radu botez 2
radu botez

Dimensiune font:

„Va fi dificil ca oraşul să se dezvolte cu voturi pe criterii politice în Consiliul Local”

| 02-03-2020 00:00


- Domnule Botez, încheiaţi, în curând, un mandat de patru ani, care se adaugă celor 16 ani de activitate în slujba administraţiei ieşene. Dacă e să faceţi bilanţul acestor ultimi patru ani, cum i-aţi caracteriza?

- Cred a fost într-adevăr o perioadă cu suişuri şi coborâşuri din punct de vedere a posibilităţilor de a realiza proiecte pentru Iaşi. O perioadă pe care, la un moment dat, am apreciat-o ca fiind dificilă din perspectiva modului de desfăşurare a şedinţelor de Consiliu Local, a distribuirii voturilor pe proiecte, a înţelegerii problemelor oraşului în Consiliu. Au fost persoane care au votat pentru Iaşi, dar şi multe persoane care au votat politic, la indicaţiile şefilor de partid, lucru care nu ar trebui să se întâmple într-un Consiliu Local. Din acest punct de vedere, dacă în continuare vor fi date voturi pe criterii politice, va fi dificil ca oraşul să se dezvolte. Din păcate, lucrurile se vor acutiza întrucât în viitorul Consiliu Local raportul de forţe va fi mult mai echilibrat

- Totuşi, proiectele importante au trecut, iar dumneavoastră aţi spus că oraşul se dezvoltă. Întrebarea ar fi dacă se putea face mai mult?

- Cred că ar fi fost un entuziasm mai mare în a se realiza mai mult dacă toţi consilierii ar fi înţeles lucrul acesta. Vă dau un singur exemplu, cu un proiect criticat de unii: schimbul de terenuri prin care Primăria ar fi reuşit să aibă, în final, un teren de 12.000 de metri pătraţi în stânga Teatrului Naţional. Atenţie, vorbim şi de un context în care dispuneam de finanţare de la Ministerul Culturii pentru studiul de fezabilitate şi, ulterior, pentru proiectarea unei clădiri a Operei, în care să funcţioneze şi Filarmonica. Schimbul acela era unul cât se poate de oportun. Din păcate, unii au văzut altceva în el...

„Am observat că mulţi arhitecţi văd în realizarea unui proiect, în proporţie de 90 la sută, doar un interes al beneficiarului, fără a ţine cont de dezvoltarea oraşului”

- De ce credeţi că există tendinţa de a se eticheta orice schimb de terenuri drept „interes imobiliar”?

- Nu pot să dau un răspuns. Cert este că şi eu primesc la audienţe persoane care îmi spun că acolo se face un PUZ, că, ştii, ăla face cine ştie ce... Nu am dat importanţă niciodată beneficiarului unui PUZ. Şi chiar am avut surprize ca beneficiarul să fie unul dintre consilierii locali. Repet, nu dau importanţă acestor lucruri. Dacă, tehnic, se poate face un proiect pe un teren, nu văd care ar fi problema. Nu fac parte din comisia de urbanism, sunt în comisia de circulaţie. Acolo am încercat, pe cât posibil, să fim riguroşi din acest punct de vedere, întrucât am observat că mulţi arhitecţi văd în realizarea unui proiect, în proporţie de 90 la sută, doar un interes al beneficiarului, fără a ţine cont de dezvoltarea oraşului. De aceea, în comisia de circulaţie ne uităm şi de două ori la distanţele de întoarcere ale unei maşini în parcarea unui imobil pentru că de multe ori distanţa este de patru metri - o maşină nu poate întoarce -  dar e desenat în felul acesta. Sunt foarte multe elemente la care ar trebui să fim atenţi.

- Se afirmă că astfel de lucruri sunt posibile din cauza lipsei Planului Urbanistic General, zonă pe care „o păstoriţi”, cum se spune...

- Pentru noul PUG al Iaşului chiar am stat şi am elaborat hârtii, deşi nu ar fi trebui să fac lucrul acesta. Primăria este un beneficiar a unei documentaţii, ar fi trebui doar să luăm act de întocmirea ei şi să o prezentăm în CL, după care să o votăm. Lucrurile au trenat însă la obţinerea avizelor. Nu este doar cazul Iaşului, aşa stau lucrurile şi cu alte oraşe mari. În final le-am obţinut. Însă, revenind la întrebare, lipsa PUG-ului nu a influenţat cu absolut nimic dezvoltarea oraşului. Nici pozitiv, şi nici negativ. Chiar dacă ar fi existat un PUG reactualizat cu un alt regulament, tot s-ar face PUZ-uri, oraşul s-ar dezvolta tot pe baza unor planuri urbanistice zonale. Sunt foarte multe lacune legislativ, pe care nu puteam să le corectăm prin HCL-uri atât timp cât legea lasă loc la aceste posibilităţi, de a se realiza construcţii în locuri în care nu ar fi normale.

- Vom avea PUG anul asta?

- Suntem la ultimul aviz pentru că va mai urma un altul, de Ministerul Dezvoltării. Ca să avem PUG anul acesta, trebuie să beneficiez de sprijin din partea  Guvernului, mă refer la formalităţi de avizare. Nu sunt lucruri care depind de noi. Nu există un algoritm clar. Revin la exemplul cu cei din  Comisia de Monumente, care au dorit un studiu actualizat de circulaţie în tot oraşul deşi noi am prezentat planşe cum se va circula în jurul monumentelor. La fel au stat la Mediu, Apele Române... Lucrurile astea, nefiind reglementate, lasă loc la subiectivism. Avizul va veni luna aceasta, sau poate că nu, poate că ni se va spune că mai trebuie să faceţi asta şi altele...

„Vom ajunge să circulăm de-a lungul Bahluiului fără niciun semafor. Iar îmbunătăţirea circulaţiei se va produce şi odată cu schimbarea sensurilor de deplasare pe Splaiurile”

- Cu traficul din oraş ce facem? Acceptaţi că e o problemă?

- În mod sigur traficul din oraş poate fi îmbunătăţit. La ora actuală, trebuie să existe o modalitate prin care să restrângem numărul de maşini, întrucât nu avem posibilitatea de a face străzi noi. Nu avem unde, decât de-a lungul liniilor de cale ferată, deci acolo unde există 20 de linii nefolosite. Dacă am intra în posesia terenului, am putea să facem noi o stradă, să stabilim noi unde şi câte intersecţii să aibă. De asemenea, putem să îmbunătăţim traficul prin treceri subterane şi supraterane. A fost realizat podul din zona Cicoarei, urmează un altul, tot acolo, la care se adaugă pasajele din zona Podu Roş. Ele sunt bătute în cuie, se vor realiza... De altfel, am participat la discuţii referitoare la materiale, să nu fie o investiţie scumpă, să avem timpul necesar pentru a o realiza rapid, să aibă şi un anumit design. Le-am făcut în formă de X să nu îngreuneze circulaţia; dacă le făceam paralele cu splaiurile, lucrurile stăteau altfel. Aceste pasaje vor fi un pas de a crea în lungul Bahluluiui o axă de circulaţie. Vom ajunge să circulăm de-a lungul Bahluiului fără niciun semafor, iar îmbunătăţirea circulaţiei se va produce şi odată cu schimbarea sensurilor de deplasare pe Splaiurile. La ora actuală, sunt probleme reale la Podul Metalurgiei, cu virajul de pe un mal pe celălalt. Dacă se schimbă sensurile, maşinile nu ar mai trebui să treacă de axul drumului. Ar fi viraje de dreapta şi nu de stânga cum sunt la ora actuală. Sunt multe alte avantaje, pentru zone precum Podu Roş. Zona unde funcţionează Staţia de Salvare, intersecţia cu Şoseaua Naţională... Sensurile unice nu constituiau o soluţii, problema a fost studiată împreună cu persoane abilitate. Au avantajul că pot fi create locuri de parcare. În schimb, sensul unic îmi duce la o creştere a distanţe parcurse, la o creştere a poluării... Din păcate Iaşul nu se pretează decât pentru sensuri unice în cartiere.

- Aţi adus vorba de poluare. Care ar fi a doua mare problemă a oraşului, după trafic...

- Nu neg acest lucru. Însă mă aşteptam la implicarea Guvernului pentru rezolvarea ei. Altfel spus, la apariţia unei legi care să ducă la schimbarea sistemului de impozitare al maşinilor, care să nu favorizeze aducerea în ţară a maşinilor vechi. Putea fi stabilit un element de referinţă pentru România, să zicem norma de poluare Euro 4. Toţi cei cu Euro 2 şi 3 ar trebui să plătească impozit de 150% faţă de cei cu Euro 4, iar cei cu Euro 5 sau 6, 75%, 50% faţă de sistemul de referinţă. După care, evident, urma să se anunţe din timp că, în trei ani, acest sistem de referinţă se schimbă din Euro 4 în Euro 5. Al doilea element care contribuie la poluare este legat de imposibilitatea noastră de a renunţa la aşa-zisele aliniamente verzi de-a lungul şoselelor. Pe acestea nu le regăsim în Vest. Dar nu primim avizul pentru a le desfiinţa, întrucât ar fi zone verzi. Zona verde este un parc, nu o bucată de noroi de-a lungul străzii şi care cinci luni pe an este principalul producător de praf. Însă Iaşul stă bine, comparativ cu alte oraşe...

- Sunt inițiative în acest sens?

- Uite, acum avem un proiect - a şi fost prins în bugetul pe anul acesta - de a monta 100 de staţii de monitorizare a calităţii aerului. Dorim să ştim unde apare o valoare neconformă. Nu mi se pare corect să ne referim mereu la staţia din Podul de Piatră, amplasată într-o intersecţie tranzitată, în timp ce la Cluj este pusă într-un parc. Lucrurile sunt total denaturate din punct de vedere al măsurătorilor.

„Din păcate, nu am avut posibilitatea de a crea liste negre. Adică, cei care te-au păcălit o dată să nu mai fie acceptaţi la licitaţii”

- Sunteţi mulţumit cu ceea ce aţi făcut în acest mandat?

- Sunt doar viceprimar. Nu pot să mă implic direct în activitatea unei societăţi pe care o am în subordine, pot să văd doar că lucrurile merg într-un fel, pot să am discuţii cu ei, dar nu pot lua decizia finală. Uite, am mers cu primarul să vedem cum arată panourile din staţii. Putem să dăm orientări. La Salubris i-am încurajat să cumpere utilaje, dar nu putem să impunem acest lucru. Am participat activ la negocierile pentru aducerea de autobuze. Hibrid şi nu electrice. La noi nu se pretează cele electrice. Au o autonomie de 120 de kilometri, iar bateria ţine 3-4 ani. Cu alte cuvinte, peste 3 ani va trebui să dăm alţi 160.000 – 180.000 de euro pentru a lua un set de acumulatori în loc să mai cumpărăm un autobuz nou, Diesel. Dar vom avea tramvaie noi. Toate dorinţele de a îmbunătăţi lucrurile trebuie să aibă un echilibru între dorinţă şi putinţă. Dintr-un buget de 600 de milioane de euro nu se pot realiza investiţii majore, trebuie să accesăm fonduri europene pentru aşa ceva sau să împrumutăm bani, aşa cum am făcut şi la autobuze.

- În 2018 îmi spuneaţi că „în Primărie, inerţia este mult mai mare decât în mediul privat!”. V-aţi  schimbat părerea?

- Nu. Este foarte dificil de a promova ceva. Vă dau exemplul cu licitaţia de la Spitalul de Recuperare. Au venit, au lucrat unii 2-3 luni, după care au plecat. Şi iar trebuie să reluăm procedurile... Altfel spus, dacă eu stabilesc, astăzi, câteva lucruri cu dumneavoastră, în mediul privat, în 2-3 zile ne putem apuca de ele, iar în Primărie, din cauza birocraţiei, îţi mai trebuie nu ştiu câte hârtii, avize, mai vine şi Curtea de Conturi care îţi spune că nu ai făcut bine, trebuie să fii atent la latura juridică, să vezi dacă nu ai favorizat pe cineva. Iar la sfârşit, tot se găseşte cineva cu care să te cerţi... Din păcate, nu am avut posibilitatea de a crea liste negre. Adică, cei care te-au păcălit o dată să nu mai fie acceptaţi la licitaţii.

- Un neamţ la conducerea ţării, un viceprimar vorbitor de germană la Iaşi. A contat, în activitatea dvs de administrator al oraşului faptul că aveţi dublă cetăţenie?

- Nu cred că a contat, deşi am avut o relaţie foarte bună cu Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană, dar şi cu Ambasada Germaniei. Am fost invitaţi la tot felul de forumuri, discuţii pe diferite teme, evident, pentru dezvoltarea oraşului. Pe partea de smart-city în special...

Aţi colaborat cu primarul Mihai Chirica, iar din vară îl veţi avea drept adversar la Primăria Iaşi, după ce ALDE v-a desemnat drept candidat al partidului. Cum vă vedeţi în noua ipostază, ce şanse vă daţi?

Am colaborat foarte bine, avem o relaţie tehnică foarte bună. Niciodată vreunul dintre noi nu şi-a pus problema că un lucru anume trebuie făcut pentru vreun partid. Totdeauna discuţiile s-au axat pe Iaşi. Vă dau exemplul cu Spitalul Regional de Urgență. Era normal ca spitalul să fie în Iaşi, nu în altă parte, cum ar fi vrut consilierii altui partid. Sunt ieşean, deciziile mele au fost mereu în folosul oraşului. Cât priveşte viitoarele alegerile, voi spune cum văd eu lucrurile. Speranţele mele sunt că ALDE va reuşi să aibă doi consilieri locali, tot aşa, ca un fel de echilibru, pentru că vor fi consilieri PNL, USR, PSD. Mai sunt trei luni, vom vedea...

- Totuşi ALDE este într-o situaţie dificilă...

- Sunt oameni care au venit în partid, dar sunt şi parlamentari care au plecat din partid, sperând că astfel vor rămâne în funcţii. Eu nu voi părăsi corabia. Am spus-o şi acum patru ani: este o diferenţă foarte mare între Tăriceanu - chiar dacă au mai trecut anii peste dânsul – şi Orban. La fel, Varujan Vosganian are această ţinută liberală, chiar dacă şi el este contestat că nu face parte din PNL. Cât priveşte candidatura mea, am spus la partid că trebuie să găsim o persoană mai puţin uzată politic şi care să dorească să candideze. Nu am găsit-o... Însă avem persoane de calitate care se vor regăsit pe listele de consilieri locali, iar intenţia mea este să-i sprijin pe cei care pot veni cu idei şi viziuni noi...

 

a consemnat Tudor DAMASCHIN

 

* * *

Radu Botez a absolvit Facultatea de Mecanică în 1988, iar în primii ani după Revoluţie a urmat diverse specializări în Germania (economie, construcţii de maşini). A administrat mai multe firme de-a lungul timpului (Alex-Sistem SRL, Coralimex, Construct Design sau CD-Total), fiind cunoscut în mediul de afaceri pentru proiectele din domeniul construcţiilor. A fost asistent universitar (1987 - 1990, catedra TCM) şi este coautor la 4 cărţi şi 6 lucrări ştiinţifice în domeniul prelucrărilor mecanice. În politică a debutat în 1998 la UFD, iar în perioada 2002 - 2016 a fost membru PNL, în 2018 fiind cooptat de ALDE. În intervalul 2004 - 2012 a fost consilier local municipal, timp în care s-a remarcat deseori prin luări de poziţie cu privire la proiecte derulate de Primărie.

În vârstă de 56 de ani, Radu Botez are dublă cetăţenie, română şi germană. Este căsătorit și are trei copii.

Comentarii

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

ANUNT LICITAȚIE ÎNCHIRIERE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ONEȘTI reorganizează licitație publică deschisă cu oferta în plic închis. 1) Informații privind locatorul: MUNICIPIUL ONEȘTI, reprezentat legal prin PRIMAR –Ing. Nicole Gnatiuc, cu sediul în B-dul Oituz, nr. 17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032, Telefon: 0234/324.243, Fax: 0234/313.911, e-Mail: primarie@onesti.ro, www.onesti.ro având cont de virament nr. RO29TREZ06221A300530XXXX, deschis la Trezoreria Onești; 2) Informații privind obiectul închirierii: Informații privind obiectul închirierii conform HCL nr. 200/14.11.2019, anexa nr. 1: Nr. Crt.; Adresă amplasament; Suprafaţă mp; Preţ lei/mp/lună; Durata; Destinaţia. 1. B-dul Oituz nr. 12, 4,00 mp, 10,00 lei, 10, Amplasare totem; 2. Calea Bacăului (parte dreaptă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3. Calea Bacăului (partea stângă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3) Informații suplimentare si Documentația de atribuire pot fi obținute: -în format tipărit la Serviciul Patrimoniu și Pază din cadrul Primăriei Municipiului Onești, etaj VII, cam. 703, în urma achitării contravalorii de 20 lei/exemplar (în numerar la casierie sau în contul RO33TREZ0612118025XXXXX –CUI 4353250 beneficiar Municipiul Oneşti) -data limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.02.2020, ora 16.00; 4) Informații privind ofertele: -Data limită de depunere a ofertelor: 25 februarie 2020, ora 12.00. -Ofertele se vor depune într-un număr de 1 (unu) exemplare la adresa: B-dul Oituz nr.17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032; -Data licitaţiei: 26 februarie 2020, ora 12.00; 5) Locul desfăşurării şedinţei de licitaţie: la parterul Primăriei Municipiului Oneşti, la sala mică de şedinţe; 6) Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail a instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău; Adresa: Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4 cod 600356, tel: 0234514419, fax 023452521; email: tr-bacau-reg2@just.ro; 7) Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04.02.2020..
S.C. Remat S.A., cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., potrivit Hotărârii nr. 1230/12.07.2016, pronunţată de Tribunalul Iaşi, Secția a II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 9134/99/2014, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 14.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, a următoarelor active: Nr. activ Descrierea comercială a activelor - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.). Activ 7 Teren intravilan construit în mun. Dej, str. Bistriţei, nr. 44, pe sensul către Cuzdrioara, jud. Cluj (zona industrială, la ieşire spre Bistriţa Năsăud, înainte de S.C. Someşul S.A.), St teren-7.149 m.p., curţi-construcţii, St construită-1.659,16 m.p., regim de înălţime: P+1parţial, împrejmuit, betonat (100%), învecinat cu S.C. Somtrans S.A., S.C. Samus Mex S.A., S.C. Com-Beton S.A., deschidere la stradă aprox. 53 m.l.; Identif. imobil: nr. cds. 837/2/1 în C.F. nr. 18837/N a localităţii Dej (nr. cds. nou 53437 al C.F. 53437/mun. Dej); - 2.732.400,00 lei; - 683.100,00 lei. Activ 16 PROPRIETATE IMOBILIARĂ, compusă din teren în suprafață totală de 3.914 m.p. și construcții în suprafață totală de 1.117 m.p., situată în oraş Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, jud. Vrancea, la 6km de nodul rutier Tișița. Este alcătuită din: - Imobil situat în oraşul Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, T25, P1735, jud. Vrancea, Imobilul a fost dobândit prin Contractul de vânzare-cumpărare autentificat sub nr. 1111/22.03.2001 de B.N.P. Tanase Rodica. - Împrejmuire depozit Mărăşeşti (degradat, nr. inv. 2088), platformă betonată 1.040 m.p. (degradat, nr. inv. 2092); Proprietatea are deschidere frontală la str. Doinei și este pretabilă pentru activități industriale având în vedere și caracterul zonei în care este amplasat imobilul. - 437.600,00 lei; - 80.000,00 lei. Activ 46 Construcție metalică demontată în mun. Iași, Șos. Iași – Tomești, nr. 6, jud. Iași. - 46.000,00 lei; - 7.000,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 13.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, jud. Iaşi. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00 – 16.00, până pe data de 13.02.2020, ora 13.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la e-mail vanzari@insolventa.ro, fax: 0232/212231, tel. 0232/243864, 0755132473..
Subscrisul Cabinet Individual de Insolvenţă Opriş Irina, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SALIX FARM IMPEX S.R.L, conform Încheiere nr. 137 din data de 16.10.2018, emisă de Secţia a II a Civilă a Tribunalului Iaşi-Faliment, anunţă, scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, în data de 09.03.2020, orele 14.00, a imobilului situat în localitatea Popeşti, parter, ap.1, judeţul Iaşi, la 9.037,50 euro fără TVA, reprezentand 75% din valoarea de piaţă stabilită prin Raportul de evaluare. Licitaţia se va desfăşura la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Pictor Octav Băncilă, nr.1, jud. Iaşi în conformitate cu regulamentul de vânzare, ce va fi afişat la loc vizibil, cu cel puţin 5 zile înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie. Preţul de la care începe licitaţia este echivalentul în Ron la cursul BNR din ziua licitaţiei a 75% din valoarea stabilită prin Raportul de evaluare a imobilului, la care se adaugă TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 09.03.2020 nu se va reuşi valorificarea imobilului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 16.03.2020, respectiv 23.03.2020 orele 14,00. Toţi cei care posedă un drept real asupra imobilului scos la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, de a face lichitatorului dovada acestuia, până în preziua licitaţiei. Imobilul se va vinde liber de orice sarcini conform art. 91 alin. 1 din Legea 85/2014. Poate participa la licitatie orice persoană fizică sau juridică care depune cu cel puţin o zi înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie, până la ora 12.00, la sediul lichidatorului documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 08.00-16.00. Garanţiei de participare este în procent de 20% din preţul de pornire la licitaţiei. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0751103771.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum și a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Ago – Parus” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, etj. 1, județul Iași, după cum urmează: Nr. crt. - DENUMIRE ACTIV – Componenţa – Valoare -lei- 1. Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 22.605,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2019. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 16.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 23.04.2020, 30.04.2020, 07.05.2020, 14.05.2020 și 21.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanţiei de participare la licitație, cât și a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727/850575..
INTERVIU îSoţii nu mai pot conveni divorţul doar prin încheierea unui acord de mediere
03/03/2020 20:42

Cuplurile care doreau să divorţeze şi aveau puse la punct toate aspectele legale, puteau apela la un mediator pentru o procedură simplificată. Însă, decizia de săptămana trecută a Înaltei C ...

10 REGULI de urmat în caz de CORONAVIRUS
25/02/2020 11:11

Departamentul pentru Situatii de Urgentă (DGSU) a transmis atentionări cu privire la posibila aparitie a Coronavirusului in Romania. "În materialele informative de mai jos, vă prezentăm măsuril ...

„În Iaşi mai există cel mult 20 de arheologi, în instituţiile de cercetare ale statului”
01/02/2020 00:22

La Facultatea de Istorie din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, studenţii au posibilitatea de a opta intre a studia activităţile umane din trecut, aplicate prin recuperarea ...

MARICEL POPA: „La toţi investitorii le spun că nu avem bani, dar o să ne descurcăm...”
22/01/2020 08:09

    * dialog cu Maricel Popa, preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi     - Domnule preşedinte, ce a pierdut şi ce a caştigat Iaşul odată cu schimbarea guvernului? - A ...

MIHAI CHIRICA VIDEO-Poluarea a dublat, la Iaşi, numărul cazurilor de boli cronice respiratorii şi al celor de astm bronşic
20/01/2020 13:01

  * dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica - Domnule primar, aţi reuşit să puneţi in dezbatere naţională – să-i spunem aşa, proiectul privind interzicerea inmatriculării a ...

„E necesar ca aşa-numiţii conducători ai unui stat să ştie carte şi să stăpânească ştiinţele politice”
12/12/2019 09:26

* dialog cu scriitorul Cassian Maria Spiridon, unul dintre iniţiatorii mişcării revoluţionare conspirative de la Iaşi, din 14 decembrie 1989 Se implinesc, peste două zile, trei decenii de cand Cassian Ma ...

„Participarea marilor scriitori la FILIT este meritul personal şi rodul credibilităţii internaţionale a organizatorilor”
07/10/2019 11:02

  „Participarea marilor scriitori la FILIT este meritul personal şi rodul credibilităţii internaţionale a organizatorilor” * dialog cu scriitorul Dan Doboş, directorul Bibliotecii Judeţ ...

„Părintele ideal este cel care reuşeşte să îmbine stilul democrat cu cel laissez-faire şi cu cel autoritar”
14/09/2019 12:05

  * dialog cu psihoterapeutul Anda Păcurar Anda Păcurar este psihoterapeut adlerian, formator, cu multiple stagii de pregătire efectuate in Irlanda, Germania, Olanda, Spania, Ungaria, Anglia, SUA. Est ...

Mai mult de o treime dintre pacienţii internaţi zilnic la Socola suferă de alcoolism
16/08/2019 00:00

* de vorbă cu prof. univ. Vasile Chiriţă, unul dintre cei mai mari medici psihiatri din ţară, care profesează la Institutul de Psihiatrie „Socola” - Domnule profesor, au trecut aproape 30 de ...

„Iaşul va avea, pe termen mediu şi lung, o dezvoltare mai puternică decât are Clujul”
11/08/2019 23:57

  * dialog cu deputatul ieşean Costel Alexe, lider al liberalilor ieşeni, vicepreşedinte PNL la nivel naţional - Domnule deputat, aş dori să pornim discuţia noastră de astăzi de la declaraţia n ...