Începe „Gaudeamus", Festivalul Artei și Creației Studențești

275426515_328073826030969_368062638874852960_n

Dimensiune font:

| 11-05-2022 12:45

Casa de Cultură a Studenților din Iași organizează în perioada 11-19 mai a.c, Festivalul Artei și Creației Studențești „Gaudeamus” – ediția a VIII-a, eveniment organizat împreună cu organizațiile studențești din Iași. Încă de la prima ediție am încercat să scoatem în evidență potențialul artistic și organizatoric al tinerilor în realizarea unor evenimente culturale de excepție.
„După o săptămână plină de activități încheiate cu succes la Casa de Cultură a Studenților din Iași continuăm următoarele 2 săptămâni cu un nou eveniment în care vor fi implicați peste 150 de tineri ce vor performa pe scena <<Gaudeamus>> a instituției noastre”, a consemnat Ioana Diana Hliboceanu, directorul Casei de Cultură a Studenților din Iași.
Ca în fiecare an, studenții formează alianțe între 2 asociații sau ligi studențești și împreună vor avea de prezentat în cadrul competiției un program cultural artistic, ce cuprinde maxim zece momente artistice pe care le vor susține în maximum 120 minute.
„Referenții Casei de Cultură a Studenților din Iași au rol de jurați în această competiție, dar și de îndrumători, ei fiind cei care pot oferi consultanță alianțelor în alcătuirea momentelor artistice. Tinerii de la fiecare alianță au de pregătit atât o regie cât și o tematică pentru spectacolul ce urmează a intra în competiția Gaudeamus.” a precizat Ioana Diana Hliboceanu, directorul instituției.
Anul acesta s-au format 6 alianțe în care se vor implica 12 organizații studențești și peste 150 de artiști. Pe scena festivalului pot urca doar studenți, masteranzi, doctoranzi, rezidenți sau chiar profesori universitari.
Față de alte competiții, la acest festival studenții sunt punctați și la organizare, nu doar la demonstrațiile artistice pe care le au pe scenă, iar la clasamentul final se va lua în calcul și numărul de spectatori aflați în sală la eveniment.
„Gala Laureaților Gaudeamus” este ultimul și poate cel mai așteptat moment al festivalului, aici vor fi deliberate clasamentele din competiție și vom afla cu toții marii câștigători. Anul acesta va avea loc pe 23 mai 2022, începând cu ora 19:00, în sala mare a Casei de Cultură a Studenților din Iași.

 

Alianțe Gaudeamus 2022:
1. Miercuri, 11 mai 2022 – Spectacolul „Ocolul Pământului în 80 de minute” - Liga Studenților Constructori de Mașini și Asociația Studenților și Absolvenților de la Facultatea de Hidrotehnică, Geodezie și Ingineria Mediului - LSCM –ASA HGIM;
2. Joi, 12 mai 2022 – Spectacolul „Care e povestea ta?” - Liga Studenților de la Mecanică - Liga Studenților de la Geografie și Geologie - LSM – LSGG;
3. Luni, 16 mai 2022 – Spectacolul „Asterix și Obelix: Misiunea Gaudeamus” - Liga Studenților Electrotehniști - Liga Studenților Electroniști - ETH – ETC;
4. Marți, 17 mai 2022 – Spectacolul „ D'ale Țâgăncii” - Asociația Studenților și Absolvenților Facultății de Construcții și Instalații - Asociația Studenților Chimiști „Chemis“ Iași - ASAFCI – CHEMIS;
5. Miercuri, 18 mai 2022 – Spectacolul „D'ale Iubirii” - Asociația Studenților Arhitecți Iași - Liga Studenților Facultății de Automatică și Calculatoare - ASAI – LSAC;
6. Joi, 19 mai 2022 – Spectacolul „Ragnarök”- Liga Studenților Economiști - Liga Studenților de la Filosofie Iași – LSE – LSFI. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 31.05.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 31.05.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 31.05.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 - ora 12.30; - spatiu comercial S2 (28,65 mp) - Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 -ora 13.00; spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 31.05.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul pe 31.05.2024 – ora 13.45; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 31.05.2024 – ora 14.00. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Urșii au dat iama printr-un sat din Bacău
25/05/2024 16:30

Jandarmii au intervenit la Coţofăneşti, Parava şi Oituz după ce a fost semnalată prezenţa unor urşi in gospodării sau pe stradă, a informat, sambătă, Inspectoratul de Jandarmi Judeţean (IJJ) Bacău ...

O fetiță de 8 ani din Botoșani a fost violată și ucisă. Criminalul a fost prins
25/05/2024 16:08

O fetiţă de 8 ani din judetul Botosani, care fusese dată dispărută aseară, a fost găsită decedată, azi noapte, intr-o lizieră de salcami de la marginea satului Jijia, comuna Albesti. Purtătorul de c ...

El este presupusul criminal al fetiței de 8 ani, prins după 12 ore de căutări cu drone, câini și elicopter
25/05/2024 15:51

Un bărbat in varstă de 32 de ani a fost retinut, sambătă, după ce trupul unei fetite de 8 ani a fost descoperit, in noaptea de vineri spre sambătă, intr-o lizieră de salcami de la marginea satului Jijia ...

PNRR:COMUNA STĂNILEȘTI – „Înființarea unui centru de colectare a deșeurilor prin aport voluntar în comuna Stănilești, județul Vaslui”
24/05/2024 13:08

 Data: 24.05.2024 Comunicat de presă la inceperea proiectului „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” C3 - Managementul deseurilor Beneficiar: COMUNA STĂNILESTI   ...

„Povești muzicale” – atelier de lectură pentru copii, la Palatul Culturii
24/05/2024 11:15

Atelierele de lectură pentru copii „Povesti muzicale” continuă sambătă, 25 mai 2024, de la ora 16.00, in Sala „Stefan Procopiu” de la Palatul Culturii, cu o nouă editie. Coordonate ...

Zeci de locuri de parcare, scoase la licitație
24/05/2024 10:49

  Directia de Exploatare Patrimoniu organizează in perioada următoare 2 licitatii publice cu strigare pentru inchirierea unui număr de 58 de locuri de parcare situate pe strada Vasile Lupu numărul 98A ...

„Bătălia Cărţilor”, la Biblioteca Județeană „Gh. Asachi”
24/05/2024 10:48

Biblioteca Judeteană „Gh. Asachi” Iasi, in calitate de organizator si Biblioteca Judeţeană „Octavian Goga” Cluj, in calitate de initiator, lansează o nouă editie a Concurs ...

Fostul manager al Spitalului Judeţean de Urgenţă
24/05/2024 10:46

Fostul manager al Spitalului Judeţean de Urgenţă "Mavromati" Botoşani, medicul Monica Adăscăliţei, a fost pusă in libertate, după ce magistraţii Curţii de Apel Suceava au decis inlocuirea m ...

„Muzica va fi definiția carierei mele”
24/05/2024 10:06

În inima orasului, intr-o sală mică si luminoasă, sunete delicate incep să danseze in aer. Mainile mici ale copiilor se miscă gratios pe clapele pianului, creand o simfonie plină de emotie si profun ...

La Iași, certificatele de deces pot fi obținute în format digital!
24/05/2024 09:45

Începand din această lună, iesenii pot obtine in format digital, dar si fizic, la cerere, certificatele de deces eliberate de Oficiul Stării Civile din cadrul Directiei Locale de Evidenta Persoanelor ( ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei