Societatea îi condamnă la sărăcie pe vârstnici

default

Dimensiune font:

| 01-08-2013 06:10

* interviu cu Isabel Bogdan, directorul Casei Judeţene de Pensii Vaslui

Lucrează în sistem de mai bine de 10 ani, este apropiat de oameni şi de problemele lor. Încearcă, pe cât posibil, să-i ajute şi să le facă bătrâneţea mai uşoară.
- Sunteţi unul dintre cei mai tineri directori de servicii deconcentrate, iar Casa Judeţeană de Pensii are un specific aparte. Cum poate un director tânăr să fie atât de apropiat de vârstnici? Există un secret?
- Atunci când lucrezi cu oamenii trebuie să nu uiţi să fii OM. Cred că acesta este cel mai important aspect al meseriei mele. Viaţa m-a învăţat că trebuie să îi respecţi pe cei din jurul tău ca să fii respectat, pentru că în toate există o balanţă. În ceea ce priveşte activitatea de la Casa Judeţeană de Pensii, are în centrul său vârstnicii, părinţii şi bunicii noştri, cei fără de care noi nu am fi fost. Se spune, pe bună dreptate, că cine nu are bătrâni ar trebui să îşi cumpere, şi din experienţă pot spune că acest lucru este perfect adevărat. De-a lungul timpului, am întâlnit mii de persoane de vârsta a treia de la care am avut multe de învăţat, care mi-au dat sfaturi utile ce mă ajută atât în viaţa personală, dar mai ales în cea profesională. Pot spune că sunt înconjurat de înţelepciune şi zilnic primesc adevărate lecţii de viaţă de la cei care trec pragul Casei de Pensii, fie pentru a cere informaţii, fie pentru a fi ajutaţi, fie doar pentru o vorba bună, o încurajare atunci când simt că viaţa e o povară prea grea.

„Vârstnicii nu sunt dificili”

- De cât timp lucraţi la CJP? Care a fost cea mai grea perioadă?
- Lucrez aici de mai bine de 10 ani şi de jumătate de an sunt director executiv. Am avut mai multe funcţii, ultima fiind cea de consilier la Departamentul Resurse Umane. Nu aş putea spune că au fost perioade mai dificile sau mai puţin dificile. În fiecare etapă au apărut probleme pentru care am găsit soluţii optime, împreună cu colegii mei. Cred că cele mai multe obstacole le-am întâmpinat la schimbările majore de legislaţie pentru că întâi trebuia să ne punem noi la punct, să înţelegem noile prevederi legislative pentru a le putea pune apoi în aplicare şi să le explicăm şi beneficiarilor, pe înţelesul lor. Şi activitatea desfăşurată ca lider de sindicat m-a ajutat şi mă ajută în continuare în activitatea managerială pentru că ştiu foarte bine care sunt problemele cu care se confruntă angajaţii şi le pot rezolva, atât cât ţine de instituţie. Am aşteptat să capăt suficientă experienţă până să acced la funcţia de director executiv şi asta pentru că vreau să îmi fac datoria cât mai bine. Nu există perfecţiune, dar toţi tindem către ea.
- Se spune că vârstnicii sunt uneori dificili. Cum reuşiţi să-i ajutaţi?
- Nu e adevărat, vârstnicii nu sunt dificili. Le e greu să accepte realitatea, e greu să trăiască într-o societate care îi condamnă la sărăcie. Nu e vina lor şi nici vina noastră. Nu îi putem ajuta decât în limita legii şi asta e greu pentru unii să înţeleagă. Ei nu înţeleg că nu noi stabilim cuantumul pensiilor şi alte beneficii. Trebuie să fim răbdători, empatici, să ne transpunem în situaţia lor pentru a-i înţelege şi pentru a putea să le dăm răspunsuri pe care şi ei să le înţeleagă la rândul lor. Depinde de mediul din care provin, de educaţia lor, de vârsta pe care o au şi experienţa lor de viaţă. Nu putem fi nepăsători în faţa problemelor oamenilor, nu îi putem trata cu răceală şi indiferenţă.

Discuţii cu vârstnicii din oraşul natal

- Acordaţi audienţelor mult timp din programul dumneavoastră. Vin multe persoane la discuţii. Care sunt cele mai frecvente probleme?
- La finalul fiecărei zile fac un bilanţ şi mă gândesc la toate persoanele care au venit sau au sunt pentru o problemă sau alta. Cele mai multe dintre ele le rezolv pe loc, însă unele necesită mai mult timp, mai multe documente, însă şi pe acestea încerc să le rezolv în termenul legal, poate chiar mai repede, pentru că fiecare om consideră că problemele lui sunt cele mai importante şi vrea un răspuns cât mai repede. Am o memorie foarte bună, ceea ce constituie, cred eu, un atuu al meu personal. Nu uit persoanele care trec prin faţa mea şi nici problemele pe care le au. Cât priveşte cazurile care m-au impresionat, au fost multe. De fapt toate poveştile de viaţă au ceva care te impresionează, care nu te lasă indiferent. Toţi cei care vin zilnic în audienţă încep prin a-şi povesti toată viaţa, se laudă cu copiii şi cu nepoţii, cu cele mai impresionante experienţe pe care le-au trăit şi abia apoi spun pentru ce au venit. Unii vin de la mari distanţe, cu mari sacrificii. O deplasare îi costă şi bani şi energie. Îi ascult pe toţi fiindcă este important să plece acasă mulţumiţi că au rezolvat toate problemele pentru care au pornit la drum.
- La Huşi şi Negreşti aţi decis să acordaţi audienţe din proprie iniţiativă. Care au fost argumentele acestei decizii?
- Este o mână întinsă pensionarilor din aceste zone. Sunt zeci, chiar sute de oameni care au nevoie de informaţii şi de ajutor. Decât să îi aducem pe toţi la Vaslui sau la Bârlad, unde avem deschise oficii, este mult mai simplu să mă deplasez eu pentru a le oferi ce au nevoie. Având în vedere că sunt din Huşi şi cunosc foarte bine structura populaţiei din acest oraş, m-am gândit că e necesar să îmi ajut concetăţenii. Huşenii au aflat repede şi au fost foarte receptivi, înscriindu-se într-un număr foarte mare la aceste audienţe. Mi-am dat seama că a fost o decizie foarte bună şi voi continua să mă deplasez în aceste oraşe, să fiu aproape de oameni şi de nevoile lor. Unii cârcotaşi ar spune că sună electoral această frază, dar cei care vin la audienţe ştiu că e un adevăr, mai ales că nu intenţionez să candidez pentru vreo demnitate.
- Sunt pensionari care vin de mai multe ori cu aceeaşi problemă? Puteţi da un exemplu de „insistenţă”?
- Se întâmplă să vină cu unele chestiuni care nu ţin de Casa Judeţeană de Pensii. Pe unii îi convingem greu că nu îi putem ajuta, îi îndrumăm către alte instituţii. După ce merg şi în alte părţi, se întorc la noi şi ne cer sprijinul, spunând că la noi au găsit mereu înţelegere şi o vorbă bună. Unii vin să întrebe acelaşi lucru ca şi altădată doar pentru simplul motiv că nu au înţeles bine sau au uitat ce le-am spus prima data. Alţii vin prima dată pentru informaţii despre conţinutul unor dosare, a doua oară vin la chemarea noastră pentru a aduce dosarele complete. Ca să nu mai facă un drum la Vaslui, pensionarii din Huşi sau Negreşti îmi dau mie dosarele când merg la audienţe, le verific şi le predau la sediu la colegii mei pentru a le prelucra. Sunt şi situaţii în care beneficiarii trebuie să se prezinte personal la Vaslui, cum ar fi ridicarea ajutoarelor de deces sau biletelor de tratament. Aici trebuie să înţeleagă că deplasarea nu poate fi evitată, prezenţa lor fiind obligatorie.

Criza financiară, veşnica problemă

- Care sunt cele mai dificile probleme cu care va confruntaţi?
- Ca în orice domeniu, şi activitatea Casei Judeţene de Pensii Vaslui este afectată de criza financiară. De când s-au făcut restructurări şi salariile au fost mult diminuate, ne confruntăm cu o lipsă de personal. Nu putem face angajări şi personalul existent a fost nevoit să preia şi alte atribuţiuni. Au fost şi sunt încă nemulţumiri din această cauză. E normal în condiţiile în care volumul de muncă a crescut şi salariile au scăzut. Sperăm ca acest raport să se schimbe şi lucrurile să revină la o oarecare normalitate, în beneficiul salariaţilor şi al celor care au nevoie de serviciile noastre.
- Se spune ca mulţi şefi de servicii deconcentrate sunt supuşi unor presiuni politice. Aţi avut astfel de situaţii?
- Sunt membru PNL şi am primit sprijin din partea colegilor mei de partid şi din partea conducerii. Nu există niciun fel de presiuni politice şi nici alte obligaţii. Sunt aici ca să îmi fac datoria şi să demonstrez, aşa cum am spus de la început, că sunt omul potrivit la locul potrivit. Politica mă poate ajuta ca să ajut şi eu la rândul meu, prin semnalele pe care le pot transmite aleşilor, deputaţi sau senatori, care la rândul lor să încerce să schimbe în bine viaţa pensionarilor. Sunt o verigă a unui lanţ pe care îl doresc cât mai strâns, cât mai eficient.
- Dacă aţi fi pentru scurt timp ministru, având experienţă cu vârstnicii aţi schimba ceva în legislaţie?
Din experienţa acumulată şi din situaţiile întâlnite de-a lungul anilor, mai ales în ultima perioadă de când ocup funcţia de director executiv al CJP, am semnalat câteva carenţe legislative şi pe unele le-am prezentat cu diferite ocazii parlamentarilor vasluieni. Am primit răspunsuri pozitive şi promisiuni care sper să se materializeze. Nu m-am gândit niciodată ce aş putea face eu din poziţia de ministru, dar cu siguranţă aş schimba ceva, aş face tot posibilul pentru a face oamenilor bătrâneţea mai uşoară.


„Orice crede că a fi director înseamnă un fotoliu confortabil într-un birou generos cu un salariu pe măsură, greşeşte. Poate au fost şi sunt astfel de persoane care nu se implică şi aşteaptă doar să treacă timpul, să se încheie programul şi să plece acasă, numărând zilele până la salariu sau concediu”.

„Vârstnicii nu sunt dificili. Le este greu să accepte realitatea, e greu să trăiască într-o societate care îi condamnă la sărăcie. Nu e vina lor şi nici vina noastră. Nu îi putem ajuta decât în limita legii”

Dacă aş fi o zi ministru...
„... Primul şi cel mai important aspect al unei schimbări este reducerea birocraţiei, scurtarea drumurilor la CJP şi accesul la informaţiile privind vechimea în muncă pentru cei care pun punct carierei şi se pregătesc să se retragă să ducă o viaţă liniştită. Ştiu că pensionarii şi-ar dori pensii mai mari, însă ştim bine că asta nu depinde doar de un singur om, fie el şi ministru. Economia ţării şi implicit bugetul poate ajuta la acest aspect”. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

00:45

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
VIDEO - INTERVIU - Mihai Chirica: „ Am găsit profesori plângând în cancelaria unor școli, de mila copilașilor”
17/09/2020 13:37

  * dialog cu primarul municipiului Iasi, Mihai Chirica - Domnule primar, scoala a debutat, problemele mari incep să se stingă, dar apar mereu altele, mai mici. A fost debutul acesta de an scolar pe m ...

 INTERVIU - Maricel POPA: „Avem o mare problemă legată de deschiderea şcolilor”
26/08/2020 00:00

* dialog cu Maricel Popa, preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi - Domnule preşedinte, au mai rămas doar cateva zile pană la deschiderea unui nou an şcolar. Cat de mult s-au implicat unităţile adminis ...

INTERVIU/VIDEO - Mihai Chirica: „Dacă elevul trebuie ţinut în braţe pentru a sta în bancă şi a învăța, aşa vom face!”
24/08/2020 09:32

* dialog cu primarul municipiului Iasi, Mihai Chirica - Domnule primar, trei săptămani ne mai despart de inceperea unui nou an şcolar, poate cel mai dificil din istoria noastră recentă. A trecut vara, Guv ...

VIDEO - INTERVIU Mihai CHIRICA: „Mi-e teamă de valul trei al pandemiei, care va veni odată cu apariția bolilor de sezon”
31/07/2020 13:23

        * dialog cu Mihai Chirica, primarul municipiului Iasi   - Un oraş, importanţa sa, nu se măsoară prin lungimea şi lăţimea fizică, ci prin natura aspiraţ ...

Camelia Gavrilă: „Politica este pe voturi, pe notorietate...”
13/07/2020 00:00

  * dialog cu deputatul Camelia Gavrilă, candidat PSD la alegerile pentru funcţia de primar al municipiului Iaşi - Doamna deputat, poate avea Iaşul o femeie primar, pentru prima oară in istorie? Sau ...

„Ȋn instituţii, pe lângă cei din primul eşalon, există o mare masă de funcţionari care efectiv nu vor să muncească”
08/07/2020 21:12

  * dialog cu deputatul ieşean Petru Movilă (PMP), iniţiatorul Legii privind realizarea Autostrăzii Ungheni – Iaşi – Targu Mureş  - Domnule deputat, ce simte initiatorul unei le ...

„Trebuie să arătăm că trăim într-o economie de piață, nu într-o societate de piață”
01/07/2020 10:21

     * dialog cu Joaquín Turmo Garuz, profesor de Macroeconomie şi Economie Internaţională la Facultatea de Economie si Afaceri din cadrul Universităţii din Barcelona   ...

„Riscăm să nu mai începem școala!” Dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica
19/06/2020 11:37

  - Domnule primar, numărul tot mai mare de noi cazuri COVID-19 nu prea mai lasă mult loc relaxărilor... Alegerile locale, stabilite pentru finalul lunii septembrie, pot incurca şi mai mult sensibil ...

Mihai CHIRICA: „Traversarea munților cu autostrada, în zona Ditrău, va dura șapte ani!” VIDEO
09/06/2020 06:31

* dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica - Domnule primar, in urmă cu cateva zile, primarii din regiunea Moldovei au fost convocaţi la Ministerul Transporturilor, unde li s-a prezentat tema &bd ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei