1.500 de maşini vândute la Iaşi prin Programul Rabla
Dimensiune font:
29.500 de tichete pentru persoanele fizice au fost folosite în ediţia din acest an a Programului Rabla, tichete care s-au epuizat în mai puţin de două luni. Startul a fost fulminant, dar de la sfârşitul lui aprilie ritmul a încetinit vizibil, iar la mijlocul acestei săptămâni a fost anunţată epuizarea voucherelor. Dealerii însă deja aşteaptă şi o a doua etapă, prognozată pentru toamnă, cum s-a întâmplat şi în ultimii ani.
Partea leului şi-a tăiat-o Dacia, însă constructorul de la Mioveni a primit anul acesta o consistentă replică ce i-a scăzut din cota de piaţă. La Iaşi, însă, dealerul Casa Auto Valea Lupului a avut vânzări consistente, cifrate la 550 de unităţi, ce probabil îl va situa peste media naţională.
Vânzările Dacia prin Programul Rabla înseamnă jumătate din totalul maşinilor livrate de la începutul anului, iar dacă adăugăm şi realizările mărcilor Nissan şi Renault, reprezentate tot de Casa Auto Valea Lupului, ajungem la o cotă ce poate depăşi 40% din totalul maşinilor vândute la Iaşi prin Programul Rabla. „Dacă va exista şi etapa a II-a noi vom fi pregătiţi cum se cuvine pentru a ne mulţumi clienţii. Le vom oferi cele mai bune soluţii, adaptate cât mai bine pentru fiecare client în parte”, ne-a declarat Lucian Damian, director de vânzări la Casa Auto Valea Lupului.
Opel şi Hyundai sunt alte două mărci cu vânzări consistente pentru Casa Auto, divizie a Tester Grup, dar şi Ford, prin ATI Motors Holding, a avut un cuvânt greu de spus la nivelul Iaşului şi s-a apropiat de 120 de unităţi contractate prin Programul Rabla. „Tichetele s-au epuizat mai repede decât anul trecut. Cererea la noi a fost însă liniară, nu s-a produs în salturi, am primit comenzi pe toată perioada. Anul trecut am vândut cel mult 60 de maşini în prima tranşă. Ne dorim să avem şi anul acesta o etapă a doua, la finalul căreia probabil vom depăşi 200 de unităţi”, ne-a declarat Marius Manolache, directorul ATI Motors Holding Iaşi.
Contractările prin Programul Rabla pe primele cinci luni din 2019 înseamnă 30% din totalul realizat de dealerul Ford la Iaşi, dealer care a subliniat utilitatea proiectului de reînnoire a parcului auto naţional. „Fără îndoială, Programul Rabla a impulsionat contractările. Poate că un accent mai mare ar trebui pus pe modelele hybrid, pentru a încuraja constructorii care au investit în tehnologii prietenoase cu mediul”, a mai spus Marius Manolache.
Date oficiale în privinţa maşinilor vândute la Iaşi prin Programul Rabla nu există. Puse însă cap la cap informaţiile la care am avut totuşi acces ajungem la concluzia că peste 1.000 de maşini au fost vândute la Iaşi, nefiind deloc exclus să ne apropiem de 1.500 de unităţi, ceea ce ar însemna o cotă de 5% la nivelul României. Dragoş GAŞPAR
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau