3 motive pentru ca antreprenorii din agricultură să folosească un soft personalizat de gestiune

soft pentru agricultura - AttoSoft

Dimensiune font:

| 28-02-2023 09:47

Ani la rând, fermierii au obținut recolte impresionante fără a utiliza programe pe calculator. Cu toate acestea, ritmul alert și competitiv din prezent le impune să se adapteze la avansul tehnologic și să implementeze soluții care să îi ajute să răspundă în timp util la cereri și să își gestioneze mai ușor afacerea.
Programele personalizate pentru antreprenorii din agricultură au devenit o componentă cheie pentru creșterea productivității și simplificarea proceselor de gestiune, ceea ce înseamnă o rentabilitate mai mare. Un astfel de program colectează toate informațiile și contribuie la luarea unor decizii inspirate pentru afacere.
Ce este un program de gestiune dedicat antreprenorilor din agricultură?
Un program de gestiune pentru antreprenorii din agricultură este un software în care sunt adunate la un loc toate informațiile privind activitatea afacerii, un sistem care permite cartografierea digitală a proceselor care au loc pe teren și nu numai. Poate fi asemănat cu un program de gestiune contabilă, însă un soft personalizat integrează mai multe funcții, așa încât fermierii pot lua decizii cu privire la gestionarea bugetului, prețul de vânzare al bunurilor sau alocarea resurselor.
Compania AttoSoft dezvoltă programe personalizate și pentru sfera agriculturii, astfel încât antreprenorii care activează în această industrie să aibă acces mai rapid la informații despre productivitatea angajaților, stocuri, cheltuieli aferente unei culturi, monitorizarea unei culturi etc. În final, toate aceste date eficientizează procesul decizional și contribuie la optimizarea mai multor proceduri.
3 motive pentru implementarea unui program personalizat de către antreprenorii din agricultură
Antreprenorii din agricultură se pot confrunta cu provocări neașteptate la capitolul de gestiune a afacerii, însă un software personalizat poate simplifica o mulțime de procese. În continuare, vor fi prezentate trei dintre avantajele implementării unei astfel de soluții:
1. Eficiență sporită
Având la doar câteva click-uri distanță orice informație de care au nevoie, antreprenorii vor putea să economisească timp în organizarea activității, folosind un program de gestiune pentru agricultură. Câteva dintre operațiunile pe care le pot urmări și gestiona în timp real sunt monitorizarea culturilor, verificarea stocurilor, planificarea resurselor și sortarea comenzilor după criterii personalizate (sortimente, locație etc.);
2. Creșterea rentabilității
În funcție de specificul activității, utilizatorii unui program personalizat au la dispoziție numeroase funcții care le permit să ia decizii mai bune pe plan financiar. De exemplu, pot economisi bani prin livrarea mărfurilor la o locație exactă și pot să evalueze cheltuielile prin generarea unor rapoarte.
Acestea din urmă sunt utile inclusiv pentru a stabili un preț de vânzare corect. Optimizarea proceselor, alocarea resurselor în mod eficient și identificarea oportunităților de dezvoltare sunt câteva dintre acțiunile susținute de un astfel de soft, care se traduc într-o mai mare rentabilitate și creștere a veniturilor;
3. Reducerea pierderilor
Datorită sistemului care centralizează date importante, antreprenorii pot trage concluzii și pot lua decizii cu privire la pașii următori, având o imagine de ansamblu asupra costurilor. Folosirea programului conceput de AttoSoft.ro – DataLight AgriBusiness, contribuie la reducerea pierderilor prin furnizarea unor date despre starea culturilor și inclusiv despre factori care pot să influențeze recolta, cum ar fi condițiile meteorologice. Identificarea promptă a factorilor de risc înseamnă prevenirea unor pierderi.
Acestea sunt principalele motive pentru care un antreprenor din domeniul agriculturii trebuie să ia în calcul folosirea unui software integrat, personalizat în funcție de specificul afacerii, așa cum este programul dezvoltat de AttoSoft. Obiectivul programului este de a îi ajuta pe antreprenori să ia decizii informate, care să contribuie la dezvoltarea sustenabilă a businessului lor.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
5 abilități de care ai nevoie pentru a face o carieră din videochat
29/04/2024 15:02

5 abilităti de care ai nevoie pentru a face o carieră din videochat Videochatul este un domeniu avantajos din multe puncte de vedere, factorul financiar fiind de departe principalul motiv pentru care tot mai ...

Smerenia și recunoștința, piloni ai călătoriei interioare
29/04/2024 14:30

  În tumultul vietii cotidiene, adesea uităm să reflectăm asupra valorilor simple, dar esentiale, care ne indrumă călătoria interioară. Printre acestea, smerenia si recunostinta stau ca p ...

 Huse de scaune și canapea pentru reîmprospătarea designului bucătăriei tale
29/04/2024 10:53

Huse de scaune si canapea pentru reimprospătarea designului bucătăriei tale Dorinta de a face o schimbare in locuintă poate apărea adesea, insă această schimbare poate presupune costuri destul de mari. ...

Accesorii la modă pentru primăvara și vara 2024
29/04/2024 10:52

 Sezonul cald din acest an se anuntă a fi un carusel fascinant de culori, texturi si forme in lumea modei, aducand in prim-plan accesorii captivante care vor infrumuseta, cu sigurantă, orice tinută. Ace ...

Ghid util pentru alegerea salopetelor overall pentru copii
29/04/2024 09:28

Ghid util pentru alegerea salopetelor overall pentru copii Salopetele overall pentru copii sunt o piesă vestimentară esentială in garderoba celor mici, oferind confort si protectie indiferent de activita ...

Mărul negru diamant: se vinde doar la bucată iar prețul este exorbitant/FOTO
28/04/2024 14:51

 Mărul negru este un fruct foarte rar, care creste in locuri indepărtate din lume. Este foarte costisitor, deoarece productia sa este foarte limitată. Mărul negru diamant se găseste foarte rar si cre ...

Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței
28/04/2024 10:41

Biroul viitorului: 4 elemente care il definesc si cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pietei Piata muncii de astăzi se caracterizează prin diversitate, provocări, tehnologie si adaptabilitate. La ...

Skechers – o aventură de neuitat
26/04/2024 11:19

Skechers – o aventură de neuitat Pe străzile aglomerate ale Los Angelesului, locuiau doi pantofi sport Skechers pe nume Dash si Dazzle. Erau asezati pe un raft prăfuit, intr-un magazin de incăltămin ...

  Minciuna, o rețea complexă de avere și dezastre
25/04/2024 15:02

În istoria umanitătii, minciuna a fost un companion constant al interactiunilor noastre sociale. De la cele mai mici neadevăruri de circumstantă pană la cele mai elaborate scheme de inselăciune, minc ...

Cum să-ți actualizezi garderoba de primăvară?
23/04/2024 10:59

Cum să-ti actualizezi garderoba de primăvară? Începutul sezonului cald este momentul ideal să iti reconsideri stilul personal si să dai un refresh la garderobă. Există foarte multe aspecte de care ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei