Chiulangiii din Consiliul Judeţean Iaşi

default

Dimensiune font:

| 09-09-2015 05:30

În urma unei analize realizate de „Evenimentul Regional al Moldovei”, reiese că o bună parte dintre aleşii ieşenilor au uitat să mai treacă pe la serviciu anul trecut * unii dintre ei au demisionat între timp, dar alţii au rămas, din păcate, cu aceleaşi obiceiuri * nici rapoartele de activitate pe anul trecut nu sunt prea stufoase, consilierii judeţeni preferând scurte sumare despre munca depusă la cârma judeţului


Câteva nume sonore din Consiliul Judeţean Iaşi au uitat, anul trecut, să mai treacă pe la serviciu. Unii au demisionat după ce au lipsit mai bine de şase luni din plen, dar alţii au rămas, având aceleaşi obiceiuri. Poate cel mai cunoscut caz este al Lilianei Romaniuc, care a avut, în decursul anului trecut, şase luni de absenţă de la locul de muncă, după care a demisionat. Fostul inspector şcolar a motivat, la acea dată, că nu poate îndeplini funcţia de consilier judeţean din cauza deplasărilor în interes educaţional. Cu toate acestea, a ales să vină la prima şedinţă ordinară de anul trecut, dată la care s-au discutat aspecte importante privind masterplanul pentru drumurile judeţene şi comunale din judeţul Iaşi în perioada 2014-2020, pre-acordul de finanţare cu BERD pentru Sistemul de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi, înfiinţarea parcului tehnologic din Leţcani şi primele etape din proiectul Centrului Intermodal Regional de Transport Marfă. De atunci însă, nimeni nu a mai văzut-o pe la CJ, iar în luna iunie şi-a depus demisia.

Al doilea mare absent din plenurile CJ a fost Vasile Ion Sandu, actual membru PSD, ales iniţial pe listele PDL. Fostul şef al Ocolului Silvic Paşcani a lipsit la şapte şedinţe ordinare şi extraordinare, dintr-un total de 24 de şedinţe. Cu o avere de peste 40.000 lei câştigată anul trecut la CJ, Ocolul Silvic Paşcani şi activităţi independente, Vasile Ion Sandu a publicat un raport de activitate succint, de două pagini! Un motiv ar fi faptul că acesta a preluat postul de consilier judeţean imediat după ce Liliana Romaniuc a demisionat. Vasile Ion Sandu a urmat însă tradiţia fostului consilier, lipsind din aproape toate şedinţele de plen spre sfârşitul anului trecut. A făcut parte din Comisia pentru Învăţământ, Cercetare Ştiinţifică, Cultură, Culte, însă după scurt timp a fost mutat în Comisia Juridică, Ordine Publică, Drepturile Omului şi Libertăţi Cetăţeneşti. „În şedinţele de comisii am analizat proiecte de hotărâri ce vizau aprobarea organigramelor, statelor de funcţii şi ale regulamentelor pentru instituţiile din subordine, aprobarea bugetului general al CJ, dezvoltarea Aeroportului Iaşi, promovarea proiectelor cu finanţare europeană”, arată Vasile Ion Sandu în raportul de activitate. În general, lucruri standard, însă consilierul se laudă cu iniţiativa prin care a găsit o serie de erori tehnice şi financiare în cazul unei hotărâri privind lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară a drumurilor judeţene pentru anii 2015 – 2016, care a fost revocată.

Centura de campion la absenţe

Un alt absent din plenurile CJ Iaşi în perioada anului trecut a fost sportivul Cătălin Moroşanu. Poate cel mai iubit sportiv al ieşenilor a lipsit motivat, de cele mai multe ori, din cauza carierei în lupte K1, dar şi filmărilor pentru un videoclip muzical ce a stârnit reacţii diverse. Consilierul Cătălin Moroşanu a „chiulit” din nu mai puţin de opt şedinţe, începând din a doua jumătate a anului trecut, şi ar putea primi, simbolic, centura de campion la absenţe. Printre cele mai importante dezbateri la care consilierul sportiv nu a luat parte au fost legate de rectificări bugetare, încetarea de drept a calităţii de consilier judeţean a lui Victor Chirilă, Centrul Intermodal Regional de Transport Marfă şi proiectul de întreţinere a drumurilor judeţene şi nici nu a avut timp să-şi publice raportul de activitate.

Revocarea lui Victor Chirilă din postul de consilier judeţean a survenit în urma trecerii în grupul ALDE. Interesant este că, la şedinţa cu pricina, din 28 august, anul trecut, au lipsit importanţi membri ai PNL, printre care Adrian Căliman, Petru Dascălu, Cătălin Moroşanu şi vizatul Victor Chirilă, care tocmai părăsea tabăra liberalilor.

Un alt campion al absenţelor este Constantin Căliman. Consilierul judeţean şi-a publicat o declaraţie de avere aproape goală şi a „uitat” de raportul de activitate. Consilier în cadrul Casei de Cultură a Studenţilor Iaşi, Constantin Căliman a câştigat, anul trecut, puţin peste 25.000 lei, având, în total, un număr de şase absenţe în şedinţele CJ.

Un caz aparte a fost cel al lui Radu Ursanu, care a avut grave probleme de sănătate pe parcursul anului trecut şi pentru care, la un moment dat, consilierii judeţeni au făcut o chetă pentru sprijinul lui. Acesta a avut nouă absenţe. A început să lipsească încă din primăvara anului trecut, iar într-o şedinţă din luna mai soţia sa a solicitat sprijin financiar pentru tratamentul acestuia. La acea dată, costurile tratamentului erau de 20.000 euro, într-o clinică spitalicească din străinătate, aşa cum motiva Gabriela Ursanu, primind, în schimb, donaţii de 40.000 de euro, aşa cum arată în declaraţia de avere. Consilierul judeţean Radu Ursanu este expert în cadrul companiei Naţionale Poşta Română şi, din calitatea de consilier judeţean, a câştigat, anul trecut, 4.930 lei, de zece ori mai puţin decât din postul de expert mai sus menţionat.

Nici liderul consilierilor PNL, avocatul Eduard Boz, nu a fost văzut atât de des precum şi-ar fi dorit şeful său, Cristian Adomniţei, preşedintele CJ cu acte în regulă la acea vreme. Eduard Boz a avut, pe anul trecut, cinci absenţe şi a evitat, până în prezent, să-şi publice raportul de activitate.

Tot de la PNL, Liviu Brătescu a numărat patru absenţe.

Harnicii din CJ

Din analiza realizată de „Evenimentul Regional al Moldovei” reiese că media de absenţe este de trei – patru pe cap de consilieri. Însă, unii consilieri judeţeni par că au uitat şi de concediu pentru a veni la muncă. Printre aceştia s-au remarcat vicepreşedintele CJ Iaşi Alin Aivănoaei (PP-DD), Marian Haută (PP-DD), Iulian Cozianu (PSD), Mihai Pintilei (PSD), Florin Popa (PSD) şi Dorel Lebădă (PSD), toţi cu o singură absenţă, iar Cristian Stanciu (liderul grupului de consilieri PSD), Liviu Bulgaru (PDL), Florin Mihai (PLR), Silviu Macovei (PSD), Vasile Câtea (PSD), Petra Carp (PSD) şi Lorin Urcaciu (PSD), câte două absenţe. Tot două absenţe a avut şi Victor Chirilă, actual membru ALDE, până la momentul propunerii de revocare din funcţie.

Chiar dacă la prima vedere se remarcă prezenta aproape necontenită a consilierilor PSD în plenurile CJ, afirmaţia nu este valabilă pentru toţi membrii grupului social-democrat. De exemplu, Ştefan Doleanu –cinci absenţe, Vasile Toma şi Bogdan Cojocaru, cu câte patru absenţe, se disting de ceilalţi colegi de partid, în timp ce Mihaela Ivancia, mâna dreaptă a lui Cristian Stanciu şi una din cele mai impunătoare voci din plen, a lipsit de trei ori, la fel ca şi Adrian Ticu, toţi fiind membri PSD.

De partea cealaltă, la PNL, din trei şedinţe au lipsit Cristian Adomniţei, Petru Dascălu, Florica Petrache, Constantin Şerban, de la PLR, tot cu câte trei absenţe au fost Iordan Vintilă şi Ciprian Roşca, iar de la PC - Ioan Stoian.

Dintre toţi consilierii judeţeni, doar 23 din 36 şi-au publicat rapoartele de activitate pe anul trecut.

***

Victorel Lupu este singurul consilier din aparatul Consiliului Județean Iași fără nicio absență, ba chiar suplinindu-l pe Cristian Adomniței în lipsa acestuia

 

Vezi și Licitaţie cu dedicaţie dejucată de o firmă de construcţii

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
"EuroBusiness LRJ" S.P.R.L., in calitate de lichidator judiciar al debitoarei "FANYON" S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 05.08.2021, 12.08.2021, 19.08.2021, 26.08.2021, 02.09.2021, 09.09.2021, 16.09.2021, respectiv 23.09.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 16.869,65. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială,s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 37.667,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr. 102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 69.831,65. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1445/103/2018, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor mobile din patrimoniul debitoarei S.C. „Casa Scutaru” S.R.L., cu sediul în municipiul Piatra Neamţ, str. Grigore Ureche, bl. G3, et. 3, ap. 71, judeţul Neamţ, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, Valoare -lei-, 1. Tractor articulat forestier 690 OP, 98.460,00. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile scoase la vânzare este cel de mai sus. Vânzarea se va face conform hotârârilor adunării creditorilor din data de 05.05.2021 şi 02.06.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc începând cu data de 02.08.2021, ora 1200 şi se vor organiza şedinţe de licitaţie publică cu strigare la un interval de 7 zile, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun mobil, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul – verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 8766/99/2017 (527/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Kolado” S.R.L., cu sediul în sat Dancu, str. Daliei nr. 70, bl. D3, sc. A, et. 3, ap. 13, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, Componenţa, Valoare -lei-, 1. Bunuri mobile, Echipamente şi utilaje, 90.670,00, 2. Bunuri mobile, Mijloace de transport, 62.700,00. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunrile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.07.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 13.08.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv până la data de 10.09.2021, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat şi a caietului de sarcini, respectiv 500 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575.
Bănel Nicoliţă, acuzat că a ţepuit o firmă. Este căutat de recuperatori
23/12/2019 12:44

Potrivit unor surse din anturajul fostului mare fotbalist, acesta ar fi semnat, la sfarsitul anului 2018, un contract, pe firma sa, cu o companie de telefonie mobilă, scrie spynews.ro. Bănel s-ar fi inteles s ...

Percheziții la Primăria Eforie. Primarul Robert Ștefan, vizat de procurori
19/12/2019 13:57

Primarul orasului Eforie, Robert Stefan, este vizat de o anchetă a procurorilor din Constanta pentru o presupusă faptă de săvarsire a unui abuz in serviciu, potrivit unor surse judiciare citate de Mediafax. ...

Viceprimarul Capitalei, audiat la DIICOT în dosarul 10 august
18/12/2019 14:17

Viceprimarul Capitalei Aurelian Bădulescu a anunţat că a fost chemat joi la DIICOT in legătură cu dosarul evenimentelor din 10 august, el precizand că are calitatea de martod şi că va aduce noi lămurir ...

De ce au descins mascații la Spiru Haret. Percheziții și 100 de persoane audiate, într-un scandal cu diplome universitare
18/12/2019 13:07

În această dimineată, procurorii DIICOT face zeci de percheziţii la Universitatea Spiru Haret. Procurorii DIICOT au suspiciuni că prorectorul universitătii ajutat de alti angajati ar fi dat diplome d ...

Procurorii militari au clasat dosarul prăbuşirii elicopterului SMURD în lacul Siutghiol
16/12/2019 15:23

Procurorii militari au clasat dosarul privind prăbuşirea elicopterului SMURD in lacul Siutghiol din judeţul Constanţa, in decembrie 2014. Tragedia s-a soldat cu moartea a patru persoane, doi piloţi şi dou ...

Dosarul Colectiv. Fostul primar Piedone, condamnat la 8 ani şi 6 luni de închisoare, 11 ani şi 8 luni pentru patronii clubului Colectiv
16/12/2019 14:29

Judecătorii de la Tribunalul Bucureşti au anunţat sentinţa in dosarul Colectiv. După mai bine de patru ani de la tragedia in care 64 de tineri şi-au pierdut viaţă, fostul primar al Sectorului 4 Cristian ...

Scandalul permiselor de port-armă: Prefectul de Caraș-Severin a fost pus sub control judiciar, șeful serviciului arme din IPJ, reținut
05/12/2019 11:54

Prefectul judetului Caraş-Severin, Matei Lupu, a fost plasat sub control judiciar după perchezitiile de miercuri legate de autorităti care interveneau in favoarea unor persoane care voiau să obţină arme, ...

Se zdruncină serios imaginea Poliției Române! O polițistă oferea informații din interiorul instituției unei rețele de proxenetism
07/11/2019 10:34

 În dosar apare si numele unei politiste din localitatea Drăgănesti Vlasca, al cărei transfer la IGPR a fost negociat sub presiunea traficantilor, pentru a oferi retelei informatii din interiorul ...

S-a ales praful de obiectivele industriale ale Iaşului
26/05/2019 10:42

Combinate precum Fortus, Nicolina sau Terom au fost făramiţate prin privatizări defectuoase sau rău-intenţionate. Alte branduri comuniste ale oraşului, precum Lactis, Unirea, Avicola, Zimbru sau Ţigarete ...

Comorile neştiute ale Iaşului
19/05/2019 00:00

 De la Iaşi la Moşna nu faci mai mult de o oră cu maşina, pe un drum asfaltat. Se vede că sunt oameni gospodari in zonă, după casele ingrijite. Cele bătraneşti se strecoară timid de după pomii i ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei