Etapele, pe care trebuie să le parcurgă aplicantul pentru a deveni student la universitate în Statele Unite

Depositphotos_7735056_xl-2015 (2)

Dimensiune font:

| 09-05-2020 09:00

 

În condițiile moderne atât de schimbătoare instruirea trebuie să fie de calitate. Iată de ce este atât de important selectarea țării, instituției de învățământ, programelor de studii în conformitate cu criteriile unei educații de perspectivă. Studiile în Statele Unite răspund tuturor acestor cerințe.

Criteriile de alegere a instituțiilor de învățământ

În primul rând aplicantul alege specialitatea, pe care vrea să o studieze. Ca apoi să purceadă la alegerea universității/universităților, care să se potrivească cel mai bine necesităților sale. Se iau în considerație mai multe criterii. În primul rând ratingul instituției, în al doilea rând, cât de solidă este școala academică pentru specializarea selectată. Același curs în universități diferite poate avea un conținut diferit, să fie predat la nivele diferite. Și în al treilea rând, preferințele personale în ceea ce privește orașul de studiu, clima din regiunea dată. Doar aici studentul urmează să locuiască o perioadă mai îndelungată de timp.

Alegerea se face dintre universitățile, care sunt certificate de Programul de schimb de studenți. Lista acestora poate fi găsită pe site-ul oficial al Departamentului Securității Interne.

Cerințele specifice ale universităților

O practică pe larg răspândită este alegerea și aplicarea la mai multe universități în același timp, de obicei nu mai puțin de patru. Fiecare universitate își are cerințele sale specifice față de aplicanți, enumerate pe siturile oficiale ale instituțiilor. Ele trebuie minuțios cercetate de viitorii studenți.

Pentru a fi admiși în universități, pretendenții urmează să susțină câteva teste. Unul din acestea este TOEFL, care dă dovadă de cunoașterea limbii engleze. Diferite universități cer un nivel de punctaj diferit. Alte două teste sunt SAT sau ACT. La admitere pot fi acceptate rezultatele la ambele teste, sau să se ceară scorul unuia din ele.

Aplicantul trebuie să completeze dosarul pentru fiecare universitate în parte, atrăgând atenție la toate cerințele. În caz contrar, chiar și greșeli nesemnificative, cum ar fi structurarea incorectă a scrisorilor de recomandare sau mici erori în completarea anchetei pot servi drept cauză de refuz.

Aplicarea dosarelor cu documente

Acceptarea cererilor de către universități este o procedură pentru care se achită de la 125 - 150 de dolari. În caz de nereușită, banii nu se restituie. Aplicantul trebuie să ia în cont aceste cheltuieli.

Dosarul trebuie să conțină mai multe documente, printre care și scrisoarea motivațională. Dacă aplicantul optează pentru mai multe universități, pentru fiecare trebuie să pregătească un dosar aparte și pentru fiecare să scrie un eseu motivațional special, deoarece fiecare instituție își are particularitățile, cerințele sale, pune accent pe trăsături și caracteristici diferite. Pentru comisia de admitere acest eseu este unul din criteriile de bază în evaluarea și selectare a viitorilor studenți. Din această cauză trebuie pregătit minuțios. În ajutor aplicantului pot să vină serviciile specializate, cum ar fi masterpapers.com. Și atunci scrisorile acestuia vor fi alcătuite conform tuturor cerințelor.

Respectarea termenilor limită și organizarea minuțioasă a etapelor aplicării

Aplicantul trebuie să-și plănuiască minuțios toate etapele de pregătire. Procesul începe cu 1 - 1,5 de ani înainte de înscriere. Toate universitățile își au termenele lor limită de primire a dosarelor. Pretendentul trebuie să se informeze despre acestea pe siturile instituțiilor. Pe lângă aceasta, el are de susținut testele preventive TOEFL, SAT, ACT - fiecare cu termenii său, centre de susținere și cerințe specifice. Ar fi bine aplicantul să-și creeze un calendar academic cu toate termenele și datele necesare.

Întrebări financiare, vize, pregătiri de plecare

Următoarele întrebări, la care va căuta răspuns aplicantul sunt: dacă va avea nevoie de ajutor financiar, burse, reduceri la taxele de studii, și unde va dori să locuiască, în campus sau să locuiască în chirie. Următorul pas este solicitarea vizei pentru studii. Sunt câteva tipuri de vize: F, J, M, în dependență de mai mulți factori.

Ultimul, dar nu mai puțin important pas este pregătirea pentru plecare. Aplicantul face aranjamentele pentru călătorie, se interesează despre asigurarea medicală, participă la un curs de pregătire și orientare. O astfel de consiliere tinerii români o pot găsi, spre exemplu, la Centrul educațional Fulbright din București.

 

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:02

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 23.09.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009 4.400,00 PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP 2011 4.700,00 LEXUS RX 450H PRESIDENT 2009 8.400,00 TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D 2011 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB 2011 9.200,00 Licitația va avea loc în data de 23.09.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 23.09.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 22.09.2021, ora 15:00): (i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie; (ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare) Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., , în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 23.09.2021 și 07.10.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31 ,et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni ,Jud.Brăila, CF nr.70378 a Com. Vădeni, astfel: 842.386,30 1.Teren și construcții cu destinație nerezidențială 636.747,30 a.Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud.Brăila, nr.cad.70378, CF nr.70378 a Com.Vădeni 26.880,00 b.Construcția C1,cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C1, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.286,90 c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C2, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.313,50 d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr.cad.70378-C3, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp,cu regim de înălțime P 15.310,40 e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr.cad.70378-C4, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp,cu regim de înălțime P+1E 34.392,40 f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr.cad.70378-C5, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 4.648,70 g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr.cad.70378-C6, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp,cu regim de înălțime P 4.619,30 h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr.cad.70378-C7, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp,cu regim de înălțime P+1E 64.824,90 i.Construcția C11,cu destinație hală producție, nr.cad.70378-C11,CF nr.70378,a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp,cu regim de înălțime D+P+1E+M 314.309,80 j.Construcția C12,cu destinație anexă tehnologică, nr.cad.70378-C12, CF nr.70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 97.161,40 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 89.523,00 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 86.016,00 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 30.100,00 Activul imobil,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2), lit.F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A.Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail:vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află.Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, e-mail:vanzari@lrj.ro, manuel.stoica@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail:stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Ministerul Educației: peste 1.000 de copii confirmați pozitiv cu Covid în prima săptămână de școală
18/09/2021 19:33

604 de persoane care lucrează in invăţămant si peste 1.000 de copii au fost confirmaţi pozitiv cu COVID-19 in prima săptămană de şcoală, a declarat, sambătă, Sorin Ion, secretar de stat in Ministeru ...

117 milioane de elevi nu vor merge la şcoală ca urmare a pandemiei de COVID-19, avertizează UNESCO
17/09/2021 20:55

UNESCO a avertizat vineri că 117 milioane de elevi, 7,5 % din populaţia şcolară mondială, continuă să fie afectaţi de inchiderea şcolilor ca urmare a pandemiei de COVID-19 şi a făcut apel ţărilor s ...

Peste 1000 de elevi confirmați cu Covid-19, la cinci zile de la deschiderea școlii. Situația epidemiologică din școli la nivel național
17/09/2021 17:52

 Peste 1000 de elevi si prescolari si 600 de angajati din scoli si grădinite sunt confirmati cu Covid-19 la nivel national, potrivit unei centralizări transmise vineri de Ministerul Educatiei, la cinci z ...

Achiziție de tablete școlare și alte echipamente necesare desfășurării activității didactice on-line în orașul Solca, județul Suceava – Anunț de începere proiect
17/09/2021 17:32

 Comunicat de presă 17.09.2021 - ANUNT DE ÎNCEPERE PROIECT - „Achizitie de tablete scolare si alte echipamente necesare desfăsurării activitătii didactice on-line in orasul Solca, judetul ...

DOCUMENT Rata de infectare în fiecare localitate. Unde se va face școală online săptămâna viitoare
17/09/2021 13:48

 Ministerul Educatiei a publicat documentul cu rata de infectare din fiecare localitate din tară. Potrivit acestei liste, in 13 localităti unde rata depăseste 6 la mia de locuitori, elevii vor face ore ...

Ce se întâmplă atunci când un elev este depistat cu COVID-19. Când intră în carantină colegii lui și când sunt scutiți și de cursurile online
17/09/2021 09:08

Scoala a inceput in acest an cu prezenta fizică la cursuri iar infectarea cu SARS-CoV-2 nu poate fi evitată, chiar dacă multi dintre cei cu varste de la 12 ani sunt vaccinati. Astfel, dacă un copil prezint ...

La Cluj, cazarea în cămin este condiționată de vaccinul anti-COVID. Decizia aparține studenților
16/09/2021 10:19

Majoritatea facultătilor anuntă măsuri, unele fără precedent, pentru deschiderea anului universitar si reluarea cursurilor in pandemie. Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca a anuntat că vor fi caz ...

Ministerul Educaţiei lansează astăzi  concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ
15/09/2021 09:16

Ministerul Educaţiei lansează concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de invăţămant preuniversitar de stat – sesiunea 2021 şi va lansa o platformă spe ...

Începe concursul pentru ocuparea posturilor de directori în școli
13/09/2021 09:30

Odată cu inceperea noului an şcolar va incepe şi perioada de depunere a dosarelor pentru funcţia de director şi director adjunct din instituţiile de invăţămant cu personalitate juridică. Practic, de p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei