Utilajele pentru deszăpezire, scoase pe străzile din oraş

1zapada 3
1zapada 1
1zapada 2

Dimensiune font:

| 09-12-2020 00:00

„Nu a nins foarte mult dar temperaturile negative ne-au determinat să acționăm începând cu noaptea trecută. Dispeceratul de iarnă a funcționat, am utilizat 87 tone de clorură de sodiu și 3 tone de clorură de calciu”, a spus primarul Mihai Chirica

Date fiind precipitațiile sub formă de ninsoare din noaptea de 7 spre 8 decembrie și din dimineața zilei de astăzi, 8 decembrie, direcțiile și societățile municipale s-au mobilizat pentru ca Municipiul Iași să fie afectat cât mai puțin de vremea de iarnă. Astfel, în cursul nopții de 7 spre 8 decembrie, în tura dintre orele 20.00 și 8.00, SC Citadin SA, companie care asigură și coordonarea Comandamentului de Iarnă al Municipiului Iași, a intervenit cu șapte autocamioane, opt sărărițe, un buldoexcavator cu cupă, un încărcător frontal, 10 muncitori și doi șefi de trasee. Echipele au utilizat 87 de tone de clorură de sodiu pe toate traseele, precum și trei tone de clorură de calciu în zona centrală și pe străzile betonate din Bucium. Ieri, 8 decembrie, în tura dintre orele 8.00 și 20.00, Citadin SA a continuat să intervină cu șapte autocamioane, trei sărărițe, trei buldoexcavatoare cu cupă, un încărcător frontal, 23 de muncitori și șapte șefi de trasee, în special în zonele Bucium, Moara de Vânt, Aviației, Nicolina, CUG și Mircea cel Bătrân.

CTP a împrăştiat 500 kg tone clorură de sodiu

Şi operatorul de transport a trecut la acţiuni similare. Ieri, între orele 7.00 și 15.00, SC Compania de Transport Public (CTP) SA a folosit pentru acțiunile de deszăpezire două utilaje și 10 muncitori, care au utilizat 500 de kilograme de tone de clorură de sodiu și 200 de kilograme de clorură de calciu. Echipele CTP SA au lucrat în prima parte a zilei pe tronsoanele Canta - Gară - Piața Unirii- Tătărași - bd. Virgil Săhleanu și Dacia - Alexandru cel Bun - bd. Nicolaie Iorga - Țesătura, iar în cursul după-amiezii în zonele CUG și CET.

Nu în cele din urmă, echipajele Poliției Locale patrulează în permanență și transmite societăților municipale situațiile care necesită intervenții punctuale.

Toată lumea e pregătită

Pentru acțiunile de deszăpezire din această iarnă SC Citadin SA, SC Servicii Publice SA, SC Salubris SA și SC CTP SA au la dispoziție, în total, 190 de utilaje și autovehicule, precum și circa 400 de angajați. Din numărul total de autovehicule și utilaje, 116 sunt ale societăților comerciale ale municipalității, iar restul sunt contractate de Citadin SA, urmând să fie utilizate în funcție de vreme. Tudor DAMASCHIN

 

 

Date de contact și telefoane utile:

        Problemele legate de starea drumurilor din municipiu pot fi sesizate la numărul de telefon al SC Citadin SA 0232.236.000.

        Pentru eventualele probleme apărute pe trotuare sau zone pietonale este disponibil numărul de telefon 0232.270.223 al SC Salubris SA.

        Și SC Servicii Publice SA are program de permanență, iar eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

        Eventualele probleme legate de circulația mijloacelor de transport public pot fi sesizate la numerele de telefon ale SC CTP SA 0232.267.772 și 0800.110.427, pe pagina de internet a companiei http://sctpiasi.ro și pagina de Facebook https://www.facebook.com/ctpiasi.

        De asemenea, Dispeceratul Poliţiei Locale poate fi contactat la numărul de telefon 0232.232.099, la sediul din str. Bucium, nr. 30, sau prin e-mail la adresa: politialocalais@yahoo.com.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:29

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Blagesti, cu sediul in comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau, telefon 0334.805.110, fax 0334.805.109, e-mail primaria _blagesti@yahoo.com, cod fiscal 4834777. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Bun imobil - cladire administrativa (chiosc), in suprafata de 28 mp, si teren aferent, in suprafata de 44 mp, situat in intravilanul satului Blagesti, comuna Blagesti, Str. Primariei nr. 9, judetul Bacau, identificat cu numar cadastral 75133, inscris in cartea funciara nr. 75133, apartinand domeniului privat al Comunei Blagesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Blagesti nr. 29/29.03.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa depusa la sediul Comunei Blagesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 14.05.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.05.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartiment Secretariat, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate: unul interior si unul exterior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.05.2024, ora 10.00, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Buhusi, oras Buhusi, Str. Doctor Carol Davila nr. 1, judetul Bacau, cod postal 605100, telefon 0234.265.745, fax 0234.265.744, e-mail: jud-buhusi-gref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 22.04.2024.
 Piaţa ieşeană a muncii îşi revine spectaculos: 905 de posturi vacante!
22/05/2024 23:47

După patru ani plini de probleme, ani in care oferta de lucru la nivel de judeţ a atins cote neimaginat de mici, iată că, acum situaţia revine la normalitate. Ultimul centralizator remis presei de către A ...

Un bărbat din Neamț a fost rănit grav de un taur. A făcut pe toreadorul și a ajuns la spital
22/05/2024 20:47

Un bărbat din judetul Neamt a fost transportat in stare gravă la spital, in urma unui incident la o stană. Bărbatul a incercat să ademenească un taur cu o haină. Incidentul a avut loc ieri, 21 mai, in j ...

 Asociaţia Agent Green a pierdut, definitiv, lupta cu Romsilva Iași!
22/05/2024 20:41

* doar in ultimul an, asociaţia a suferit şapte infrangeri, ultimele trei, chiar drastice * Romsilva – Direcţia Silvică Iaşi a caştigat fără drept de apel * partea reclamantă s-a e ...

Femeie din județul Iași, care locuia cu fiul bolnav psihic, dată dispărută
22/05/2024 20:12

O femeie din Valea Adancă, judetul Iasi, a fost dată dispărută de fiul său, care trăieste in Marea Britanie. Acesta a sesizat telefonic faptul că mama sa, care locuieste cu fratele său, bolnav psihic, n ...

Mama Mădălinei Cojocari, fetița dispărută în Carolina de Nord, și-a recunoscut faptele!
22/05/2024 14:42

Mădălina Cojocari a dispărut in urmă cu mai mult timp si de atunci a inceput o adevărată anchetă in familia ei. La aproape doi ani de la disparitia ei, mama fetei a pledat vinovată si si-a recunoscut fa ...

  Premieră la Teatrul Național Iași. Spectacol-lectură „Oglinda”
22/05/2024 14:36

Luni, 27 mai, de la ora 19:00, la Sala Teatru³ a Nationalului din Iasi, va avea loc, in premieră, spectacolul-lectură „Oglinda”, un text scris si montat de Nic Ularu, cunoscut scenograf, regi ...

Incendiu la un autoturism aflat într-o parcare / Din interior a fost scos un bărbat cu arsuri pe toată supprafaţa corporală, fiind declarat decesul
22/05/2024 13:52

Pompierii au intervenit, miercuri, pentru stingerea unui incendiu care a cuprins un autoturism aflat intr-o parcare din judeţul Suceava. Din interior a fost scos un bărbat cu arsuri pe toată suprafaţa corpo ...

Eveniment de prestigiu - a 60-a Reuniune Anuala a Oftalmologilor
22/05/2024 12:52

 Eveniment de prestigiu - a 60-a Reuniune Anuala a Oftalmologilor. Detalii pe www.rao-iasi.ro

Teatrul „Luceafărul” duce Iașul în Marea Britanie
22/05/2024 10:18

Zile foarte pline la Teatrul Luceafărul Iasi, care se pregăteste intens pentru un nou turneu international. La invitatia reprezentantelor noastre diplomatice si culturale din Regat, o parte a echipei arti ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei