Cum te ajuta un specialist SEO in dezvoltarea site-ului?
Dimensiune font:
Promovarea site-ului nu este un scop final. Principiul furnizarii serviciilor SEO este cresterea vanzarilor. Cu o agentie SEO care are in componenta sa specialisti SEO, investesti in viitorul companiei tale, obtineti o revenire a afacerii, cresterea rentabilitatea investitiei si profitul. Specialistii stiu ca nu ai nevoie doar de o promovarea site-ului, ci ai nevoie si de o crestere a vanzarilor, de extinderea bazei de clienti si de dezvoltarea afacerii.
Utilizarea corecta a instrumentelor de marketing online si a intregii game de servicii SEO pentru a promova site-ul, conduc nu numai la cresterea vanzarilor, ci si la imbunatatirea constanta a resurselor. Publicitatea pe internet promoveaza gradul de constientizare a marcii si loialitatea fata de afacerea ta in randul publicului tinta.
Beneficiile pe care ti le ofera o agentie SEO
Ø Analiza manuala
Se desfasoara cu un minim de automatizare, imersiune profunda in proiectul studiat si concurentii sai, publicul tinta si produsul promovat.
Ø Audit tehnic
1. Profitul site-ului
2. Disponibilitatea site-ului
3. Gazduire de calitate
4. Indicele de cautare
5. Resurse de securitate
6. Analiza erorilor in panoul Google webmaster
7. Indexarea domeniilor importante pe pagani
8. Pagini mari
9. Redirectionari multiple
10. Analiza jurnalului de server
si alte verificari importante care afecteaza componenta tehnica a portalului.
Ø Motorul de cautare
1. Analiza cuvintelor cheie
2. Afiliati
3. Greseli ale etichetelor meta
4. Pagini neinformative
5. Lost de pagini
6. Plagiat
si alte controale cheie care afecteaza vizibilitatea proiectului.
Ø Analiza competitiva
1. Identificarea concurentilor vizati in ultimele 12 luni,
2. Distributia concurentilor pe grupe: stabila, in crestere activa, in crestere lenta, in scadere treptata,
3. Compararea parametrilor analizati ai concurentilor si a proiectului auditat cu definirea mediei (valoarea medie).
si un fisier important cu parametrii cheie ai competitorilor si portalul clientului.
Ø Usability
1. Indicarea intrebarilor puse de 5 utilizatori de la publicul tinta al proiectului,
2. Numarul total de erori de comentarii gasite de evaluatori,
3. Chestionare cu intrebari si raspunsuri ascultate.
si alte recomandari pentru a imbunatati confortul site-ului si functionalitatea acestuia.
Ø Analitic
1. Pagini cu trafic puternic de la motoarele de cautare
2. Pagini importante
3. Pagini prospective
4. Cautari cu o rata mare de respingere
5. Interogari de cautare fara referinte din cautare
6. Pagini slabe
si alte teste analitice importante.
Ø Comercial
1. Prezenta elementelor necesare pe toate paginile
2. Prezenta elementelor cheie pe pagina Contacte
3. Optiunile de verificare a autoritatii
4. Prezenta elementelor importante in functionalitate
5. Prezenta altor sectiuni importante pe site cu cerintele relevante
si alte verificari in alte sectiuni care afecteaza fiabilitatea si increderea resursei.
Ø Referinta
1. Fisiere cu link-uri externe descarcate de site-uri concurente si resurse verificate
2. Fisier cu distributia legaturilor de ancora pe lungime
3. Recomandari pentru curatarea profilului de referinta
4. Algoritmul de promovare externa pentru intregul site bazat pe concurenti
5. Algoritmul promovarii externe a unei pagini de destinatie separate
6. Recomandari pentru paginile lipsa
si bonusuri sub forma unor ghiduri practice pas cu pas, online pentru marketing.
Ø Strategia SEO
Punctele strategice includ recomandari pas-cu-pas in formatul listei de verificari pentru atingerea obiectivelor clientilor.
Ce este un miez semantic?
1. Pentru a forma o sarcina detaliata, un copywriter de la o agentie SEO, ia in considerare introducerea cuvintelor cheie din grupul cu interogari de cautare in diferite zone ale paginii (anteturi pentru site, h1, descrieri pe site, text SEO, ancore de legatura si zone mici de text pe site ).
2. Efectueaza optimizarea textului paginilor site-ului in functie de cuvintele din nucleul semantic si in functie de sarcina detaliata a copywriter-ului.
3. Promovarea paginilor prin optimizare SEO, pot intra rapid in topu-ul motorului de cautare.
4. Recolecteaza miezul semantic pe intreg site-ul, pentru a extinde cuvintele cheie promovate in nucleul semantic existent.
Lista de lucrari SEO pentru prima luna
· Audit SEO complet
Specialistul SEO executa un control complet al site-ului pe 7 sectiuni importante de SEO.
· Miez semantic
Expertul SEO creeaza structura site-ului in formatul Google-Map, in functie de interogari.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau