12 Strategii Pentru Optimizarea Campaniilor PPC & Creșterea Vânzărilor

Untitled

Dimensiune font:

| 22-12-2022 09:48

 

 

 

Campaniile PPC sunt printre cele mai utilizate metode pentru creșterea vânzărilor atunci când vine vorba de digital marketing. Antreprenorii de succes știu că reclamele Google Ads plătite îi pot ajuta să genereze vânzări multe într-un timp scurt, tot ce trebuie să facă este să se asigure că anunțurile sunt optimizate corespunzător. 

 

Dacă și tu vrei să te bucuri de rezultatele aduse de campaniile PPC, citește acest articol în continuare. Vei afla nu mai puțin de 12 strategii pentru optimizarea campaniilor PPC și creșterea vânzărilor pe care le poți aplica pentru afacerea ta!

Optimizarea PPC: Ce este și de ce este importantă?

Optimizarea unei campanii reprezintă procesul de îmbunătățire a acesteia, de a spori eficacitatea prin câteva fine ajustări care pot impacta radical rezultatele promovării PPC. Fiecare canal de marketing poate fi optimizat - există optimizare SEO, optimizarea marketingului prin email, a marketingului prin conținut etc., iar reclamele plătite ar trebui să se bucure de aceeași atenție. 

12 strategii de optimizare a campaniilor PPC

Dacă îți dorești să ai campanii PPC care să îți aducă rezultate din ce în ce mai performante, iată care sunt cele 12 strategii de optimizare pe care le poți implementa: 

  1. Actualizează-ți lista de cuvinte cheie în mod regulat

Analizează care sunt cuvintele cheie profitabile, cu un cost care poate fi susținut pe toată durata campaniei plătite în Google, și care sunt cuvintele cheie care au un cost prea mare, neprofitabil pentru tine. Bineînțeles, poți înlocui acele cuvinte cheie nerentabile cu altele pentru a testa în continuare și a găsi noi cuvinte cheie care să îți ajute campania să ajungă la persoanele potrivite.

  1. Construiește în continuare liste de cuvinte cheie negative

Lista de cuvinte cheie negativă este utilizată adesea de către specialiștii PPC. Practic, această listă conține cuvinte cheie similare cu cele pentru care campania va fi vizibilă sau din același câmp semantic, dar care nu au intenție tranzacțională sau nu reprezintă cu acuratețe care sunt produsele sau serviciile pe care tu le oferi. Este esențial să ai o listă cu cuvinte cheie negative cât mai cuprinzătoare pentru a te asigura că administrarea bugetului Google Ads va fi optimă.

  1. Îmbunătățește-ți performanța site-ului

Această strategie nu este valabilă doar pentru campaniile PPC, ci este universal valabilă în tot ceea ce privește marketingul digital. Performanța site-ului este „un pilon de susținere” pentru toate eforturile tale de promovare. Gândește-te în felul următor: poți avea o campanie PPC optimizată de cei mai buni specialiști dintr-o agenție de Google Ads, poți investi un buget de invidiat în promovarea pe Google Ads, dacă site-ul tău nu este construit ținând cont de principiile de bază ale web designului, dacă paginile se încarcă greu etc., un utilizator, chiar dacă ajunge pe landing page-ul tău cu intenția de a face o achiziție, cel mai probabil va părăsi pagina în doar câteva secunde. Așadar, înainte de a implementa o strategie de marketing, asigură-te că site-ul tău este ușor de folosit și trece testele de performanță puse la dispoziție de Google (precum PageSpeed Insights) sau alte tool-uri de specialitate.

  1. Asigură-te că site-ul tău este sigur și accesibil

Trecând mai departe, un site trebuie să fie sigur și accesibil pentru fiecare persoană. Siguranța unui utilizator pe site poate fi verificată cu ușurință prin existența acelui mic lacăt din bara URL-ului și a prezenței „https” la începutul acestuia. Un site accesibil este, pe scurt, un site care nu prezintă probleme de lizibilitate, care nu pune probleme userilor când vine vorba despre navigație - meniul este intuitiv, imaginile au suficient contrast, paginile de ajutor, contact ș.a. pot fi găsite cu ușurință etc.

 

  1. Creează pagini de destinație localizate

Dacă afacerea ta este una care oferă servicii locale sau ai magazine fizice în anumite orașe, accentuează acest lucru prin landing pages localizate. Spre exemplu, dacă ai magazine fizice în sectorul 1 și sectorul 3, poți avea câte o pagină în site pentru fiecare dintre acestea, optimizate cu cuvintele cheie potrivite. De asemenea, dacă oferi servicii în anumite orașe, precum consiliere juridică, poți avea câte o pagină în site pentru fiecare oraș în parte, unde să oferi detalii, spre exemplu, despre specialiștii pe care îi ai. După ce aceste pagini sunt construite, le poți promova prin anunțuri PPC care să fie vizibile doar persoanelor din acele zone/ orașe.

  1. Folosește extensii la anunțuri

Extensiile la anunțuri reprezintă o modalitate ușoară de a oferi utilizatorilor mai multe informații într-o modalitate simplă. Poți adăuga ca extensii câteva pagini din site care au legătură cu anunțul tău. Spre exemplu, un magazin online care are un anunț PPC pentru pagina de produse bio, poate adăuga extensii cu trimitere directă către paginile de snack-uri bio și băuturi bio. Un site care oferă servicii poate folosi extensiile pentru o trimitere directă către pagina de contact și pagina „despre noi” din site. Fiecare extensie poate fi configurată cu un heading și o scurtă descriere care ar trebui să fie cât mai convingătoare. Practic, cu ajutorul extensiilor, poți avea un anunț care să promoveze mai multe pagini din site, nu doar una. 

  1. Dezvoltă o strategie de remarketing

Prin remarketing sau retargetare, persoanele care deja au interacționat cu site-ul tău, cele care s-au arătat interesate de produsele sau serviciile tale, vor vedea din nou un anunț cu scopul de a le determina să finalizeze achiziția. De asemenea, prin afișarea repetată a anunțului tău, publicul țintă va deveni mai familiar cu afacerea. Dacă eforturile PPC sunt susținute de strategia SEO și site-ul este în primele rezultate din SERP, persoanele din publicul țintă vor avea o încredere mai mare în serviciile și produsele tale.

  1. Fă testări A/B

Testările A/B presupun implementarea simultană a două campanii care folosesc elemente de copywriting sau elemente vizuale ușor diferite pentru a observa care variantă funcționează mai bine. Spre exemplu, poate varia imaginea unui produs când vine vorba de Shopping Ads sau poate varia CTA-ul când vina vorba de Search Ads. Important este să urmărești performanța fiecărei variante și să stabilești mai apoi care este anunțul în care merită să investești un buget mai mare - anunțul A sau anunțul B.

  1. Valorifică FOMO (teama de a rata)

Este dovedit faptul că în era internetului, utilizatorii suferă de FOMO - fear of missing out. Fie că este vorba despre ultimul produs apărut pe piață, fie că este vorba despre ultima postare a unei celebrități sau a unui influencer, oamenii trebuie să vadă, să cumpere, să folosească acum. Teama de a rata o reducere mare, de a pierde șansa de a cumpăra o pereche de pantofi trendy pentru că stocurile sunt limitate etc., poate fi valorificată prin termeni specifici în campaniile PPC. Cuvinte precum: cumpără acum, reduceri limitate, ofertă valabilă în limita stocului disponibil ș.a. pot trezi teama de a rata a utilizatorilor, determinându-i să finalizeze achiziția cât mai repede. 

  1. Concentrează-te pe canalele care generează cele mai multe conversii 

Este de la sine înțeles că ar trebui să te concentrezi pe acele canale care îți aduc cele mai multe conversii. Cu toate acestea, în practică poate fi observată adesea o încăpățânare a antreprenorilor de a-și îndrepta bugetul spre un anumit canal de marketing pentru că li s-a promis de diverse persoane că, într-o anumită perioadă de timp, canalul va deveni profitabil. Multe afaceri se promovează prin Video Ads, deși publicul lor țintă nu are răbdare să urmărească un videoclip de promovare. Bugetul tău trebuie îndreptat spre canalele de marketing care îți aduc cel mai bun ROI, nu spre canalele care sunt trendy acum. 

  1. Perfecționează-ți abilitățile de copywriting

Textul unui anunț este un element de bază. Dacă acesta nu este convingător, întreaga campanie are de suferit. Deși importanța este mai mare în momentul în care anunțul nu este însoțit de un element vizual (imagine sau video), chiar și în cazul acestora trebuie să existe un CTA convingător sau un storyline inteligent. Învață bazele copywriting-ului, asigură-te că folosești un tone of voice potrivit publicului tău țintă și vei vedea cum reclamele tale încep să fie din ce în ce mai performante.

  1. Treci la licitarea manuală

Deși poate părea mai ușor să folosești licitarea automată și să lași algoritmul să decidă pentru tine, licitarea manuală îți oferă un control sporit asupra campaniilor PPC și este modalitatea folosită cel mai adesea de către specialiștii PPC. Învață mai multe despre secretele licitării manuale și implementează cât mai repede schimbarea! 

 

 

Acum că ai aflat cele 12 strategii pentru optimizarea campaniilor PPC, poți trece la implementarea lor. Deși unele pot fi implementate imediat, pentru unele este necesară puțină pregătire și know-how. Dacă nu ai timpul necesar pentru a învăța tainele copywritingului, secretele licitării manuale sau cum funcționează testările A/B, apelează la Limitless.ro, o agenție care oferă servicii PPC și se poate ocupa de administrarea campaniilor în Google Ads și promovarea site-ului tău pe Google!

 

Sursa foto: Unsplash.com


Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:26

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Cursă auto demnă de „1001 de nopți”. Primul raliu auto intercontinental românesc, în 1905: din București până în inima Persiei
19/05/2024 16:40

 La inceputul anului 1905, George Bibescu (25 de ani) planifică o aventură demnă de un print: o călătorie cu masina din Bucuresti pană la Teheran. Tanărul era deja considerat „sportiv emerit&r ...

 Vaze Înnoite: Magia Hârtiei Creponate în Decorul Floral
17/05/2024 14:32

Vaze Înnoite: Magia Hartiei Creponate in Decorul Floral  Cunoscută si sub denumirea de hartie ondulată, este adesea folosită pentru a crea decoratiuni de sărbători, ambalarea cadourilor si real ...

Cosmoenergetica și puterea transformațională în dezvoltarea personală
15/05/2024 14:46

  Cosmoenergetica, o disciplină la intersectia spiritualitătii si stiintei, isi propune să armonizeze energiile umane cu cele cosmice. Originară din cercetările rusesti de la sfarsitul secolului XX, ...

Sindromul impostorului. O călătorie ascunsă în umbra succesului
13/05/2024 18:30

  O luptă tăcută, dar intens reală pentru multi dintre cei care par a fi pe culmile succesului, sindromul Impostorului poate atrage efecte dezastruoase. Recunoasterea si abordarea sa sunt esentiale pe ...

Se schimbă modul de generare a CNP-ului. Precizări de la Ministerul Afacerilor Interne despre semnificaţia cifrelor
13/05/2024 10:37

 Odată cu operationalizarea Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă, un element de noutate il reprezintă generarea codului numeric personal, sens in care Ministerul Afacer ...

VIDEO Kylian Mbappe a făcut anunțul momentului în fotbal
10/05/2024 23:19

 Paris Saint Germain nu a reusit nici in acest sezon să cucerească UEFA Champions League, iar vestea cea mai proastă pentru parizieni a venit vineri, cand Kylian Mbappe a făcut un anunt important privi ...

După carnea artificială, cafeaua sintetică e pe Agenda 2030. Si asta
10/05/2024 13:57

              "O băutură care va apărea in curand pe piată are un gust mai bun ...

Partidul Puiul Malefic și-a anunțat candidatura. Cele mai ciudate partide înscrise la alegerile europarlamentare 2024
10/05/2024 12:56

 Partide politice cu nume mai putin obisnuite vor participa la alegerile europarlamentare din 9 iunie. Unele si-au inceput activitatea ca o glumă, altele si-au atribuit acest nume pentru atrage atentia as ...

Prizonieri în labirintul nefericirii personale
09/05/2024 10:30

Suntem oameni, făpturi condamnate la o existentă plină de nuante, unde lumina se impleteste adesea cu umbra. În această lume modernă, in care fiecare moment pare a fi subiect de evaluare, fiecare per ...

Salcâmul, o simfonie a naturii îmbrățișată de timp și tradiție
08/05/2024 15:02

În tăcerea dulce a primăverii, cand pămantul se trezeste la viată si cerul se imbracă in albastrul pur, un copac infloreste cu o gratie aparte, aducand cu el nu doar o frumusete efemeră, ci si o ist ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei