Primăria Iași va publica certificatele de atestare a edificării unei construcții pe site-ul instituției (www.primaria-iasi.ro)-DOCUMENT

2 (1) PUZ  Phoenix

Dimensiune font:

| 27-02-2022 11:46

 Primăria Iași va publica certificatele de atestare a edificării unei construcții pe site-ul instituției (www.primaria-iasi.ro). Vor fi publicate toate datele permise de lege, cu excepția numelui beneficiarului: adresă, carte funciară, destinație, descriere, autorizație de construire, proces verbal de recepție și semnatarii documentului.

Documentele vor fi postate într-o secțiune specială a paginii web a municipalității. În același timp, Primăria a anunțat o serie de măsuri de reorganizare la nivelul Direcției de Arhitectură și Urbanism, și anume:

  • Se delegă doamna Manea Alexandra, consilier juridic la Direcţia Juridică, să verifice şi să semneze pentru legalitate documentele cu conţinut juridic din cadrul Direcţiei Arhitectură şi Urbanism, cu excepţia documentelor referitoare la soluţii tehnice respectiv: dispoziţii de şantier, studiu de specialitate privind soluţia de arhitectură, avize de oportunitate, rapoarte de informare privind documentaţii de urbanism, notificări privind dezbaterile publice, precum şi documentele emise de către Serviciul G.I.S. Cadastru şi Biroul Reglementare Publicitate Urbană.
  • Se desemnează doamna Simion Emanuela Iulia, consilier juridic la Direcţia Juridică, să verifice şi să semneze pentru legalitate certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire/demolare, în locul doamnei Pintilie Mihaela Dana.
  • Se revocă atribuţiile conferite prin Dispoziţia nr. 1.500 din 15.06.2018 doamnei Vasiliu Daniela referitoare la reprezentarea administraţiei publice locale în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor de construire.
  • Se desemnează doamna Pintilei Amalia să gestioneze documentaţiile depuse în vederea efectuării recepţiilor privind lucrările de construcţii şi atestare a edificării construcţiilor, precum şi arhivarea acestora, transmiterea statisticilor la Biroul de Statistică şi întocmirea adeverinţelor necesare actualizării cărţilor funciare ale imobilelor la solicitarea beneficiarilor.
  • Se desemnează domnul Zlăvog Vartolomei Andraş să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de edificare a construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea cadastrală a documentaţiilor propuse în raport cu autorizaţiile emise, să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestare a edificării construcţiilor.
  • Se desemnează domnul Vieru Lucian să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării  construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea arhitecturală precum şi conformitatea în fapt a construcţiei edificate raportată la documentaţia autorizată,  să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestare a edificării construcţiilor.
  • Se desemnează domnul Călin Sergiu să reprezinte autoritatea publică locală în cadrul procedurii de recepţie a lucrărilor şi a procedurii de atestare a edificării construcţiilor şi să verifice în mod expres conformitatea structurală a bunului edificat şi a lucrărilor de instalaţii de toate tipurile, a documentaţiilor propuse în raport cu autorizaţiile emise, să semneze procesele verbale de recepţie şi certificatele de atestarea a edificării construcţiilor.
  • Certificatele de atestare a edificării construcţiilor vor fi semnate de către: Zlăvog Vartolomei Andraş; Vieru Lucian; Călin Sergiu; Manea Alexandra; Arhitectul Şef; Primar, prin persoana desemnată.
  • Se stabilesc atribuţiile de reprezentare a autorităţii publice locale privind semnarea unor acte administrative, după cum urmează: Avize de oportunitate – Primar Mihai Chirica; Studiu de specialitate privind soluţia de arhitectură  – Viceprimar Cezar Alexandru Baciu; Certificate de urbanism – Viceprimar Daniel Juravle; Autorizaţii de construire/demolare – Primar Mihai Chirica; Certificate de atestare a edificării construcţiilor – Viceprimar Daniel Juravle.
  • Se desemnează domnul Viceprimar Cezar Alexandru Baciu pentru a coordona activitatea şi a semna, în numele şi pentru Primar, documentele emise de către Serviciul G.I.S. Cadastru.
  • Se delegă atribuţiile conferite de lege Primarului Municipiului Iaşi către domnul Petru Movilă, Administrator Public, pentru a semna, în numele şi pentru Primar, comunicările şi răspunsurile emise de către Direcţia Arhitectură şi Urbanism.
  • La data înregistrării acestei Dispoziţii, efectele Dispoziţiei nr. 114 din 7.02.2021 şi ale Dispoziţiei nr. 129 din 11.02.2022 şi orice altă dispoziţie cu prevederi contrare îşi încetează aplicabilitatea.
  • Prevederile altor Dispoziţii în legătură cu aceste activităţi şi care nu sunt contrare prezentei îşi păstrează aplicabilitatea.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:39

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
PNL şi PSD au dat startul campaniei electorale în locuri diferite
10/05/2024 06:22

Startul campaniei electorale pentru alegerile locale şi europarlamentare a fost dat de PNL, aseară, la ora 23.45, in Piaţa Unirii (langă Palatul Braunstein), in prezenţa primarului Mihai Chirica, a preşed ...

Certificate de naştere și de deces, în format digital, la Iași
10/05/2024 06:10

Începand din această săptămană, ieşenii pot obţine in format digital certificatele de naştere şi de deces eliberate de Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor (DLEP), odată cu lansarea ofic ...

Proiect de mentorat destinat scriitorilor aflaţi la început de carieră
10/05/2024 05:35

* proiectul se adresează traducătorilor literari si scriitorilor aflati la inceput de carieră din 11 tări europene (10 limbi), care vor beneficia de formare si promovare prin intermediul unui program de mas ...

Parsifal, arhetipul cavalerului
09/05/2024 16:42

  Muzeul Stiintei si Tehnicii „Stefan Procopiu” din cadrul Complexului Muzeal National „Moldova” Iasi, in parteneriat cu Asociatia „Noua Acropolă” - Filiala Iasi, invi ...

Pregătiri pentru Titularizare. Sunt disponibile aproape 2.800 de posturi
09/05/2024 15:35

Sunt 2.677 de posturi disponibile in invătămantul preuniversitar iesean pentru anul scolar 2024-2025 care pot fi ocupate prin examenul de Titularizare. Însă, mai putin de 10% dintre acestea pot fi ocup ...

Primarul unei comune din Botoșani, singurul candidat la Primărie
09/05/2024 15:12

Situatie inedită in judeţul Botoşani, unde primarul unei comune este singurul candidat la Primărie la alegerile locale din 9 iunie. Primarul comunei Hănesti, Costel Matei, este singurul care şi-a depus ...

Turneul SoNoRo Conac ajunge în Casa Balș
09/05/2024 13:51

Turneul SoNoRo Conac ajunge in Casa Bals din Iasi pentru un concert care va avea loc luni, 20 mai 2024, de la ora 19:00. Concertul va fi sustinut de muzicienii Răzvan Popovici (violă), Ioan-Dragos Dimitriu (p ...

Regina Maria și Iașul. Strălucirea unei legături regale
09/05/2024 12:01

  De cateva zile, Palatul Braunstein sclipeste intr-o lumină blandă, care pare să străbată din timpuri demult apuse. Zidurile sale, păstrătoare de taine vechi, apără cu grijă o bijuterie car ...

A fost semnalată prezența viperelor pe dealurile dintre Tomești și Păun!
09/05/2024 09:49

* potrivit activistilor de mediu de la Asociatia „Codrii Iasului”, in această primăvară, tot mai multi drumeti au semnalat prezenta unui sarpe care, desi nu este considerat ca fiind unul veninos, ...

Activitate intensă pe șantierul Autostrăzii Moldovei
09/05/2024 09:34

* termenul de finalizare a lucrărilor pe tronsonul Mircesti - Pascani este de 30 de luni, ceea ce inseamnă că iesenii vor putea circula pe autostradă, in judet, cel mai devreme la finalul anului 2026 * valo ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei