Lista completă a celor 91 de măsuri negociate la Cotroceni: România va ateriza brutal în noua realitate a taxelor și impozitelor

000000   05500

Dimensiune font:

| 20-06-2025 11:27

La Palatul Cotroceni s-au discutat în totalitate aproape 100 de măsuri prin care se urmărește corectarea deficitului bugetar. Măsurile sunt extrem de dure și vor afecta toți românii, indiferent că lucrează la stat sau la privat. Măsurile vizează atât angajații guvernamentali, cât și bugetarii din instituții, dar în special pe cei din mediul privat. Pe lângă asta se pregătesc creșteri de accize la alcool, zahăr sau combustibil, ceea ce va duce la o explozie în lanț a prețurilor.
Conform documentului publicat de Profit.ro, la Palatul Cotroceni s-au discutat 91 de măsuri, la care se mai adaugă creșterea TVA de la 19% la 21%. Această măsură a blocat negocierile pentru formarea Guvernului și a dus la tensiuni majore între Nicușor Dan și Ilie Bolojan.


Cel târziu săptămâna viitoare aceste măsuri vor fi anunțate public și apoi implementate de către noul Guvern.

Vă prezentăm în continuare măsurile discutate la Palatul Cotroceni:

 

***MENȚIUNE: La măsurile unde deja există un acord politic am trecut (CONSENS), iar la măsurile care încă sunt în fază de negociere am trecut (Încă se mai discută).


”1 Reducerea sporului pentru condiții vătămătoare de la 15% la 10%, dar nu mai mult de 500 (Încă se discută)

 
2 Elimina sporul pentru antenă (CONSENS)

 

3 Suspendare stimulentul pentru fonduri europene (CONSENS)

4 Egalizare salariu de baza între ministere cu rol de gestiunea fonduri la nivel MIPE (CONSENS)

5. Rambursarea cheltuielilor de personal de la ADR la nivelul salariilor din MIPE/gestionar fonduri europene ((CONSENS)

6. Spor implementare proiecte - Pentru max 10% din angajați, max. 50% din salariul minim, de calculat impact 10% SAU 20% (CONSENS)

7. Spor implementare proiecte - Pentru max 20% din angajați, max. 50% din salariul minim, de calculat impact (CONSENS)

8. Tăierea sporurilor în cazul prelungirii termenelor la proiecte (CONSENS)

9. Coborarea sporurilor de la 50% la max. 35% din salariul de bază (Încă se discută)

10 Eliminarea sporului de complexitate a muncii ((CONSENS)

11 Eliminarea sporului de confidențialitate și informații secrete (CONSENS)

12 Eliminarea celui al 13 salariu, plafonarea primelor de Crăciun și Paște până la max. 300 lei, inclusiv la Instituțiile finanțate parțial sau integral din venituri proprii (CONSENS)

13 Eliminarea sporului de doctorat pentru funcționarii publici/contractuali, să rămână DOAR pentru cei din educație și sănătate (CONSENS)

14 NU ne atingem de sporurile personalului medico-sanitar (CONSENS)

15 Micșorare spor condiții deosebite de la ANSVSA DE LA 35%, la fel ca la personalul medico sanitar la 25%, eliminarea de la ANSVSA sporului pentru inspecție și control de 12.5% (CONSENS)

16 Eliminare Spor CFP (CONSENS)

17 Cursuri de formare doar la Sediul Instituției și Online (CONSENS)

18 Eliminare privilegii magistrați în activitate sau pensionari, soț/soție/copiii aflați în întreținerea acestora (servicii medicale, medicamente, dispozitive medicale, spor de delegare de 2%) (CONSENS)

19 Eliminarea scutirilor de plată CASS pentru membrii familiilor polițisti, magistrați (Încă se discută)

20 Eliminarea privilegiului la pensionare de 6 salarii (Încă se discută)

21 Îndemnizația de hrană: doar pentru cei cu salariu de bază de max. 6000 lei brut (Aproape de consens) PSD +USR ar vrea 6000 net

22 Tichete de vacanță: valoarea de 800 de lei fără obligațiunea de contribuție proprie, doar pentru cei cu salariu de bază de max. 6000 lei brut, valorificarea tichetelor în extra-sezon (CONSENS)

23 Spor pentru peste programul de muncă și zile de repaus, MAI și penitenciare (Încă se discută)

24 Spor sistemul de învățământ / DE ANALIZAT ȘI LUAT O DECIZIE / NORMA DIDACTICĂ (Încă se discută)

25 Limită la sporuri cumulate de 20% sau 30% la salariu de baza ? anvelopa 25% la ordonator de credite 20% ? (Încă se discută)

26 De discutat DSP risc epidemiologic (Încă se discută)

27 Eliminare îndemnizație membrii comitetelor interministeriale (Încă se discută)

28 Limitarea îndemnizațiilor membrii CA (Încă se discută)

29 Scăderea cu 20% a numărul maxim de posturi ocupate ? ? ? (CONSENS)

30 Raportat la anvelopa bugetară pentru salariu a anul 2024, reducere de 10% în anul 2025 a costului de personal la nivelul fiecărei autorități locale prin reorganizări, utilizare normă parțială de lucru, externalizări, modificări de grilă salarială (Încă se discută)

31 Scăderea cu 20% a coeficientului maxim de salarizare în administrația publică locală (Încă se discută)

32 Reducerea cheltuielilor de functionare a institutiilor publice/companiilor de stat cu 1% din PIB la nivel anual(19 mld lei) în termen de 90 de zile de la formarea guvernului, în baza unei analize de eficiență și sustenabilitate constand in reorganizarea/restructurarea/comasarea/desfiintarea acestora. (Încă se discută)

33 Pentru Comasare toata lumea să vină cu propuneri scrise: USR: ANAF+VAMĂ, o instituție deconcentrată pe minister pe județ, UDMR: desființarea direcțiilor regionale (ANAF, Protecția Consumatorului) (Încă se discută)

34 A nu se permite cumularea pensiei cu salariul până la vârsta standard de ieșire la pensie în sistemul public (CONSENS)

35 Desființarea unor instituții. ex. ARICE, AOSR, Institutul Levantului, Institutul Revolutiei, Academia de Stiinte Medicale Academia de Stiinte Tehnice, Institutul Drepturilor Omului, Institutul Revoluției, Casa Unirea, ATOP (CONSENS)

36 Listarea la Bursă a unor pachete minoritare în cazul unor Companii de Stat (CONSENS)

37 Valorificarea unor companii și active de stat 38 Interdicție servicii de salubritate gratuită / reducerea defalcării TVA sau Impozit pe Venit în cazul neeliminarii gratuității ? ? (CONSENS)

39 Energie: o schemă doar pentru cei vulnerabili, propunere a se aloca câte un card nominal (Încă se discută)

40 Agricultură: min. 2 ha, de la suma de 5000 euro să aibă PFA/SRL/II - fără decizie (DEZACORD)

41 Transportul/Călătoriile studenților (Încă se discută)

42 Sistarea/suspendarea schemelor de ajutor de stat și subvenții în curs până la finalizarea demersurilor de negociere cu Comisia Europeana (agricultură, economie, AFM, MFP) (CONSENS)

43 Noua schemă de credit fiscal pentru cercetare-dezvoltare (Încă se discută)

44 Transfer de prețuri - Schema Poloneză (CONSENS)

45 Eliminarea scutirilor impozabile din venituri pe reclame și închirieri ale școlilor și spitalelor private (CONSENS)

46 47 TĂIEM: Impozit pe profit redus ca urmare a facilității acordate pentru menținere a capitalului propriu pozitiv/majorare a capitalului propriu (CONSENS)

48 TĂIEM: Impozit pe profit redus ca urmare a facilității acordate pentru case marcat (CONSENS)

49 Aplicare cota redusa de TVA de 9% DOAR PENTRU livrarea de medicamente de uz uman și 19% veterinar (CONSENS)

50 Aplicare cota redusa de TVA de 9% doar pentru APĂ ȘI ALIMENTE , 19% pentru restul - livrarea următoarelor bunuri: alimente, inclusiv băuturi, destinate consumului uman și animal (Încă se discută)

51 Rămâne: Aplicare cota redusa de TVA de 9% livrarea apei pentru irigații în agricultură; daca e si 9% fotovoltaice (CONSENS)

52 Rămâne: Aplicare cota redusa de TVA de 9% livrarea de îngrășăminte chimice și de pesticide, daca e si 9% fotovoltaice (CONSENS)

53 Rămâne: Aplicare cota redusa de TVA de 9% serviciile de alimentare cu apă și de canalizare, daca e si 9% fotovoltaice (CONSENS)

54 Aplicare cota de TVA de 19% (de la 9%) cazarea în cadrul sectorului hotelier sau al sectoarelor cu funcție similară, inclusiv închirierea terenurilor amenajate pentru camping (CONSENS)

55 Aplicare cota de TVA de 19% (de la 9%) serviciile de restaurant și de catering, cu excepția băuturilor alcoolice, precum și a băuturilor nealcoolice care se încadrează la codul NC 2202; (CONSENS)

56 Aplicare cota de TVA de 19% (de la 9%) pentru livrarea locuințelor ca parte a politicii sociale, inclusiv a terenului pe care sunt construite (Încă se discută)

57 Aplicare cota de TVA de 19% (de la 9%) pentru livrarea și instalarea de panouri fotovoltaice, panouri solare termice, pompe de căldură și alte sisteme de încălzire de înaltă eficiență, impreuna cu agricultura (CONSENS)

58 Aplicare cota de TVA de 19% (de la 9%) pentru serviciile constând în permiterea accesului la bâlciuri (CONSENS)

59 Aplicare cota de TVA de 19% (de la 9%) pentru serviciile constând în permiterea accesului la evenimente sportive (CONSENS)

60 Aplicare cota de TVA de 9% (de la 5%) pentru livrarea de manuale școlare, cărți, ziare și reviste, pe suport fizic și/sau pe cale electronică, cu excepția celor care au, în totalitate sau în mod predominant, un conținut video sau un conținut muzical audio și a celor destinate exclusiv sau în principal publicității; (CONSENS)

61 Aplicare cota de TVA de 9% (de la 5%) pentru serviciile constând în permiterea accesului la castele, muzee, case memoriale, monumente istorice, monumente de arhitectură și arheologice, grădini zoologice și botanice; (CONSENS)

62 Aplicare cota de TVA de 9% (de la 5%) pentru livrarea către persoanele fizice si juridice de lemn de foc, sub formă de trunchiuri, butuci, vreascuri, ramuri sau sub forme similare ? (CONSENS)

63 Aplicare cota de TVA de 9% (de la 5%) pentru livrarea de energie termică în sezonul rece, pentru anumite categorii de consumatori ?(CONSENS)

64 Se elimină rudele, urmașii, membrii de familie de la Exceptarea de la plata CASS a Indemnizatiile acordate in baza Decretului Lege nr 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecuatte din motive politice de dictatura instaurata cu incepere de la 6 martie 1945, precum si celor deportata in strainatate ori constituire in prizonieri, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.// Indemnizatiile acordate in baza Legii recunostintei pentru victoria Revolutiei Romane din Decembrie 1989 si pentru revolata muncitoreasaca anticomunista de la Brasov din noiembrie 1987 si nr 341/2004, cu modificarile si completarile ulterioare//Indemnizatiile si sporurile invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi, precum si alte sume acordate in baza Legii nr. 49/1991 privind acordarea de indemnizatii si sporuri invalizilor, veteranilor si rămân DOAR văduvelor de război, cu modificarile si completarile ulterioare. (CONSENS)

65 Se elimină exceptarea de la plata contribuției asigurărilor sociale de sănătate a sumelor reprezentând ajutorul social potrivit Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, și a veniturilor obținute de persoanele cu handicap în baza Legii 448/2006, ONJN desființată, integrată în ANAF (CONSENS)

67 Variante de impozitare Jocuri de noroc: 68 10% impozit pentru premiu/câștig până la 10.000 lei 69 20% impozit pentru premiu/câștig până la 20.000 lei 70 20% impozit pe câștig reținut la sursă+CASS 71 Interzicere cash, doar card (CONSENS)

72 Majorare Taxei de 2% la Jocuri de noroc (CONSENS)

73 Autorizare de la Primărie (CONSENS)

74 Creșterea ROvignetei de la 28 euro la 50 euro (Grupul de lucru pe transport a programului de Guvernare) (CONSENS)

75 Introducere taxă camioane/transport marfa cu tonaj mare (Grupul de lucru pe transport a programului de Guvernare) (CONSENS)

76 Taxa de solidaritate 20% impozit pe venit pt persoane fizice care depășesc 10.000, 15.000, respectiv 17.300 lei venit → trecere taxă progresivă a veniturilor globalizate (DEZACORD)

77 Tranzacții imobiliare vânzare 1% deținere mai veche de 5 ani, sub 5 ani impozit pe venit pe diferențe minim 3%, restul 10% din diferență (CONSENS)

78 Moștenire 0% la primul an după deces, restul 1% pe valoare (CONSENS)

79 TVA la taxă SERVICIU pentru transport intern și extern (CONSENS)

80 Platforme Airbnb si booking cota forfetara DE CHELTUIALĂ DEDUCTIBILĂ de 30% și impozit pe venit pe diferență (CONSENS)

81 Creștere Accize la combustibil motorină (CONSENS)

82 Creștere Accize la combustibil benzină (CONSENS)

83 Creștere Accize tutun (DEZACORD)

84 Creștere Accize zahăr (CONSENS)

85 Valoare taxă de operare pe colete, dacă nu plătește taxe vamale (CONSENS)

86 Dividende din pilonul II (CONSENS)

87 Impozitare venituri din Facebook, Google, Tiktok (CONSENS)

88 Abrogare impozitare câștiguri de capital 1% / 3% și trecere pe impozit pe venit ? (CONSENS)

89 10% IMPOZIT PE CÂȘTIG DE CAPITAL de pe Burse și Cripto (CONSENS)

90 Cluburi și baruri impozit pe venit standard 30% (CONSENS)

91 Taxă de tranzacții bancare pe tranzacție sau pe valoare (CONSENS) 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Licit. com. Filipesti, spatiu comercial 102 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau @yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.07.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.07.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar in original. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.07.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2 @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.06.2025.
Licitatie com. Letcani, teren 12391 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, comuna Letcani, satul Letcani, str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon/fax 0232/296.770, 0722.214.562, e-mail: primaria.letcani @yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: teren in suprafata de 12.391 mp, situat in tarlaua T25, parcela 774/27, in intravilanul comunei Letcani, sat Letcani, F.N, CF nr. 65331, apartinand domeniului privat al Comunei Letcani, conform caiet de sarcini, O.U.G. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 61/27.06.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in comuna Letcani, satul Letcani, str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, se achita la casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.08.2025, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 18.08.2025, ora 15.30. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Comunei Letcani din satul Letcani, comuna Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, Compartimentului Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 19.08.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Letcani din comuna Letcani, satul Letcani, str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, str.Elena-Doamna nr.1A, judetul Iasi, telefon 0232/211.265, fax 0232/219.662, e-mail: tr-iasi-pgref @just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 09.07.2025.
Licitatie com. Letcani, teren 10.000 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, comuna Letcani, satul Letcani, str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon/fax 0232/296.770, 0722.214,562, e-mail: primaria.letcani @yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: teren in suprafata de 10.000 mp, situat in tarlaua T25, parcela 774/99, in intravilanul comunei Letcani, satului Letcani, F.N, CF nr. 65737, apartinand domeniului privat al Comunei Letcani, conform caiet de sarcini, O.U.G. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 62/27.06.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in comuna Letcani, satul Letcani, str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200Lei/exemplar, se achita la casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 08.08.2025, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 19.08.2025, ora 15.30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Comunei Letcani din satul Letcani, comuna Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, Compartimentului Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 20.08.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Letcani din comuna Letcani, satul Letcani, str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, str. Elena-Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232/211.265, fax 0232/219.662, e-mail: tr-iasi-pgref @just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 09.07.2025.
Licitatie com. Raucesti, teren 17000 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Raucesti, comuna Raucesti, sat Raucesti, Str. Principala nr. 59, judetul Neamt, telefon 0233/788.003, fax 0233/788.239, e-mail: primariaraucesti@yahoo.com, cod fiscal 2614236. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 17.000 mp, categoria de folosinta pasune in zona Sarbi-Ungheni, situat in extravilanul comunei Raucesti, satul Ungheni, inscris in CF 53240, nr. cadastral 53240, teren apartinand domeniului public al Comunei Raucesti, conform H.C.L. Raucesti nr. 54/26.06.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Comunei Raucesti, Compartimentul Juridic, in baza unei cereri scrise. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartiment Juridic din cadrul Comunei Raucesti, comunei Raucesti, sat Raucesti, Str. Principala nr. 59, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria Comunei Raucesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.07.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 25.07.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Juridic din cadrul Comunei Raucesti, comuna Raucesti, sat Raucesti, Str. Principala nr. 59, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 25.07.2025, ora 12.00, la sediul Comunei Raucesti, comuna Raucesti, sat Raucesti, Str. Principala nr. 59, judetul Neamt, Sala de sedinta. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Actiunea in justitie se poate introduce la Judecatoria Targu Neamt, Bld. Mihai Eminescu, bl. M11, Sc. C, parter, judetul Neamt, telefon 0233/790.844, fax 0233/790.696, e-mail: jud-targuneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 02.07.2025.
BREAKING | Guvernul Bolojan rămâne în funcție. Moțiunea de cenzură a căzut la vot
14/07/2025 20:00

  Parlamentul a respins prin vot motiunea de cenzură impotriva Guvernului Bolojan. Guvernul rămane in functie, iar legea austeritătii, asupra căreia Guvernul Bolojan si-a angajat răspundere ...

Sondaj INSCOP: Oamenii dau vina pe stat pentru probleme pe care le au
14/07/2025 13:32

 Aproape jumătate dintre romani cred că statul poartă o mare parte din vină pentru situatia lor actuală, potrivit unui nou sondaj realizat de INSCOP Research, realizat in perioada 20-26 iunie 2025. Oa ...

Dacian Cioloș, posibil director SRI sau SIE
14/07/2025 12:43

Tensiuni, speculatii si miscări strategice la varful statului. Potrivit unor surse citate de Digi24, fostul premier si comisar european Dacian Ciolos este luat in calcul pentru conducerea unuia dintre cele dou ...

Grindeanu: Vive La France!
14/07/2025 12:33

Preşedintele Camerei Deputaţilor, Sorin Grindeanu, multumeste Frantei pentru sprijinul constant acordat Romaniei. Intr-un mesaj transmis luni cu ocazia Zilei Naţionale a Franţei, politicianul social-democr ...

Cornel Nistorescu:Solidaritate liberală de frică
14/07/2025 12:26

Nimic nou la Congresul PNL! Faptul că au dispărut din vitrină Rares Bogdan, Lucian Bode si Anghel Mănăstire, iar ca presedinte al partidului a fost ales in mod oficial interimarul Ilie Bolojan nu este o ma ...

Nicuşor Dan, atac direct pe tema pensiilor speciale: „O greșeală uriașă a politicului. Justiția pierde profesioniști”
14/07/2025 12:10

  Presedintele Romaniei, Nicusor Dan, a lansat luni un atac dur la adresa sistemului politic romanesc pentru modul in care a tratat problema pensiilor speciale ale magistratilor. Într-o conferin ...

Nicușor Dan, prima reacție pe 'Legea Austerității': 'Administrația Prezidențială își reduce bugetul cu 20%. Participăm la efortul colectiv'
14/07/2025 11:23

Presedintele Romaniei, Nicusor Dan, a sustinut luni o conferintă de presă in care a oferit prima reactie oficială fată de măsurile fiscale anuntate de Guvern, pentru care Executivul si-a angajat răspunder ...

CCR are un nou lider. Elena-Simina Tănăsescu preia conducerea într-un moment-cheie pentru justiția constituțională
13/07/2025 13:01

Curtea Constitutională a intrat intr-o nouă etapă de conducere după ce judecătorii au ales-o, prin vot secret, pe Elena-Simina Tănăsescu in functia de presedinte pentru un mandat de trei ani. Decizia, an ...

Ilie Bolojan, ales președinte al PNL: „Trebuie să reconstruim dreapta democratică românească în jurul PNL”
13/07/2025 07:21

Ilie Bolojan a fost ales, sambătă, presedinte al Partidului National Liberal in cadrul congresului extraordinar desfăsurat la Bucuresti. Fost primar al Oradiei si presedinte al Consiliului Judetean Bihor, Bo ...

VIDEO Ilie Bolojan a anunțat măsurile din al doilea pachet fiscal: „Nu vom mai tolera”
12/07/2025 11:25

 Reforma companiilor de stat, modificarea indicatorilor de performantă, reducerea numărului de membri in conducerile companiilor si plafonarea indemnizatiilor acestora, precum si digitalizarea ANAF se nu ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei