Veolia Energie Iaşi este complet mobilizată pentru a asigura continuitatea serviciului furnizat către populaţie

aHR0cHM6Ly9pbWcuZWpvYnMucm8vaW1nL2xvZ29zLzkvOTU5NDIuanBlZw==

Dimensiune font:

| 16-04-2020 08:50

 În linie cu măsurile luate la nivel internațional, Veolia Energie Iaşi este complet mobilizată pentru a asigura continuitatea serviciului furnizat către populaţie

 

 

Iași, 15.04.2020

 

În contextul crizei sanitare cu care se confruntă întreaga lume de mai multe săptămâni, la nivel internaţional, Veolia, în calitate de furnizor de servicii vitale pentru populație și partener al municipalităților și al diferiţilor agenţi economici, s-a mobilizat pentru a asigura continuitatea serviciilor sale și pentru a proteja sănătatea angajaților săi. Acestea reprezintă cele două priorități absolute ale Grupului Veolia în întreaga lume.

 

Astfel, atât la nivel internațional, cât şi local, Veolia a instituit planuri de continuitate a activității adaptate pentru fiecare situaţie în parte. De asemenea, compania s-a organizat pentru a asigura menținerea serviciilor sale esențiale, garantând în același timp siguranța angajaților săi.

 

La nivel local, Veolia Energie Iaşi are ca prioritate furnizarea serviciilor de energie termică şi apă caldă, indiferent de dinamica evoluţiei crizei COVID-19. Obiectivele principale ale operatorului local rămân: prevenirea răspândirii virusului, protecţia angajaţilor şi menţinerea continuităţii serviciului vital pentru comunitate.

 

Pentru a asigura continuitatea serviciilor odată cu respectarea măsurilor de izolare impuse de autorități, Veolia Energie Iaşi și-a adaptat modul de organizare și funcționare. Astfel, serviciile companiei se concentrează pe zonele critice, în special pentru spitale care trebuie să fie complet operaţionale.

 

Încă de la începutul crizei, a fost stabilit un comitet de coordonare a situatiei generate de criza COVID care a întocmit un plan de continuitate al activității ținând cont de mai multe scenarii de evoluție a pandemiei, în urma căruia au fost identificate funcţiile critice pentru desfăşurarea activităţii și s-au setat resursele necesare – umane, financiare și logistice. S-au întreprins măsuri de securizare a stocurilor de materii prime şi materiale şi se menţine o comunicare continuă şi directă cu furnizorii strategici.

 

Totodată, au fost inițiate și implementate programe de dezinfecție a spațiilor, echipamentelor și mijloacelor auto, iar zonele de lucru au fost dotate cu materiale și echipamente igienico-sanitare. De asemenea, compania a extins măsurile de protecţie a angajaţilor, punând la dispoziţia acestora echipamente integrale de protecţie.

 

Veolia Energie Iaşi a instruit angajații să respecte cu strictețe măsurile de protecție, reglementările de sănătate și măsurile de prevenire a riscurilor profesionale deja existente în cadrul companiei. Totodată, au fost luate măsuri de reducere a contactului interuman, echipele fiind separate epidemiologic, astfel ca turele să nu se întâlnească între ele.

 

În acelaşi timp, toţi angajaţii care își pot îndeplini sarcinile de serviciu de la distanță cu ajutorul instrumentelor şi platformelor digitale, lucrează de acasă. În situațiile în care activitatea nu se poate desfășura de la distanță, Veolia Energie Iaşi a organizat rotația personalului, dar şi punerea în rezervă a unor specialiști strategici.

 

Pentru a respecta recomandarea autorităților în ceea ce privește limitarea spațiului social, angajații Veolia Energie Iaşi sunt instruiți să păstreze distanța recomandată de 2 metri față de clienți.

 

Clienții sunt încurajați să utilizeze modalitățile de contactare la distanță prin Centrul de Apel non-stop apelabil la numărul 0 800 800 123, gratuit în orice rețea fixă sau mobilă, sau prin adresa de mail iasi@veolia.com. Pentru clienţii care nu au posibilitatea transmiterii online, începând cu 15 martie, s-a pus la dispoziţie la cabina poartă un spaţiu special unde aceştia pot depune solicitări şi pot ridica răspunsurile atunci când hârtiile nu pot fi transmise pe alt canal de comunicare. 

 

Toate documentele primite din extern sau transmise clienţilor sunt dezinfectate cu raze ultraviolete. Biroul de Relaţii Clienţi răspunde tuturor solicitărilor în termenul legal, neexistând întârzieri, iar caseria este deschisă.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Locotenent-colonel în sutană. Misiune specială în Kosovo, de Paşti, pentru un ofițer al Armatei Române
03/05/2024 16:19

Dumitru Bighiu este preot militar in cadrul Bazei 3 Logistică „Zargidava“ din Roman, judeţul Neamţ şi are gradul de locotent-colonel. Cea mai recentă misiune a insemnat trimiterea in Kosovo. Ofiţerul ...

Razii ale Poliției pe lacul de acumulare de la Bicaz. Au fost găsite mai multe construcții lacustre ilegale
03/05/2024 16:11

In judeţul Neamţ, lacul de acumulare de la Bicaz este locul ideal pentru amplasarea unor construcţii lacustre, luciul de apă fiind căutat şi de pescari. Numai că, unii fac aceste lucruri in mod ilegal. ...

Învierea, sărbătoarea luminii
03/05/2024 10:32

Se pare că denumirea de Paşte a fost folosită de primii creştini la inceputul comemorării anuale a Cinei celei de taină care avea loc in seara zilei de 13 Nissan sau in Joia de dinaintea Duminicii Î ...

Legumele și fructele din piețele ieșene, verificate la nitrați
03/05/2024 10:27

În paralel cu actiunea de verificare a produselor specifice Sărbătorilor Pascale de către membrii comisiei mixte constituită prin Ordin al prefectului, in această perioadă, in pietele agroalimentare ...

La Iași, șase din zece șomeri sunt bărbați
03/05/2024 10:15

Numărul şomerilor inregistraţi oficial in judetul Iasi a crescut in luna februarie 2024 comparativ cu aceeasi lună a anului trecut, arată datele făcute publice de conducerea Directiei Judetene de Statisit ...

Istoria și disciplinele Socio-umane aduc premii la Iași
03/05/2024 10:00

Elevii ieşeni au venit acasă cu premii binemeritate, atat de la Olimpiada Natională de Stiinte Socio-Umane, organizată la Baia Mare in judetul Maramures, cat si de la Olimpiada Natională de Istorie, organi ...

Barometrul crizei: de 1 mai, „privaţii” nu şi-au mai luat liber
03/05/2024 09:24

 Atat datele prezentate de către Guvern, cat şi statisticile puse la dispoziţie de către INS nu dau motive de ingrijorare romanilor. Nu suntem in criză, viitorul se prefigurează unul roz, se incearc ...

Primarul Iașului, mesaj de încurajare pentru maestrul Florin Piersic
03/05/2024 09:00

În preajma Sfintelor Sărbători ale Pastelui, primarul Mihai Chirica i-a transmis un mesaj de incurajare maestrului Florin Piersic, aflat in aceste clipe pe patul de spital după interventia chirurgical ...

Un copil din Bacău, prins conducând autoturismul pe DN 12A
03/05/2024 08:45

Politistii Sectiei 7 Politie Rurală Brusturoasa au depistat, pe 1 mai, in flagrant delict, un tanăr de 15 ani, din localitate, in timp ce conducea un autoturism pe DN 12A, fără a detine permis de conducere ...

  Mijloacele de transport în comun vor circula până la ora două, în noaptea de Înviere!
03/05/2024 08:45

Circulatia mijloacelor de transport in comun din municipiul Iasi va fi prelungită pană la ora două in noaptea de Înviere, anuntă Compania de Transport Public (CTP). „Dorim să vă bucurati de S ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei