Liliana Ştefan, chirurgul de suflete la masa medierii

default

Dimensiune font:

| 20-03-2014 07:22

Profesia o practică din 2012, cu toate că autorizaţia a primit-o cu un an mai devreme. Înainte de a se aşeza la masă cu problemele cele mai intime şi grele ale clienţilor care-i trec pragul, Liliana Ştefan a lucrat în învăţământ. Şi în sistemul bancar. A fost şi consilier juridic. Pentru meseria pe care o practică acum cu pasiune ieşeanca a învăţat în continuu pe parcursul întregii sale cariere. Spre deosebire de „rechinii” profesiei de mediator, aceasta îşi îndrumă clienţii pe calea de mijloc, pe drumul care, de cele mai multe ori, este cel mai bun pentru toate părţile implicate. Cu o bună cunoaştere a legii, cu drag de oameni şi cu credinţă în Dumnezeu, mediatorul Liliana Ştefan împacă oameni, salvează familii şi-i ajută pe cei în nevoie.


V-a fost greu să faceţi trecerea de la lucrul în învăţământ la mediere?

Nu asta a fost greu. Învăţământul m-a pregătit, într-un fel. Am relaţionat foarte bine cu oamenii. Eu am lucrat la secretariat, am fost laborantă. Am trecut prin toate etapele vieţii şi pot spune că am o pregătire continuă. Dar în toată viaţa mea am lucrat cu oamenii.

Toate cazurile pe care le-am avut le-am rezolvat cu acorduri. Eu fac asta cu drag şi nu sunt un mediator „de birou”, ca să eliberez un act premergător justiţiei. Eu vreau acordul între oameni. Vreau înţelegerea. De asta, pentru mine finalitatea medierii este acordul de mediere. Nu mă regăsesc în eliberarea de procese verbale gratuite. Eu caut să conving clienţii. Colegi de-ai mei spun că au foarte multe procese verbale eliberate. Eu am rămas uimită. Care este eficienţa? De ce mai eşti mediator? De ce nu convingi omul? Eu, mulţumesc lui Dumnezeu, cred că sunt înzestrată un pic şi cu puterea de a convinge omul. Şi când vine la mine în birou eu depun tot efortul. Mi-am structurat tot astfel încât să fac bine oamenilor, cât pot.

 

Dacă m-am rugat la Dumnezeu pentru ceva în viaţa asta, m-am rugat să fac bine oamenilor”

 

Cei care au nevoie de mediere ştiu să apeleze la un mediator, sau merg direct la instanţă?

Instanţa nici nu are voie să recomande un mediator anume. Eu nu pot să spun ce fac ceilalţi colegi ai mei, dar ar trebui ca ieşeanul care are nevoie să consulte Tabelul Mediatorilor să vadă. El poate fi găsit, actualizat, pe site-ul Consiliului de Mediere. Acum nu ştiu câţi şi profesează. La nivel de Iaşi noi suntem cred că vreo 400 autorizaţi, dar nu ştiu dacă sunt 50 de birouri care profesează.

 

Care sunt tipurile de cazuri care ajung la mediere la biroul dumneavoastră?

Sunt foarte variate: litigii de muncă, care sunt numeroase, probleme bancare. Mă simt mândră că zilele trecute am suspendat o executare. Am salvat, practic, un om. Executările sunt foarte clar date de instanţă, dar am negociat atât de bine cu banca, aceasta a fost foarte deschisă şi a întrerupt executarea unui apartament. S-au făcut reeşalonări de plată, s-au stabilit prin acord, iar medierea aceasta am făcut-o online, pentru că banca respectivă nu este în Iaşi. Am făcut-o online cu Bucureştiul.

Prima mea mediere a fost un litigiu de muncă, cu o parte franceză. Dumnezeu ţine cu mine, zic eu, pentru că au venit la mine nişte tineri studenţi care lucrau în Iaşi. Partea franceză era, bineînţeles, în Franţa, iar consilierul juridic în România. Am făcut totul telefonic şi online cu jurista de aici. Nu aveam experienţă, dar am fost deschisă la negociere. Străinii oricum sunt mai deschişi la această procedură. Am mai avut cu o parte destul de multe medieri, tot litigii de muncă.

 

Nu mă regăsesc în despărţiri. Eu nu văd divorţul ca o soluţie”

 

Aţi salvat familii aflate în impas?

Cu toate că nu îmi plac, am mediat şi divorţuri. Nu am încheiat niciunul. I-am făcut să se înţeleagă. Nu mă regăsesc în despărţiri. Eu, mediator fiind, nu pot decât să le dau încă o şansă, să îi fac să înţeleagă greutăţile. Acum, sigur, toţi ne confruntăm cu fel şi fel de probleme. Eu nu văd divorţul ca o soluţie. Ca mediator trebuie să îi fac cumva să se înţeleagă.

Eu cred că voi rezista în continuare pe piaţă. Dacă m-am rugat la Dumnezeu pentru ceva în viaţa asta, m-am rugat să fac bine oamenilor. Şi m-am regăsit în profesia aceasta. Când am deschis biroul aici şi mi-am pus în gând să fac mediere s-au întâmplat, aşa cum se întâmplă în viaţă, lucruri pe care nu le poţi controla. Într-o lună de zile de când m-am gândit să încerc, mi-am şi deschis biroul. A fost o forţă fenomenală care a angrenat nişte lucruri şi nici nu mi-am dat seama. Am început part-time o perioadă, dar apoi m-am dedicat 100% profesiei. Şi spun că am făcut decizia bună.

Am mai avut cazuri cu Casa de Sănătate Iaşi. Au avut medici ieşeni somaţii de plată cu executare. Am avut o colaborare foarte bună cu jurista Casei de Sănătate şi cu domnul preşedinte. Am stabilit o reeşalonare a plăţilor, cu termene clare şi sume precise. Cred că vreo 6 – 7 medici au fost. Am mai avut şi cazuri de malpraxis. Nici nu mă gândeam că vor veni domnii doctori la mediere. Am crezut că îmi vor trimite armatele de avocaţi, dar au avut o deschidere deosebită şi au rezolvat problema foarte elegant. Ei mi-au mulţumit, dar nu vă pot spune ce mare a fost mulţumirea mea, să-mi ajungă aşa nişte somităţi în cabinet! Totul a fost rezolvat înainte de Crăciun.

Oricine poate deveni mediator?

Da. Trebuie doar să urmeze cursurile de specialitate. Numai că nu toţi vor putea profesa. Este o profesie foarte grea. Nu cred că există o altă profesie pe piaţă acum care să-ţi necesite atâta concentrare. Este foarte greu să-i faci pe oameni să se înţeleagă. Depui suflet în fiecare caz. Eu, la un moment dat, am spus că trebuie să parez. Eu sunt un om foarte sufletist şi de multe ori am făcut şi cazuri pro bono, când am văzut oameni necăjiţi. Depinde de speţa care vine. Şi eu ce fac, fac cu tot sufletul. Dar la un moment dat am văzut că trebuie să mă şi apăr. Ei vin toţi cu energii negative atunci când ajung aici. Dar dacă tu îi faci să se înţeleagă şi ajungi la un acord, cred că, pentru tine, e ideal, pentru că îţi mulţumesc ambele părţi. Ambii au senzaţia că au câştigat, cu toate că tu ştii care este linia de mijloc. Munca cu omul este foarte dificilă. Un avocat pledează pentru o singură parte şi pledează foarte bine. Judecătorul judecă în funcţie de probele care i se aduc la dosar. Ce a spus instanţa se aplică, nu se discută. La procurori, la fel. Pe când tu, ca mediator, trebuie să îi mulţumeşti pe toţi cei implicaţi. În plus, ei deja vin într-o stare conflictuală. Mult mai grea este meseria noastră decât toate celelalte.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1518/89/2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. CLUB TOMA S.R.L. Huşi, cu sediul în mun. Huşi, judeţul Vaslui. Denumire activ Adresa Componenţa/ suprafaţa construită Valoare Constucţii şi teren Mun. Huşi, str. Dobrina, nr. 41 bis, judeţul Vaslui - C1 – pavilion producţie - 707,67 m.p., C 5 – anexă - 18,09 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.034 m.p.; - C4 – hală de producţie - 470,52 m.p şi teren intravilan în suprafaţă totală de 499 m.p.; - C2 – atelier auto - 596,18 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.178 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 134 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 202 m.p.; - Construcţia C1 – atelier – terenul pe care este situată construcţia nu este proprietatea debitoarei. 341.081,00 lei 173.012,00 lei 306.478,00 lei 9.886,00 lei 19.773,00 lei 59.318,00 lei Total * * 909.548,00 lei Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus, vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.11.2021. Vânzarea în bloc prin licitaţie publică pentru bunurile imobile va avea loc la data de 20.12.2021, ora 1000 şi se vor organiza 4 şedinţe săptămânal, respectiv până la data de 10.01.2022 la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini – 2.000 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103.
PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ - PENTRU ACTIVUL IMOBILIAR ŞI BUNURI MOBILE din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. - în faliment, in bancrupcy, en faillite, aflate la sediul din municipiul Iaşi, str. A Vlaicu nr.78, jud. Iaşi. Subscrisa ACORD S.P.R.L. Iasi, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. PHOENIX TREND S.R.L., CUI 1960690, cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului J22/118/2012, cu sediul in Mun. Iasi, Str. Aurel Vlaicu, nr.87, Bl. Confectii Textile, Jud. Iasi, numit conform Sentinţei Civile nr. 998/2013 din data de 04.06.2013, pronunţată de către Tribunalul Iaşi/Judecător Sindic, în Dosarul nr. 2749/99/2012 (nr. vechi 169/2012), anunţă în conformitate cu prevederile Legii 85/2006 privind procedura insolvenţei, prevăzute în Secţiunea a 7-a, Falimentul şi ale Hotărârii adunării creditorilor din data de 18.05.2021, scoaterea la vânzare prin negociere directă la data de 03.12.2021, orele 1200, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Decebal nr.22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, a următoarele active: Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi, aşa cum este cuprinsă în Cartea Funciară nr.128376, având suprafaţa terenului de 56.438,68 mp şi un număr de 19 clădiri, având preţul de evaluare de 8.401.000 euro, precum şi a bunurilor mobile evaluate pentru suma de 1.420 euro, în total bunuri patrimoniale în cuantum de 8.402.420 euro, în privinţa taxei pe valoarea adăugată fiind aplicabile prevederile legale conferite de Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal cu ultima actualizare. În caz de neadjudecare, procedura de vânzare se va relua la data de 21.01.2022 şi eventual, în situaţia neadjudecării şi la data de 25.02.2022 la aceeaşi oră şi locaţie, deja anunţate. Potenţialilor ofertanţi li se aduce la cunoştinţă prin prezenta publicaţie, că pe rolul instanţelor de judecată sunt încă în derulare dosare nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376 a debitoarei falite, respectiv: Dosarul nr.8880/245/2007*** aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect fond funciar, Dosarul nr.34507/245/2018 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect apel - plângere împotriva încheierii de carte funciară, Dosarul nr.32841/245/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect plângere împotriva încheierii de carte funciară. Condiţii de înscriere şi participare la negociere a. La procedura de negociere pot participa persoanele fizice sau juridice care fac dovada depunerii în termen, la sediul lichidatorului judiciar a documentelor menţionate la punctele de mai jos, după cum urmează: i. Dovada constituirii garanţiei de participare 1. Persoanele interesate de achiziționarea bunurilor participă la procedura de negociere fie direct, fie prin intermediul unui reprezentant cu împuternicire. Pentru a participa la ședința de negociere, ofertanţii sunt obligaţi să depună la sediul lichidatorului judiciar, cel mai târziu cu 24 ore până în data ședinței următoarele înscrisuri: 2. Ofertă de cumpărare şi dovada consemnării cauţiunii de 10% din preţul de pornire a bunurilor, în contul de insolvenţă al SC PHOENIX TREND SRL – în faliment, in bankruptcy, en faillite deschis la Banca Alpha Bank SA, Cont lei IBAN RO77 BUCU 2672 2338 3002 3RON, ori Cont euro IBAN RO03 BUCU 2671 2159 6166 8EUR - până în preziua licitaţiei la ora 1200 3. Să depună contravaloarea caietului de sarcini în sumă de 9.000 euro la care se adaugă TVA consemnată în contul ACORD SPRL cod IBAN RO94 BUCU 2672 2353 3305 9RON, ori Cont euro IBAN RO84 BUCU 2671 2159 4328 1EUR deschise la banca Alpha Bank SA - până în preziua licitaţiei la ora 1200 înainte de începerea ședinței de negociere. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se restituie ofertanţilor. ii. Garanţia de participare de 10% din valoarea în euro, din suma de 8.402.420 euro, respectiv suma de 840.242 euro se va constitui în euro, ori lei la cursul valutar comunicat de BNR valabil penru data plăţii, cu respectarea reglementărilor legale aplicabile regimului valutar. iii. În situaţia în care garanţia de participare se va impune a fi restituită, aceasta se va transfera în contul ofertantului neadjudecatar, spezele bancare nefiind în sarcina debitoarei iv. Constituitorul va suporta comisioanele de transfer bancar şi orice alte comisioane aplicate de bănci atât la constituirea garanţiei cât şi la restituirea acesteia. v. Garanţia de participare este considerată a fi constituită în termen, dacă până în maxim cu 24 ore înainte de ora stabilită pentru începerea procedurii de negociere, Ordinul de plată vizat de bancă, în original, este depus la sediul lichidatorului judiciar şi garanţia a fost încasată integral în contul de insolvență al debitoarei PHOENIX TREND SRL - în faliment,in bankruptcy,enfaillite, iar aceleaşi condiţii urmeaza a fi îndeplinite şi de dovada plăţii caietului de sarcini. vi. Anunţul de vânzare prin negociere directă publicat de lichidatorul judiciar privind condiţiile de participare conţine inclusiv data calendaristică şi ora limită a acestui termen de decădere. vii. În cazul adjudecării, garanţia depusă de adjudecatar, se va constitui ca avans la preţul de adjudecare, constituitorul nemaiavând dreptul de a solicita restituirea acesteia. viii. Pentru participanţii declaraţi neadjudecatari, garanţia se va restitui în termen de 7 zile de la finalizarea licitaţiei, sau, dacă este cazul, de la soluţionarea definitivă a eventualelor contestaţii. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se va restitui. b. Documente care certifică identitatea şi calitatea participantului, astfel: i. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în nume propriu: a) actul de identitate în original ii. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente: 1. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului şi buletin sau carte de identitate/pașaport în copie a persoanei reprezentate; 2. Procură în formă autentică în original care stipulează că mandatarul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente; iii. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Paşaport în original şi/sau legitimaţie de şedere în original şi/sau carte de identitate pentru cetăţeni ai EU/SEE; 2. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente : a. Paşaport sau carte de identitate, pentru cetăţeni ai UE/SEE (copie) a persoanei reprezentate b. Carte/buletin de identitate/pasaport al reprezentantului autorizat în original c. Procura în formă autentică care stipulează ca reprezentantul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente, în original. iv. Persoane juridice rezidente care participa la negociere în nume propriu: 1. Certificat de înregistrare emis de Registrul Comerţului, copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice; 2. Act constitutiv actualizat în copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 3. Certificat constatator privind situaţia actuală a persoanei juridice emis de Registrul Comerţului, în original. 4. Procura/mandat în formă autentică în original pentru persoana fizică care semnează declaraţiile și participă la licitaţie în numele persoanei juridice, acordată conform prevederilor Actului constitutiv, sau o dovadă că persoana respectivă reprezintă în mod legal entitatea care participă la licitaţie, cu drept individual de reprezentare, în cazul în care societatea este reprezentată în mod colectiv de două sau mai multe persoane, o astfel de dovadă va fi prezentată pentru toate aceste persoane, cât şi orice alte documente se certifică conform cu originalul de către reprezentantul legal al persoanei juridice; 5. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente din care să rezulte că aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, în original. 6. Buletin sau carte de identitate în original a persoanei fizice care reprezintă persoana juridică și participă la licitaţie în numele şi pe seama acesteia; v. Persoane juridice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv sau echivalent actualizat al persoanei juridice nerezidente in copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, emis cu cel mult 30 de zile lucrătoare înainte de data negocierii. În cazul în care nu există nici o autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ al persoanei juridice nerezidente va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, ce se va depune în original. 4. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente, din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, ce se va depune în original. 5. în cazul în care reprezentarea la negociere se face printr-o altă persoană decât reprezentantul/reprezentanţii legal al persoanei juridice nerezidente, procura/mandatul în formă autentică semnat de reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente împuternicind persoana respectiva să participe la negociere si sa liciteze pe seama persoanei juridice nerezidente, document ce se va prezenta în original 6. Buletin de identitate al persoanei care participă la negociere/licitează în calitate de reprezentant legal sau de mandatar al persoanei juridice nerezidente: paşaport, carte de identitate pentru cetăţeni ai UE/SEE, în original vi. Persoane juridice nerezidente care participa la negociere printr-o persoană juridică rezidentă 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv, sau similar actualizat al persoanei juridice nerezidente în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente) 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, iar în cazul în care nu există nicio autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, emisă în original. 4. Certificat de înregistrare al reprezentantului persoana juridica rezidenta emis de Registrul Comerţului în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 5. Act constitutiv actualizat al reprezentantului persoană juridică rezidentă în copie conformă cu originalul cerificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 6. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru reprezentantul persoană juridică rezidentă emis de Registrul Comerţului, original. 7. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concoordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă în original. 8. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente care subscrie în calitate de reprezentant pe seama persoanei juridice nerezidente; 9. Procura în formă autentică semnată de reprezentantul/reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente prin care se împuterniceşte persoana juridica rezidenta să participe la licitatie/liciteze si care stipulează ca persoana juridică rezidentă este autorizata să acţioneze în numele şi pe seama persoanei juridice nerezidente în original. In acest caz persoana juridica rezidenta va depune/prezenta mandatul in forma autentica a persoanei fizice care o reprezintă in prezenta procedura în original c. Participanţii la licitatie/adjudecatarul îşi asumă respectarea reglementărilor în vigoare, legislative sau statutare/contractuale proprii, privitoare la mandatarea persoanelor, a puterilor conferite de către organele decizionale interne, a concordanţei operaţiunii de achiziţionare a activului - obiect al negocierii cu obiectul lor de activitate, cu reglementările din domeniul concurenţei şi alte posibile restricţionări legislative sau statutare/contractuale proprii. Anularea negocierii sau a procesului verbal de adjudecare pe motivele metionate anterior, conduce la pierderea garanţiei de participare şi a oricăror sume achitate, participantii/adjudecatarul, nemaiavand dreptul sa solicite restituirea acestor sume. d. Toate procurile/mandatele prin care se împuterniceşte un reprezentant al persoanei juridice rezidente/nerezidente ori a persoanei fizice, trebuie sa acorde mandatarului capacitatea de a participa la negociere şi de a licita în numele şi pe seama mandantului e. Actele de identitate, precum şi orice alte documente prevăzute a fi depuse în copie, se certifica de către titularul de drept, ca fiind copii conforme cu originalul si se semnează de către acesta. f. Documentele depuse de către persoanele fizice sau juridice rezidente/nerezidente, în alta limba decât limba română, vor fi insotite în mod obligatoriu de traducerea legalizata în limba română. g. Dovada constituirii garanţiei de participare împreună cu toate documentele necesare înscrierii la negociere, se depun la sediul lichidatorului judiciar ACORD SPRL h. Termenul limită pentru constituirea garanţiei de participare și depunerea documentelor antemenționate în vederea înscrierii la negociere, cel mai târziu cu 24 ore înainte de începerea negocierii. Condiţii ale vânzării: i. Principiul vânzării bunului patrimoniale este “văzut-plăcut-cumpărat - aşa cum este şi unde este” neoferindu-se garanţii asupra bunurilor vândute şi asupra funcţionalităţii acestora, cu excepţia asigurării că vânzătorul PHOENIX TREND SRL - în faliment, in bankruptcy, en faillite, este proprietarul bunurilor, iar lichidatorul judiciar ACORD SPRL este reprezentantul legal al vânzătorului şi are dreptul de a vinde bunurile respective, odată în plus, cunoscând că pe rolul instanţelor de judecată mai sunt în derulare dosare încă nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376, aşa cum a fost prezentat. j. În conformitate cu prevederile art.53 din Legea nr. 85/2006, Bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, în exerciţiul atribuţiilor sale, prevăzute de lege, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, inclusiv măsurile asigurătorii instituite în cursul procesului penal. k. În egală măsură potenţialul adjudecatar cunoaşte că se va subroga în toate drepturile şi obligaţiile ce vor decurge din soluţionarea dosarelor încă nefinalizate, privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376. l. Cumpărătorul bunurilor patrimoniale îşi asumă prin cumpărare întreaga responsabilitate asupra stării tehnice a bunurilor patrimoniale cumpărate, inclusiv preluarea tuturor obligaţiilor de refacere a mediului, dacă este cazul, nefiind posibile deduceri din preţul de cumpărare pentru nici unul din motivele sus arătate. Prin manifestarea intenţiei de a participarea la negociere, ofertantul a luat la cunoştinţă de dispoziţiile privind condiţiile şi termenele stipulate în caietul de sarcini şi în regulamentul privind vânzarea prin negociere directă a activului patrimonial al SC PHOENIX TREND SRL, fiind de acord cu termenii şi condiţiile stabilite. Orice persoană fizică sau juridică care pretinde vreun drept de proprietate asupra bunurilor patrimoniale cuprinse în prezenta publicaţie de vânzare este chemată să facă dovada cu documente originale până cel târziu cu 3 zile înainte de data şedinţei de vânzare prin negociere directă. Pentru relaţii suplimentare se pot obţine informaţii de la tel/fax: 0232261732, 0742207571, email:office@acordinsol.ro
„E necesar ca aşa-numiţii conducători ai unui stat să ştie carte şi să stăpânească ştiinţele politice”
12/12/2019 09:26

* dialog cu scriitorul Cassian Maria Spiridon, unul dintre iniţiatorii mişcării revoluţionare conspirative de la Iaşi, din 14 decembrie 1989 Se implinesc, peste două zile, trei decenii de cand Cassian Ma ...

„Participarea marilor scriitori la FILIT este meritul personal şi rodul credibilităţii internaţionale a organizatorilor”
07/10/2019 11:02

  „Participarea marilor scriitori la FILIT este meritul personal şi rodul credibilităţii internaţionale a organizatorilor” * dialog cu scriitorul Dan Doboş, directorul Bibliotecii Judeţ ...

„Părintele ideal este cel care reuşeşte să îmbine stilul democrat cu cel laissez-faire şi cu cel autoritar”
14/09/2019 12:05

  * dialog cu psihoterapeutul Anda Păcurar Anda Păcurar este psihoterapeut adlerian, formator, cu multiple stagii de pregătire efectuate in Irlanda, Germania, Olanda, Spania, Ungaria, Anglia, SUA. Est ...

Mai mult de o treime dintre pacienţii internaţi zilnic la Socola suferă de alcoolism
16/08/2019 00:00

* de vorbă cu prof. univ. Vasile Chiriţă, unul dintre cei mai mari medici psihiatri din ţară, care profesează la Institutul de Psihiatrie „Socola” - Domnule profesor, au trecut aproape 30 de ...

„Iaşul va avea, pe termen mediu şi lung, o dezvoltare mai puternică decât are Clujul”
11/08/2019 23:57

  * dialog cu deputatul ieşean Costel Alexe, lider al liberalilor ieşeni, vicepreşedinte PNL la nivel naţional - Domnule deputat, aş dori să pornim discuţia noastră de astăzi de la declaraţia n ...

Mihai Chirica„Ideea interzicerii vehiculelor poluante rămâne de actualitate”
25/06/2019 11:15

- Domnule primar, Iaşul pare să respire din nou un aer mai curat, dar fericirea nu poate dura decat pană in toamnă, cand se reiau cursurile şcolare. Ce mai este nou pe frontul acesta al poluării? În ...

Dialog cu preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Maricel Popa: „La un profit de până la 15 la sută nu mai găsim firme care să liciteze”
21/06/2019 12:09

* dialog cu preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Maricel Popa - Domnule preşedinte, PSD a pierdut alegerile europarlamentare la Iaşi. E o aserţiune care provoacă ingrijorare in randul membrilor de pa ...

„Drumul Iaşi – Suceava va fi scos la licitaţie în această lună”
15/04/2019 08:49

* dialog cu Maricel Popa, preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi - Domnule preşedinte, după o aşteptare care părea că nu se mai termină, bugetul de stat a fost deblocat. Iaşul are, aşadar, posibilit ...

„Justiţia e plină de păcate!”
30/03/2019 07:30

* de vorbă cu Vasile Lupu, fost deputat, vicepreşedinte al Camerei Deputaţilor şi preşedinte al PNŢCD - Domnule Lupu, PNŢCD a semnat, joi, un protocol de colaborare cu PSD, pentru alegerile europarlam ...

VIDEO - Mihai Chirica: „Iaşul are, de la an la an, o provocare suplimentară”
03/03/2019 09:00

- Domnule primar, se pare că veţi miza, in acest an, pe un buget de 820 milioane de lei. E mult, e puţin? Ce se poate face cu banii aceştia la un oraş ca Iaşul? - Nu e puţin, dar nici nu e mult, a ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei