Casa de expediții Honexpres, un partener sigur în transportul de mărfuri

Honexpressigla

Dimensiune font:

| 12-08-2021 11:47

Pentru orice antreprenor care are afaceri în domeniul de producție, transportul mărfurilor este un punct foarte sensibil și în relația cu clienții, și în plan financiar. Partenerii au nevoie să primească produsul dorit la timp, astfel reușind să continue fluxul afacerii, iar omul de afaceri care deține un astfel de business vrea să se asigure că totul va fi bine. De cele mai multe ori este foarte dificil să împaci toate cerințele (fie poate pentru că nu există transport în timp util, fie poate pentru că sunt unele fluctuații de personal care pot da peste cap și cel mai competititiv plan de afaceri), iar soluția este sa apeleze la firme specializate, care pot onora în timp scurt orice comandă. Un astfel de partener de nădejde este compania Honexpres, o societate comercială cu capital privat ale cărei servicii ireproșabile au și girul timpul, firma având o experință de peste 9 ani în domeniul transportului de mărfuri intern și internațional. Ca și furnizor de transport, logistică și expediție, Honexpres poate eficientiza costurile operațiunilor de deplasare, organizare și aprovizionare în foarte multe sectoare de activitate. Compania oferă soluții personalizate de transport, are angajați competenți cu ajutorul cărora reușește mereu să se focuseze pe detalii cu eficiență maximă. Fiecare rută este optimizată în funcție de cerințele clienților, asigură colaborări cu parteneri atent selectați, iar timpii de transport sunt personalizați. Cu o flotă de mașini cu norma de poluare Euro 6 și EEV, dotate cu dispozitive GPS 24/7, mărfurile sunt monitorizate pe tot parcursul transportului.

Un segment important al afacerii este reprezentat de casa de expediții, care face legătura între firmele de transport deținătoare de parcuri auto și firmele care doresc să transporte marfa. O astfel de verigă, poziționată între transportator și proprietarul mărfurilor, generează economii importante pentru ambele părți. „Misiunea casei noastre de expediții este de a gestiona eficient și just cererea și oferta pe piață a transportului de marfă, practic de a crea legătura dintre expeditorul mărfii și transportatorul potrivit cerințelor sale”, au spus oficialii societății Honexpres. Același lucru este valabil și invers - transportatorului care este în căutarea unei cantități limitate de mărfuri  i se atribuie mărfurile potrivite. Ne remarcăm în piață prin capacitatea de a răspunde cerințelor de transport pentru toate tipurile de mărfuri și către toate destinațiile, atât naționale, cât și internaționale. Prin obiectul activității noastre, ne asumăm o responsabilitate egală cu cea a transportatorului, în traseul pe care marfa îl străbate până a ajunge la destinație”, au mai precizat antreprenorii.

Societatea Honexpres oferă servicii de transport de mărfuri agabaritice, mărfuri ADR, mărfuri perisabile, mărfuri generale și transport expres .

O casă de expediții trebuie să aibă capacitatea de a îmbina optim toate ofertele pieței, indiferent de destinație (național sau internațional) și indiferent de tipul de marfă (materiale de construcții, mașini, utilaje, mase plastice, mobilă etc).

Un alt avantaj al colaborării cu o casă de expediție este și faptul că o astfel de unitate beneficiază, de cele mai multe ori,de tarife preferențiale negociate, mai mici, dar și faptul că asigură urmărirea mărfurilor de la preluare până la descărcare. „Înțelegem cât de importante sunt pentru dumneavoastră mărfurile pe care le transportăm, de aceea la noi acest risc este acoperit. Mărfurile sunt asigurate pe toată durata transportului. Înțelegem și nevoile clienților de livrare rapidă. De aceea, camioanele noastre sunt întotdeauna eficient distribuite în teritoriu astfel încât putem asigura timpi de tranzit conform cu cerințele fiecăruia”, au dat asigurări reprezentanții societății Honexpres, adăugând că oricine dorește poate obține o cotație gratuită din partea companiei.

De ce ar fi importantă o colaborare cu o casă de expediții? Pentru că are o bază de date cu foarte mulți transportatori cu parcuri auto și poate să aleagă pentru clienți cele mai bune și mai sigure oferte. Misiunea unei case de expediții este de a gestiona cât mai bine cererea și oferta pe piață a transportului de marfă și de a răspunde cerințelor de transport pentru toate tipurile de marfă.

HONEXPRES angajează şoferi profesionişti pentru comunitatecategoria C si C+E

 


Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
Ministrul Finanţelor, întâlnire cu vicepreşedintele Băncii Mondiale / S-a discutat despre reformele sistemului fiscal
13/06/2024 21:17

Ministrul Finanţelor, Marcel Boloş, s-a intalnit cu vicepreşedintele Băncii Mondiale pentru Europa şi Asia Centrală, Antonella Bassani, cu cre a discutat despre reformele sistemului fiscal şi progresele ...

În România ar putea fi introdus salariul minim european
13/06/2024 14:38

A fost pus in dezbatere publică proiectul privind introducerea salariului minim european in Romania – a anunţat premierul Marcel Ciolacu, amintind că alegerile au trecut şi că trebuie să revenim la ...

Sistemul public de pensii stă pe un butoi cu pubere!
13/06/2024 10:17

Anul trecut, sistemul public de pensii a incheiat cu un deficit de peste 2 miliarde de lei, in condiţiile in care veniturile s-au cifrat la 109,8 miliarde de lei, iar cheltuielile la 111,9 miliarde de lei, pot ...

Lansarea proiectului DIGITALIZAREA INTREPRINDERII LA S.C SUBMIT S.R.L.
13/06/2024 09:54

 Lansarea proiectului DIGITALIZAREA INTREPRINDERII LA S.C SUBMIT S.R.L.

COMUNICAT DE PRESĂ “PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată” Comuna Aroneanu,
13/06/2024 09:40

COMUNICAT DE PRESĂ “PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată” Comuna Aroneanu,

Serviciile poştale, medicamentele şi detergenţii, în topul scumpirilor din mai 2024
12/06/2024 11:54

Serviciile poştale, medicamentele şi detergenţii se află in topul scumpirilor inregistrate in mai 2024, comparativ cu aceeaşi lună a anului anterior, potrivit datelor publicate miercuri de Institutul Naţ ...

Patronii staţiei GPL din Crevedia, trimiși în judecată
12/06/2024 11:46

Cei doi patroni ai staţiei GPL din Crevedia, Ionuţ Doldurea şi Cosmin Stangă, au fost trimişi in judecată de Parchetul General pentru săvarşirea infracţiunilor de distrugere din culpă şi nerespectare ...

Revoluția verde. Tehnologiile inovatoare transformă agricultura
12/06/2024 10:00

Agricultura a fost intotdeauna un domeniu marcat de traditie si practici transmise din generatie in generatie. Cu toate acestea, pe măsură ce provocările legate de cresterea populatiei, schimbările climatic ...

  Absolvenții pot încasa 330 de lei lunar, indemnizație de șomaj
12/06/2024 09:45

  Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) aduce la cunoştinţa absolvenţilor de liceu sau facultate promoţia 2024, interesaţi in găsirea unui loc de muncă, faptul că se pot i ...

Cât câștigă salariații după majorarea salariului minim
12/06/2024 09:15

Salariaţii incadraţi cu salariu minim brut pe ţară vor inregistra o creştere a salariului net de la 2.079 de lei la 2.363 de lei pe lună, in urma majorării salariului minim brut la 3.700 de lei de la 1 i ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei