cu anii trecuți, transmite Ministerul de Interne. Spre exemplu, infracționalitatea cu violență înregistrată în perioada 30 aprilie - 2 mai a continuat trendul descendent al ultimilor 4 ani, anunță Ministerul. La fel s-a întâmplat și în cazul accidentelor rutiere grave, numărul acestora fiind în scădere față de ultimii ani.

În intervalul de referință, polițiștii au intervenit la aproape 13.000 de evenimente, dintre care peste 10.000 sesizate prin apel unic de urgență 112. În urma activităților de investigații, aceștia au prins în flagrant 469 de autori de infracțiuni și au depistat 65 de persoane urmărite, dintre care 61 la nivel național și 4 la nivel internațional, transmite MAI.

În același interval de timp, pentru abateri rutiere, au fost reținute peste 2.000 de permise de conducere și aproape 500 de certificate de înmatriculare, potrivit ministerului. „În ceea ce privește domeniul HORECA, menționăm că, anterior acestei „minivacanțe”, structurile Ministerului Afacerilor Interne au instruit, la nivel național, peste 22.500 de operatori economici, cu privire la prevederile legale în ceea ce privește prevenirea și răspândirea COVID-19”, anunță ministerul.

5.000 de misiuni

În acest interval, jandarmii au desfășurat peste 5.000 de misiuni specifice, inclusiv la 92 de solicitări ale unor persoane aflate în pericol. Pentru abaterile de la legislație, constatate în această perioadă, jandarmii au aplicat 2.200 de sancțiuni contravenționale (cifra care se situează sub media zilnică), transmit autoritățile.

În perioada Paștelui, au fost mobilizați, zilnic, peste 5.000 de pompieri care au gestionat 4.041 intervenții în situații de urgență, peste 3.300 de persoane fiind asistate medical de către echipajele SMURD. Totodată, în sprijinul echipajelor terestre au acționat și elicopterele SMURD, astfel încât, în acest sfârșit de săptămână, Inspectoratul General de Aviație a efectuat 30 de misiuni prin care au fost salvate 25 de persoane. În afara acestor situații, salvatorii au intervenit pentru stingerea a 193 de incendii, precum și în alte 478 de intervenții, în sprijinul comunităților. Echipajele de descarcerare au fost solicitate să intervină pentru extragerea persoanelor implicate în 24 de accidente rutiere.

În Noaptea de Înviere au fost operaționalizate și dislocate mai multe echipaje de intervenție la bisericile și mănăstirile unde a participat un număr mare de persoane, un aspect important fiind acela că au fost respectate măsurile de prevenire a incendiilor și nu au fost înregistrate incendii la lăcașurile de cult.

Linişte la graniţe

În ceea ce privește situația la graniță, a fost folosită la maxim capacitatea punctelor de trecere a frontierei, iar în funcție de valorile de trafic, au fost suplimentate arterele de control pe sensul de intrare sau ieșire din țară. Comparativ cu anul trecut, a fost înregistrată o creștere de peste 3 ori a tranzitului de persoane și turisme. Cea mai tranzitată frontieră a fost, în continuare, cea cu Ungaria pe unde, în ultimele 3 zile au efectuat formalitățile aproximativ 64.000 de persoane cu peste 30.000 de mijloace de transport.

„Referitor la respectarea măsurilor dispuse pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2, la nivelul întregii țări, în acest interval, au fost verificați aproximativ 14.000 de operatori economici, fiind identificați doar 31 de operatori care nu respectau măsurile pentru limitarea efectelor pandemiei de COVID-19. Dintre cele peste 200 de mii de persoane verificate, în jur de 10.000 nu au respectat măsurile sau interdicțiile impuse”, potrivit MAI.

Astfel, în ultimele 3 zile, pentru neregulile constatate, au fost aplicate peste 11.000 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 2,4 milioane de lei.

De asemenea, față de patru persoane au fost începute cercetări pentru comiterea a 11 infracțiuni, printre care zădărnicirea combaterii bolilor și fals în declarații cu privire la motivul deplasării. Totodată, au fost întrerupte 16 petreceri private, în fiecare caz în parte fiind dispuse măsuri de sancționare pentru nerespectarea regulilor pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2, in formează MAI. Ana POP

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:06

BANCUL ZILEI

04:53

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Coadă la pește!
26/04/2024 15:32

* pretul pentru un kilogram de crap este de 30 de lei, in timp ce novacul, fitofagul si carasul se vand cu 15 lei pe kilogram La magazinele cu peste proaspăt si pescarii e forfotă mare. Iesenii vor peste pro ...

Pescării închise de autorități, în Iași
26/04/2024 15:27

Mizerie ascunsă sub ghiveci, gresie spartă si pătată de cateva zile…sunt doar cateva dintre problemele găsite de inspectorii de la Directia Sanitară Veterinară din Iasi veniti in control in pescă ...

CJ Iași sprijină financiar realizarea rețelelor de gaz în 52 de comune
26/04/2024 13:26

Consiliul Judetean a repartizat către primăriile din judet peste 20 de milioane de lei din fondul total pe care il are la dispozitie in urma aplicării cotei de 6% la impozitul pe venit estimat a fi incasat l ...

Sute de cupluri care aniversează „nunta de aur” vor fi premiate, la Iași
26/04/2024 09:50

650 de cupluri care sărbătoresc in acest an 50 de ani de la căsătorie vor fi premiate de către Primăria Municipiului Iasi in cadrul unei ceremonii speciale care va avea loc pe 12 mai, in Parcul Expozitiei ...

Biletele de călătorie CTP vor fi înlocuite cu carduri
26/04/2024 09:45

* in prima etapă vor fi tipărite aproximativ 50.000 de carduri electronice * acestea vor putea fi incărcate prin intermediul aplicatiei mobile a CTP Iasi, precum si de la automatele de bilete si punctele de ...

La Iași va funcționa un centru regional pentru tratarea infertilității
26/04/2024 09:06

* acesta va oferi servicii medicale si consiliere psihologică pentru cuplurile din toate judetele Moldovei, care pană acum nu au putut avea copii, urmand să fie deservit de cei mai buni specialisti in domeni ...

„Mama din spatele copilului cu autism”, experiment inedit desfășurat printre ieşeni
26/04/2024 09:00

* timp de 11 ore, echipa asociatiei „Zbor de fluturi”, impreună cu terapeuti, voluntari si colaboratori au invitat trecătorii să aibă parte de o experientă unică, mai exact să fie martori la ...

Investiții de 4,7 milioane de euro pentru modernizarea rețelei de gaze a Iașului
26/04/2024 07:59

În acest an, in judetul Iasi sunt planificate opt proiecte de investitii in distributia de gaze naturale, cu o valoare de circa 23 milioane de lei, respectiv 4,7 milioane de euro, lucrările vizand modern ...

Carnea de miel, la 35 lei/kg în piețele ieșene
26/04/2024 06:59

* dacă producătorii solicitau, initial, 50 de lei pe kilogram, acestia au scăzut rapid pretul, in lipsa cererii * a doua zi, carnea se vindea deja cu 40 de lei pe kilogram, iar in prezent, in Piata Alexandru ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei